Auteur Topic: WIDM in de media  (gelezen 123588 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media
« Reactie #220 Gepost op: 11-03-2009, 17:49:16 »
Hier in de krant stond ook een advertentie:

"Last van mollen of ander ongedierte in uw tuin?
Wij verwijderen ze deskundig."

 >:(

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM in de media
« Reactie #221 Gepost op: 11-03-2009, 17:59:18 »
Hier in de krant stond ook een advertentie:

"Last van mollen of ander ongedierte in uw tuin?
Wij verwijderen ze deskundig."

 >:(

Ik kan zien hoe mensen op mijn WIDM-fansite komen, en soms wordt er 'mollenvanger' ingetypt bij bijv. Google en komen ze bij mij uit vanwege mijn e-mailadres waar mollenvanger inzit. ;D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media
« Reactie #222 Gepost op: 11-03-2009, 18:01:58 »
Ik kan zien hoe mensen op mijn WIDM-fansite komen, en soms wordt er 'mollenvanger' ingetypt bij bijv. Google en komen ze bij mij uit vanwege mijn e-mailadres waar mollenvanger inzit. ;D

Haha, wel slim, als je een website bouwt moet je zoveel mogelijk gekke woorden er in stoppen die mensen in kunnen tikken.  :D

Ik kom trouwens altijd op jouw site door in Google 'Heinz mol' in te typen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM in de media
« Reactie #223 Gepost op: 11-03-2009, 18:03:05 »
Ik kom trouwens altijd op jouw site door in Google 'Heinz mol' in te typen.

Ah, ben jij dat. ;D

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: WIDM in de media
« Reactie #224 Gepost op: 11-03-2009, 18:30:50 »
Ah, ben jij dat. ;D

Schrik niet, ik kom er altijd door 'www.wieisdemol.net' in mijn adresbalk in te typen  ::oink::
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media
« Reactie #225 Gepost op: 11-03-2009, 18:46:35 »
Heinz staat tussen me favorieten  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media
« Reactie #226 Gepost op: 12-03-2009, 09:36:33 »
Haha, mijn moeder werkt in Zuudhörn...

Lekker dichtbij hier :D

Hee, wat toevallig, mijn moeder ook.
Verbaast me trouwens niks dat er mollenvangers opgeleid worden. Het stikt hier (Niekerk) werkelijk van de mollen. Een paar weken geleden kwam er zelfs een molshoop tussen de tegels omhoog... Je zou haast denken dat 'ie WIDM wilde promoten...
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM in de media
« Reactie #227 Gepost op: 12-03-2009, 09:53:04 »
in niekerk wonen mijn oom en tante :P

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media
« Reactie #228 Gepost op: 12-03-2009, 09:55:34 »
Hee, wat toevallig, mijn moeder ook.
Verbaast me trouwens niks dat er mollenvangers opgeleid worden. Het stikt hier (Niekerk) werkelijk van de mollen. Een paar weken geleden kwam er zelfs een molshoop tussen de tegels omhoog... Je zou haast denken dat 'ie WIDM wilde promoten...

Nouwjah... dan zijn er idd wel veel mollen en of ie nou echt WIDM aan het promoten was betwijfel ik
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media
« Reactie #229 Gepost op: 12-03-2009, 11:18:01 »
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: WIDM in de media
« Reactie #230 Gepost op: 12-03-2009, 14:13:15 »
Mijn lieve vader mailde dit stuk uit de ncrv-gids, intervieuw met Dennis en Inge. Leuk om te lezen hoe Dennis toch wel even in paniek raakte toen hij hoorde dat hij de mol zou zijn. (pfoe, en dan in te denken dat ik nog steeds geloof dat Anniek het pas las op het moment dat ze achter die laptop zat, raakte die niet in paniek dan? Vraag voor het vragenvuur).

Het lijkt me toch wel echt alsof ze toch even geschrokken is. Ze trekt anders best wel een geschokt en alert gezicht.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: WIDM in de media
« Reactie #231 Gepost op: 12-03-2009, 15:13:57 »
The sun came up and reality set in.

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media
« Reactie #232 Gepost op: 12-03-2009, 17:29:59 »
Wie is de mol staat vandaag weer flink in de schijnwerpers:

De mol ontmaskerd
Negen weken geleden begon een nieuwe groep mollenjagers met hun zoektocht naar de mol in hun midden. Al in de eerste aflevering werd duidelijk hoe onvoorspelbaar dit succesvolle AVRO-programma is. Er was nog geen mol. Alle kandidaten moesten langs een jury om uit te leggen waarom zij een goede saboteur zouden zijn.

De mollen uit de vorige seizoenen (Yvon Jaspers, Dennis Weening, Inge Ipenburg, Milouska Meulens) maakten uiteindelijk hun keus. Voor wie zij kozen, is te zien in deze laatste aflevering.

Winnaar
Presentator Pieter Jan Hagens maakte tijdens het programma bekend dat Sebastiaan Labrie zijn mol was. Hij zat er naast. Labrie viel in de zesde aflevering af. Ook Vera Mann, Hans Schiffers, Paula Udondek, Froukje Jansen, Rick Engelkes en Dennis Storm zaten op het verkeerde spoor. Actrice Vivienne van den Assem wist de mol wel te ontmaskeren. In de vorige aflevering kreeg zij te horen dat zij de winnaar is.


Verdacht
Jon van Eerd en Anniek Pheifer zitten nog in het programma. Beide kandidaten hebben zich behoorlijk verdacht gedragen. Jon riep wel erg vaak dat hij niet goed kan zien en Anniek wist de kijker vaak te misleiden. Zo was zij de gastvrouw van een etentje dat in goede banen geleid moest worden. Haar taak was de gasten beter te leren kennen, maar Anniek deed niets.

In de laatste aflevering van woensdag komen alle kandidaten bij elkaar om de beelden terug te zien. Dan wordt ook duidelijk of Jon van Eerd of Anniek Pheifer de mol is.
(www.tvgids.nl)

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media
« Reactie #233 Gepost op: 12-03-2009, 17:30:51 »
Vanavond is de finale van Wie is de Mol? Winnares Viviënne van den Assem is eindelijk van haar geheimhoudingsplicht verlost.

Het liefst keek ze alle afleveringen van het succesvolle AVRO-programma in haar eentje. Actrice Viviënne van den Assem, die in de voorlaatste aflevering als winnaar van Wie is de Mol? uit de bus kwam, deed dat om lastige vragen van vrienden en familie te ontwijken, maar ook om alle scènes goed te kunnen volgen. ‘Een groot deel van wat er tijdens de opnames gebeurt en gezegd wordt, krijg je niet mee, dus ik vond het reuze-interessant om te horen wat mijn medekandidaten te vertellen hadden’.

Afgelopen donderdag keek ze dan toch met vijftien vrienden, onder valse voorwendselen bij elkaar gebracht, naar het moment waarop presentator Pieter Jan Hagens haar in een grot in Jordanië vertelt dat ‘het hier eindigt’. Van den Assem: ‘Shit, dacht ik, ik heb verloren. Maar tot mijn grote verbazing had ik geraden wie de mol was.’

Voor de kijker wordt vanavond pas duidelijk wie die mol (de saboteur onder de tien kandidaten die in de afvalrace door middel van opdrachten de prijzenpot voor de uiteindelijke winnaar vullen) dan eigenlijk is. Is het Jon van Eerd? Of toch Anniek Pheifer? Was de eerste favoriet als mol, voor de meeste kijkers is het al duidelijk: met maar liefst zes keer meer stemmen staat Anniek Pheifer bovenaan in de poll op de officiële WIDM-website.

Op de vraag of ze liever mol of winnaar zou zijn, antwoordt Van den Assem dat winnen voor haar leuker is. ‘Ik heb het spel echt kunnen spelen. Al had ik niet een vooraf bedachte tactiek. Ik had me voorgenomen om het allemaal op me af te laten komen, gewoon maar te kijken wat er zou gebeuren in de groep’. Dat ze uiteindelijk overbleef met de twee kandidaten die zij altijd het meest verdacht, maakte de finale wel erg lastig. ‘Ik heb lang getwijfeld, tot aan het einde eigenlijk.’

Met het gewonnen geld, ruim 20.000 euro, gaat ze een mooie reis maken, waarschijnlijk naar haar familie in China. Maar eerst zit ze vanavond weer op de bank met vrienden en familie. ‘Ik zal blij zijn dat ik er eindelijk niet meer geheimzinnig over hoef te doen, daar werd ik behoorlijk paranoïde van, maar ik zal het zeker ook missen.’ De 1,5 miljoen kijkers van het programma waarschijnlijk ook.

www.depers.nl

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: WIDM in de media
« Reactie #234 Gepost op: 12-03-2009, 17:47:42 »
Was de eerste favoriet als mol, voor de meeste kijkers is het al duidelijk: met maar liefst zes keer meer stemmen staat Anniek Pheifer bovenaan in de poll op de officiële WIDM-website.
www.depers.nl

Ondertussen is het wel al duidelijk dat er gesjoemeld is met de stemmen op de officiële site. Verschillende mensen hebben via mails de avro erop attent gemaakt dat je daar meerdere keren kon stemmen. Blijkbaar heeft een of andere idioot ontelbare keren op Anniek gestemd. Er wordt daar niet gekeken hoeveel keer iemand stemt, elke stem telt. En al sinds één van de eerste aflevering staat ze steevast op kop. Gegarandeerd dat daar is valsgespeeld. Spijtig dat de websitebeheerder niet heeft ingegrepen.

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: WIDM in de media
« Reactie #235 Gepost op: 12-03-2009, 18:44:14 »

In de laatste aflevering van woensdag komen alle kandidaten bij elkaar om de beelden terug te zien. Dan wordt ook duidelijk of Jon van Eerd of Anniek Pheifer de mol is.
(www.tvgids.nl)

Huh, we zijn te laaaaat....ze hebben het gewoon gisteren al uitgezonden
 ::rofl::
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media
« Reactie #236 Gepost op: 12-03-2009, 22:58:24 »
Nu bij Shownieuws!
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media
« Reactie #237 Gepost op: 13-03-2009, 09:42:28 »
Ondertussen is het wel al duidelijk dat er gesjoemeld is met de stemmen op de officiële site. Verschillende mensen hebben via mails de avro erop attent gemaakt dat je daar meerdere keren kon stemmen. Blijkbaar heeft een of andere idioot ontelbare keren op Anniek gestemd. Er wordt daar niet gekeken hoeveel keer iemand stemt, elke stem telt. En al sinds één van de eerste aflevering staat ze steevast op kop. Gegarandeerd dat daar is valsgespeeld. Spijtig dat de websitebeheerder niet heeft ingegrepen.

tenzij de makers zelf die poll hebben gemanipuleerd, om Anniek verdacht te maken  ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media
« Reactie #238 Gepost op: 13-03-2009, 09:56:19 »
Jon is De Mol
Uitgegeven: 12 maart 2009 21:05
Laatst gewijzigd: 12 maart 2009 21:05

HILVERSUM - In de laatste uitzending van kijkcijferhit Wie is de Mol? is donderdagavond acteur Jon van Eerd ontmaskerd als De Mol.
 
Hij openbaarde zichzelf na een bloedstollende finale aan winnares Viviënne van den Assem en verliezer Anniek Pheifer als de verrader binnen het team.

Van den Assem had in de uitzending van vorige week al te horen gekregen dat zij de identiteit van de Mol goed had geraden en de pot van ruim 20.000 euro mee naar huis mag nemen.

Van Eerd probeerde tien uitzendingen lang de pogingen van tien BN'ers te dwarsbomen om met opdrachten zoveel mogelijk geld te verdienen. De groep, die elke week één afvaller kende, speelde het spel dit jaar in Ierland en Jordanië.

De AVRO zond het spel dit jaar voor de negende keer uit. De uitzendingen trekken net als voorgaande seizoenen wekelijks tussen de één en anderhalf miljoen kijkers.

© ANP 


Bron: http://www.nu.nl/achterklap/1931824/jon-is-de-mol.html
Tell me what your telescope says

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media
« Reactie #239 Gepost op: 13-03-2009, 10:10:51 »
Lekker veel media aandacht :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!