Poll

Wie is de Mol?

Kees
26 (38.2%)
Case
12 (17.6%)
tolisdemol
11 (16.2%)
LION -> MOL
1 (1.5%)
keeskipikhebje
4 (5.9%)
de gouden Mol
0 (0%)
Paulien
14 (20.6%)

Totaal aantal stemmen: 68

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 145175 keer)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #140 Gepost op: 10-01-2013, 20:00:03 »
Carolien, Daniel, Tim ... voorlopig hou ik het bij dit duivels trio. >:D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #141 Gepost op: 10-01-2013, 21:51:03 »
De poll staat weer op 0.

Resultaten na aflevering 1:

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #142 Gepost op: 10-01-2013, 21:56:31 »
Taal is echt maar mijn ding zeg maar, dan toch zoveel fout (met opzet?) geschreven? Meteen je laten afschieten bij de lasers, goed idee. Want als mol heb je er verder niks aan die opdracht. En bij de goudmijndumpplaats was ze verre van actief bezig met geld verzamelen en kan heel goed in de molbiecht het ontbrekende geld tonen. Want daar zie ik haar wel voor aan, sneaky terwijl de rest wèl op gaat in het spel, briefjes weggrissen tussen de ipads :P C is de mol ofwel Paulien!
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Toupeira

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #143 Gepost op: 10-01-2013, 21:57:27 »
Nog steeds Tania, onopvallend en weinig verdacht. Geen nadruk in de montage. Meteen af in opdracht 1, zoals Patrick. Opdracht 2: vooral kijken hoe anderen het in de war gooien. Opdracht 3: 0 euro binnengehaald.
Zoals Paulien het zegt: follow the money!

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #144 Gepost op: 10-01-2013, 22:13:31 »
Paulien, Carolien, Tim of Tania.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #145 Gepost op: 10-01-2013, 22:16:51 »
Paulien of Tania.. 1 van die 2..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #146 Gepost op: 10-01-2013, 22:17:57 »
Tim, Tania of misschien wel Daniël...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #147 Gepost op: 10-01-2013, 22:18:49 »
Weer op basis van gevoel: Paulien.

Maar ohjee. Bijna iedereen zit op Paulien?

Hmm. Dan zal het wel niet hè.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #148 Gepost op: 10-01-2013, 22:21:58 »
Ik hou het voorlopig nog steeds op Kees...
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #149 Gepost op: 10-01-2013, 22:43:08 »
Is het dan zo makkelijk dit jaar? ???
🜃

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #150 Gepost op: 10-01-2013, 23:03:11 »
Ik ga eens strepen: Ewout en Joep zijn weg. Janine verlaat helaas volgende week het spel. Zijn er nog 7 gegadigden over. Carolien heeft me iets te veel geld binnengehaald op het moment dat ze de ideale omstandigheden had om te mollen. Blijven er nog 6 mensen over:

Kees: subtiele mol, iedereen mag m wel op zich, waardoor die mooie rookgordijnen op kan hangen.
Tania: heeft ook wat vreemde acties op haar naam staan
Daniel: Vind ik zo'n typische fanatieke kandidaat
Tim: Ligt me net iets te veel de nadruk op dat hij de mol is
Paulien: Is alleen maar verdachter geworden, met eenvoudige molacties: laserspel snel eruit, af laten schieten en sleutelpositie bij het taalspel. Want ja taal is echt haar ding toch?
Zarayda: 50% kandidaat 50% mol, kan ik nog niet echt hoogte van krijgen

Van deze 6 zijn er dan als ik naar mijn analyse kijk nog 3,5 kandidaat over die de mol kunnen zijn:
Kees, Paulien, Tania en Zarayda. Overigens grappig dat die eerste 3 worden genoemd als mogelijke finalisten volgens de afvallerstheorie. Dan denk ik nog even aan de bungeeopdracht, een mol doet vaak aan alle opdrachten mee. Kees was een van de weinigen die de sprong aandurfde.

Voorlopig is Kees mijn hoofdverdachte, gevolgd door Paulien. Tania staat gedeelde 3e met Zarayda.
« Laatst bewerkt op: 10-01-2013, 23:04:42 door mollenvanger22 »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #151 Gepost op: 10-01-2013, 23:27:32 »
Ik was in de loop van de week geswitched van Tim naar Carolien , maar mijn eerste gevoel na de aflevering zegt dat ik toch weer terug moet naar Tim. Er is geld gestolen bij de laatste opdracht en Tim zou dat gedaan kunnen hebben. En hij molde bij de dichtopdracht.

Zarayda is een met stip op naar 2 gestegen, ze heeft namelijk nog niks goed gedaan volgens mij, en dat is het doel van de mol. Kees en Carolien zijn ook nog steeds verdacht (al heeft laatstgenoemde natuurlijk wel de kluis geopend). Maar van het weekend toch nog maar een keertje terugkijken.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #152 Gepost op: 11-01-2013, 00:07:14 »
Kees dan maar.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #153 Gepost op: 11-01-2013, 00:08:05 »
Kees dan maar.

Ik kan eigenlijk ook niet anders meer denken. En dat is heel vreemd. :-\\

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #154 Gepost op: 11-01-2013, 00:26:48 »
Afgezien nog van een bepaalde theorie  ....  bij het laatste spel zien we niet goed wat Kees doet. Hij is een tijd lang uit beeld. Loopt hij wat te lanterfanten, geld te pakken en weg te gooien? Uiteindelijk komt hij terug met wat envelopjes maar het zouden best die enveloppen kunnen zijn die open zijn en waar wat geld uit gehaald is.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #155 Gepost op: 11-01-2013, 00:27:21 »
Ik kan eigenlijk ook niet anders meer denken. En dat is heel vreemd. :-\\
Ja, best wel. En ik kan niet eens checken hoe verdacht hij eigenlijk is. Behalve voor de zoveelste keer aflevering 1 terug kijken. :/

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #156 Gepost op: 11-01-2013, 00:27:59 »
Ja, best wel. En ik kan niet eens checken hoe verdacht hij eigenlijk is. Behalve voor de zoveelste keer aflevering 1 terug kijken. :/

Ik blijf zijn reactie na de bungee opdracht oprecht vinden  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #157 Gepost op: 11-01-2013, 02:31:20 »
Carolien is niet meer serieus te nemen na de laser, Daniël en Kees halen geld binnen en Tim is me te populair. Zarayda en Tania gaan we te veel verbondjes aan dus dan maar Paulien ??? ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #158 Gepost op: 11-01-2013, 11:46:52 »
Na afl 2 zijn er verschuivingen in mijn verdachten. Carolien is omlaag gezakt na de laseropdracht. Tim had ik de vorige keer nog meegenomen voor de zekerheid, ook hij zakt nu iets omlaag - als hij zichzelf af had laten gaan dan moest Carolien achtereenvolgens door: rood - blauw (luikje) - blauw (terug) - groen. Nu hoeft Carolien "slechts" door: rood - groen. Ook Tim draagt dus aanzienlijk bij in het slagen van de opdracht.

Op basis van de opdrachten over 2 afleveringen verdenk ik Paulien het meest. Daniel gaat dan wel "aan" bij de jongensopdrachten, zij gaat hier eerder "uit". Nu kan ik mij voorstellen dat die opdrachten niet helemaal haar ding zijn, maar juist daarom kan zij deze rol prima spelen. Daarnaast stijgt Kees (die ik aanvankelijk op een goede 4e plaats had staan) nu tot iets onder Paulien. Kees houdt zich het ene moment afzijdig, en het volgende moment doet hij actief mee zonder daadwerkelijk veel bij te dragen. Alleen de laser-opdracht knaagt, maar dit risico was best te nemen. Er was nog weinig geld in de pot, het was een moeilijke opdracht (eigenlijk een wonder dat het is gelukt), dus de ideale opdracht om net niet genoeg te doen.. Tania blijft in een neutrale zone hier net achter.

Mijn nieuwe lijstje is dus: Paulien, Kees, Tania.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2013, 13:15:11 door Tunnelbouwer »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #159 Gepost op: 11-01-2013, 13:00:46 »
Carolien is omlaag gezakt na de laseropdracht
Ja wat een bizar grote switch he, Heinz laat net zien dat Carolien dik 1e prijkte op de verdachtenlijst en na de aflevering staat ze stijf onderaan :-X ::vergroot::

Ik ben dus ook van haar afgestapt en zie dan maar een mol in Paulien hoewel ik helemaal niks in haar gedrag bespeur dat daar op wijst. Of althans, wel in het groepsproces, zij gaat de verbondjes niet aan noch staat verhit te discussieren na afloop van een opdracht, iets wat mij eerder naar Tim en Carolien deed neigen die dit ook niet doen. Tania doet dat wel dus zie ik niet zozeer de mol spelen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)