Poll

Welk seizoenen vond jij het leukst qua totaalplaatje ? (Mol, opdrachten, kandidaten etc.)

1999 (Australië, Mol Deborah)
4 (1.7%)
2001 (Schotland, Mol Nico)
5 (2.1%)
2002 (Portugal, Mol George)
38 (15.8%)
2003 (Canada, Mol Elise)
4 (1.7%)
2005 (Australië-Indonesië, Mol Yvon)
24 (10%)
2006 (Argentinië, Mol Milouska)
26 (10.8%)
2007 (Thailand, Mol Inge)
9 (3.7%)
2008 (Mexico, Mol Dennis)
58 (24.1%)
2009 (Ierland-Jordanië, Mol Jon)
17 (7.1%)
2010 (Japan, Mol Kim)
10 (4.1%)
2011 (El Salvador-Nicaragua, Mol Patrick)
30 (12.4%)
2012 (Ijsland-Spanje, Mol Anne-Marie)
16 (6.6%)

Totaal aantal stemmen: 101

Auteur Topic: Lijstjes ( wat is het leukste seizoen? )  (gelezen 45796 keer)

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lijstjes ( wat is het leukste seizoen? )
« Reactie #200 Gepost op: 22-10-2012, 12:00:01 »
Misschien zijn BN'ers wel goedkoper - ze hebben camera-ervaring en hoeven dus niet te worden getraind daarop.

Werden de onbekende kandidaten dan getraind? Lang niet iedere kandidaat kwam even goed over op camera hoor.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Lijstjes ( wat is het leukste seizoen? )
« Reactie #201 Gepost op: 22-10-2012, 13:53:23 »
Werden de onbekende kandidaten dan getraind? Lang niet iedere kandidaat kwam even goed over op camera hoor.
Geen idee. Het is maar speculatie. Maar ik kan me inbeelden dat dat gebeurd zou kunnen zijn. Ik denk hoe dan ook dat camera-ervaring een voordeel is - of het nou is voor de opnames of voor de montage. Als iemand op camera minder goed overkomt, moet je immers meer beelden schieten, en zit er gemiddeld ook meer onbruikbaar materiaal bij. :)

Dus mijn opmerking was niet gebaseerd op enige kennis ;)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lijstjes ( wat is het leukste seizoen? )
« Reactie #202 Gepost op: 30-10-2012, 20:17:50 »
2012 was het minste jaar
Het land (Ijsland) vond ik persoonlijk niks, dat tot daar aan toe, maar daarna naar Spanje gaan is ook zo saai-standaard.
Marion was gewoon niet zo slim met haar tactiek en Maarten ook niet, voor de rest zat iedereen op AM
Marit zat 100% op AM en vloog er als 4e uit, de rest zat dus ook op AM, William, Tim, Frits, Hadewych, Liesbeth
Inge was de beste mol vind ik, Japan het leukste seizoen. ZA wordt zeker cool ik hoop een 14e seizoen



v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Lijstjes ( wat is het leukste seizoen? )
« Reactie #203 Gepost op: 30-10-2012, 20:26:00 »
2012 was het minste jaar
Het land (Ijsland) vond ik persoonlijk niks, dat tot daar aan toe, maar daarna naar Spanje gaan is ook zo saai-standaard.
Marion was gewoon niet zo slim met haar tactiek en Maarten ook niet, voor de rest zat iedereen op AM
Marit zat 100% op AM en vloog er als 4e uit, de rest zat dus ook op AM, William, Tim, Frits, Hadewych, Liesbeth
Inge was de beste mol vind ik, Japan het leukste seizoen. ZA wordt zeker cool ik hoop een 14e seizoen




Wat vond je dan zo goed aan Inge als mol?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Lijstjes ( wat is het leukste seizoen? )
« Reactie #204 Gepost op: 30-10-2012, 22:51:33 »
2012 was het minste jaar
Het land (Ijsland) vond ik persoonlijk niks, dat tot daar aan toe, maar daarna naar Spanje gaan is ook zo saai-standaard.
Marion was gewoon niet zo slim met haar tactiek en Maarten ook niet
Maarten was juist heel slim bezig. Alleen had hij heel erg veel pech dat iedereen behalve hem de mol al zo vroeg ontmaskerd had. In elk ander seizoen had hij veel verder gekomen met deze strategie. (Akkoord, het is geen strategie waarmee je het spelletje wint, maar in aflevering 3 vind ik op die manier spreiden nog een slimme keus. In aflevering 8 niet meer ;))

En Marion was óók slim bezig. Alleen was Anne-Marie haar te slim af - zij had hetzelfde al bedacht op de gletsjer waardoor het een mooi rookgordijn was.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas