Auteur Topic: [theorie] Twee mollen?  (gelezen 26444 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [theorie] Twee mollen?
« Reactie #40 Gepost op: 15-02-2010, 19:02:15 »
Wie NU nog verder gaat met deze non-theorie, krijgt automatisch zo'n plopper.


Dus wees gewaarschuwd.







Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [theorie] Twee mollen?
« Reactie #41 Gepost op: 15-02-2010, 19:08:14 »
Maak/koop dan maar genoeg ontstoppers, want er zijn er genoeg die ermee ingaan! Ik vind het zelf heel plausibel als er 2 mollen zijn, maar het zou voor 1 keer wel weer eens iets anders zijn. Dan, stel dat, en ik geloof er niet in, maar stel: dan ga ik voor Erik en Frits. Waarom? Slaat nergens op wat ik nu zeg, maar ze waren voordat de Mol begon met z'n 2-tjes te gast bij Boulevard om over de Mol te praten  :-\\
Vraag ik me toch nog wel even af waarom Erik die telefoon nog heeft. Hij heeft hem 1x gebruikt en daarna niet meer. Of heeft hij hem in moeten leveren (en heb ik eventjes niet opgelet?!)
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [theorie] Twee mollen?
« Reactie #42 Gepost op: 15-02-2010, 19:16:21 »
De telefoon heeft geen enkele meerwaarde en de opdracht met Angela en Karel had zonder deze telefoon niets anders geweest.

Misschien was de telefoon handiger geweest voor de productie als er vanaf aflevering 4 nog 8 kandidaten in het spel zaten in plaats van 7. Remember, Erik kreeg de telefoon toen Manuel (theoretisch) nog in het spel zat. Als Manuel er was, en Brrbrr was gebleven zoals gepland, hadden we in aflevering 4 8 kandidaten gehad.

Misschien dat de telefoon gaande het spel met 1 kandidaat minder zijn nut verloor. Het is namelijk niet ondenkbaar dat vanaf aflevering 3 t/m aflevering 6 eigenlijk bedacht was voor 1 kandidaat meer. Ga maar na:

Afl 3 autorijden: met 4 paartjes van 2 in plaats van 3 van 2 en een losse Arjen
Afl 4 school: met 4 paartjes van 2 in plaats van 2 van 2 en 1 van 3
Afl 4 zandzakken: met 2 paartjes van 4
Afl 4 vrijstelling: met 8 man aan de ketting
Afl 5 bootjes en tempeltje: misschien met 3 groepjes van 2 en 1 man op het eindpunt?
Afl 6 fotogalerij: 6 kandidaten, eentje loopt, dus 5 kijkers?
Afl 6 rivier: 3 paartjes van 2 in plaats van een losse Frits

Daarentegen lijkt de Karaoke opdracht wel mooi gepland (2 paar van 3)

En nu ga ik mijn jas pakken.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [theorie] Twee mollen?
« Reactie #43 Gepost op: 15-02-2010, 19:19:44 »
9 mollen en 1 kandidaat.
Dan is het dus niet echt 'Wie is de mol?', maar meer 'Wie is de kandidaat?' :P
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [theorie] Twee mollen?
« Reactie #44 Gepost op: 15-02-2010, 19:19:48 »


Vraag ik me toch nog wel even af waarom Erik die telefoon nog heeft. Hij heeft hem 1x gebruikt en daarna niet meer. Of heeft hij hem in moeten leveren (en heb ik eventjes niet opgelet?!)
nee, zijn beltegoed was op.

Trouwens, die ploppers komen dan op een andere plek dan op het (kaalgeschoren) hoofd. Ik zeg maar niet wat ik ermee van plan ben, dan.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [theorie] Twee mollen?
« Reactie #45 Gepost op: 15-02-2010, 19:22:40 »
De telefoon zorgt in de lunchopdracht al voor een leuk verrassingseffect, maar het is ook leuk als de kandidaten eens geen droge uitleg krijgen van PJ maar dat ze gebeld worden.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [theorie] Twee mollen?
« Reactie #46 Gepost op: 15-02-2010, 19:27:21 »
De telefoon zorgt in de lunchopdracht al voor een leuk verrassingseffect, maar het is ook leuk als de kandidaten eens geen droge uitleg krijgen van PJ maar dat ze gebeld worden.

Absoluut leuk, maar vroeger was 't op de een of andere manier spannender ofzo! Geheime telefoontjes met hulpmollen in serie 5 enzo. Nu, voor 1 opdracht waar iedereen bijzit vind ik een beetje suf :P
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [theorie] Twee mollen?
« Reactie #47 Gepost op: 15-02-2010, 19:30:47 »
Absoluut leuk, maar vroeger was 't op de een of andere manier spannender ofzo! Geheime telefoontjes met hulpmollen in serie 5 enzo. Nu, voor 1 opdracht waar iedereen bijzit vind ik een beetje suf :P

Ja, vroeger hè..  ;)
Maar het zorgt voor afwisseling, toch?
Net zoals de opdracht in Holland Village waar PJ op een scherm te zien is. Had 'ie ook net zo makkelijk live kunnen doen natuurlijk.
Het enige wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat de mol genoeg gelegenheid krijgt om molacties door te nemen met de productie. Die telefoon is helemaal niet nodig voor zulke praktische dingen. En daarbij ook nog eens veel te opvallend natuurlijk.

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [theorie] Twee mollen?
« Reactie #48 Gepost op: 15-02-2010, 19:32:27 »
Wie NU nog verder gaat met deze non-theorie, krijgt automatisch zo'n plopper.


Dus wees gewaarschuwd.

XL graag. ;)








Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [theorie] Twee mollen?
« Reactie #49 Gepost op: 15-02-2010, 21:24:27 »
Met Bodejos valt niet te sollen...

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: [theorie] Twee mollen?
« Reactie #50 Gepost op: 15-02-2010, 22:22:02 »
Haalt je helemaal op..... ::rofl::
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [theorie] Twee mollen?
« Reactie #51 Gepost op: 15-02-2010, 23:00:43 »
Arjen en Sanne werken af en toe wél erg goed samen! Samen een mooie route met de eilandjes bedenken en communiceren. Samen naar boven om de jokers te pakken.  :o  >:D
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [theorie] Twee mollen?
« Reactie #52 Gepost op: 16-02-2010, 10:03:05 »
Misschien was de telefoon handiger geweest voor de productie als er vanaf aflevering 4 nog 8 kandidaten in het spel zaten in plaats van 7. Remember, Erik kreeg de telefoon toen Manuel (theoretisch) nog in het spel zat. Als Manuel er was, en Brrbrr was gebleven zoals gepland, hadden we in aflevering 4 8 kandidaten gehad.

Misschien dat de telefoon gaande het spel met 1 kandidaat minder zijn nut verloor. Het is namelijk niet ondenkbaar dat vanaf aflevering 3 t/m aflevering 6 eigenlijk bedacht was voor 1 kandidaat meer. Ga maar na:

Afl 3 autorijden: met 4 paartjes van 2 in plaats van 3 van 2 en een losse Arjen
Afl 4 school: met 4 paartjes van 2 in plaats van 2 van 2 en 1 van 3
Afl 4 zandzakken: met 2 paartjes van 4
Afl 4 vrijstelling: met 8 man aan de ketting
Afl 5 bootjes en tempeltje: misschien met 3 groepjes van 2 en 1 man op het eindpunt?
Afl 6 fotogalerij: 6 kandidaten, eentje loopt, dus 5 kijkers?
Afl 6 rivier: 3 paartjes van 2 in plaats van een losse Frits


Klinkt aannemelijk. Ik vind namelijk nog steeds niet duidelijk wat de rol van de telefoon was.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [theorie] Twee mollen?
« Reactie #53 Gepost op: 16-02-2010, 14:31:17 »
Klinkt aannemelijk. Ik vind namelijk nog steeds niet duidelijk wat de rol van de telefoon was.

Heeft erik die telefoon eigenlijk nog ???
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: [theorie] Twee mollen?
« Reactie #54 Gepost op: 16-02-2010, 14:34:46 »
Dan hoop ik dat hij ook een lader heeft...
Weet je het niet, antraciet

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [theorie] Twee mollen?
« Reactie #55 Gepost op: 16-02-2010, 19:05:17 »
Dan hoop ik dat hij ook een lader heeft...

 ::rofl::

Pieter Jan: "Tja, ik had nog een opdracht waarmee jullie 5000 euro konden verdienen, en ik belde maar maar ik kreeg alleen maar voicemail."

 ::rofl::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [theorie] Twee mollen?
« Reactie #56 Gepost op: 16-02-2010, 20:56:46 »
::rofl::

Pieter Jan: "Tja, ik had nog een opdracht waarmee jullie 5000 euro konden verdienen, en ik belde maar maar ik kreeg alleen maar voicemail."

 ::rofl::

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: [theorie] Twee mollen?
« Reactie #57 Gepost op: 16-02-2010, 22:25:31 »
Ik heb niets tegen 2 mollen, maar als ze het doen zonder het aan te kondigen, dan haak ik af.

Offline sparkmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ok, at this point, you're abusing sarcasm....
Re: [theorie] Twee mollen?
« Reactie #58 Gepost op: 25-03-2010, 11:17:09 »
Ok, ik weet dat de theorie belachelijk wordt gevonden en ik geloof er zelf ook niet 100% in, maar ik wil het op de valreep toch nog even hebben gezegd:
wat nou als die hele plustheorie rond Kim, niet alleen op '10' slaat maar ook op een extra mol? Een mol-plus één als het ware...
Captain, can I have money for a slinky dress?

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [theorie] Twee mollen?
« Reactie #59 Gepost op: 25-03-2010, 11:36:25 »
De twee mollen-theorie ::), had ik dit jaar nog niet gelezen. Zou toch niet erg praktisch zijn voor beide mollen. Het hele spel loopt dan toch in het honderd? Of zie ik dat verkeerd? Weten die dan van mekaars bestaan? Of spreken ze samen dingen af? En hoe zit het met de test?

Zoals je kan zien, veel meer vragen dan antwoorden. Het zou het spel alleen maar nodeloos ingewikkelder maken! 't Is zo al ingewikkeld genoeg hoor. ::zweet::