Auteur Topic: Molmail  (gelezen 218822 keer)

WorldExpress

  • Gast
Re: Molmail
« Reactie #300 Gepost op: 13-02-2009, 03:01:34 »
ik wordt dus never nooit niet lid van de avro, getverdemme....
Wat een onzin zeg, de Avro probeert, net als geloof ik bijna álle omroepen, leden binnen te halen. Waarom is dit opeens 'gedverdemme'?  ::niet-ok:: Nu wordt er toevallig iets 'extra's' geboden, wat je heel leuk lijkt, vind ik het heel logisch dat ze daar iets voor terugvragen.  ::ok::

Volgens mij wil je niet zo graag, anders was je al lang lid geworden ::jaja::

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Molmail
« Reactie #301 Gepost op: 13-02-2009, 11:36:24 »
Wat ik uit de mail begreep ben je er alleen de eerste vier dagen erbij. Daarna kan je gerust verder forummen.
Weet nog niet of ik lid wil worden van de AVRO. Zes euro is te overzien, maar wil ook nog lid worden van Llink. Die omroep zit in nood en mag van mij niet verdwijnen, de AVRO redt zich wel.
Maar mocht ik toch lid worden en winnen.. Leuk, vier dagen naar Zutphen. Ga je mee Lau?  :P


Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #302 Gepost op: 13-02-2009, 11:40:10 »
Wat een onzin zeg, de Avro probeert, net als geloof ik bijna álle omroepen, leden binnen te halen. Waarom is dit opeens 'gedverdemme'?  ::niet-ok:: Nu wordt er toevallig iets 'extra's' geboden, wat je heel leuk lijkt, vind ik het heel logisch dat ze daar iets voor terugvragen.  ::ok::

Volgens mij wil je niet zo graag, anders was je al lang lid geworden ::jaja::

Dat slaat helemaal nergers op..  ::ohno:: Iedere molfan zou dit willen. Maar de Avro is wel gemeen om daar meteen een lidmaatschap aan vast te knopen. En denk dat Saem dat bedoelt.

Als je nagaat dat paul de leeuw de reis zomaar weg gaf aan iemand die alleen maar een wens instuurde.. En dat je nu lid moet worden om kans te maken.. Vind ik ook niet helemaal eerlijk hoor.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Molmail
« Reactie #303 Gepost op: 13-02-2009, 12:07:16 »
Weet nog niet of ik lid wil worden van de AVRO. Zes euro is te overzien, maar wil ook nog lid worden van Llink. Die omroep zit in nood en mag van mij niet verdwijnen, de AVRO redt zich wel.

Je mag best lid zijn van beide.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molmail
« Reactie #304 Gepost op: 13-02-2009, 12:17:02 »
Leuk, vier dagen naar Zutphen. Ga je mee Lau?  :P

 ::rofl::
Ik verheug me er op.  ;)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Molmail
« Reactie #305 Gepost op: 13-02-2009, 12:20:03 »
Wat een onzin zeg, de Avro probeert, net als geloof ik bijna álle omroepen, leden binnen te halen. Waarom is dit opeens 'gedverdemme'?  ::niet-ok:: Nu wordt er toevallig iets 'extra's' geboden, wat je heel leuk lijkt, vind ik het heel logisch dat ze daar iets voor terugvragen.  ::ok::

Volgens mij wil je niet zo graag, anders was je al lang lid geworden ::jaja::

Weet je Luc, ik ben iemand MET principes, dat beteknd voor mij dat ik dus never nooit lid word van een club als de avro, gewoon een principe zaak. Tuurljik zou ik dolgraag mee willen , 4 dagen meedraaien is natuurlijk de top, ik ben echter niet van plan om mijn principes overboord te zetten en laat me dus niet door de avro chanteren om lid te worden. Lid worden doe Ik namelijk uit principe en niet omdat het moet om iets te winnen.
En daarin ga ik wel zover dat ik zelfs niet lid word mocht dat de eis zijn voor toegang tot de mfd, hoe graag ik dat ook zou willen.
Derhalve zijn jou uitlatingen dan ook erg dom en denigrerend.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #306 Gepost op: 13-02-2009, 12:37:53 »
Het is een slim iets van de AVRO, dat je kans maakt om mee te draaien een paar dagen met de opnames voor WIDM 10 als je lid wordt.

Maar hoe leuk en aantrekkelijk het ook is, ga ik zelf geen lid worden.

Het is niet dat ik 6 euro veel geld vind, dat valt prima te over zien. Maar dan ben je lid van de AVRO en rara, iemand anders mag 4 dagen mee.

Die kans is immers dondersgroot wanneer er talloze, maar dan ook talloze molmail abonnees zich aanmelden. En ja de kans bestaat altijd dat jij net wel uitgekozen wordt, maar enkel om kans te maken op ga ik geen 6 euro voor betalen. Dan maar geen kans, geen lidmaatschap en geen 6 euro lichter.

Want zeg nu zelf, wie denkt er hier dat diegene het zal winnen? Als er 1000 mensen zich aanmelden maak je 1/1000ste kans. En dus 999/1000ste kans het niet uitgeloot te worden. Dream on, daar doe ik niet aan mee.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Molmail
« Reactie #307 Gepost op: 13-02-2009, 12:57:29 »
Oke, het is maar 6 euro per jaar (dat zijn de kosten niet), maar uit principe vind ik gewoon dat ik dit niet moet doen! Chantage vind ik dit. Je mag mee, maar......  ::niet-ok::

Weet je Luc, ik ben iemand MET principes, dat beteknd voor mij dat ik dus never nooit lid word van een club als de avro, gewoon een principe zaak. Tuurljik zou ik dolgraag mee willen , 4 dagen meedraaien is natuurlijk de top, ik ben echter niet van plan om mijn principes overboord te zetten en laat me dus niet door de avro chanteren om lid te worden. Lid worden doe Ik namelijk uit principe en niet omdat het moet om iets te winnen.
En daarin ga ik wel zover dat ik zelfs niet lid word mocht dat de eis zijn voor toegang tot de mfd, hoe graag ik dat ook zou willen.
Derhalve zijn jou uitlatingen dan ook erg dom en denigrerend.

Helemaal mee eens meis!!  :-*
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Molmail
« Reactie #308 Gepost op: 13-02-2009, 13:01:05 »
Persoonlijk hoop ik niet dat er te veel mensen in trappen, dat zorgt namelijk voor veel teleurstelling onder de mensen hier  ::niet-ok::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

WorldExpress

  • Gast
Re: Molmail
« Reactie #309 Gepost op: 13-02-2009, 13:02:38 »
Derhalve zijn jou uitlatingen dan ook erg dom en denigrerend.
Dit spreekt elkaar een beetje tegen meis!! :-*
Die laatste zin was misschien wat gemeen, maar ach.

Weet je Luc, ik ben iemand MET principes, dat beteknd voor mij dat ik dus never nooit lid word van een club als de avro, gewoon een principe zaak.
Dat snap ik wel hoor, eigenlijk was mn reactie vooral over het gedeelte van de Avro en 'getverdemme' gericht. Ik snap alleen niet waarom je meteen zo in de agressieve verdediging schiet hoor  :-X

Persoonlijk hoop ik niet dat er te veel mensen in trappen, dat zorgt namelijk voor veel teleurstelling onder de mensen hier  ::niet-ok::
Jij vind dat WIDM.com-ers voorang moeten krijgen dan?

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Molmail
« Reactie #310 Gepost op: 13-02-2009, 13:12:56 »
Jij vind dat WIDM.com-ers voorang moeten krijgen dan?

 ??? Ik hoop gewoon dat er niet te veel mensen 6 euro betalen en dan niks winnen  ::niet-ok::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Molmail
« Reactie #311 Gepost op: 13-02-2009, 13:14:39 »
??? Ik hoop gewoon dat er niet te veel mensen 6 euro betalen en dan niks winnen  ::niet-ok::
Dat hoop ik ook. Meer kans voor mij  ;D
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

WorldExpress

  • Gast
Re: Molmail
« Reactie #312 Gepost op: 13-02-2009, 13:15:08 »
??? Ik hoop gewoon dat er niet te veel mensen 6 euro betalen en dan niks winnen  ::niet-ok::
Sorry, las je zin verkeerd ;D

Maar ach, 't is hetzelfde als een loterij waar je een lot voor moet kopen. Ik snap niet waarom men opeens zo verontwaardigt doet hier, nu kan je kans maken op zoiets (wie wil dat nou niet) en dan is het zogenaamd opeens raar dat de Avro daar iets voor terugvraagt.  ??? Alleen voor niks komt de zon op he, we bleven toch Nederlanders hier  ::rofl::

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re: Molmail
« Reactie #313 Gepost op: 13-02-2009, 13:18:39 »
Ik krijg de indruk dat sommigen denken dat WIDM exclusief voor fans van dit forum is. Die indruk had ik al in het fandagtopic en krijg dat in dit topic weer een beetje. "de mol is van ons en de Avro pikt er een graantje van mee". Volgens mij is dat de wereld op z'n kop zetten ???
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

WorldExpress

  • Gast
Re: Molmail
« Reactie #314 Gepost op: 13-02-2009, 13:20:04 »
Ik krijg de indruk dat sommigen denken dat WIDM exclusief voor fans van dit forum is. Die indruk had ik al in het fandagtopic en krijg dat in dit topic weer een beetje. "de mol is van ons en de Avro pikt er een graantje van mee". Volgens mij is dat de wereld op z'n kop zetten ???
Dat heb ik ook een beetje ja ???
Net als dat die vrouw bij Paul de Leeuw mee mocht lopen, toen waren er een aantal hier ook helemaal verontwaardigd waarom zij dat kreeg en niet iemand van widm.com ???

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #315 Gepost op: 13-02-2009, 13:28:11 »
Vind het sowieso heel raar dat de avro niet eens even laat weten tot wanneer deze actie loopt.. Straks loopt ie door tot April of zelfs wel mei. Weetje hoeveel mensen er dan wel lid zijn geworden?  ::oink::

ben nu lid en dat hem ik gedaan voor de dvd, en kaartjes voor het gouden televizier ring gala  ::tandpastasmiley:: Die krijg je ook alleen als je lid bent..  :-\\

Ik maak dan sowieso geen kans, want denk dat mensen die nu pas lid worden voor de reis meer kans hebben.. staat wel onder dat mensen die al voor deze actie lid zijn geworden ook nog kans maken.. maar dat geloof ik eigelijk niet..  ::niet-ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Molmail
« Reactie #316 Gepost op: 13-02-2009, 14:12:46 »
Je kunt het op 2 manieren brengen "Word nu lid van de AVRO en win 4 dagen widm" of "Win 4 dagen WIDM! (maar word eerst lid van de AVRO)".
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Molmail
« Reactie #317 Gepost op: 13-02-2009, 16:50:57 »
Ik krijg de indruk dat sommigen denken dat WIDM exclusief voor fans van dit forum is. Die indruk had ik al in het fandagtopic en krijg dat in dit topic weer een beetje. "de mol is van ons en de Avro pikt er een graantje van mee". Volgens mij is dat de wereld op z'n kop zetten ???

Ik denk dat geenzinds, ik vind de avro echter geen fijne omroep om lid van te zijn en wordt het dus niet, ook niet voor een dvd, een canvasfoto of een 4daags reisje. dus.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail
« Reactie #318 Gepost op: 13-02-2009, 16:57:24 »
Ik sluit me aan bij degenen die zich hier niet laten chanteren.

Ik vraag me trouwens ook af of deze actie niet een klein beetje in strijd is met de ledenwerfregels voor omroepen:

Citaat
Regels rond ledenwerving omroepen
  • Een lid moet minimaal 16 jaar oud zijn, in Nederland wonen, lidmaatschapsgeld betalen en bewust voor het lidmaatschap hebben gekozen.
  • Kosten van het lidmaatschap bedragen minimaal 5,72 euro.
  • Omroepen mogen nieuwe leden cadeautjes in het vooruit stellen, maar die mogen in waarde de jaarcontributie niet overschrijden.
  • Ledenwerfspots in de zendtijd van de NOS mogen niet langer dan dertig seconden duren. Ook aan de inhoud zijn eisen verbonden.
  • Spotjes in een reclameblok van de STER zijn niet gebonden aan beperkte duur of inhoud.
    Wel moet duidelijk zijn dat het om lidmaatschap van een omroepvereniging gaat.


http://www.ad.nl/cultuur/2421233/Regels_rond_ledenwerving_omroepen.html

Met name het eerste punt m.b.t. het bewust kiezen voor het lidmaatschap is twijfelachtig. Over het derde punt m.b.t. de cadeautjes kun je discussieren, aangezien je niet zeker weet of je hem krijgt, maar toch... 
Al met al toch een redelijk dubieus. Deze regels laten duidelijk zien dat het de bedoeling is dat mensen lid worden van een omroep om die omroep te steunen en niet d.m.v. 'lokkertjes'. "Word nu lid van de TROS en win een reis naar Amerika!" mag waarschijnlijk ook niet, dus waarom dit wel?

Bovendien vraag ik me af hoe het zit met mensen die al jaren AVRO-lid zijn. Er staat dan wel dat iedereen die eerder met de DVD-actie lid zijn geworden meedoet, maar ik zie niks staan over mensen die al 25 jaar lid zijn o.i.d.. Lekker zuur dan.
 



« Laatst bewerkt op: 13-02-2009, 17:15:46 door Jayne »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Molmail
« Reactie #319 Gepost op: 13-02-2009, 17:41:05 »
Ik vind vooral het punt 'de cadeautjes mogen in waarde de jaarcontributie niet overschrijden' twijfelachtig. Mee op reis met widm is wat mij betreft onbetaalbaar (priceless), dat lijkt me duurder dan 6 euro.
The British are not impressed.