Poll

Wie is de Mol?

Owen Schumacher
Tygo Gernandt
Sofie van den Enk
Aaf Brandt Corstius
Susan Visser
Jan-Willem Roodbeen
Daphne Bunskoek
Maurice Lede
Freek Bartels
Jennifer Hoffman

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2014  (gelezen 775392 keer)

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #900 Gepost op: 27-09-2013, 17:07:42 »
Hong Kong Park op Hong Kong Island is zeer omgeven door het stadsleven, overal megagrote gebouwen... Dat straatje lijkt daar dus niet thuis te horen...
Vervelend is wel: in Hong Kong kun je niet alles op streetview zetten...

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #901 Gepost op: 27-09-2013, 17:08:40 »
Azië!  ::bravo:: ::bravo:: Geweldig! Hong Kong is super, maar ik hoop dat ze verder China intrekken, Yangshuo, Guillin, Xi'an, Chengdu, Beijing.. het zijn allemaal prachtige plekken voor WIDM!

Ben enthousiast, het ziet er mooi uit!!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #902 Gepost op: 27-09-2013, 17:35:00 »
Nou, ik heb elk beeldje gescand op 'easter eggs', (zoals we die kennen uit de molmails van 2010), maar je kan nergens op een verborgen link klikken ::ohno::
...óf niet!

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #903 Gepost op: 27-09-2013, 18:16:33 »
Wat gaaf, Hongkong!

Op een gegeven moment zie je iemand bukken bij die bakken met vis en iets zeggen als 'daar wordt je wel heel warm van'. Van de zijkant gefilmd en niet direct herkenbaar, maar zou het
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
kunnen zijn? Zijn stem lijkt er wel op en ook voor de rest wel (wat je ervan kan zien dan).

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #904 Gepost op: 27-09-2013, 18:36:07 »
Volgens mij is het gewoon een plaatselijke bewoner en is hij het niet. Qua stem is het ook iets anders (naast het feit dat het sws nooit de stem kan zijn van die man, aangezien de stem zowat naast de camera is en die man niet)

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #905 Gepost op: 27-09-2013, 18:37:58 »
voor als er nog iemand twijfelt, hier de fontijn op streetview

Supreme Court Road hong kong
« Laatst bewerkt op: 27-09-2013, 18:39:29 door witte raaf »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #906 Gepost op: 27-09-2013, 18:39:32 »
Wat gaaf, Hongkong!

Op een gegeven moment zie je iemand bukken bij die bakken met vis en iets zeggen als 'daar wordt je wel heel warm van'. Van de zijkant gefilmd en niet direct herkenbaar, maar zou het
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
kunnen zijn? Zijn stem lijkt er wel op en ook voor de rest wel (wat je ervan kan zien dan).

Er is geen shot waar iemand wegduikt, alleen 1 shot waar een chinees iets uit die bakken haalt, maar dat is duidelijk niet Freek bartels. En die stem op de achtergrond hoor je in de andere shots ook hele tijd, dus is waarschijnlijk van 1 iemand uit de crew.

Wat cool dat het China is, had al gehoopt op een Aziatisch land, vanwege de mysterieuze sferen. Past perefect bij wie is de mol. Ik vond seizoen 10 in Japan ook 1 van de betere seizoenen, al had de mol misschien iets beter gekund. Maar aan de locatie heeft het niet gelegen toen,

Super tof, en wat betreft de kandidaten, je ziet idd een paar schoenen, maar je kan hier niet echt iets uithalen lijkt me.
Ik zie een new balance schoen, die wordt door bijna heel nederland gedragen, is een rage nu dus..
Warschijnlijk staan er nog mensen achter, dus het lijkt me niet dat dit middenweg de serie is.

Denk gewoon dat dit een paar beelden zijn uit hongkong van de eerste paar dagen, aangezien die silvy (prijswinnares) ook veel te zien is. Denk dat ze gewoon wat shots hebben opgenomen voor dit filmpje, op dag 1 en 2.


Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #907 Gepost op: 27-09-2013, 18:41:13 »
Ik geloof niet dat ze alleen naar Hongkong gaan, is veel te klein. Wordt dan vast heel China.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #908 Gepost op: 27-09-2013, 18:42:44 »
Het traditionele chinezen na de molfandag zal nog nooit zo toepasselijk zijn geweest. ;D

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #909 Gepost op: 27-09-2013, 18:42:51 »
Het lijkt me dat art het introductiepraatje houdt, dus het land introduceren en de kandidaten er op wijzen dat er een mol in hun midden is. Zo'n soort introductie van het land & spel is er elk jaar wel. Dit lijkt me dus het begin van de serie.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #910 Gepost op: 27-09-2013, 18:46:22 »
Het traditionele chinezen na de molfandag zal nog nooit zo toepasselijk zijn geweest. ;D

 ::rofl::

We hebben het altijd gewoon geweten door te Chinezen na de MFD  ::tandpastasmiley::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #911 Gepost op: 27-09-2013, 19:25:23 »
Iemand die via Facebook op de eerste beelden had gereageerd meende
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
te herkennen.

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #912 Gepost op: 27-09-2013, 19:26:51 »
Iemand die via Facebook op de eerste beelden had gereageerd meende
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
te herkennen.

Ik kan je zeggen, dat die persoon dat waarschijnlijks heeft van het officiele AVRO forum, waar namen gewoon werden geroepen. Maar op twitter vertoond De Jong geen stilte. Maar Bunskoek heeft geen Twitter, dus dat zou kunnen. Echter vraag ik me af of je in de video uberhaupt wel iemand zou kunnen herkennen, behalve Art en de winnaars dan.
« Laatst bewerkt op: 27-09-2013, 19:28:54 door Rensjekent »

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #913 Gepost op: 27-09-2013, 19:57:33 »
Hij tweet de gehele opnameperiode door. Lijkt me niet dus  ::zwaai::
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #914 Gepost op: 27-09-2013, 21:55:01 »
We kunenn hier nu heel lang gaan discusseren of we kandidaten gezien hebben.
Hoe graag we dat ook allemaal willen, dat was niet zo.
De mensen op facebook zijn fans van het programma maar geen molloten, dus die roepen maar iets. Er zijn geen kandidaten te zien op de film, op een paar schoenen na. Knappe man als jij daar Daphne en Wilfried uithaalt.......

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #915 Gepost op: 27-09-2013, 21:57:53 »
Wil niet zeggen dat hun niet mee zouden kunnen doen, sterker nog. Ik heb Daphne hier zelf geopperd aan het begin van dit forum, omdat ik zag dat ze vrienden was geworden op Facebook met Art en omdat ze bij Moltalk was dit seizoen.. Vond ik toen grappig om te zien.
Ik sprak vorige week Mariana Verkerk (catwalk coach, ex model en nu o.a. te zien in Atlas, haar zag ik vorig jaar bij Moltalk en ik vroeg haar of ze eigenlijk wel ooit aan Wie is de mol zou willen meedoen. Ze zei dat het haar leuk leek, en dat ze bij moltalk was omdat ze daar woonde???????

Ik heb gezegd dat ik haar zou oppperen als kandidaat voor het nieuwe seizoen bij een van de crewleden die ik ken.

Dus who knows :-)


anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #916 Gepost op: 27-09-2013, 22:27:50 »
Wil niet zeggen dat hun niet mee zouden kunnen doen, sterker nog. Ik heb Daphne hier zelf geopperd aan het begin van dit forum, omdat ik zag dat ze vrienden was geworden op Facebook met Art en omdat ze bij Moltalk was dit seizoen.. Vond ik toen grappig om te zien.
Ik sprak vorige week Mariana Verkerk (catwalk coach, ex model en nu o.a. te zien in Atlas, haar zag ik vorig jaar bij Moltalk en ik vroeg haar of ze eigenlijk wel ooit aan Wie is de mol zou willen meedoen. Ze zei dat het haar leuk leek, en dat ze bij moltalk was omdat ze daar woonde???????

Ik heb gezegd dat ik haar zou oppperen als kandidaat voor het nieuwe seizoen bij een van de crewleden die ik ken.

Dus who knows :-)



Daphne kan inderdaad. Maarja, iedere BN'er zonder Twitter kan!

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #917 Gepost op: 27-09-2013, 22:40:00 »
Dat is dan ook weer niet helemaal waar, aangezien sommige gewoon te vaak op tv zijn, dat ze nooit weggeweest kunnen zijn.  :D

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #918 Gepost op: 27-09-2013, 22:43:10 »
Ja, of pre-opnames.

Offline daniekmarinus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #919 Gepost op: 27-09-2013, 22:54:53 »
Jaaaaa, het is eindelijk weer zover  ;D
Mn hele inbox werd even volgespamd net dus dacht al dat er iets bekend was geworden, en jaaa  ;)
Ik denk dat er wel een paar hele goede kandidaten geopperd zijn! Maar zou dit alles zijn of zouden ze nog meer loslaten komende weken?
Ben nu nog meer benieuwd dan dat ik al was, haha dus maar weer even volgen wat iedereen denkt!  :D