Auteur Topic: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)  (gelezen 84692 keer)

Offline kolko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #80 Gepost op: 8-06-2008, 16:31:48 »
Weet ik, maar torrents gaan dan nog rotzooien met upload en zo. Laatste keer dat ik torrents gebruikte zaten we er over.

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #81 Gepost op: 9-06-2008, 15:55:17 »
Probeer deze link eens voor aflevering 1:
http://video.supernovatube.com/play.php?viewkey=454664705
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #82 Gepost op: 11-06-2008, 12:37:08 »
Geen slechte tweede aflevering! In vergelijking met de première was de montage in ieder geval al een stuk beter. Op de een of andere heb ik het idee dat de Amerikanen wel wat creatiever zijn in het verzinnen van opdrachten dan Anton J. & Co. De Nederlandse Mol bevat toch vaak weer spin-offs van eerdere opdrachten. Of komt het gewoon doordat ze een enorm budget hebben daar in de VS? Hoewel, de tomtom-opdracht en het onschadelijk maken van de bommen was weer wel erg origineel! Mijn verdenkingen gaan uit naar Kristen als hoofdverdachte en Paul als tweede. Mark heb ik van mijn lijstje geschrapt, aangezien hij geen enkele moeite deed om Kristen mee in de taxi te krijgen. Integendeel, hij ging direct verder de berg op. Met dit enthousiasme had Mol Kristen natuurlijk geen rekening gehouden  ;)
« Laatst bewerkt op: 11-06-2008, 12:41:26 door honeymaker »

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #83 Gepost op: 11-06-2008, 12:56:36 »
Wie heeft de torrent voor afl2?

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #84 Gepost op: 11-06-2008, 13:49:57 »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #85 Gepost op: 11-06-2008, 17:15:30 »
megaupload
hij staat ook op megaupload.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #86 Gepost op: 11-06-2008, 19:05:48 »
Mark heb ik van mijn lijstje geschrapt, aangezien hij geen enkele moeite deed om Kristen mee in de taxi te krijgen. Integendeel, hij ging direct verder de berg op. Met dit enthousiasme had Mol Kristen natuurlijk geen rekening gehouden  ;)

Precies mijn gedachte. Als Mark de mol is, dan snapt hij het spel niet. Kirsten vind ik wel verdacht, maar dat vind ik er wel meer. Alex bijvoorbeeld, en Bobby. Paul is verschrikkelijk irritant. Hij zeurt en mauwt alleen maar. Jammer dat Liz de vrijstelling niet pakte (dat de vrijstelling in dat varkentje zat was vrij voorspelbaar), ze had van mij nog wel even mogen blijven.

Voor de rest wel leuke aflevering, ook wel leuke opdrachten, al hadden 3 vrijstellingen nou niet direct gehoeven.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #87 Gepost op: 11-06-2008, 20:33:47 »
Kirsten vind ik wel verdacht, maar dat vind ik er wel meer. Alex bijvoorbeeld, en Bobby.

Alex had ik eigenlijk afgestreept, omdat hij in de 'varkens-opdracht' zo goed zijn best deed en ook zijn Portugees gebruikte. Ik weet alleen niet of dit daadwerkelijk een effectieve en constructieve bijdrage was. Montage kan ons uiteraard doen geloven dat hij heel goed bezig was, terwijl hij misschien juist mensen de verkeerde kant uitstuurde. Desalniettemin hadden ze wel veel varkens, dus verdenk ik hem niet echt. Bobby speelt het naar mijn idee té opvallend. Hij blijft overigens wel goed in zijn rol, door al in drie opdrachten te zeggen dat hij te moe is en last heeft van zijn rug.

Paul is verschrikkelijk irritant. Hij zeurt en mauwt alleen maar.

Daarom staat hij bij mij ook hoog op de verdachten-lijst. Hij doet veel moeite om onrust en verdeeldheid te zaaien in de groep. Voor een mol is dat natuurlijk alleen maar goed. Kristen blijft in ieder geval mijn number 1 suspect!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #88 Gepost op: 11-06-2008, 23:10:10 »
Heel erg leuke aflevering. Leuke, originele opdrachten. Amerikanen en voetbal  ::rofl::

Ik heb nog geen flauw idee wie de mol is. Misschien toch Bobby wel, maar dat zou wel heel obvious zijn...

Offline Matt

  • Forumlid
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #89 Gepost op: 13-06-2008, 14:43:02 »
Heb net de tweede aflevering gezien.....hopelijk vliegt die Bobby er snel uit, wat een flut-kandidaad en als hij de mol is, verschrikkelijk!!!

ga toch voor Craig!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #90 Gepost op: 14-06-2008, 15:00:53 »
Ik zag trouwens ook dat er eindelijk een link op sidereel staat. K weet niet hoe lang al maar ik dacht ik zeg het ff :p
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #91 Gepost op: 14-06-2008, 15:54:49 »
Ik hoop dat Nicole zich aan haar belofte naar Paul toe houdt. Wat een zak zeg.  :-X

Jammer dat Liz eruit ligt, al maakten ze het tijdens de aflevering wel erg duidelijk dat ze af zou vallen.

Voorlopig heb ik nog geen idee wie de Mol kan zijn. Ik gok op Clay of Ali, die zouden wel passen bij de voorgaande Amerikaanse Mollen.
« Laatst bewerkt op: 14-06-2008, 16:00:18 door Art »
Nog even niks.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #92 Gepost op: 15-06-2008, 17:29:31 »
Ik twijfel toevallig genoeg ook tussen Clay en Ali om dezelfde reden.  :o

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #93 Gepost op: 16-06-2008, 14:40:27 »
Ali schoot wel die penalty er in. Dat lijkt me dat je als mol dat niet doet...

... aan de andere kant, als je als mol zijnde weet dat die andere twee al bijna boven zijn, kan je zo mooi de verdenkingen van je af halen ... mmm ... maar voor de rest heb ik haar ook weinig verdachte dingen zien doen. Misschien morgen maar eens goed op haar letten.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #94 Gepost op: 16-06-2008, 16:43:30 »
Ali?  ::ohno::
Victoria?  ::jaja::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #95 Gepost op: 16-06-2008, 18:20:46 »
pfff.  Ik weet het echt niet. Ik denk een klein beetje mark. Ali iig net. victoria kan ook wel en bobby weer niet. Want dat zou gewoon een hele slechte mol zijn. De hele tijd doen alsof je geen conditie hebt. Dat noem ik niet echt mollen...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #96 Gepost op: 16-06-2008, 20:12:13 »
Ali schoot wel die penalty er in. Dat lijkt me dat je als mol dat niet doet...

... aan de andere kant, als je als mol zijnde weet dat die andere twee al bijna boven zijn, kan je zo mooi de verdenkingen van je af halen ... mmm ... maar voor de rest heb ik haar ook weinig verdachte dingen zien doen. Misschien morgen maar eens goed op haar letten.
Kan per ongeluk geweest zijn. Dat ze dacht dat die keeper em wel zou vangen.
Ze bleef vervolgens erg achteraan. Liz zogezegd helpen enzo.
En inderdaad, ze kreeg vast door via een oortje of een geheim teken dat die andere 2 er bijna waren en ze gerust de goal mocht scoren, omdat ze toch zouden verliezen.

Ze zat bovendien ook in het team dat verdwaalde met de kruiwagen. De schuld werd daar vooral op anderen gestoken. Nooit op Ali.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #97 Gepost op: 17-06-2008, 11:44:30 »
De kans dat Ali de mol is, is inmiddels een stuk geslonken ;D

Op dit moment zegt mijn gevoel Alex. Geen idee waarom. Puur een gevoel. Craig en Paul zou ook nog kunnnen.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #98 Gepost op: 17-06-2008, 15:56:31 »
Mijn verdenking van Kristen is na de laatste aflevering weer een stuk afgenomen. Ze deed het veel te goed in die fruit-opdracht. Paul is voor mij toch te veel op de voorgrond, al blijft hij wel buitengewoon goed in zijn (irritante) rol, mocht hij de mol zijn. Ik ga nu voor Clay. Je ziet hem niet veel, maar hij doet erg weinig goed. Iemand die vanuit de achtergrond saboteert. Craig is een goeie tweede, maar ik kan niet verklaren waarom dat hij dan die stomerij binnenstapte.....
« Laatst bewerkt op: 17-06-2008, 15:58:34 door honeymaker »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #99 Gepost op: 17-06-2008, 22:47:37 »
Ik was vlak voor de eliminatie geswitched van Ali naar Clay. Gelukkig maar!

Ik kijk dit samen met vrienden en we voorspellen vlak voor de eliminatie de mol en de afvaller. Een soort mini-pool. Je kan dan voorlopig alleen punten scoren als je de afvaller juist hebt en achteraf misschien nog een hoop punten incasseren als je de mol een paar keer juisth ad.
Maar voorlopig heb ik 0 punten en de andere twee elk 1.  :-\\