Poll

Wie is de Mol?

Owen Schumacher
Tygo Gernandt
Sofie van den Enk
Aaf Brandt Corstius
Susan Visser
Jan-Willem Roodbeen
Daphne Bunskoek
Maurice Lede
Freek Bartels
Jennifer Hoffman

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2014  (gelezen 775188 keer)

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #920 Gepost op: 27-09-2013, 23:27:21 »
Jaaaaa, het is eindelijk weer zover  ;D
Mn hele inbox werd even volgespamd net dus dacht al dat er iets bekend was geworden, en jaaa  ;)
Ik denk dat er wel een paar hele goede kandidaten geopperd zijn! Maar zou dit alles zijn of zouden ze nog meer loslaten komende weken?
Ben nu nog meer benieuwd dan dat ik al was, haha dus maar weer even volgen wat iedereen denkt!  :D

Ik denk dat óf de kandidaten òf de locatie bekend wordt/worden gemaakt...

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #921 Gepost op: 27-09-2013, 23:38:05 »
Ik kwam op het begin van dit forum al met deze 3 namen maar ik ben op verder onderzoek gegaan en ik weet BIJNA zeker dat Freek Bartels, Jennifer Hoffman en Sofie van den Enk kandidaat zijn.

Vind het altijd opvallend als bn'ers eva keune of JP volgen van de crew.
Hun doen dit alle 3, hun volgen ook allemaal profiel van de mol op twitter.
Opvallend is dat Lieke van Lexmond eva keune ook volgt op twitter..............


Ze wou wel heel graag in de mol, maar zei nooit tijd te hebben, heb ik hier ooit gelezen tenminste

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #922 Gepost op: 27-09-2013, 23:40:48 »
Ik kwam op het begin van dit forum al met deze 3 namen maar ik ben op verder onderzoek gegaan en ik weet BIJNA zeker dat Freek Bartels, Jennifer Hoffman en Sofie van den Enk kandidaat zijn.

Vind het altijd opvallend als bn'ers eva keune of JP volgen van de crew.
Hun doen dit alle 3, hun volgen ook allemaal profiel van de mol op twitter.
Opvallend is dat Lieke van Lexmond eva keune ook volgt op twitter..............


Ze wou wel heel graag in de mol, maar zei nooit tijd te hebben, heb ik hier ooit gelezen tenminste

Sofie heeft geen twitterstilte rond 10 mei, de aangenomen vertrekdatum. Lijkt me niet dus.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #923 Gepost op: 27-09-2013, 23:47:15 »
Twitterstiltes...

Tuurlijk kan je er wel IETS uit opmaken, en je kan wel een opname periode schatten onderhand, ik weet ook dat ze ong rond 10 mei weg zijn gegaan, en rond 4 juni terug, maar..
Veronica van Expeditie robinson gaf al aan, twitterstiltes kunnen op vandaag ZO makkelijk gecoverd worden. Kandidaten kennen het spel ook, omdat ze dat van andere oud kandidaten gehoord hebben of omdat ze zelf fan zijn. veronica liet bijv. een vriendinnetje tweeten voor haar, zodat niet opviel dat ze weg was geweest. Dus wat zegt een twitterstilte..
Ik ging bijv kijken naar jennnifer, sofie en freek en hun volgen ook alle 3 redelijk recent Winston Gerstanoviwc, vriend van Renate (seizoen 7) en presentator bij RTL. Stel hij zou meegaan, stel, dan zou hij Renate kunnen laten tweeten. Ze weet als geen ander dat er molloten zijn die naar twitterstiles op zoek gaan, hij heeft geen twitterstilte maar dat wil in zijn geval dus niks zeggen. Tenzij ie gewoon heeft gepresenteert bij Boulevard, maar dat heb ik niet teruggezocht. Gaat ook niet om Winston maar om het geval twitterstile @RENS

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #924 Gepost op: 27-09-2013, 23:54:23 »
De tweets zullen dan erg basic zijn. Niet van 'ik ga nu daarheen', want dat is iets wat ieder een ander kan checken, Daarnaast valt de twitterstijl, gebruik van punten, hoofdletters, leestekens, etc. ook soms op. En, we kunnen dus blijkbaar, zoals jij al zegt, het ook al afleiden uit de soorten accounts die ze volgen. Dus dat door een ander laten tweeten, heeft dan praktisch geen nut.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #925 Gepost op: 28-09-2013, 00:06:49 »
natuurlijk overleggen de personen welke twitterstijl de persoon hanteert, je hoeft als persoon maar een paar voorbeelden op te schrijven van hoe je tweet. makkelijker dan jij denkt
Anyway

Ik ben zo excited voor een aziatisch land, ik sta te stuiteren

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #926 Gepost op: 28-09-2013, 00:13:10 »
Ach, Wie is de Mol?, de officiele account, volgt ook o.a. Jacqueline Govaert, dus dan zouden we die ook toe kunnen voegen aan het lijstje. Maar niets is natuurlijk nog zeker.

Ik denk dat RoyL dus idd gelijk heeft over Hong Kong. Iig Hong Kong Island: Over China is nog niets duidelijk; ofdat dit uberhaupt wel bezocht wordt. Zie ik eigenlijk persoonlijk nog niet gebeuren. Hong Kong is wat dat betreft het best als Molland te vergelijken met Noord-Ierland, ook geen echt land. Echter, daarbij verhuisde het Molland naar een volledig ander continent, en ik denk dat we dat nu dus ook wel kunnen verwachten. Ja, of niet  ;D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #927 Gepost op: 28-09-2013, 00:19:17 »
Ach, Wie is de Mol?, de officiele account, volgt ook o.a. Jacqueline Govaert, dus dan zouden we die ook toe kunnen voegen aan het lijstje. Maar niets is natuurlijk nog zeker.

Ik denk dat RoyL dus idd gelijk heeft over Hong Kong. Iig Hong Kong Island: Over China is nog niets duidelijk; ofdat dit uberhaupt wel bezocht wordt. Zie ik eigenlijk persoonlijk nog niet gebeuren. Hong Kong is wat dat betreft het best als Molland te vergelijken met Noord-Ierland, ook geen echt land. Echter, daarbij verhuisde het Molland naar een volledig ander continent, en ik denk dat we dat nu dus ook wel kunnen verwachten. Ja, of niet  ;D
Wat te denken van een switch de omgekeerde kant op? Toen europa - Azië nu Azië - Europa? Naar Engeland? Hong Kong was daar vroegere kolonie van toch? Of dan een tweede goed toegankelijk land in Azië (Zuid-Korea, ander deel van Thailand, Maleisië etc).

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #928 Gepost op: 28-09-2013, 08:52:57 »
Ik denk eerst hongkong- daarna China
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #929 Gepost op: 28-09-2013, 12:30:49 »
Net Sam Rajesh gebeld en die is overtuigd dat WIDM dit jaar in China en India zal zijn.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #930 Gepost op: 28-09-2013, 12:50:18 »
Het traditionele chinezen na de molfandag zal nog nooit zo toepasselijk zijn geweest. ;D
Wat jij nog niet weet, is dat we jou met de rekening opzadelen....


Hoe heette dat lestaulant ook weel?


Ik heb de fontein intussen ook ontdekt tussen de afbeeldingen van Hongkong Park.

Offline mvdb1990

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #931 Gepost op: 28-09-2013, 14:06:58 »
Ik was afgelopen donderdag bij opnamen van Lingo en daar wist JP me te vertellen dat er komende week nieuws zo zijn en dat dat bij GIEL bekend zou worden. Meer wilde hij helaas niet loslaten ..

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #932 Gepost op: 28-09-2013, 14:12:34 »
De molmail laat al iets los, of zou de opmerking van JP op iets anders slaan?

Offline daniekmarinus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #933 Gepost op: 28-09-2013, 15:13:41 »
In het filmpje van seizoen 14 op 10/11 seconden loopt er iemand in een rood hemdje en gelijk als ze een beetje in beeld komt dan verspringt het beeld weer naar Art. Zou dat een kandidaat kunnen zijn of is het gewoon iemand van de crew? Want ik kan niet heel goed het gezicht zien maar wie weet dat iemand het beter kan zien. Want het is sowieso geen Chinees/Aziaat want daarvoor is ze te lang en ze heeft blond haar als ik het goed zie! En vervolgens begint Art een verhaal dus het lijkt net of ze zo komt aanlopen om klaar te gaan staan.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #934 Gepost op: 28-09-2013, 15:18:25 »
En ze zitten op 'Hong Kong Island', zie de caption van de foto op Wiki van RoyL:
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Hong_Kong_Park_large_fountain.JPG
Een eiland dus! Dit is waarschijnlijk ergens in het midden van het spel. omdat ik minimaal 6 paar benen tel.
Maar dit zijn beelden gemaakt met de winnaar van de reis (en die mag mee met aflevering 1), lijkt me niet midden in het spel toch? :P (of bedoelde je spel als in "opdracht")

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #935 Gepost op: 28-09-2013, 15:29:32 »
In elk geval is Silvie Clarijs degene ie camera-instructies krijgt.





摩尔在2014年是谁?发生在香港和中国大陆

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #936 Gepost op: 28-09-2013, 15:51:17 »
Maar dit zijn beelden gemaakt met de winnaar van de reis (en die mag mee met aflevering 1), lijkt me niet midden in het spel toch? :P (of bedoelde je spel als in "opdracht")

Ik bedoel eigenlijk dat je niet meer dan 6 personen kan zien. Maar je hebt gelijk, ze mog mee met a1, dus dit is in de eerste aflevering :)

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #937 Gepost op: 28-09-2013, 16:58:47 »
vlak voor dat er alleen maar schoenen in beeld zijn zijn er 2 deelnemers vaag te zien, herkent iemand deze mensen?

ik niet


anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #938 Gepost op: 28-09-2013, 17:01:12 »
Beschrijvingen:
Persoon 1
- een blauw T-shirt
- een zwarte broek
- witte sokken in sandalen
- een armband/horloge
- waarschijnlijk mannelijk

Persoon 2
- Korte, blauwe, lichtblauwe broek
- witte sneakers of schoenen
- Oranje t-shirt

« Laatst bewerkt op: 28-09-2013, 18:14:29 door Rensjekent »

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #939 Gepost op: 28-09-2013, 17:42:45 »
Witte sokken in sandalen? Nee, dat kun je niet maken  ::ohno::
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!