Er schiet me ineens iets te binnen. Kan het niet zo zijn dat Naomi bewust voor kleren heeft gekozen ook al wist ze dat die al was geweest? Dit kon namelijk wel eens de hint voor de kids zijn om op te moeten gaan letten.
In aflevering 1 had ze steeds haar blauwe jack aan....
In aflevering 2 had ze eerst een net zwart krijtstreept pak aan (bij de fotograaf ga je ook netjes gekleed) en later een leger jas (ook toepasselijk bij de opdracht).
In aflevering 1 viel de nadruk op blauw en in aflevering 2 op kleren.
Hmmm... daar valt wel wat voor te zeggen. Netjes gekleed bij de fotograaf zou kunnen maar aan de andere kant koos ze ook voor het woord kleren en was ze daarom zo netjes gekleed. Als hint. Kan op meerdere manieren worden uitgelegd. Is Naomi de enige die zich trouwens zo veel omkleed?
Edit 1: Amin zat ook in de tank maar hij had volgens mij geen legerpak aan? Het zou natuurlijk kunnen dat het anders een of andere wazige bureaucratische regel van defensie is dat iedereen in zo'n ding een legerpak aan moet. Zal het van de week eens aan een collega vragen. Die is tankcommandant geweest... en is nu loonadministrateur geworden
Edit 2: Ze droeg camoflage kleding. Dat doe je als je niet wilt opvallen. Een mol in dit spel wil ook niet opvallen. Valt er nog iets te verzinnen waarom ze de capouchon (of hoe je het ook schrijft) op had tijdens de test?
Edit 3: Even gechecked Amin droeg de hele aflevering dezelfde kleding.
Zo... nu heb ik genoeg tegen mezelf gepraat