Auteur Topic: Shadia is (niet) de mol!  (gelezen 83204 keer)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #80 Gepost op: 31-01-2003, 19:17:05 »
En dat hoedje met dat propellortje linksonder duidt erop dat Bruno er in aflevering 4 "uit vliegt".







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Napoleon

  • Forumlid
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #81 Gepost op: 31-01-2003, 19:46:04 »
volgens mij is shadia wel de mol want zij heeft de koker geopent en zij heeft volgens mij ook  enkele andere opdrachten laten mislukken. da met die bom heeft zij volgens mij verknoeit. Ze is niet super op valend maar ze zou de mol zeker kunnen spelen. Zij was ook de enige die de vrijstelling niet wou afkopen de mol heeft daar toch geen voordeel bij als er geen vrijstelling in het spel is.De presentator zei bij controleren van de kokers ook zo van shadia heeft haar koker natuurlijk wel ik vind da toch wel erg verdacht ze.Ik zag hem zo naar haar kijken.








Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #82 Gepost op: 31-01-2003, 21:09:59 »
Sorry, je hebt gelijk.

GRRRRRRRRRR >:( >:( >:(

Ik baal er zo van dat mijn kleuren niet goed staan ingesteld...







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #83 Gepost op: 31-01-2003, 22:49:29 »
K voel me echt n zeur.. ma goed.
K snap ff niet wat iedereen over die tekening loopt te malen, ik denk dat ie alleen maar inspiratie had over de mol, en daar n tekeningetje van gemaakt heeft voor Wizzy & Woppy ofzow. Hij  moet toch ergens zn inspiratie vandaan halen?? En al weet die wie de mol is, dan mag ie toch alsnog nix uit laten lekken of hints geven  :-\








Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #84 Gepost op: 31-01-2003, 22:56:49 »
Leuk dat jij er zes telt, ik tel er maar vijf.
Elmar: ehhh... tel nog eens goed???? ::)







Take a glorious bite out of the whole world

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #85 Gepost op: 1-02-2003, 15:20:56 »
waarom ze de mol niet is:

ze corrigeert corry bij de leeftijd van christophe

Corry : Wacht, wacht, wacht. Christophe. Die was 35. Dus die is van het jaar … .
Shadia : Christophe was 34, eh?








nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #86 Gepost op: 2-02-2003, 00:25:23 »
waarom ze de mol niet is:

ze corrigeert corry bij de leeftijd van christophe

Corry : Wacht, wacht, wacht. Christophe. Die was 35. Dus die is van het jaar … .
Shadia : Christophe was 34, eh?


Mmmm...maar indien ze wel de mol is kon ze dat gemakkelijk doen omdat ze toch al gezien had dat Walter's leeftijd verkeerd was en zo weer even onverdacht uit de hoek komen voor de anderen....








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #87 Gepost op: 2-02-2003, 01:17:38 »
Mmmm...maar indien ze wel de mol is kon ze dat gemakkelijk doen omdat ze toch al gezien had dat Walter's leeftijd verkeerd was en zo weer even onverdacht uit de hoek komen voor de anderen....

ze corrigeert corry op een moment dat ze nog niet over walter begonnen zijn, maar er kan natuurlijk geknipt zijn.







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #88 Gepost op: 2-02-2003, 21:03:51 »
Na vandaag is Shadia mijn mol, ben bijna zeker  :)








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #89 Gepost op: 2-02-2003, 21:18:13 »
Shadia heeft de koker geopend, maar heeft de inhoud niet aan andere kandidaten laten zien, terwijl ze zag dat het enkel een stom papiertje was. Zo heeft ze de rest nieuwsgierig gemaakt. Als ze wel de inhoud had besproken zouden ze vast tot de conclusie komen dat het papiertje enkel een indicator zou zijn of de koker geopend was of niet...

Shadia is de Mol!  :D








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #90 Gepost op: 2-02-2003, 21:37:26 »
ik denk dat de kandi's daarover niet praten , tenzij van te voren is afgesproken dat iemand de kokers open moet maken om vervolgens tegen de rest van de groep moet vertellen wat er in de koker zat







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline AwelAwel

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #91 Gepost op: 2-02-2003, 22:44:34 »
valt het jullie ook op dat Shadia tijdens de 'vragentocht'-proef als enige van de eerste groep tot op het laatste overblijft ....

let ook op haar houding als ze het filmpje over de denker van Rodin bekijken ... ze staat exact als de echte 'denker' en wijzigt meteen haar houding (een beetje onhandig) als Michiel 'de denker' vernoemt ...








Offline brodder

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #92 Gepost op: 2-02-2003, 23:19:22 »
Bij de intro filmpjes valt het op dat van elke kandidaat twee beelden worden getoond, behalve van shadia; daar zie je maar één beeld.
Dit is het geval in afl. 2 en 3. Wie kan afl. 1 hierop checken?








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #93 Gepost op: 3-02-2003, 08:43:06 »
Dit is het geval in afl. 2 en 3. Wie kan afl. 1 hierop checken?

Aflevering 1 had geen intro-filmpjes. De kandi's werden aan ons voorgesteld op 't moment dat ze in Venetie verschenen.








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #94 Gepost op: 3-02-2003, 12:16:58 »
Bij de intro filmpjes valt het op dat van elke kandidaat twee beelden worden getoond, behalve van shadia; daar zie je maar één beeld.
Dit is het geval in afl. 2 en 3. Wie kan afl. 1 hierop checken?

Maar in aflevering 2 had ook Nicole één beeld. Zij moest er toen uit.








Offline bekaert

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
kokers
« Reactie #95 Gepost op: 3-02-2003, 12:31:39 »
mar hebben zijn hun koker teruggehad







nele

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #96 Gepost op: 3-02-2003, 23:00:56 »
Shadia was schaduwspelletjes op de muur van de cel aan het doen, terwijl ze eigenlijk met rekenen bezig moest zijn. Maar ach...wat zou je rekenen als je toch de antwoorden niet goed wil hebben.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Lowprofile

  • Gast
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #97 Gepost op: 4-02-2003, 00:36:16 »
Ik zie Shadia nog steeds niet zitten als mol. Ik denk dat de mol wel bijzonder handig gebruik maakt van haar.
Er is nog steeds geen enkel duidelijk voorbeeld van 'mol-zijn' boven gekomen. Het gaat telkens om denkpistes en interpretaties.
Ik denk dat het niet erg moeilijk was om haar als eerste om te praten die koker open te doen.
Voor de rest is ze altijd in de buurt van Marc EN Inge:
+ afgeschoten kandi's die beslissen over vrijstelling, waar ze kennelijk overtuigd werd door de anderen.
+ bomspel
+ laatste spel (raadselspel ?)Ze vertrekt met Marc en Inge en bij de beslissing wie blijft gebeurt er iets raars. Ik hoorde ook duidelijk iemand zeggen "dus Shadia blijft" waarna Michiel zegt dat Inge achterblijft.

Zelfs voor Nicole en Bruno hadden we duidelijker 'mol'-sporen. Ze is kennelijk wel altijd in de buurt als er gemold wordt, maar meestal valt de beslissing steeds met 2 andere mensen ook in de buurt.








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #98 Gepost op: 4-02-2003, 12:13:02 »
Shadia is dus de mol en haar kenmerk is schaduw Haar naam zegt het eigenlijk al (Shade = schaduw). De eerste aflevering (de mol in de schuur) duidt hier op, ook aflevering 3, schaduwspel op de celmuur is hier een aanwijzing voor. Daarnaast is er het inmiddels beroemde introductierijtje:
Bruno;
Corry;
Shadia (De mol);
Marc;
Sandra;
Stijn;
Walter (Verliezer);
Inge; (Winnaar).

In het rijtje van de "in de hand van de mol-opdracht" zie je dat de leeftijdsvolgorde alleen onderbroken wordt door Bruno en Sandra, deze zijn omgewisseld, wissel je ze terug dan krijg je SB (Shadia Bellafkih).
Ook de fotoseries van Vlaming duiden erop dat Shadia in de finale zit. Als je terugkijkt zie je dat Shadia keer op keer in de gelegenheid is om de groep geld afhandig te maken. Bij de kokeropdracht was het logisch dat Shadia hem zou openen. WV kan het risico dat niemand de koker openmaakt niet lopen. Nu Bruno weg is, durf ik wel te zeggen dat zij de hand had in het mislukken van de bomontmantelingsopdracht. Bij de slaapproef heeft ze Walter verdacht kunnen maken, maar heeft ze zelf ws met de draadjes geknoeid. De opdrachten waar zij niet aan mee deed zijn allemaal gelukt.

Tot zover een kleine samenvatting van wat er reeds eerder gepost is, om de laatste twijfelaars over de streep te trekken. Positief is wel dat Shadia alleen bij Wieisdemol.com bovenaan het lijstje van verdachten staat. We hebben hier dan ook wel een reputatie hoog te houden.









« Laatst bewerkt op: 5-02-2003, 14:05:31 door Verdi »
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #99 Gepost op: 4-02-2003, 12:15:47 »
En als ze het niet blijkt te zijn, dan trakteer ik iedere aanwezige op de volgende molfanatendag persoonlijk op een gebakje (met een maximum van 200 stuks)!!!







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”