Poll

Wie is de Mol?

Owen Schumacher
Tygo Gernandt
Sofie van den Enk
Aaf Brandt Corstius
Susan Visser
Jan-Willem Roodbeen
Daphne Bunskoek
Maurice Lede
Freek Bartels
Jennifer Hoffman

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2014  (gelezen 775353 keer)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #940 Gepost op: 28-09-2013, 18:04:32 »
persoon 2 lijkt rood haar te hebben, wel zou ze dan erg klein zijn.. ik kan het heeel slecht zien

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #941 Gepost op: 28-09-2013, 18:05:46 »
Met de info die ik heb lijkt het erop dat ze in Azië zijn geweest. Hong Kong, China, Maleisië, Taiwan, Singapore, Vietnam. Het kan ook zijn dat ze daar alleen een overstap hebben gemaakt en de opnames ergens anders zijn geweest. Er is namelijk meer dan eens gezegd dat ze niet erg fan zijn van opnemen in Azië. Ik ben benieuwd :)

欢呼声,亚洲! :D Inderdaad Azië dus! Vet! Gezien mijn info kon het ook niet anders, maar ik ben blij dat het nu echt een feit is :)

Offline Hulst

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'Allemaal Theater'
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #942 Gepost op: 28-09-2013, 20:40:58 »
Art zijn tekst tegen de groep gaat ongv. van:

Een stad met vele gezichten..grote intensiteit.....maar....en de Mol is ook hier.....die mol gaat proberen om jullie een voor een (uit het spel werken)
候选人谁是鼹鼠初中?

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #943 Gepost op: 28-09-2013, 21:16:12 »
Art zijn tekst tegen de groep gaat ongv. van:

Een stad met vele gezichten..grote intensiteit.....maar....en de Mol is ook hier.....die mol gaat proberen om jullie een voor een (uit het spel werken)

Terwijl dat niet het doel van de Mol is. De pot zo laag mogelijk houden wel.

Offline Hulst

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'Allemaal Theater'
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #944 Gepost op: 28-09-2013, 21:29:48 »
Ja daarom viel het me een beetje op
候选人谁是鼹鼠初中?

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #945 Gepost op: 28-09-2013, 21:47:12 »
Terwijl dat niet het doel van de Mol is. De pot zo laag mogelijk houden wel.

Dat klopt niet helemaal, want kandidaten het spel uitwerken is wel degelijk één van de doelen van de Mol. Of zoals Kees "Mol" Tol letterlijk zei tijdens de ontknoping van afgelopen seizoen: "de Mol die is voor een paar dingen verantwoordelijk, zo min mogelijk geld in de pot, verwarring veroorzaken én kandidaten naar huis sturen"!
« Laatst bewerkt op: 28-09-2013, 21:54:12 door BlijBlijBlij »
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #946 Gepost op: 28-09-2013, 21:57:15 »
Toch is dat niet de schuld van de Mol. Gedurende de serie moeten er telkens 6-7 kandidaten naar huis, daar kan de mol niets aan veranderen.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #947 Gepost op: 28-09-2013, 22:51:13 »
Gaan we hier nou ook al een discussie over voeren? :P
Dat is echt al wel eens vaker gezegd, ik meen me ook zoiets te herinneren van Pieter-Jan: 'De Mol zal er alles aan doen om te zorgen dat jij als eerste het spel moet verlaten.' Of iets dergelijks.
Maar daar gaat het nu verder helemaal niet om, dus weer on-topic:

Ik denk niet dat er kandidaten zodanig in beeld zijn gekomen dat je ze kunt herkennen aan hun petje op horloge of zo. Ik denk dat de meeste kandidaten zichzelf niet eens herkennen in dit filmpje.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #948 Gepost op: 28-09-2013, 22:55:35 »
Gaan we hier nou ook al een discussie over voeren? :P
Dat is echt al wel eens vaker gezegd, ik meen me ook zoiets te herinneren van Pieter-Jan: 'De Mol zal er alles aan doen om te zorgen dat jij als eerste het spel moet verlaten.' Of iets dergelijks.


Maar dan 'kiest' de Mol dus de afvaller. Misschien indirect, met een enorme omweg, maar over t algemeen niet. Maar idd, ontopic.  ::trots::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #949 Gepost op: 28-09-2013, 23:26:28 »
Maar dan 'kiest' de Mol dus de afvaller. Misschien indirect, met een enorme omweg, maar over t algemeen niet. Maar idd, ontopic.  ::trots::
Ik denk dat ze daar gewoon mee bedoelen dat het ook de taak van de mol is om de kandidaten om de tuin te leiden zodat ze verkeerd zitten en er uit gaan (welke aflevering dat dan ook gaat zijn).
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #950 Gepost op: 28-09-2013, 23:34:02 »
En dit is het topic WIDM 2014. Dus weer ::ontopic:: graag, en geen wellus/nietus spelletje, of ik denk dat............

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #951 Gepost op: 29-09-2013, 20:04:59 »
Ik was afgelopen week bij de premiere van wolf op het NFF en sprak toen met Annika (van de widm crew)
over school blabla, toen opeens susan visser langskwam, waarop annika zei dat ze even met haar meeliep. De 2 stonden 10 minuten in elkaars oren te fluisteren, ik had het vermoeden dat het over wie is de mol ging aangezien ik annika erna weer sprak en vroeg wanneer er weer nieuws over de mol naar buiten zou komen, waarop ze zei: oh toevallig, en toen bleef t stil.. waarop ze zei, dat zie je vanzelf.

Denk dat die toevallig sloeg op dat ze met susan stond te fluisteren. waarom zou je fluisteren op een premiere? het is daar zo luid, je hoeft niet overdreven in iemands oor te fluisteren.

Susan heeft geen twitter, maar heeft geen films gemaakt deze zomer, ze is nu pas net begonnen met de opnamens van de film hartenstraat, waar o.a. Georgina Verbaan, Sanne Vogel & Jan kooijman ook een rol inspelen. Dat terzijde

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #952 Gepost op: 29-09-2013, 20:25:16 »
Ik had het volgens mij al een keer gezegd maar let op deze naam:

Renee van der wegberg

Tweet op 11 mei nog Happy Moederdag, dan geen tweets tot 2 juni behalve een paar RT's op de 24e EN op de 18e een tweet dat ze een javanese theater bezoekt (ergens in azie dus) Ze had ook een tweet gepost op de 9e van dat ze een tijde uit de lucht was, maar die tweet is nu verwijderd. Maar dat wist ik nog van toen, daarom viel het me op dat deze tweet nu verwijderd was....


anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #953 Gepost op: 29-09-2013, 20:30:14 »
Ik had het volgens mij al een keer gezegd maar let op deze naam:

Renee van der wegberg

Tweet op 11 mei nog Happy Moederdag, dan geen tweets tot 2 juni behalve een paar RT's op de 24e EN op de 18e een tweet dat ze een javanese theater bezoekt (ergens in azie dus) Ze had ook een tweet gepost op de 9e van dat ze een tijde uit de lucht was, maar die tweet is nu verwijderd. Maar dat wist ik nog van toen, daarom viel het me op dat deze tweet nu verwijderd was....



Een Javanese Theatre is een theater waarin schaduwpoppen gebruikt worden. Hoeft dus niet per se in Java te zijn, kan wel.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #954 Gepost op: 29-09-2013, 20:34:29 »
Een Javanese Theatre is een theater waarin schaduwpoppen gebruikt worden. Hoeft dus niet per se in Java te zijn, kan wel.

Klopt, maar aangezien ze op 4 juni een tweet + foto plaatst van Hey amsterdam im back, en heb de zon meegenomen.. ga ik er even vanuit dat ze op een lange 'vakantie is geweest'

Persoonlijk denk ik voor Wie is de mol

Offline Hulst

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'Allemaal Theater'
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #955 Gepost op: 29-09-2013, 21:41:42 »
Wat zou ik het leuk vinden als Susan Visser mee doet!
En dan hopelijk ook nog Jennifer Hofman  ::bravo:: ::bravo::
候选人谁是鼹鼠初中?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #956 Gepost op: 29-09-2013, 21:56:48 »
Houd er wel rekening mee dat mensen als Annika, JP, Linda etc. erop bedacht zijn dat ze niets ''woordelijk'' loslaten over welke deelnemer dan ook.

Zelfs over de locatie zullen ze vooralsnog niets los laten, hoewel Hongkong toch wel als vaststaand mag worden beschouwd.

Dat laatste wil evenwel niet zeggen dat ze in China blijven.

Offline Hulst

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'Allemaal Theater'
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #957 Gepost op: 29-09-2013, 22:03:33 »
Jullie stalken de crewleden volgens mij enorm  ::rofl::
候选人谁是鼹鼠初中?

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #958 Gepost op: 29-09-2013, 22:06:18 »
Ja, leave them alone!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #959 Gepost op: 29-09-2013, 22:06:23 »
Jullie stalken de crewleden volgens mij enorm  ::rofl::

Hahaha, Nja toevallig heb ik het voorrecht Annika en Eva te kennen, en ik zie JP vaker in Gay clubs in Amsterdam dus dan spreek ik ze wel eens. Het is niet zo dat ik ze dan ga overvallen met molvragen, we  praten over vanalles en nog wat,maar soms probeer ik even iets te raken. Of gewoon dingen die me opvallen, zoals ik al vertelde over Susan Visser. @jos Ik weet dat hun niks over een kandidaat zouden loslaten maar het was gewoon een opvallende situatie, omdat annika in de crew zit en susan een actrice is die hier vaak genoemd wordt. Kan natuurlijk ook puur toeval zijn, dat ze elkaar kennen toevallig!