Poll

Wie is de Mol?

Owen Schumacher
Tygo Gernandt
Sofie van den Enk
Aaf Brandt Corstius
Susan Visser
Jan-Willem Roodbeen
Daphne Bunskoek
Maurice Lede
Freek Bartels
Jennifer Hoffman

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2014  (gelezen 775298 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #660 Gepost op: 11-08-2013, 12:33:23 »
Lijkt me ook niet alles, al zouden 'onbekende' kinderen van BN'ers nog wel leuk kunnen zijn. Dus niet van die kinderen die in alle (roddel)bladen staan...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #661 Gepost op: 11-08-2013, 20:26:33 »
Of ze hadden gewoon al zoveel mailtjes binnengekregen van kids die mee wilde doen dat een inschrijvingsmogelijkheid niet meer nodig was?

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #662 Gepost op: 11-08-2013, 21:53:39 »
Of ze hadden gewoon al zoveel mailtjes binnengekregen van kids die mee wilde doen dat een inschrijvingsmogelijkheid niet meer nodig was?

Dat denk ik niet. Iedereen moet een eerlijke kans krijgen en er vanaf weten, zodat ze zelf kunnen beslissen of ze meedoen of niet.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #663 Gepost op: 11-08-2013, 21:56:35 »
Tsja,bij televisie gaat het nu eenmaal niet altijd eerlijk... ;)

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #664 Gepost op: 11-08-2013, 22:01:28 »
Toch blijf ik, en dan heb ik het echt alleen maar over de inschrijving, mijn twijfels houden over de optie Junior. ALS die er al zou komen, dan was er vast wel ergens een inschrijfmogelijkheid, en dan was er vast wel iemand die dat hier op RN of twitter of facebook had gezet.

Ik vermoed eigenlijk dat ze een eventuele inschrijving zo geheim mogelijk zullen doen. Dat deden ze met de eerste serie in Zwolle namelijk ook, check dit filmpje, vanaf 23:46 wordt erover verteld.
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #665 Gepost op: 11-08-2013, 22:25:11 »
Er is dus misschien wel een oproep gedaan zonder dat erbij gezegd werd welk programma het was..?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #666 Gepost op: 11-08-2013, 22:30:06 »
Jup. Er zouden dus opnames kunnen zijn geweest, al ga ik er niet van uit dat ze tijdens de opnames al vertellen dat ze aan het opnemen zijn...
...óf niet!

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #667 Gepost op: 12-08-2013, 09:43:26 »
Wat ik eigenlijk hoop van een nieuwe serie Wie is de mol jr.? is dat het zich niet meer in één stad afspeelt (zoals Zwolle de afgelopen keer). Ik weet nog dat Anton Jongstra een keer in een interview zei dat een stad niet genoeg afwisseling heeft, een stad is echt een no-go. Dat sloeg in dat geval op de volwassen versie, maar ik merkte het in Zwolle ook: je zag door de serie heel vaak dezelfde plekjes.

Ik zou zelf liever hebben dat ze een nieuwe Junior-reeks in een streek opnemen (bijvoorbeeld de Utrechtse Heuvelrug of de Veluwe) i.p.v. één enkele stad.
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #668 Gepost op: 12-08-2013, 09:46:53 »
Wat ik eigenlijk hoop van een nieuwe serie Wie is de mol jr.? is dat het zich niet meer in één stad afspeelt (zoals Zwolle de afgelopen keer). Ik weet nog dat Anton Jongstra een keer in een interview zei dat een stad niet genoeg afwisseling heeft, een stad is echt een no-go. Dat sloeg in dat geval op de volwassen versie, maar ik merkte het in Zwolle ook: je zag door de serie heel vaak dezelfde plekjes.

Ik zou zelf liever hebben dat ze een nieuwe Junior-reeks in een streek opnemen (bijvoorbeeld de Utrechtse Heuvelrug of de Veluwe) i.p.v. één enkele stad.

Dat zou zeker erg leuk zijn. Of de Waddeneilanden, Flevoland, Of de Westkust. Zou me hartstikke leuk lijken.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #669 Gepost op: 12-08-2013, 10:24:38 »
Misschien gaan ze naar Noord Holland? Ik vind het overigens niet heel erg raar als ze er iets over zouden zeggen. Kinderen zijn toch niet bekend,dus wat is er aan te zien?

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #670 Gepost op: 12-08-2013, 10:33:25 »
Dat zou zeker erg leuk zijn. Of de Waddeneilanden, Flevoland, Of de Westkust. Zou me hartstikke leuk lijken.

Hmm... Flevoland en de westkust weet ik niet, ik weet niet of daar genoeg afwisseling is.
Het Waddengebied zie ik nog wel gebeuren! Ik ben er zelf nooit geweest, maar daar lijkt me zeker wel genoeg afwisseling aanwezig voor een junior molserie. De nationale parken op Texel en Schiermonnikoog, de dorpjes en misschien de aangrenzende steden op het vasteland (zoals Harlingen en Delfzijl), het vliegveld van Texel en natuurlijk de Waddenzee.

Maar de reden dat ik Utrechtse Heuvelrug en Veluwe noemde was niet voor niets, ik heb daar namelijk gewoond, respectievelijk woon ik er nu.

Mogelijke locaties:

  • Utrechtse Heuvelrug. KNVB in Zeist, Heidestein, fruitteeltgebied en binnenstad Wijk bij Duurstede, Ouwehands Dierenpark Rhenen, Doornse Kaap, binnenstad Amersfoort, KLPD en Sparrendaal in Driebergen-Rijsenburg (mijn oude woonplaats!), KNMI in De Bilt, Lage Vuursche, zandverstuiving de Soester Duinen, voormalige vliegbasis en militair oefenterrein Soesterberg, stuw van Amerongen.
  • Veluwe. ENKA-terrein, voormalig kazernecomplex en Ginkelse Heide bij Ede, Dolfinarium en binnenstad Harderwijk, Zenderpark Radio Kootwijk, binnenstad Elburg, duiker en Wolfhezerheide bij Wolfheze (mijn huidige woonplaats!), Paleis Het Loo en het klimbos in Apeldoorn, het Nederlands Openluchtmuseum, Burgers Zoo en zweefvliegcentrum Terlet in Arnhem, binnenstad van Hattem.
« Laatst bewerkt op: 12-08-2013, 11:07:41 door IschaBijl »
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #671 Gepost op: 12-08-2013, 10:46:56 »
Ehm... Dwalen we niet wat af van het onderwerp? ???
...óf niet!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #672 Gepost op: 12-08-2013, 11:11:05 »
Ehm... Dwalen we niet wat af van het onderwerp? ???

::ok::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #673 Gepost op: 12-08-2013, 11:19:02 »
Blijkbaar niet. Afgelopen weekend had ik een topic aangemaakt over een mogelijk vervolg van Wie is de mol jr.?, maar die is dus verwijderd omdat het hier al besproken werd... :(
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #674 Gepost op: 12-08-2013, 11:25:24 »
Voor locaties is een ander topic Ischa :)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #675 Gepost op: 12-08-2013, 16:25:07 »
Ik doe ook nog een gok: op de foto zie je Art en tegenover hem zitten 20 BN'ers (nu nog niet zichtbaar). Het scherm wordt rood of groen: BN'er doet niet/wel mee dit jaar (of heeft meegedaan). De deelnemende BN'ers worden zo in een aantal weken richting het einde van het jaar langzaam bekend.

Dit natuurlijk ook met het oog op het stemmen straks voor de Televizier Ring!


Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #676 Gepost op: 12-08-2013, 16:49:17 »
Waarom zouden de 10 niet-deelnemende BN'ers hier aan mee werken?

Persoonlijk hoop ik wat betreft het onthullen van de kandidaten weer op zo'n filmpje of een aantal foto's zodat we kunnen puzzelen. Dat is altijd zo leuk in de sfeer komen :)

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #677 Gepost op: 12-08-2013, 18:53:22 »
Waarom zouden de 10 niet-deelnemende BN'ers hier aan mee werken?


Als ze niet meewerken maken ze geen kans om mee te gaan met WIDM2015  ::rofl::

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #678 Gepost op: 12-08-2013, 19:22:07 »
Hm...

-willekeurige speculatie-
Wie weet hebben ze wel 20 BN'ers gevonden, en executeren ze elke week een iemand die niet meedoet ::oink::
::jaja::
...óf niet!

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #679 Gepost op: 12-08-2013, 22:05:44 »

-willekeurige speculatie-
Wie weet hebben ze wel 20 BN'ers gevonden, en executeren ze elke week een iemand die niet meedoet ::oink::

En ik maar denken dat ik iets origineels verzonnen had    ;D