Auteur Topic: WIDM-OFFtopic topic  (gelezen 329816 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #300 Gepost op: 16-02-2014, 16:40:06 »
Vandaag alweer 6 jaar!
Zit je er al zolang op? :P Waar is de tijd dat je nog een newbie was? ::rofl::

Ikzelf ben al forummer sinds 23 januari 2003, dat is dus 11 jaar en 24 dagen.  ::tandpastasmiley::
Tell me what your telescope says

Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #301 Gepost op: 16-02-2014, 18:05:41 »
Ondanks de pauze, de Olympische Spelen is ook best wel leuk.

Ongelofelijk wat hier toch gebeurt inderdaad, toch jammer dat Wie Is De Mol voor 2 weken lang niet op een later tijdstip is gaan uitzenden, want om half 10 had het wel gekund. Hebben ze al eens eerder gedaan, programma's verplaatst.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #302 Gepost op: 16-02-2014, 18:38:52 »
Ik moet op zoek naar een studie, toch leuk om dan in een promotiefilmpje een Oud-Juniorkandidaat tegen te komen :D
Laatst zag ik er ook nog één in een herhaling van 'Najib wordt wakker' :)
...óf niet!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #303 Gepost op: 16-02-2014, 18:39:27 »

Phythonmaniac:


Yep, 1 keer. Januari 2010, vanwege de inzameling voor Haïti. Ik kan me die ene keer herinneren, wellicht waren er meer?
« Laatst bewerkt op: 16-02-2014, 18:41:26 door Bodejos »

Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #304 Gepost op: 16-02-2014, 19:28:53 »
Phythonmaniac:


Yep, 1 keer. Januari 2010, vanwege de inzameling voor Haïti. Ik kan me die ene keer herinneren, wellicht waren er meer?

Niet alleen WIDM. Zo was bijvoorbeeld laatst een keer Opsporing Verzocht verplaatst naar een later tijdstip. Voor mijn gevoel, het zijn kijkcijfers waar het om draait, had het reisprogramma wat na WIDM komt volgens mij best geschrapt kunnen worden. Dat is geen serie waarbij de aflevering daarvoor van belang is om deze aflevering te kijken. Dat is in mijn ogen, niet alleen vanuit het graag kijken gezien, bij WIDM wel het geval. Bovendien gaat het bij WIDM om meer dan 2 miljoen kijkcijfers. Erg zuur dat juist dan dat programma vanwege het tijdstip wordt geschrapt voor 2 weken terwijl dat een belangrijk aandeel vormt voor de publieke omroep. Doe je WIDM daar achteraan en meld je dat goed (ook in het programma studio sportwinter) dan blijf je echt wel zoveel kijkcijfers houden.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #305 Gepost op: 16-02-2014, 19:33:53 »
Dat laatste denk ik ook, maar er zullen ook best mensen in 'Sotchi' blijven hangen.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #306 Gepost op: 16-02-2014, 22:52:26 »
Vandaag alweer 6 jaar!
Ik ben morgen alweer negen jaar en twee weken hier forummer :P
It's nice to be important, but it's more important to be nice!


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #308 Gepost op: 18-02-2014, 16:01:29 »
Misschien leuk om wat polls van andere sites te bekijken.

Jan-Willem overal ruim aan kop, Susan overal op twee.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #309 Gepost op: 18-02-2014, 16:23:14 »
Als de Nederlanders er een beetje verstand van hebben, kunnen we wel een streep zetten door Sofie, Tygo en :-X

Tijd voor een Susan vs. Jan-Willem?
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #310 Gepost op: 18-02-2014, 16:44:49 »
Als de Nederlanders er een beetje verstand van hebben, kunnen we wel een streep zetten door Sofie, Tygo en :-X

Tijd voor een Susan vs. Jan-Willem?

Ik heb er vertrouwen in dat het WIDM-team de Nederlanders nog steeds tuk weet te nemen. Jan-Willem valt dus weg te strepen. ;)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #311 Gepost op: 18-02-2014, 17:15:46 »
Jw is in populariteit toegenomen nadat zijn shirt in beeld kwam, al denk ik wel dat hij toch de mol zou kunnen zijn.
Heb hem nog niet afgevinkt.
Maar eigenlijk zie ik in de andere kandidaten ook geen mol dus kom er maar niet in uit  ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #312 Gepost op: 18-02-2014, 18:02:46 »
Weer een mooie lange promo op Nederland 1 net! Ik heb er nu al drie verschillende zien langskomen.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #313 Gepost op: 18-02-2014, 18:04:52 »
Weer een mooie lange promo op Nederland 1 net! Ik heb er nu al drie verschillende zien langskomen.

Ik zag 'm ook ja maar met alleen maar fragmenten uit afl 1 t/m 6.  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #314 Gepost op: 18-02-2014, 18:06:36 »
Ik zag 'm ook ja maar met alleen maar fragmenten uit afl 1 t/m 6.  ::)

Leuk toch? Nog even wat hoogtepunten op een rijtje.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #315 Gepost op: 18-02-2014, 18:46:08 »
Sja ik heb nog steeds de nieuwe niet gezien, dus die zie ik liever.  :P
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #316 Gepost op: 18-02-2014, 19:01:18 »
Misschien leuk om wat polls van andere sites te bekijken.

Jan-Willem overal ruim aan kop, Susan overal op twee.
Leuk om te zien.
Sja ik heb nog steeds de nieuwe niet gezien, dus die zie ik liever.  :P
Ik zou ook graag de promo zien over aflevering 7, maar verwacht* dat die volgende week wat vaker langs zal komen.

*Hoop

Offline mol24

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #317 Gepost op: 18-02-2014, 19:24:57 »
Ik ben op dit moment bezig met een widm schilderij. Waar ik alle hoogtepunten of leuke opdrachten van dit seizoen samenvat in het schilderij. Nu vroeg ik me af of jullie nog leuke ideeën hebben wat ik er op zou kunnen schilderen?
(ik weet natuurlijk wel dat er nog 4 afleveringen moeten komen ;))

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #318 Gepost op: 18-02-2014, 22:17:29 »
Zolang er maar een trompettende Tygo op staat, vind ik alles best :P
...óf niet!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic topic
« Reactie #319 Gepost op: 19-02-2014, 10:22:59 »
Welke foto is mooier op canvas? Deze of deze of deze van Frédérique? :)

Zo bestel je een canvas, zo issie binnen. Ik heb besloten om alledrie de foto's mee te nemen in 1 collage. Scheelt weer kiezen :P Maar daarnaast was geen enkele op zichzelf qua resolutie geschikt om af te drukken op canvas want te weinig pixels. Dus in elkaar geschoven. Daarnaast heb ik deze tekst toegevoegd om de ruimte op te vullen :)

Citaat
"De Mol, was een ongelooflijk avontuur, jezelf onder te dompelen in een spel vol vertrouwen en wantrouwen, van intriges, van oude en nieuwe vriendschappen; het was één groot feest. Maar vooral, drie weken lang weer kind zijn, ongestraft mogen liegen, jezelf verdacht maken, voortdurend klooien, heerlijk. Hoewel heerlijk... De spanning van de executies was bijna onverdraaglijk. Klooien, liegen, verdenkingen en dan winnen. Te winnen van de anderen; de Mol te ontmaskeren, dat was geweldig. Hoewel ik op vierduizend meter hoogte, na het fietsen, voor mijzelf al gewonnen had, mezelf overwonnen had. Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven... Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met nieuwe en oude vrienden".

Er past geen mooiere beschrijving bij wie is de mol + afgesloten met haar motto: carpe diem!  ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 19-02-2014, 12:44:44 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan