Hee Nic,
We zijn pas net over de helft qua afleveringen, maar wat een prachtige montage!
Echt Respect met hoofdletter R! Ook het gebruik van de muziek van Bonobo echt prachtig!
Vroeg me trouwens af of 'New York City' (aftitelingsmuziek) echt vast staat ieder jaar? Of wordt er toch altijd nog gekeken naar een opvolger? Ikzelf hoop echt van niet, maar vroeg me af of er nummers zijn die gewoon vast liggen..
En ik neem aan dat de leadermuziek en spiderbots (volgende week muziek) ook vastliggen?
Hee Tommie,
Dankjewel voor je compliment!
Ja ik ben erg fan van Bonobo (jij ook neem ik zo aan?)
dus als ik even een plek kan vinden, squeeze ik ze erin :-)
4 jaar geleden begonnen we met de Mol 'nieuwe stijl'.
We hebben de show erg vernieuwd met modernere videoeffecten zoals vette slomos, uitgematte flashbacks, kenburns zooms, tilt-shift miniturize, colour-misalignments en AE Twitch effects.
Bovendien hebben we (hopelijk) inhoudelijke verbeteringen gemaakt. Vooral uitleg en begrijpelijkheid van opdrachten stond hoog op het lijstje, maar we zijn ook erg op de muziek gaan zitten.
Elke scene moet (emotioneel) versterkt worden door hele goede muziek!
Essentieel voor het gevoel bij een scene. Ook daarin zijn we aardig geslaagd denk ik.
Maar we moesten een paar Pijlers laten zoals ze waren, om de kijker niet te vervreemden.
Dus idd de 'spiderbots' moesten blijven. En terecht want de opener staat als een huis!
Maar ook de aftitelmuziek was erg herkenbaar en belangrijk voor ons. Hoefde niet anders.
Maar goed, dit is alweer het vierde jaar zo, en we zijn altijd nieuwe dingen aan het proberen (zoals dit jaar een zwarte vrijstelling en sinds 2 jaar splitscreens bij walkie-talkie scenes), dus het zou zomaar eens kunnen zijn dat ook bepaalde liedjes hun einddatum hebben bereikt!
Who knows ;-)
Hee have fun met de rest van de serie en als je vragen hebt (waarop ik antwoord kan geven ;-)
Shoot!
Nic