Poll

Wie is de Mol?

Owen Schumacher
Tygo Gernandt
Sofie van den Enk
Aaf Brandt Corstius
Susan Visser
Jan-Willem Roodbeen
Daphne Bunskoek
Maurice Lede
Freek Bartels
Jennifer Hoffman

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2014  (gelezen 775195 keer)

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1640 Gepost op: 15-10-2013, 15:11:58 »
Ik denk morgen weer 1 kandidaat :D
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1641 Gepost op: 15-10-2013, 15:30:26 »
Owen inderdaad. Maar die komt sowieso niet al te veel in shows..

Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1642 Gepost op: 15-10-2013, 16:05:57 »
Owen inderdaad. Maar die komt sowieso niet al te veel in shows..

Datzelfde geldt voor Aaf ook en eigenlijk ook voor Jan Willem. Ja je ziet hem op de radio middels de radio tv. En desondanks waren de anderen te zien. Kees zocht toch ook Sofie en Tygo op, Art nam Suzan en Aaf mee naar de studio en JW werd bekend gemaakt in zijn eigen programma die je dus live kan meekijken. Tim (?) heeft middels een column de naam bekend gemaakt van Owen, maar Owen was in elk geval niet te zien. Weet niet of hij een reactie heeft gegeven, direct.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1643 Gepost op: 15-10-2013, 16:11:17 »
Datzelfde geldt voor Aaf ook en eigenlijk ook voor Jan Willem. Ja je ziet hem op de radio middels de radio tv. En desondanks waren de anderen te zien. Kees zocht toch ook Sofie en Tygo op, Art nam Suzan en Aaf mee naar de studio en JW werd bekend gemaakt in zijn eigen programma die je dus live kan meekijken. Tim (?) heeft middels een column de naam bekend gemaakt van Owen, maar Owen was in elk geval niet te zien. Weet niet of hij een reactie heeft gegeven, direct.

Nee, ik heb nog geen reactie van Owen gezien. Misschien is hij nu wel op vakantie?

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1644 Gepost op: 15-10-2013, 16:17:33 »
Nee, ik heb nog geen reactie van Owen gezien. Misschien is hij nu wel op vakantie?


Geen idee, op @Koefnoen ook geen enkele reactie over Owen's deelname. Laat staan gejuich! Maar dat hoeft niks te betekenen he. Kan heel goed zijn dat DIT dan WEL een grap is om de molloten een hak te zetten. Veel makkelijker dan acteren dat je nerveus bent.

Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1645 Gepost op: 15-10-2013, 17:19:25 »
Ik denk trouwens dat Eddy Zoey ook weggestreept kan worden. Ik vind hem zo'n zelfde type als Owen Schumacher, ook qua uiterlijk en daarvan zijn er nooit 2.

Overigens, Susan Visser is nu te zien in de bioscoopfilm Smoorverliefd waar ook oud molkandidaat Anna Drijver (2011) in meespeelt.

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1646 Gepost op: 15-10-2013, 17:30:27 »
Niet? Ik vond Regina en Nicolette anders best op elkaar lijken...
Ik denk dat we eddy nog niet kunnen uitsluiten. En Eddy lijkt op Owen? Owen heeft toch een bril, nog (een beetje) haar...

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1647 Gepost op: 15-10-2013, 18:02:35 »
Mensen die Bn'ers willen, ik hooop dat we volgend jaar een lijstje krijgen met

Jeroen van Koningsbrugge
Linda de Mol
Daphne Dekkers
Paul de Leeuw
Jandino Aspiraat
Guus Meeuwis
Gerard Joling
Lieke van Lexmond
Wendy van Dijk
Bridgit Maasland

En ik hoop dat het seizoen dat Het slechte en saaaiste seizoen ooit wordt, zodat al die mensen die klagen over die 'niet bekende, MAAR WEL VET LEUK SPELENDE BN'ers' ophouden met klagen Ieder jaar.

Amen

Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1648 Gepost op: 15-10-2013, 18:09:21 »
Mensen die Bn'ers willen, ik hooop dat we volgend jaar een lijstje krijgen met

Jeroen van Koningsbrugge
Linda de Mol
Daphne Dekkers
Paul de Leeuw
Jandino Aspiraat
Guus Meeuwis
Gerard Joling
Lieke van Lexmond
Wendy van Dijk
Bridgit Maasland

En ik hoop dat het seizoen dat Het slechte en saaaiste seizoen ooit wordt, zodat al die mensen die klagen over die 'niet bekende, MAAR WEL VET LEUK SPELENDE BN'ers' ophouden met klagen Ieder jaar.

Amen

@anoniem_24971: Owen lijkt misschien niet helemaal qua uiterlijk erop, maar vooral het gedrag van beide. Misschien is dat mijn mening maar vind ze toch beide dezelfde humor hebben, te weinig verschil.

Dan verder op het bericht boven mij waarop ik citeer: kijk alleen al naar Sabotage op net5. Avro heeft laks aan de oproep om alleen maar bn-ers erin neer te zetten. Avro en vooral IDTV. Zij gaan gewoon voor een goede mix aan kandidaten die niet popi jopi willen doen. Daarom alleen al kan je types als Gerard Joling uitsluiten. Linda de Mol zie ik nog wel eens deelnemen.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1649 Gepost op: 15-10-2013, 18:20:14 »
daar gaat t niet om, al die 10 die ik neerzette hebben een ego van hier tot tokio. Daarom wil wie is de mol ze niet,
Linda de mol zou NOOIT meedoen aan spelletjes programma's. ze gaat zelf nieteens in RTL 4 programmas zitten die van d'r zelf zijn. Laat staan Avro. Ze is zowat de bekendste vrouw van NL, dus nee echt niet. Al die 10 niet, is NIET leuk voor widm. Misschien Lieke, maar dan met leuke onbekendere kandiaten ernaast zodat ze snapt dat t om het spel gaat en niet om wie het leukst is

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1650 Gepost op: 15-10-2013, 18:28:55 »
Het gaat hard met de kandidatenbekendwordingen. Ik ken trouwens helemaal niemand voorlopig (wel van gehoord, maar dat vind ik toch net anders), dus dat maakt het wel lekker makkelijk. In ieder geval niemand waarvan ik twijfels heb qua geschiktheid etc. De voorbereiding voor Molpunten is al begonnen door alvast kleuren toe te kennen aan de deelnemers.

Ik zet mijn zinnen nog steeds op Filemon Wesselink als kandidaat, maar de kans wordt wel zo steeds kleiner, en ik geloof dat mijn nieuwe avatar ook iets te voorbarig was ::rofl::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1651 Gepost op: 15-10-2013, 18:57:53 »
Het gaat hard met de kandidatenbekendwordingen.

Hard?? volgens mij staat de rem er weer op. Vandaag niemand, en ook geen berichtje dat er vanavond iemand bekend gemaakt gaat worden.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1652 Gepost op: 15-10-2013, 19:17:08 »
Hard?? volgens mij staat de rem er weer op. Vandaag niemand, en ook geen berichtje dat er vanavond iemand bekend gemaakt gaat worden.
Elke 2 dagen een bekendmaking, is best veel ja ;)
(Er van uitgaande dat morgen een tweet komt met dat ze in De Wereld Draait Door zitten of zo...)
...óf niet!

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1653 Gepost op: 15-10-2013, 19:28:48 »
Elke 2 dagen een bekendmaking, is best veel ja ;)
(Er van uitgaande dat morgen een tweet komt met dat ze in De Wereld Draait Door zitten of zo...)

ja, nouja, ik had stiekem gehoopt dat er na mijn rijles ineens een tweet stond dat er een nieuwe kandidaat bekend zou worden gemaakt, ze zijn dus weer af geremd, of ze maken er morgen twee bekend, OF er word er eentje bij de televizierring bekend gemaakt.

Overigens is het niet om de twee dagen. Owen op vrijdag, Tygo en Sofie op zaterdag, Aaf en Susan op Zondag, en Jan-Willem op Maandag. Dinsdag dus niet...hou je 3 (incluis uitreikingsavond) dagen over voor 4 kandidaten
« Laatst bewerkt op: 15-10-2013, 19:31:24 door SomeOne_01 »

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1654 Gepost op: 15-10-2013, 19:33:07 »
Sofie heeft gezegd op de Sociale media dat ze naar
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
ging voor de Rekenkamer.
Nu zijn er dus verschillende personen die daarop reageren:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
.
Ze was daar op huwelijksreis zegt ze zelf, maar ik weet bijna zeker dat ze liegt...   ::jaja::

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1655 Gepost op: 15-10-2013, 19:44:26 »
Sofie heeft gezegd op de Sociale media dat ze naar
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
ging voor de Rekenkamer.
Nu zijn er dus verschillende personen die daarop reageren:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
.
Ze was daar op huwelijksreis zegt ze zelf, maar ik weet bijna zeker dat ze liegt...   ::jaja::

Ja, dat zegt niets natuurlijk. Even gegoocheld, ze is in 2010 getrouwd.

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1656 Gepost op: 15-10-2013, 19:45:52 »
En waar heb je dat antwoord vandaan getoverd?

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1657 Gepost op: 15-10-2013, 19:54:19 »
eh...internet?

even google, sofie van den enk huwelijk. Blijkt verrassingshuwelijk te zijn geweest. Ik ben door haar twitter historie gaan scrollen. en inderdaad. Ze tweet op 26 augustus 2010 iets over een pre-honeymoon in
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1658 Gepost op: 15-10-2013, 20:16:21 »
Weet ik was maar een grapje vanwege je woordgebruik...
OT.

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1659 Gepost op: 15-10-2013, 21:30:30 »
Arjen Lubach laat iets zien over 2 nieuwe kandidaten:
http://avro.nl/wieisdemol/Player/widm_14_arjen