Poll

Wie is de Mol?

Kees
26 (38.2%)
Case
12 (17.6%)
tolisdemol
11 (16.2%)
LION -> MOL
1 (1.5%)
keeskipikhebje
4 (5.9%)
de gouden Mol
0 (0%)
Paulien
14 (20.6%)

Totaal aantal stemmen: 68

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 145178 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #180 Gepost op: 13-01-2013, 20:09:52 »
Nog nooit zo'n gek ingevulde poll gezien na aflevering 2.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #181 Gepost op: 13-01-2013, 20:21:24 »
Nog nooit zo'n gek ingevulde poll gezien na aflevering 2.

Als ik naar mijn "taart" kijk, dan geldt voor Kees zeker dat er een goede verklaring gevonden moet worden waarom hij dan als mol op tijd bij de kerk kwam, een luikje opende, en geld binnenbracht op de minedump.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #182 Gepost op: 13-01-2013, 21:05:50 »
Nog nooit zo'n gek ingevulde poll gezien na aflevering 2.
We hebben ook nog nooit zo'n koe van een hint gevonden in aflevering 1. :-X
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #183 Gepost op: 13-01-2013, 21:06:37 »
Als ik naar mijn "taart" kijk, dan geldt voor Kees zeker dat er een goede verklaring gevonden moet worden waarom hij dan als mol op tijd bij de kerk kwam, een luikje opende, en geld binnenbracht op de minedump.

[offtopicmode]
Simpel: De mol weet waar het meeste geld hangt en waar het dus het minst opvalt om wat geld uit te halen. Als kees de mol is wist hij dat hij als eerste moest gaan om de enveloppen met het meeste geld tenminste te pakken en er wat geld uit te halen. Stel dat er een envelop met 1000 euro was en Kees haalt daar 500 euro uit, dan heeft ie toch mooi het bedrag gehalveerd. Een goeie mollenactie dus, want als hij als mol bijv de porto zou hebben genomen is de kans groot dat al het geld gewoon binnengebracht wordt. [/offtopicmode]

Offline Polargust

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Chinese dierenriem mist de mol die ik zoek!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #184 Gepost op: 13-01-2013, 21:08:26 »
Zeker vreemd je zou toch verwachten dat de stemmen meer verspreid liggen na 2 afleveringen. Ik vind het trouwens ook heel gemeen van ons dat we Janine niet verdenken. het zou wel zuur zijn als Kees en Paulien er snel uit zouden gaan. Aan de anderenkant is dat ook weer grappig, want we moeten opzoek naar nieuwe hoofdverdachten voor de titel "mol".

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #185 Gepost op: 13-01-2013, 21:09:57 »
Als ik naar mijn "taart" kijk, dan geldt voor Kees zeker dat er een goede verklaring gevonden moet worden waarom hij dan als mol op tijd bij de kerk kwam, een luikje opende, en geld binnenbracht op de minedump.

Op tijd bij de kerk aankomen en luikje openen zorgden niet (direct) voor geld. In de kerk kan hij net zo goed 2 open enveloppen hebben ingeleverd en bij het luikje openen was de kans klein dat de opdracht zou slagen.

Offline Polargust

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Chinese dierenriem mist de mol die ik zoek!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #186 Gepost op: 13-01-2013, 21:17:08 »
Op tijd bij de kerk aankomen en luikje openen zorgden niet (direct) voor geld. In de kerk kan hij net zo goed 2 open enveloppen hebben ingeleverd en bij het luikje openen was de kans klein dat de opdracht zou slagen.

Je kan als mol beter niet mee spelen met dat soort spellen dan is de kans op slagen kleiner en in een keer falen geeft ook geen commentaar dus dat is dan de beste optie als mol.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #187 Gepost op: 13-01-2013, 21:18:00 »
Ik denk: Kees/Paulien (of Tania)
Ik hoop: Tania
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #188 Gepost op: 13-01-2013, 21:22:15 »
Je kan als mol beter niet mee spelen met dat soort spellen dan is de kans op slagen kleiner en in een keer falen geeft ook geen commentaar dus dat is dan de beste optie als mol.

Maar dan lijkt het wel heel erg op een Patrick Stoofje, zou ik als kandidaat juist verdacht vinden.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #189 Gepost op: 13-01-2013, 21:22:58 »
Ik vind het trouwens ook heel gemeen van ons dat we Janine niet verdenken.

(Ik ben wel zo lief geweest om ook gewoon een overzicht voor Janine te maken op mijn site. Sorry voor de link mods, maar anders kijkt echt niemand er in. ::sorry:: ::tandpastasmiley::)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #190 Gepost op: 13-01-2013, 21:23:42 »
Ik denk: Kees/Paulien (of Tania)
Ik hoop: Tania

Ik hoop ook op Tania!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #191 Gepost op: 13-01-2013, 21:24:44 »
Op tijd bij de kerk aankomen en luikje openen zorgden niet (direct) voor geld. In de kerk kan hij net zo goed 2 open enveloppen hebben ingeleverd en bij het luikje openen was de kans klein dat de opdracht zou slagen.

Ja doei.
Dan zou de Mol dus goed moeten meewerken aan alle opdrachten, want dat brengt niet direct geld in de pot! Flauwekul dit.
En door een luikje te openen had de opdracht juist een grotere kans van slagen.

De beste tactiek bij deze opdracht is tijdrekken voor de Mol.

Ontopic: Ik denk en hoop Tania.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #192 Gepost op: 13-01-2013, 21:26:01 »
(Ik ben wel zo lief geweest om ook gewoon een overzicht voor Janine te maken op mijn site. Sorry voor de link mods, maar anders kijkt echt niemand er in. ::sorry:: ::tandpastasmiley::)

 ::ok::  Zou wel raar zijn als dat ook al niet mag het is toch geen commerciele site!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #193 Gepost op: 13-01-2013, 21:26:11 »
Ik hoop ook op Tania!
Leuk mens is het hè? :)
Ze wordt ook heeel weinig verdacht op de AVRO-site, dus dan zou het helemaal geweldig zijn!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #194 Gepost op: 13-01-2013, 21:29:19 »
Leuk mens is het hè? :)
Ze wordt ook heeel weinig verdacht op de AVRO-site, dus dan zou het helemaal geweldig zijn!

Ze is top!  ::jaja::  En als de C op Cis=Opera=Carmen slaat vind ik het weer wel een hele leuke hint!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #195 Gepost op: 13-01-2013, 21:32:13 »
Ja doei.
Dan zou de Mol dus goed moeten meewerken aan alle opdrachten, want dat brengt niet direct geld in de pot! Flauwekul dit.
En door een luikje te openen had de opdracht juist een grotere kans van slagen.

De beste tactiek bij deze opdracht is tijdrekken voor de Mol.

Ontopic: Ik denk en hoop Tania.

Haha misschien wel, maar ik vind het juist een goeie molactie. Toegegeven, het draagt risico met zich mee, maar het had net zo goed goed uit kunnen pakken voor Kees. Mollen is net zo goed jezelf als kandidaat voordoen, als dat het geld uit de pot halen is.

On topic: Ik denk Kees.

Offline Polargust

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Chinese dierenriem mist de mol die ik zoek!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #196 Gepost op: 13-01-2013, 22:56:22 »
Ze is top!  ::jaja::  En als de C op Cis=Opera=Carmen slaat vind ik het weer wel een hele leuke hint!
een beetje vergezocht maar, oke. dan kunnen we C is the mole wel afstrepen als we het met alle kandidaten in verband gaan brengen.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #197 Gepost op: 13-01-2013, 22:56:40 »
Ik vind het jammer dat de laatste jaren de nadruk meer ligt op niet verdacht zijn dan geld uit de pot te halen en zo min mogelijk geld in de pot te krijgen, maar goed, dat is mijn mening.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #198 Gepost op: 14-01-2013, 07:47:04 »
een beetje vergezocht maar, oke. dan kunnen we C is the mole wel afstrepen als we het met alle kandidaten in verband gaan brengen.

En gelukkig maar anders zou de lol er al voor veel molloten af zijn.  ;)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #199 Gepost op: 14-01-2013, 11:17:18 »
Ik denk toch dat het Tim is. Dat weglopen van Janine in aflevering 1, dat getal 13, het inkoppen van de voorzet bij de dichtopdracht.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”