Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 76063 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Grappige momenten
« Reactie #160 Gepost op: 12-02-2003, 21:52:24 »
Aha, ik verstond het dus goed. :D








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Grappige momenten
« Reactie #161 Gepost op: 12-02-2003, 22:09:03 »
Tafereeltje in de gekleurde auto:

Shadia: "waar is die andere wagen?"
              "Corry, waar is die andere wagen?"
Corry:     "ja"
Shadia: "vraag eens waar die andere wagen is..."
Corry"    "mmm ja"
Shadia: " VRAAG DAN!!"

....gezellig in die auto.... ;)







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Grappige momenten
« Reactie #162 Gepost op: 12-02-2003, 22:21:15 »
Sandra tegen 'n familielid of andere bekende aan de telefoon: 'Ik wil nog zo veel zeggen, maar er staan hier allemaal van die mensen!'

Verder viel me toenstraks ineens op dat Corry bij 't afdalen van de trappen echte werkhandschoenen aanhad om haar handen niet te bezeren terwijl ze zittend de trap af kwam. Ik vond 't wel grappig uitzien, maar 't is weer zo'n moment dat tevens 'n beetje zielig is.  :-\








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Grappige momenten
« Reactie #163 Gepost op: 13-02-2003, 01:51:42 »
ik vond walter ook grappig toen ie op jean-marie pfaff-se wijze zich stond op te warmen om die bal te vangen : "de beste keeper van ....west-vlaanderen"  ;D

kvrees trouwens dat we de komende weken minder grappige momenten krijgen, misschien nog meer ruzie met al die vrouwen :-X







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Grappige momenten
« Reactie #164 Gepost op: 13-02-2003, 22:20:35 »
Hoi allemaal,
Een beetje aan de late kant, maar mijn computer was stuk.
Wat ik echt heel goed en grappig vond was in de tweede aflevering het switchen tussen de opdrachten 'Vind de superkandidaat' en 'vind en ontmantel de bom'. Als  bijvoorbeeld Stijn via het touw naar boven klimt als een klimgeit zegt Sandra: "Stijn, da's ook wel een goeie". Als Walter aan Marc denkt, klimt ook hij als zo'n geit naar boven. Als Sandra en Walter twijfelen over Nicole, zien we haar vergeefs proberen naar boven te klimmen. Als Walter zegt "Inge is niet sportief", zien we haar wel met veel moeite naar boven klimmen. En dan jet EQ. Corry? Nee, zij is wel emotioneel, maar toch niet emotioneel stabiel, volgens Sandra. Dit wordt ondersteund door beelden, waar zij in heftige discussie is met vnl. Inge en Shadia. Shadia dan? Nee, toch ook niet, ook weer ondersteund door beelden. Marc dan, ondersteund door de beelden waarin hij vraagt: "Jullie zijn er klaar voor, uitgediscuteerd, alle opties besproken?" Ook over het EQ van Nicole praten Sandra en Walter nog even en dit wordt, een beetje zielig, ondersteund door het beeld van een teleurgestelde Nicole, op een stapel kasten, boeken en een touw...  en dan Inge.. en vervolgens Stijn, nee da's een speciale, beter een gewone zoeken (weer ondersteund door beelden van Stijn). En tot slot het IQ. Stijn wordt onmiddellijk aangewezen, ondersteund door beelden, waarin hij het raadsel 'klavier' oplost.
En tot slot Michiel. "Zij waren op zoek naar de superkandidaat... Het kan zijn dat ervaringen van vandaag dat beeld enigszins kunnen bijstellen!"
Allemaal bijzonder grappig en best wel aardig gedaan. Het verbaast mij een beetje, dat ik niet eerder een bericht hierover heb gezien.
Greets







« Laatst bewerkt op: 17-02-2003, 21:59:37 door Rocky »
Thank U

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Grappige momenten
« Reactie #165 Gepost op: 14-02-2003, 08:34:14 »
Je hebt wel gelijk, is mooi gemonteerd. Maar ik ben niet anders gewend van de montagebananen van WV.







Take a glorious bite out of the whole world

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Grappige momenten
« Reactie #166 Gepost op: 16-02-2003, 20:48:58 »
Vont het errug grappig toen Mark ging bungeejumpen ;D
En weer Mark, toen ie door zn verrekijker wou kijken terwijl de doppen en nog op zaten :D slim...
Voorderest, nog ff denken... ::)







« Laatst bewerkt op: 16-02-2003, 20:49:54 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Grappige momenten
« Reactie #167 Gepost op: 16-02-2003, 20:53:50 »
Ik heb weer een hoop gelachen zonet. ;D Bijvoorbeeld om Stijn met zijn leuke cadeautjes 8)








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Grappige momenten
« Reactie #168 Gepost op: 16-02-2003, 21:48:49 »
ik heb me vooral geergerd , aan de vrouw van Marc. amaai was dat joh. Hij heeft wel een vrouw en kindern he, net of die anderen niks te verliezen hebben en ik denk dat WV zich wel indekt.







« Laatst bewerkt op: 16-02-2003, 21:49:30 door mollemans »
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Grappige momenten
« Reactie #169 Gepost op: 16-02-2003, 21:58:34 »
Ik vond zijn vrouw juist megagrappig  ;D en ik kwam niet meer bij toen hij door die kijker stond te kijken met een dop op  ;D

of in het begin toen ze remden in de auto en corry haar gezicht tegen de zetel vloog  ;D







banaan begint met een b, soms met een s

Offline imka

  • Forumlid
Re:Grappige momenten
« Reactie #170 Gepost op: 16-02-2003, 22:01:47 »
Marc zijn vrouw was ook wel grappig na zijn sprong : "hij hangt nog wel ondersteboven" - en dan vooral de manier waarop ze daarna zegt : "ook niet aangenaam hé".








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Grappige momenten
« Reactie #171 Gepost op: 16-02-2003, 22:04:05 »
Ja juist! Bij Marc's zijn vrouw dacht ik voortdurend: aha die zijn voor het grappige momenten topic.
Maar ja, ik hoef er dan ook niet mee getrouwd te zijn he. ;)







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline imka

  • Forumlid
Re:Grappige momenten
« Reactie #172 Gepost op: 16-02-2003, 22:24:50 »
Inge bij het opnieuw aansteken van het vuur :"Nicole die brandt niet goed".








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Grappige momenten
« Reactie #173 Gepost op: 16-02-2003, 23:24:58 »
ik heb me vooral geergerd , aan de vrouw van Marc.

me too.....

kheb maar weinig gelachen verder, walter wordt gemist







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Grappige momenten
« Reactie #174 Gepost op: 17-02-2003, 00:12:04 »
walter wordt gemist
Inderdaad. Walter stond altijd wel garant voor een grappig momentje of wat.

Maar Marc met die verrekijker was wel grappig, ja.
'Ik zie de boot niet...'  :D








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Grappige momenten
« Reactie #175 Gepost op: 17-02-2003, 16:39:46 »
In de vooruitblik op de volgende aflevering:

Inge: "Ik denk dat uiteindelijk de sterke karakters overblijven".
Shadia: "Vind ge oezelf een sterk karakter?"

Met andere woorden.....







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Grappige momenten
« Reactie #176 Gepost op: 17-02-2003, 17:47:11 »
Ik vond het stukje bij de vuur-opdracht grappig waar Shadia en Marc op de jetski het vuur willen over geven aan Sandra. Die muziek eronder! ;D








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Grappige momenten
« Reactie #177 Gepost op: 17-02-2003, 18:01:32 »
ik heb me vooral geergerd , aan de vrouw van Marc. amaai was dat joh. Hij heeft wel een vrouw en kindern he, net of die anderen niks te verliezen hebben en ik denk dat WV zich wel indekt.

Indeed, leuke vent die Marc, maar z'n vrouw vond ik in de aflevering maar niks eigenlijik...  :-X







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Grappige momenten
« Reactie #178 Gepost op: 17-02-2003, 19:05:21 »
Sandra ziet dr vriend, vliegt dr op af en begint meteen heftig te zoenen, en Marc en zn vrouw echt 1 zown bescheiden kusje  ;D








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Grappige momenten
« Reactie #179 Gepost op: 17-02-2003, 19:59:43 »
Ik vond zijn vrouw juist megagrappig  ;D en ik kwam niet meer bij toen hij door die kijker stond te kijken met een dop op  ;D

of in het begin toen ze remden in de auto en corry haar gezicht tegen de zetel vloog  ;D
deze vond ik ook allebei heel erg grappig ;D en idd ook dat gedoe in het water met dat grappige muziekje. Ik heb echt heel veel gelachen deze afl vond ik, maar ik kan niet zo ff snel zeggen wat ook weer precies de grappigste momenten waren :-[ maar als jullie ze dan zeggen schiet ik weer in de lach ;D. "Ook niet aangenaam" hihi die was idd ook goed.