Auteur Topic: Shadia is (niet) de mol!  (gelezen 83200 keer)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #200 Gepost op: 16-02-2003, 21:48:37 »
Shadia was weer goede mols bezig in aflevering 5. Eerst niet springen terwijl haar vriendin van wel dacht en daarna al het geld op Corry vergokken. ;)








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #201 Gepost op: 16-02-2003, 21:53:17 »
Shadia was weer goede mols bezig in aflevering 5. Eerst niet springen terwijl haar vriendin van wel dacht en daarna al het geld op Corry vergokken. ;)

Hoe kon Shadia nou weten wie het dichtst bij de honderd seconden zou afdrukken en wat is hierin de molse actie?







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #202 Gepost op: 16-02-2003, 21:59:48 »
Hoe kon Shadia nou weten wie het dichtst bij de honderd seconden zou afdrukken en wat is hierin de molse actie?

Precies! 't was heel onzeker wie er 't duel zou gaan winnen en toch zette Shadia al 't geld op 1 kandi. Dat is natuurlijk wel 'n heel groot risico...








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #203 Gepost op: 16-02-2003, 22:01:20 »
En bij een inschattingsproef alles juist op Corry in te zetten. Mijn inschatting zou toch geweest zijn dat inge's inschattingsvermogen hoger is.
Schat ik zo.







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #204 Gepost op: 16-02-2003, 23:27:02 »
Hoe kon Shadia nou weten wie het dichtst bij de honderd seconden zou afdrukken en wat is hierin de molse actie?

simpel, door het ter plaatse te beslissen . op deze manier kon deze opdracht NOOIT geld opleveren, en niemand die er iets van merkt







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline imka

  • Forumlid
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #205 Gepost op: 16-02-2003, 23:29:41 »
Wordt de keuze van Shadia pas bekend gemaakt nadat het duel is afgelopen ?








Offline sproet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #206 Gepost op: 16-02-2003, 23:42:29 »
simpel, door het ter plaatse te beslissen . op deze manier kon deze opdracht NOOIT geld opleveren, en niemand die er iets van merkt


^%$%^&&@@  hmmgrrrr zo had ik het nog niet bekeken, ik ben het altijd met je eens en volgens mij heb je weeeeeeeeeeeeeer gelijk :) ik wil het nog niet zien (eerst marc moven)








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #207 Gepost op: 16-02-2003, 23:59:33 »
Wordt de keuze van Shadia pas bekend gemaakt nadat het duel is afgelopen ?

ze tonen het ervoor, maar ze monteren dat zoals ze zelf willen hé.....de mol luistert mee, maar als ze zelf de mol is heeft ze daar geen last van natuurlijk. lijkt me een heel mooie manier om te saboteren, je bent nl. 100% zeker van succes en het valt niet op







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline populier

  • Forumlid
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #208 Gepost op: 17-02-2003, 00:11:39 »
Na vorige week de diverse theorieën hier te hebben gelezen, en vooral dan de winst/verlies-tabel, werd mijn rotsvaste geloof in Marc-Mol lichtjes aan het wankelen gebracht.

Na aflevering 5 is die twijfel allerminst weggenomen, maar het blijft een correctie in de marge. Marc 90%, Shadia 8% en Inge 2%, zoiets.








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #209 Gepost op: 17-02-2003, 00:21:09 »
Door geen geld (op zichzelf) in het algemene ontwikkeling duel in te zetten, wist ze zeker dat de helft van het maximaal te winnen bedrag al verloren was.








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #210 Gepost op: 17-02-2003, 00:28:06 »
Wordt de keuze van Shadia pas bekend gemaakt nadat het duel is afgelopen ?

ze zullen wellicht beide versies opgenomen hebben, en de juiste dan op antenne gegooid....Michiel doet iets raars dat mij meer doet geloven in mijn denkpiste... na de klokken te hebben afgeduwd loopt hij eerst rechts het scherm af achter corry en loopt na een vijftal seconden pas naar shadia toe...  Geeft hij hierbij stiekem een (afgesproken) signaal naar Shadia?







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #211 Gepost op: 17-02-2003, 03:10:16 »
Als Shadia de mol is, waarom zet ze dan geen geld in bij de eerste vraag. Ik vermoed omdat zij weet dat Marc de mol is, en zo alles kan horen. Om hem de pas af te snijden heeft ze maar wijselijk geen geld ingezet.
Daarbij stemde Corry de vorige keren op Shadia als mol, en nu ligt ze eruit...








Offline populier

  • Forumlid
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #212 Gepost op: 17-02-2003, 04:31:41 »
Aha ! Perlut is ook een nachtraaf ! Groot gelijk, maat, en ik denk dat de drie dames nu allen Marc als Mol hebben, terwijl ik naar Stijneman zijn Mol alleen maar kan gissen.

Ik denk dat Shadia gewoon alles of niks heeft gespeeld, omdat ze het gevoel heeft dat ze nog niet veel heeft gewonnen. Dit was haar kans om 4000 Euro in de pot te zwieren. Helaas werd het niks.

Bovendien heeft Bruudruuster ook zijn best gedaan om haar te misleiden. Eerst moest ze duo's vormen: ze zal wel gedacht hebben aan "ploegen" eerder dan aan "duels". Als Mol zou ze weten dat het duels waren en koppels kiezen waarbij ze de uitkomst makkelijker kon controleren. Vervolgens moest ze inzetten op "behendigheid" wat meer "doelgerichtheid" was, en op "inschattingsvermogen, wat op "emo-intelligentie" wijst terwijl het veeleer een kwestie van "concentratie" was.

Volgens mij dacht ze dat ze een proef SAMEN met Marc moest uitvoeren, en daarom koos ze ook voor Marc: om zijn Mollestreken van dichtbij gade te slaan. Maar, Bruudruuster heeft haar toch wat om de tuin geleid.  








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #213 Gepost op: 17-02-2003, 13:49:35 »
Eerst moest ze duo's vormen: ze zal wel gedacht hebben aan "ploegen" eerder dan aan "duels".  
Precies populier! Uit de manier waarop Shadia de ploegen samenstelde bleek niet dat ze vantevoren wist wat de bedoeling was. Ze nam telkens de beste 2 voor de opdracht terwijl, als je weet dat ze met elkaar in duel moeten gaan en jij moet voorspellen wie er wint, je beter een goede tegen een 'slechte' kunt laten spelen.








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #214 Gepost op: 17-02-2003, 13:55:32 »
Shadia kon makkelijk 3000 EURO voor de pot verdienen door alles op Marc in te zetten en Marc te laten winnen.
Indien ze de Mol was zou ze dit niet doen, dan zou ze alles op zchzelf inzetten en verliezen.
Indien ze geen Mol is, dan had ze alles op Marc kunnen inzetten.
We kunnen imho hieruit dus echt weinig conclusies trekken, behalve dat ze hoe dan ook dom heeft gespeeld, tenzij ze haar kansen op 3 goede vragen wilde vrijwaren. In dat laatste geval is ze geen Mol.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #215 Gepost op: 17-02-2003, 13:58:19 »
maar je kan nooit weten of het haar om de pasvragen ging...
als ze de mol is vind ik het wel slim van dr dat ze niet gelijk al dr geld op marc heeft gezet en hem als winnaar getipt heeft, dat is veel te doorzichtig imho.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #216 Gepost op: 17-02-2003, 14:10:52 »
Shadia kon makkelijk 3000 EURO voor de pot verdienen door alles op Marc in te zetten en Marc te laten winnen.
Indien ze de Mol was zou ze dit niet doen, dan zou ze alles op zchzelf inzetten en verliezen.
Indien ze geen Mol is, dan had ze alles op Marc kunnen inzetten.

Indien ze de mol is : alles op zichzelf inzetten en vervolgens met opzet verliezen is wel erg doorzichtig. Vlaming's theorie spreekt mij meer aan. Van tevoren al weten dat de proef zal mislukken en de mol hoeft er niet bij op te vallen.
Indien ze niet de mol is : dan gaat ze voor de 3 pasvragen i.p.v. voor de pot. Oftewel : ze zou Marc nooit opzettelijk hebben laten winnen volgens mij.








Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #217 Gepost op: 17-02-2003, 14:19:39 »
hi hi Doris we dachten precies tegelijk hetzelfde   :D








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #218 Gepost op: 17-02-2003, 14:26:15 »
jah :D

maareh... als ik dit topic lees lijkt het wel alsof shadia alleen mogelijke molstreken heeft geleverd in de laatste opdracht. volgens mij had ze iig nog wat meer kansen:

- ze springt niet hoewel haar vriendin dit wel voorspelde
- ze liet de jetski omvallen
- ze gaf wel erg veel gas op haar jetski, waardoor de vlam makkelijk uit had kunnen gaan
- ze neemt het vuur niet over van marc als hij in de kano zit en sandra nog moet overstappen waardoor de kans groot is dat de kano omvalt en het vuur uit is

ik weet dat het alleen maar kleine dingetjes zijn, maar er is toch best wat geld mee gemoeid. ik heb de aflevering nog niet herbekeken, dus dit zijn alleen een paar dingetjes die mij in eerste instantie opvielen.
bij de wateropdracht vond ik trouwens dat ze wel een erg grote hand had in het laten slagen van de opdracht.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #219 Gepost op: 17-02-2003, 14:30:38 »
Ik ben het helemaal met je eens Doris. Die andere dingen waren mij ook opgevallen. Bij dat vuur over het water brengen denk ik dan ook dat van tevoren goed berekend is hoeveel tijd daar minimaal mee gemoeid zou zijn. We weten niet hoe lang Shadia precies nodig had om die jetski op gang te brengen maar het zou best wel eens lang genoeg geweest kunnen zijn om te laat te komen.