Poll

Wie is de Mol?

Owen Schumacher
Tygo Gernandt
Sofie van den Enk
Aaf Brandt Corstius
Susan Visser
Jan-Willem Roodbeen
Daphne Bunskoek
Maurice Lede
Freek Bartels
Jennifer Hoffman

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2014  (gelezen 775374 keer)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #160 Gepost op: 22-03-2013, 19:16:15 »
::jaja::

Wat zijn er een hoop leuke BN'ers als je er zo over nadenkt eigenlijk. :P

Toch wel hé? :P Er zijn echt een hoop leuke BN'ers! Het vervelende eraan is dat als er alleen maar leuke mensen mee doen, het extra jammer is als er iemand afvalt.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #161 Gepost op: 22-03-2013, 19:35:05 »
Beetje offtopic: nu de Pelgrimscode 3 loopt, valt het me op dat ze ook daar niet over 1 nacht ijs zijn gegaan. Natuurlijk heb je daar ego's bij, maar met alle respect: dat waren wel de twee eerste afvallers.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #162 Gepost op: 23-03-2013, 15:05:00 »
Wat zijn er een hoop leuke BN'ers als je er zo over nadenkt eigenlijk. :P
Indewrdaad! En als ik jullie namen allemaal lees ook veel voor mij volstrekt onbekende BN-ners! (kan dat eigenlijk wel samen gaan?)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #163 Gepost op: 23-03-2013, 15:49:36 »
Indewrdaad! En als ik jullie namen allemaal lees ook veel voor mij volstrekt onbekende BN-ners! (kan dat eigenlijk wel samen gaan?)
Ja. Ik kende Patrick Stoof en Anne-Marie Jung al vóór WIDM, maar voor veel andere mensen waren zij onbekend.
Er zijn niet veel BN'ers die vrijwel iedereen kent.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #164 Gepost op: 24-03-2013, 21:22:51 »
Als mogelijke mol-kandidaat zat ik te denken aan Leon van der Zanden. Is nog niet zo bekend en lijkt me leuk in de groep. Arno Vermeulen heeft ooit in studio voetbal gezegd ''wie is de mol'' een leuk programma te vinden, dus ook een optie. Femke Halsema lijkt mij eveneens geweldig. Ajouad El Miloudiook een toevoeging aan het programma. Trinidad en Tobago lijkt mij een leuk land.

Ik vind Arno Vermeulen in Studio Voetbal anders altijd heel erg betweterig, irritant en vervelend. Doen maar niet.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #165 Gepost op: 24-03-2013, 22:42:27 »
Ik vind Arno Vermeulen in Studio Voetbal anders altijd heel erg betweterig, irritant en vervelend. Doen maar niet.

Haha, daar ben ik het helemaal eens eigenlijk, maar omdat hij het programma kent en het leuk vindt zou ik hem er wel in willen. Wat ik ook (ik weet alweer) is iemand van Magic Unlimited (de pot wegtoveren) dus Oscar, Renzo of Mara.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #166 Gepost op: 25-03-2013, 12:08:07 »
Er zijn niet veel BN'ers die vrijwel iedereen kent.

Maar.. dan zijn het toch ook geen BN'ers? ???

Wellicht past dan beter Ietwat Semi-Bekende Nederlanders [bekend onder de noemer ISBN'ers] ::vergroot::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #167 Gepost op: 25-03-2013, 12:17:10 »
Haha, daar ben ik het helemaal eens eigenlijk, maar omdat hij het programma kent en het leuk vindt zou ik hem er wel in willen. Wat ik ook (ik weet alweer) is iemand van Magic Unlimited (de pot wegtoveren) dus Oscar, Renzo of Mara.

Oh alsjeblieft niet, ik vind hen altijd zo irritant!

Maar.. dan zijn het toch ook geen BN'ers? ???

Wellicht past dan beter Ietwat Semi-Bekende Nederlanders [bekend onder de noemer ISBN'ers] ::vergroot::

Je kunt er nooit voor zorgen dat iedereen de kandidaten kent; dat is volgens mij nog nooit gelukt (al waren er wel seizoenen met 'bekendere' kandidaten dan de laatste paar seizoenen, o.a. Yvon Jaspers en Marc-Marie Huijbregts waren ten tijde van WIDM erg bekend).

Offline pepijnbrem

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • wie denk jij dat de mol is? Ik denk .........
locatie widm 2014
« Reactie #168 Gepost op: 25-03-2013, 15:14:51 »
Wie weet een leuke locatie voor volgend jaar.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: locatie widm 2014
« Reactie #169 Gepost op: 25-03-2013, 15:20:56 »
Ik zelf denk aan Zuid-Amerika (Brazilië, Chilli, Peru) of Engeland (en Wales). Ik denk alleen dat het beter is om in het wie is de mol 2014 topic (onderstaande link) er verder over te praten :)

http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=49447.0
« Laatst bewerkt op: 25-03-2013, 15:22:46 door mollenvanger22 »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #170 Gepost op: 25-03-2013, 15:58:57 »
Heb eens nagedacht en ben tot de volgende groep mensen gekomen:

Mannen:
(acteur) Martin van Waardenberg
(acteur)Joost Buitenweg (of John Jones) omdat ze na SamSam zo in de vergetelheid zijn geraakt
(presentator) Klaas van Kruistum
(Zanger/acteur) Thomas Acda
(Ex-voetballer) Wim Kieft (omdat hij het zo goed doet in de Pelgrimscode :P)

Vrouwen
(presentatrice/actrice) Lisa Wade
(cabaretiere) Mylène d'Anjou (niet super bekend)
(schrijfster/columnist) Renske de Greef
(presentatrice)Dolores Leeuwin (omdat ze al jaren in verband wordt gebracht als mogelijke kandidate)
(Radio-dj) Eva Koreman

Lijkt me zo wel een gevarieerde groep mensen, van acteurs, presentatoren, schrijfster, sporter, radio dj. Zij moeten dan op zoek naar de mol in ofwel Zuid-Amerika (Brazilië, Peru, Chili) of lekker dichtbij huis: Engeland (en Wales)

Oja.. Ilse de Lange wordt t in ieder geval niet ;D

Ilse DeLange weet al wie de tweede nieuwe coach in The Voice of Holland wordt. Dat suggereerde ze zondagavond in Carlo & Irene: Life 4 You. In eerste instantie zei DeLange niets te weten van de tweede nieuwe naam, maar toen Irene Moors vroeg of ze dat niet wilde weten voor ze een contract tekende, viel ze door de mand. “O, wat gemeen! Ja, dat wilde ik wel ja! Shit, nu heb ik mezelf verpraat. Ik ga niets meer zeggen nu! Ik weet niets over een lid! Ik ben hier heel slecht in“, lachte ze.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: locatie widm 2014
« Reactie #171 Gepost op: 25-03-2013, 17:09:34 »
Dit topic wordt samengevoegd naar widm2014
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #172 Gepost op: 25-03-2013, 18:37:26 »
zou ook wel met the voice samengevoegd kunnen worden ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #173 Gepost op: 25-03-2013, 20:55:35 »
Ik weet niet of dit hier goed staat, maar:

Ik heb laatst seizoen 6 weer gekeken. Geert, de eerste afvaller, noemt de juiste mol als een van z'n verdachten. Hij zat dus eigenlijk als een van de weinigen of zelfs als enige gedeeltelijk goed. Hoe kan het dan dat juist hij als eerste naar huis moest?  ???
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #174 Gepost op: 25-03-2013, 21:06:09 »
Ik weet niet of dit hier goed staat, maar:

Ik heb laatst seizoen 6 weer gekeken. Geert, de eerste afvaller, noemt de juiste mol als een van z'n verdachten. Hij zat dus eigenlijk als een van de weinigen of zelfs als enige gedeeltelijk goed. Hoe kan het dan dat juist hij als eerste naar huis moest?  ???

Bijna iedereen spreidt, dus er zaten vast wel meer mensen gedeeltelijk op Milouska. Je hebt natuurlijk ook die vragen als "in welke groep zat de mol?" Daar zal dan op de een of andere manier wel iets fout zijn gegaan voor hem.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #175 Gepost op: 25-03-2013, 21:10:15 »
Bijna iedereen spreidt, dus er zaten vast wel meer mensen gedeeltelijk op Milouska. Je hebt natuurlijk ook die vragen als "in welke groep zat de mol?" Daar zal dan op de een of andere manier wel iets fout zijn gegaan voor hem.
In aflevering 10 zeggen Peggy en Toine dat ze nooit op Milouska hebben gezeten en zij zijn allebei ver in het spel gekomen. Dan klopt het toch niet dat iemand die gedeeltelijk op de juiste mol zat als eerste naar huis moest?  ??? Of had hij veel dingen niet goed onthouden? Ik vind het niet logisch.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #176 Gepost op: 25-03-2013, 21:32:00 »
Wordt gemanipuleerd denk ik. In seizoen 9 noemt Vera Jon ook als verdachte, en verder niemand. Ik denk dat dat gewoon in het begin al een beetje vertrouwen bij de kijker wekken.
En natuurlijk is de eerste ronde gewoon Russisch roulette, je weet bijna niets van elkaar (nog), dus de kans dat je vragen goed of juist fout gokt is permanent aanwezig.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #177 Gepost op: 25-03-2013, 21:41:02 »
Af en toe denk ik ook wel eens dat het gemanipuleerd wordt, zoals met de executie van Marit vorig jaar, nét nadat de pot is leeggetrokken voor haar en William. Ik hoop dat het niet gemanipuleerd wordt

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #178 Gepost op: 25-03-2013, 23:00:04 »
En vanaf hier weer ::ontopic::

Niet meer terugblikken maar vooruitkijken ;)

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: locatie widm 2014
« Reactie #179 Gepost op: 28-03-2013, 09:45:36 »
Ik zelf denk aan Zuid-Amerika (Brazilië, Chilli, Peru) of Engeland (en Wales). Ik denk alleen dat het beter is om in het wie is de mol 2014 topic (onderstaande link) er verder over te praten :)

http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=49447.0

Ik vind de locatie eigenlijk nog belangrijker dan de kandidaten. Zuid-Afrika maakte deze serie wel heel erg. De mindere series zijn ook vaak de series in de mindere landen. Ik hoop idd ook op Zuid-Amerika en vooral Brazilië lijkt me prachtig.  ::ok::