Auteur Topic: Die dag op de helpdesk  (gelezen 379355 keer)

Offline Tante Nonneke

  • Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #240 Gepost op: 27-01-2003, 09:28:13 »
Tante Nonneke en de Promoliaten richten bij deze dan ook een verzoek tot alle lezende maar niet-schrijvende Zielen die onze Kloosterorde met een bezoekje vereren : Laat het nieuws van Het Orakel weerklinken doorheen het digitale Heelal zodat allen het zullen kunnen aanschouwen en de uitdaging kunnen aangaan.








Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #241 Gepost op: 27-01-2003, 10:08:27 »
Aloha!Aloha!
(Kwestie van ons Hallelujah een fris tintje mee te geven)
Het poten der aardappelen van de Nicola-varieteit heeft menigeen de tuin in geleid waarbij een vermetele 44 zonder veel poespas de zelfontbrandende plant heeft vertrappeld. De gevoelens waren gemengd, de smaak bitterzoet, doch het Orakel heeft gesproken. En hoe! Het genoegen van de eerste victorie is nog nooit zo ontbolsterend pittig geweest.
Ondertussen kijkt de loodgrijs-gepijde verscholen in het struikgewas geamuseerd toe. Zijn (haar) mondhoeken vertonen sadistische trekjes terwijl pretlichtjes de wijde omgeving met verstomming verblinden. Hult hij zich in wolfsvacht of weerklinkt zijn naam onverstaanbaar in de nacht? Uit hij zich in rijk vermogen of draagt hij het kleurrijke masker van Al Pacino? De waarheid hangt in de klokken, luister naar hun geklepel en laat U verleiden tot misleiding. Voldoening zal ook uw deel zijn.








« Laatst bewerkt op: 27-01-2003, 10:11:18 door Knudde »
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #242 Gepost op: 27-01-2003, 11:05:52 »
Ave Ave, Ik zal de stem van het orakel trachten uit te dragen naar de diverse kippenhokken op de Via Grappia.

Verder is er mogelijk weer een verplaatsing van ons onderkomen op til, zodat we geheel vrij van de hinder van andere vertrekken in oprechte sereniteit onze gezangen ove de queeste kunnen laten klinken. Als dat zover is zal alhier ene verhuisbericht worden geplaatst, maar let wel het Klooster zal enkel in zijn gehele entiteit worden verplaatst, dus u hoeft zelf niet uw biervoorraad, boeken etc mee te nemen. De almachtige heer zal ons bij deze verhuizing steunen.

Verder afl 2 in de snelheid gezien en me verbaast over de pijnlijke lotgevallen van de aardappelsoort die de naam draagt van de schoonzoon Van de schoonvader van SG die gister weer ronduit belachelijk aan het doen was op JIM Tv naast zijn lieftallige echtgenote K P.

Maar bovenal opvallend was de verschijning van het beest Sandra naast de helicopter, waarvan de rotorbladen reeds joelend en tierend te keer gingen.
 Was dit de soort verschijning waardoor Bernadette Lourdes op de kaart heeft geplaatst, of kwam hier de kleine Grijze Pij drager linea recta van onder de aarde vandaan.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline alcantara

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #243 Gepost op: 27-01-2003, 11:18:40 »
Rancunes mogen in de andere fora uitgewerkt worden. Hier spreken we enkel van een hemelse vrede... Wees behoed voor de toorn van Broeder Dictionaris
Uw toorn deert mij niet, spaar ze maar voor anderen. Rancune heeft er niets mee te maken, wel het herleiden van schijnbaar 2 personages tot 1 mens. Tegenstribbelen helpt niet.








Offline alcantara

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #244 Gepost op: 27-01-2003, 11:21:11 »
Het ware gezicht van Cedric D'Alcantara is gekend bij onze bevriende collega's langoren.
Knudde, u bent grappiger dan u zelf beseft. Iedereen is hier onder allerlei vergezochte schuilnamen actief, en dan komt u doodleuk vertellen dat u mijn ware gezicht kent. Die moet ik onthouden voor mijn volgende familiefeest.







« Laatst bewerkt op: 27-01-2003, 11:21:47 door alcantara »

Offline alcantara

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #245 Gepost op: 27-01-2003, 13:07:02 »
Op de site van de onvolprezen Knudde lezen we nog steeds dit: "Nicole heeft zich heel verdacht gemaakt in de eerste aflevering en prijkt dan ook bovenaan mijn persoonlijk lijstje."
Het bevestigt het grote speurderstalent van deze Promoltiaan. Proficiat en doe zo voort!









Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #246 Gepost op: 27-01-2003, 13:23:42 »
O broeder alcantara errata est hominum of zoiets zei een mens reeds.

We hebben allemaal wel eens idefixjes die niet waar blijken na verloop van tijd. Maar om daar nou in een opvallende kleur zon ophef over te maken, dat vind ik andere peperkoek.


Ik was reeds gewaarschuwd bij uw intrede alhier.en u was reeds gewaarschuwd voor mijn toorn.

Ik zou u dan ook willen vragen gebruik te maken van een constructieve insteek in uw zoektocht naar de grijze pij drager, in plaats van een destructivisme ten toon te spreiden tov andere orde leden.

Verder zou ik uw nek wel eens willen zien uitgestoken met uwer keuze van de Mol. niet dat ik u dan zal uitlachen als u het bij het verkeerde einde bleek te hebben, maar omdat uw nek uitskeen getuigt van een moed, die ik graag zie bij zusters en broeders alhier.









we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline alcantara

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #247 Gepost op: 27-01-2003, 13:40:43 »
Vrede zij met u, broeder Mollemans. Destructivisme is niet de reden van mijn komst. Ontmaskering - wat ons hier allen drijft - wel. Op alle fronten.
Mijn mol-keuze? Ondergronds als hij is, leeft de mol in een rovershol.

Bemerk dat ik speciaal voor u wat water in mijn (mis)wijn heb gedaan. Al is dit toch niet echt mijn kleur.








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #248 Gepost op: 27-01-2003, 14:29:09 »
Ook het water in de wijn smaakt mij niet;  ;D

Ik denk dat eenieder hier zijn of haar zoektocht heeft naar de grijze pij drager en daarbij zijn of haar theorien heeft. dat het dus elke zondag weer kan gebeuren dat jouw complete theorie met een rood scherm volledig met de grond gelijk gemaakt wordt is een risico dat wij mollenjagers en promoliaten moeten lopen.

Ik merk dat we tolerantie hoger in ons vaandel moeten zetten en broederliefde of zusterliefde ook, laten we dus opnieuw ons bezinnen op de belangrijker zaken in het klooster. De queeste goes on.

En zojuist is mij een hemelse verschijning ten tonele getreden, een man , verzekerd van elk risico die gesticulerend zich uit over zijn identeit of is het gewoon een aftelrijmpje op zijn vingers??







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #249 Gepost op: 27-01-2003, 14:32:39 »
Fletse graffiti ontsiert de muren van deze oase van rust. Ook pretentieuze schlemielen hebben blijkbaar het Lichtend pad gevonden en bekladden zonder schroom het gastenboek met infantiele kanttekeningen en holle slogans die ruiken naar geschoren schapen: veel geblaat maar weinig wol.
Ook broeder Dictionarius was uiteraard deze vuige taal niet ontgaan. Praatjes vullen nu eenmaal geen gaatjes en arrogantie was zelfs Hendrik de Zeevaarder niet vreemd toen hij na een avondje doorzakken zijn eigen schuur diende te blussen.

Maar goed, als bekering staat voor volle bekers waar rozenwater helaas onze miswijn laat vertroebelen, is Knudde wel enigszins bereid ook het dievenhol aan een nadere inspectie te onderwerpen. En als de heer Al Cantara een beetje geduld kan oefenen in onze wachttoren, zullen de klerikale gezangen ten gepaste tijden worden aangepast. Met of zonder uw goeddunken.









De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #250 Gepost op: 27-01-2003, 14:41:54 »
Helaba, ik ben hier bibliothecaris en geen scheidsrechter bij een boksmatch.

Ik begrijp dat er in verre verleden aanvaringen zijn geweest met hij wiens naam sterkt trekt op de laatste novice die is ingetreden. Of het hier nu wel of niet om een dezelfde persoon gaat is in deze zaak van nul of generlei belang.

Ik vraag enkel een paar kleine dingen:
-beperk u tot het heden, de huidige zoektocht kost ons al vele hoofdbrekens;
-uit u bij voorkeur in de taal der aarde, daar deze beter afsteekt tegen de achtergrond en dus uw boodschappen niet onverwacht een bepaalde wending geeft
-eerbiedig uw mede broeders en zusters en hunner denkpatronen en
-laat ons gezamelijk zoeken, feesten, oreren en zingen. maar laat ons ons niet verlagen tot het gedrag wat de kleuters in de zandbak ons reeds voordeden, hij begon, nee zij.
- Pax in mundeo, de vrede is dan wel niet in de wereld, maar wel hier.

Op dit moment wordt er al van buiten geknaagd aan de poten van ons klooster, laat dat dan niet ook nog van binnen uit gebeuren. anders zal ik de boeken van experimentus eens te boven halen en mijn reeds besproken toorn op een aantal zusters en broeders laten neerdalen.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline alcantara

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #251 Gepost op: 27-01-2003, 15:23:54 »
Heren, het komt mij voor dat hier nogal agressief op mijn aanwezigheid wordt gereageerd. Waarom? Herlees mijn berichten, en u zult geen spoor van agressie vinden, hooguit ironie.
Nee, ik heb niet de pretentie te weten wie de mol is. Ik tip op Bruno (vandaar rovershol). Als dat fout blijkt te zijn, zal ik er mijn slaap niet voor laten.









Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #252 Gepost op: 27-01-2003, 15:44:13 »
Alcantara, was mijn vorige post niet duidelijk, gelieve te posten in een kleur die duidelijker over komt tegen de fletse achtergrond.

U vraagt zich af waarom er wellicht zo gereageerd wordt tegen uw aanwezigheid. zelf ken ik u niet, maar in een duister verleden hebben een aantal mensen de eer gehad de paden te mogen kruisen met een heerschap dat uwer naam droeg.

Zelf opent u in uw eerste post in de orde, al met woorden die een herkenning suggereren, tandengeknars bij een ontmoeting met een vreemde heb ik nog nooit herkend. Verder spreekt gij over dat mensen met een dubbele identiteit zich moeten hoeden voor uw aanwezigheid. Voorheen nogal een duidelijk ende krachtig binnekomertje.

Een dubbele identiteit , ik denk dat velen van ons is overkomen, dat ze een ander zijn als ze de gelofte hebben afgelegd om hier te geraken en het is juist de charme van het hier in reraite te kunnen gaan na de aardse of onderaardse problematiek; de sereniteit van het klooster en de roemers wijn doen je veel vergeten.

Ik stel voor dat we dat allemaal doen de geschillen in het verleden vergeten, en ons te focussen op de belangrijker zaken hier aanwezig de queeste.

Dus heeft er nog iemand een wijsheid gevonden op de bodem van ene roemer; ik aanhoor u graag







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #253 Gepost op: 27-01-2003, 16:39:00 »
Op de site van de onvolprezen Knudde lezen we nog steeds dit: "Nicole heeft zich heel verdacht gemaakt in de eerste aflevering en prijkt dan ook bovenaan mijn persoonlijk lijstje."
Het bevestigt het grote speurderstalent van deze Promoltiaan. Proficiat en doe zo voort!

Ironie mag dan ook bij mij hoog in het vaandel gedragen worden heer Alcantara, het zou u beter sieren mocht u gedane citaten volledig overnemen zodat ze in hun juiste context kunnen gezien worden. Mijn volledige conclusie na aflevering 1 luidde:

"Nicole heeft zich heel verdacht gemaakt in de eerste aflevering en prijkt dan ook bovenaan mijn persoonlijk lijstje, gevolgd door Bruno..."

En mag dit nu toch wel net uw kandidaat grijsgepijde zijn. Ik zal uw boodschap dan maar ook in de categorie "zelfspot" onderbrengen en vanaf heden samen met u enkele potten pakken in het duistere rovershol.









De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Teddybear

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Bach rules !
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #254 Gepost op: 27-01-2003, 17:04:53 »
Normen en waarden, beminde broeders en zusters. Normen en waarden!
Ik zou bijgod (of schreven we dat met een hoofdletter ?) niet weten waar dat voor staat, maar onze bovenmoerdijkse vrienden weten er sinds een paar weken wel weg mee.
Ook ik pleit ervoor om eventuele vroegere geschillen (Zuster Octavia! Gij hebt de afwas weer niet gedaan. En Zuster Baloria ! Schei uit met te gaan roddelen bij Zuster Zizania.)te laten rusten.
Dit is een kloosterorde.
Het bloed aan de palen-gezang dat ik hier bijwijlen meen waar te nemen uit de gewelven, horen thuis in een andere (wan)orde of bij de voetbalploeg die zich de naam Germinal wederrechtelijk heeft eigen gemaakt.
Maar niet in dit oord van peis en vree.
Natuurlijk is onze zoektocht veelvuldig. De Mol is immers een gelaagd spel. De kandidaten zoeken naar de Mol, de plebejers en andere kijkers, en ook de kloosterlingen zoeken naar de Mol. Wijzelf zoeken in dit klooster daarnaast ook wel naar de wereldse identiteit van onze broeders en zusters, maar dat mag niet fanatiek worden. En de laatste laag, tenslotte is het eenvoudige feit dat de zandhengelaars met ons aller voeten spelen.
Het is dat wij weten dat de beeltenissen die ons bij middel van de moderne techniek bereikten gisteravond, al maanden geleden zijn geregistreerd. Anders zou ik er mijn restanten Oude Schotse op verwed hebben, dat Michiel de Gevleugelde ons in ons gezicht aan het uitlachen was. Daarom ook dat ik er ruimschoots een dag over gedaan heb, om enig bezoek buiten mijn kloostercel te wagen.
Deemoed, maar ook ergernis waren immers mijn deel. Maar toch vooral deemoed.
Een goed gesprek met zuster Schiatria heeft mij doen inzien dat , als ik als klokkenluider nog een rol van betekenis wil spelen in deze queeste, ik mij dan niet meer moet laten leiden door mijne persoonlijke afkeren ten overstaan van bepaalde kandidaten. Ik besef nu dat ik ervan overtuigd was dat Zuster Nicola zich met de pij van het knaagdier had omhuld, omdat ik weet dat zij afkomstig was uit de alom gekende orde der Kutwijven.
(Forgive me my French).
En ik had beter moeten weten, want dat was precies dezelfde fout die ik vorig jaar maakte, toen ik Nikki (ook een Nicola dus) tot op het einde verdacht. Errare humanum est.
Maar nu heeft Broeder Siflette mij wel heel snel teruggefloten.
Een wijze les : denk zoals de Mol zou denken. En bid ondertussen nog een paar weesgegroetjes, en drink straks nog eens een roemer wijn(azijn).
Haleluja hallo !








Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #255 Gepost op: 27-01-2003, 17:31:09 »
Het werd dansen op de keien tijdens het tweede galafeest ingericht door de gluiperige zandhengelaars. Voorzichtig toeziend waar je je blote voeten neerzette en ondertussen de hoogtepunten van het schouwspel missend. Tenzij deze weg gemoffeld zaten in de verfbom die met vole kracht zijn informatie verpletterde op het vege lijf van Marc. Gelukkig was hij verzekerd tegen misleidende struikrovers!
Ook Corry heeft de gladheid der lachende keien mogen ervaren en prees zich gelukkig met een dierendokter aan haar zijde, alhoewel deze heel andere katten aan het geselen was.
De postbode vaart er ondertussen wel bij en geniet van het gezellig onderonsje, zichzelf ontpoppend tot een meesterbrein welke later echter finaal zijn hersenen tegen de muur geklopt ziet worden door een jaloerse tegenhang. Daar stond hij dan met zijn mond vol tanden tegenover een mond zonder bovenlip, zich gebeten voelend in zijn eigen onderste regionen en misnoegd om zo weinig respect. Ik vraag mij af wat er zich in hun kokertje afspeelde...








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline mikaelv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ook dit gaat voorbij.
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #256 Gepost op: 27-01-2003, 18:10:58 »
Hier zie, daar zie.
Na een paar dagen afwezigheid begeef ik me terug binnen de muren van mijn geliefde klooster.
De tuin ligt er verweesd bij, waarvoor mijn geëxcuseerde verontschuldigingen (ik lijk wel een professionele afscheidnemer, ontsproten uit de koker van hen die pas veel later de zandhengelaars zouden worden).
Als het gras gewied is, en de bomen gesnoeid, de takken bijeengeraapt, het op de grond liggende ooft verzameld, en de selder geplukt, zal ik mij keukenwaarts begeven, alwaar ik u allen zal verblijden met ene komme groentensoep.
Er worden hier menige literaire spitsvondigheden uitgewisseld, en daardoor alleen al springt mijn hart op van vreugde.
Maar achterover geleund, en aan mijn sigaretje trekkend meen ik ook enig ongenoegen waar te nemen. Worden oude koeien uit even oude grachten gehaald, en nog oudere vetes beslecht ?
Ik sluit mij aan bij de vredestichtende taal van Broeder Dictionarius en Frère Jacques, om de vredespijp te stoppen, en niet te verstoppen.
Want al staan wij naar onze mening ver verheven boven de kleutertuin van de gekleurde vlinder, of andere door ons minderwaardig geachte kloosters; toch meen ik hier een klein euvel te duiden.
Om het in de taal van mijn broeders de adverteerders te zeggen : "Where is the beef?"
Waar zijn de doorwrongen theorieën, de aaneenrijging van Engelse fooien die ons naar het walhalla van de waarheid moeten voeren?
Es ist was los, bemerk ik.
Dit klooster laat zich afleiden door drankmisbruik, en spelletjes die wel aan de orde zijn, maar die nu meer en meer op de voorgrond blijken te treden.
Buigen wij ons hoofd even deemoedig als Teddybear, laat het orakel van Tante Nonneke spreken; gebruik de hersencellen van Xandragon, Knudde en andere Broeders Tempeesten, Alcantara's, Perluten et j'en passe.
En concentreren wij ons vooreerst eens even op de vraag (en daarna graag het antwoord) : Wie o wie is die mol ?
Wat staat er bijvoorbeeld op een van de muren van de oude fabriek als de mollenvangers daar voorbij hollen (zonder die tekening te zien ?)
Kijken wij opnieuw waar Zuster Sandrina zich bevond tijdens heel het schietgebeuren.
Controleren wij bij Broeder Aesculapius hoe lang een been in het gips moet, als de voet verstuikingsverschijnselen vertoont.
Beschouwen wij de eerste echte mollenstreek : niemand een vrijstelling, en daarenboven nog eens 2500 Euro van de pot af !
Wellicht klinkt 2500 Euro niet spectaculair meer, maar vroeger heette dat 100.000 frank te zijn, in Belgisch geld. En 5000 florijnen wat noordelijker gelegen.
Want vergeten wij niet dat dat de opdracht is van de Mol : de gespijsde kas ledigen of zo beperkt mogelijk houden.
Nog één Engelse fooi : staart u allen niet blind op de koperen buizen die de zoekers met zich meedragen. In de volgende aflevering wordt ook dit raadsel hardhandig opgelost.
Gaat nu allen heen in vrede.







Graven, broeders en zusters.

Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #257 Gepost op: 27-01-2003, 19:39:11 »
Xandragon heeft zijn grijze hersencellen aangewend om de vuige talpa te ontbloten. In gelijkstemming (zoals menig mechanische snarentrommelstemmer daags doet) met ons Orakel, dat verder geen aanvulling behoeft, heb ik een aantal Engelse fooien gegeven op de site van onze langoren zowaar het zelfs meer was dan het gelag eigenlijk behoefde. Meerdere ervan zijn hier al aangehaald en behoeven we de repeat-knop niet op te zetten. Degene die ik miste, kan ik wel aanvullen in onze gebloemde schrijftaal. Hier behoef ik echter Broeder VHS nogmaals te benutten dus zal ik mij voorlopig desolaat in isolement begeven om de fosfordeeltjes te zien oplichten.







Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #258 Gepost op: 27-01-2003, 21:07:22 »
"Flagrant"
Ja, zo kun je het wel stellen, denk ik. Flagrant, de manier waarop onze postbode zijn buurvrouw waar hij net een pakje bruine zeep heeft afgeleverd, op de stoep achterlaat en geen enkel die zijn verzwikte aandacht weet te trekken, enkel zichzelf. Om dan met ware doodsverachting en in pure Rambo-stijl de middencirkel in te duikelen, links en rechts nog wat losse flodders afvurend om dan als een volleerd CIA-agent de helicopter te bezetten en de vrijheid tegemoet te vliegen. Ja, 't zijn tegenwoordig zware tijden bij de Post als men op deze manier een vrije dag moet aanvragen en dan nog moet betalen om ze niet te krijgen. Ge zoudt voor minder uit uw lood geslagen zijn. En eenmaal daar uit gemept, draag je zeker geen grijze pij meer, misschien nog enkel een zotskap om de lange avonden een beetje mee op te vrolijken, maar helaas voor 'ons facteur', het lachen leek hem verleerd. Zijn voeten stonden aan de grond en de rest aan de muur genageld; onbeweeglijk. Net als zijn buurvrouw. De gelijkenis was frappant. De beeldspraak flagrant.








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #259 Gepost op: 27-01-2003, 22:13:38 »
Net zoals een boos konijntje ontsteld zijn konijnepijp met grote haast terug induikelt, zo voelde ik de grond onder mijn voeten verdwijnen gisterenavond vermoed ik zo'n beetje... Mol of niet, een mantel was ze wel. Welke daarentegen hou ik nog even voor mezelf. Het Orakel heeft alvast gesproken, en als trouwe zuster van de Orde, sta ik er volledig achter. Ik hoop alvast dat ook niet-broeders en zusters zich zullen geroepen voelen de uitdaging aan te gaan.







banaan begint met een b, soms met een s