Auteur Topic: Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....  (gelezen 192023 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #440 Gepost op: 10-06-2003, 13:23:43 »
Het erge ook aan dat programma is die presentator, die denkt dat hij ohzow grappig is   :-\ niet dus.
Tijd dus voor iets nieuws, René heeft zojuist gesolliciteerd. Maar wat moet Someren en omgeving dan zonder hun beroemde politieman?








Offline Marlous

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #441 Gepost op: 10-06-2003, 16:16:45 »
Laten we eigen tv-zender beginnen, Rene jij op primetime als tegenhanger van alle niet geslaagde baggerhumor. Mag ik dan een soort complotprogramma?

Haha...ja en Dopey als hoofdgast in de eerste aflevering en in de tweede en in de derde... ;D







« Laatst bewerkt op: 10-06-2003, 16:17:11 door Marlous »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #442 Gepost op: 10-06-2003, 17:36:30 »
Ik weet nog wel wat mensen voor bagger-tv, daar horen de hier genoemde mensen dus niet bij. Wie dan wel? Iedereen die zich leent voor de grootste volksverlakkerij op tv: die domme belspelletjes. Slightly off-topic, maar goed.







« Laatst bewerkt op: 10-06-2003, 17:38:21 door bodejosm43 »

Offline Ron van Vliet

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #443 Gepost op: 10-06-2003, 17:39:13 »
Nou nou, jullie kunnen het ook geen dag met rust laten merk ik. Ik denk wel eens dat het beter voor jullie verslaving zou zijn als wij geen vragen meer zouden beantwoorden. Op deze manier komen jullie er nooit vanaf. Al moet ik bekennen dat dit voor mij natuurlijk ook een leuke manier om langzaam af te kicken.

Komen weer een paar antwoorden:

Hm, mijn vraag aan Ron van de vorige week is helemaal bedolven onder alle berichten die sindsdien gepost zijn. Ik herhaal hem maar om een kans te hebben op een antwoord:

Ron, weet je nog welke tien nummers je hebt gedraaid in HMV? Ik ben in het bijzonder geinteresseerd in de titel/artiest van het kakefonienummer dat zo raar klonk dat je in beeld je vingers in je oren stopte.

Zoek het voor je na (omdat je zo'n leuke site hebt ;-)
Het kakefonienummer was iig een experimenteel jazznummer dacht ik (ver-schri-ke-lijk)








Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #444 Gepost op: 10-06-2003, 17:42:11 »
nog een vraag ik heb hem al een keer gevraagd maar ik weet niet waar het antwoord was Aan Ron : Draai nog wel eens in clubs als DJ je deed het best aardig?








Offline Ron van Vliet

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #445 Gepost op: 10-06-2003, 17:48:46 »
Zonder verheven of pretentieus over te willen komen denk ik dat de situatie in De Mol op een hele beperkte schaal illustreert hoe je als mens functioneert onder een totalitaire regime.

Wat mij betreft dan toch wel op een microscopische schaal.
Sorry Julien, moet ik even kwijt. Maar juist dat alles wat we daar deden in grondbeginsel een spelletje is (en iedereen zich daar terdege van bewust is) maakt de vergelijking met een totalitair regime bijna ongepast wat mij betreft.








Offline Ron van Vliet

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #446 Gepost op: 10-06-2003, 18:04:42 »
4) Over de serie: was dat linedancen nou moeilijk? Vervelend, ok, maar jullie hadden in een uur een heel mooi dansje ingestudeerd en 2500,- verdiend. hebben jullie daar veel moeite voor gedaan?
6) Ik had eigenlijk niet verwacht dat de laatste opdracht zou slagen. Jij wel Ron? Ik vond wel dat de mol op een positie zat van waaruit het moeilijk saboteren was. Dat was niet zo slim van de makers...
7) Ron, heb je je geld nou al gekregen?

4 te veel :-)
6 ze zat op een plek vanwaar ze alles in beginsel kon beheersen (wij alle drie trouwens) dus ik dacht dat het pittig zou worden.
7 ik zal eens kijken

vraagje van rouge en dopey:

Ron...
Je lijkt me nou niet direct een type dat graag wereldberoemd wil worden. Ik had ook het idee (en je gaf het zelf al aan) dat je je een beetje ongemakkelijk voelde met die camera's.

Wat is eigenlijk de reden dat je mee wilde doen?
Wilde je eigenlijk wel mee doen?


Klopt. Ik wilde toch en natuurlijk meedoen vanwege het geweldige spel. En daar kunnen een paar camera's niet tegenop!



Heb zelf ook nog een vraagje over die metro opdracht:
1. Je gaf dus het verkeerde tijdstip aan Elise door.
- waarom belde je juist met Elise? Je gaf aan dat je Ferdi niet kon bereiken maar Rene en Chandrika, niet geprobeerd?
- Waarom gaf je  het verkeerde tijdstip door?
a. Omdat je het echt niet meer wist?(wel vreemd want je wist wel dat het nog Bonaventura was ipv Bonaventure zoals de dj zei?)
b. omdat je je verdacht wilde maken naar de andere kandi's? Je belde immers met de/je Mol dus grote kans dat die hiervan gebruik zou maken en het foutief door zou bellen (gebeurde ook met vermedling van je naam..vond het al wel vreemd dat je zo' n risico nam als Mol overigens :-)
c. Om je Mol te testen? Immers zo kon je nagaan of ze inderdaad van de gelegenheid gebruik maakte om te mollen of niet.
d. een andere reden?

2. Ik kwam bij het kijken naar aflevering 6 een interessant stukje tegen, heb dit niet eerder opgemerkt aangezien je mijn mol was.. maar je zegt daar, als je geen vrijstelling zou hebben (en kijkt recht in de camera als je dit zegt) zou je voor Patricia gaan of Ferdi als nummer 2.
We weten inmiddels dat je vanaf afl 4 op Elise zat..
Vond dit wel een interessante ontdekking voor iemand die meent dat hij niet (goed) kan liegen.. Ik verkies eigenlijk ook niet de conclusie te trekken die er m.i. logischerwijze aan verbonden moet worden..

3. die portofoon heb je in afl 10 dus meteen geprobeerd, m.a.w. het ' probleem' lag bij Chandrika die hoorde het niet? Of was dit weer een gevolg van Creatief met Montage? ;-)

4. Ron bij die lintjes, ik begrijp dat je eea al toegelicht had op het filmpje, maar ik snap toch een ding niet zo. Je rent dat huis gewoon voorbij zonder even binnen te kijken? Waarom niet? Je vindt lintjes aan een kant en niet aan de andere..? Lijkt me toch een aanwijzing dat dit huisje dus een belangrijk punt op de route is, of zie ik dit verkeerd?


1 Kon de rest niet bereiken. Omdat ik nog wel wist dat het half iets was. Omdat het al dichtbij half vijf was dacht ik dan zal het wel half zes zijn. Want half vijf red ik (bijna) niet meer
2 Ik kan geen vraag ontdekken :-)
3 Die hoorde het niet
4 Waarom wel. Er stonden nog een paar huisjes dus de belangrijkheid van dit specifieke huisje onging mij volkomen. Er hing geen lintje aan het huisje. Ook omdat ik dacht (zeker wist toentertijd) dat de 'finish' een eind verder moest zijn








Offline Ron van Vliet

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #447 Gepost op: 10-06-2003, 18:14:52 »
Nee linedancen is niet moeilijk, toch Ron? Ik denk dat (mensen let op uw schenen) dit nu juist ons probleem was.Ja, we hadden een verdeling gemaakt. De langste van ons had de meeste kans de boot te ontdekken, Ron hoelang ben jij ook alweer?


Sommige mensen schijnen er overdreven veel moeite mee te hebben. Vooral mensen met een r, een o en een n in hun naam :-)

Haha. Waarschijnlijk net die centimeter langer. Ik had het natuurlijk ook iets minder druk (hoefde niet zo op Chan te letten ;-)








Offline Ron van Vliet

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #448 Gepost op: 10-06-2003, 18:17:11 »
nog een vraag ik heb hem al een keer gevraagd maar ik weet niet waar het antwoord was Aan Ron : Draai nog wel eens in clubs als DJ je deed het best aardig?

Ik probeer het tot een minimum te beperken :-)








Offline laafje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #449 Gepost op: 10-06-2003, 18:23:56 »
Haha. Waarschijnlijk net die centimeter langer. Ik had het natuurlijk ook iets minder druk (hoefde niet zo op Chan te letten ;-)

Haha idd Ferdi was wel heel erg bezig met op Chan te letten!!

Ach hij is toch nog ver gekomen, niet dan  ;D ;)







Groetjes van de enige echte laafje ;)

Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #450 Gepost op: 10-06-2003, 19:36:55 »
Was je geinstrueerd om voor de camera te zeggen na de videoboodschap dat je "het er wel erg dik op vond liggen dat jij het was" (of zoiets zei je). Oftewel, was dat om de tv-kijkertjes op een verkeerd spoor te zetten?

Nee natuurlijk niet, ben niet iemand die de woorden zich in de mond laat leggen. De verwijzingen in het filmpje sloegen in mijn ogen ook niet op ELise maar eerder op mij. Ik was er heel erg blij mee, stel je voor mensen die mij gaan verdenken. Dat de tv-kijkertjes op het verkeerde spoor werden gezet is in een land met een maatschappij die NS heet ook niet zo moeilijk.

Muts staat je leuk trouwens.







In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #451 Gepost op: 10-06-2003, 19:40:17 »
Haha. Waarschijnlijk net die centimeter langer. Ik had het natuurlijk ook iets minder druk (hoefde niet zo op Chan te letten ;-)
Citaat

zo zou ik ook praten als ik had gewonnen Ron ;-)Die neus is van zo'n ding is bijna net zo groot als de mijne.







In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #452 Gepost op: 10-06-2003, 19:43:33 »
Vraag aan alle kandi's die hier antwoord geven: Denken jullie dat je de CMC gaat volgen?








Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #453 Gepost op: 10-06-2003, 19:52:09 »
Vraag aan alle kandi's die hier antwoord geven: Denken jullie dat je de CMC gaat volgen?

Ik vind het al moeilijk om mezelf te volgen, dus de CMC gaat aan mij voorbij.







In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #454 Gepost op: 10-06-2003, 19:54:53 »
Hoe zat het nu precies met George, hebben Ferdi en Ron George nou echt helemaal niet gezien en vanaf wanneer wisten jullie pas dat George was langs geweest? Of was het ook een verrassing om te zien op tv?








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #455 Gepost op: 10-06-2003, 19:59:44 »
Ferdi, toen je in de allerlaatste aflevering zat, zei je iets over dat je 'het probleem hebt dat je een informatie-tekort' hebt. Bedoelde je daar nou mee dat je wel wist (of dat het onwaarschijnlijk is) dat Chandrika niet de mol was, maar omdat je je toch op haar bleef stemmen, omdat je gewoon te weinig wist van de anderen en daardoor toch een gok moest nemen??

Daarbij snapte ik dit ook niet helemaal: In de laatste uitzending zei je dat je in het vliegtuig in ieder geval wist dat Chandrika het niet was, maar in je dagboek op .nl komt naar voren dat je haar nog wel verdacht. Wat is nu de waarheid en op welk moment is het dagboek geschreven?








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #456 Gepost op: 10-06-2003, 20:01:32 »
Weten jullie uberhaupt wel wat CMC is?  :P








Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #457 Gepost op: 10-06-2003, 20:02:20 »
Dat ben ik me inmiddels ook gaan afvragen








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #458 Gepost op: 10-06-2003, 20:12:05 »
Had ik net het idee om minder vragen te gaan stellen aan de kandidaten die hier hun neus laten zien, kom ik tot de wonderbaarlijke ontdekking dat Ferdi, Ron, René en Juliën ELKAAR beginnen te ondervragen!

Go, Kandi's Go, that's the real sprit!! ;D ;D








Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #459 Gepost op: 10-06-2003, 20:19:22 »
Ferdi, toen je in de allerlaatste aflevering zat, zei je iets over dat je 'het probleem hebt dat je een informatie-tekort' hebt. Bedoelde je daar nou mee dat je wel wist (of dat het onwaarschijnlijk is) dat Chandrika niet de mol was, maar omdat je je toch op haar bleef stemmen, omdat je gewoon te weinig wist van de anderen en daardoor toch een gok moest nemen??

Daarbij snapte ik dit ook niet helemaal: In de laatste uitzending zei je dat je in het vliegtuig in ieder geval wist dat Chandrika het niet was, maar in je dagboek op .nl komt naar voren dat je haar nog wel verdacht. Wat is nu de waarheid en op welk moment is het dagboek geschreven?

laatste vraag deze dag.

Ik wist dat Patricia op Chandrika zat. Niet erg, maar goed dan moeten de overgebleven allemaal dezelfde hebben, reden tot twijfel. Aansluitend ben ik wel gaan rondkijken wie het dan wel moest zijn, ik heb Elise geen seconde verdacht, Ron en Rene vielen ook na heroverweging af. Bleef ik weer met Chandrika achter. Switchen van Mol als je al zover bent gekomen was volgens mijn kansberekening op dat moment alleen mogelijk als je een behoorlijke informatieachterstand direct kunt oplossen (inlopen) dit leek mij niet waarschijnlijk. Vandaar.







In het echt bent U veel blauwer dan op TV!