Auteur Topic: WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 319009 keer)

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #460 Gepost op: 19-02-2015, 19:13:11 »
*Art kijkt naar Marlijn*: "Martine, Jij bent niet de mol."
*Art kijkt naar Martine*: "Margriet, jij bent niet de winnaar."
*Art kijkt naar Margriet*: "En Marlijn, jij, bent niet de verliezer."

een dubbele mindfuck...want slaat "Jij bent niet de mol" op Marlijn, of op Martine....noooooo!!

 ::rofl::

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #461 Gepost op: 19-02-2015, 23:29:32 »
Fijn als je man Feyenoord supporter is, en de wedstrijd wordt tegelijk met WIDM uitgezonden.

Volgende week weer, maar dan mag hij op de kleine tv kijken :) Opgelost!!

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #462 Gepost op: 19-02-2015, 23:47:37 »
Even heeeel boos geweest op mn horizon vanavond. Ben iedere donderdagavond thuis geweest om live te kijken en iedere week heeft mn box widm netjes opgenomen. Behalve vanavond natuurlijk, die keer dat ik net niet thuis was om live te kijken  ::niet-ok::
Gelukkig was daar nog uitzending gemist  ::bravo::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #463 Gepost op: 21-02-2015, 14:31:52 »
Waar hoort deze opmerking nou thuis:


Zijn er mensen die naar Amsterdam gaan, naar de ontknoping? Daar deed Art dus al eerder een oproep voor.

Bij nader inzien denk ik overigens dat de mensen die zeggen dat je als niet-genodigde Vondel CS niet binnenkomt, gelijk hebben. Maar ik weet dit natuurlijk niet zeker.


Is er dan toch voldoende animo om samen af te spreken? Zelf heb ik al een overnachting achter de hand, dus ik zal erbij zijn.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #464 Gepost op: 21-02-2015, 14:37:06 »
Ik kom sowieso ook naar Vondel CS, lijkt me leuk om de finale-ontknoping live te kunnen meemaken. Al is het maar op een groot scherm buiten :) Dus zowel op 26 februari en 5 maart. Kan nog wel een oproepje op Marktplaats gooien in de hoop dat iemand onverhoopt toch niet kan, maar die kans is klein lijkt me.  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #465 Gepost op: 21-02-2015, 15:20:33 »
Ik zit daar al heel lang over te wikken en te wegen, maar denk niet dat het haalbaar zal zijn voor mij om 5 maart daar te zijn.
Als ik met het openbaar vervoer ga kom ik niet meer thuis en overnachten in hotel of zo is financieel geen optie.
Dus denk dat ik de finale toch maar thuis op de bank kijk :D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #466 Gepost op: 21-02-2015, 15:27:41 »
Het is de ontknoping he, niet de finale.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #467 Gepost op: 21-02-2015, 15:33:56 »
Het is de ontknoping he, niet de finale.

Als ik dit moet geloven enkel de finale en niet de ontknoping  ???

Citaat
Wie is de Mol? Beste Esmee,
De verkoop van MolTalk tickets gaat inderdaad erg snel! De tickets zijn erg geliefd. Er is geen MolTalk live-uitzending na de finale van Wie is de Mol?.

Groet, webredactie Wie is de Mol?
2 februari om 8:15
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #468 Gepost op: 21-02-2015, 15:40:59 »
Het is de ontknoping he, niet de finale.
5 maart is de finale uitzending. Volgende week eindigt de mol met de vraag wie is de mol en 5 maart is dan de bekendmaking van de mol in het VondelCS met schermen buiten waarop de mensen mee kunnen kijken.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #469 Gepost op: 21-02-2015, 15:46:25 »
Het is een beetje verwarrend wat er precies met de finale uitzending bedoelt wordt. Volgende week is in principe de finale, maar de laatste uitzending is de week daarop.

Volgens mij is de reünie/ontknoping/laatste aflevering de aflevering die live wordt uitgezonden vanuit VondelCS (met de mogelijkheid in het Vondelpark te kijken ;) )
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #470 Gepost op: 21-02-2015, 15:48:35 »
Zover ik weet is alles gewoon precies hetzelfde als voorgaande jaren, alleen is de reünie dit seizoen live. Finale dus gewoon volgende week.  :-\\

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #471 Gepost op: 21-02-2015, 15:50:40 »
@Syllie10 Jij focust je alleen op 5 maart? Dat is duidelijk. In dat geval is de uitzending van 26 februari een reguliere uitzending.


Het is even wennen, maar het klopt. Je kan het ook een beetje halen uit de vooruitblik op de uitzending van volgende week.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #472 Gepost op: 21-02-2015, 16:05:18 »
Maar de uitzending van 26 februari is toch helemaal niet te zien op de schermen in VondelCS???

En hierdoor noem ik 5 maart inderdaad de finale, maar reünie uitzending, bekendmaking wie de mol is mag van mij ook :D

http://web.avrotros.nl/wieisdemol/player/widm_15_promo_live_finale_vondelcs

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #473 Gepost op: 21-02-2015, 16:11:21 »
Ze noemen de ontknoping dus de finale uitzending, ja omdat het de laatste is. Ik zat met aflevering 9 = finale, aflevering 10 = ontknoping in mijn gedachten. Maar Art geeft duidelijk 5 maart aan, goed.. nog twee weekjes geduld dan  ::wijn::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #474 Gepost op: 21-02-2015, 17:26:56 »
Citaat
Daarnaast zie je een unieke bordes scène met alle kandidaten. Meld je nu aan om hier aanwezig bij te zijn, zet het in je agenda, mis het niet!

Wees er vroeg bij op deze avond. Dan heb je meer kans op een goede plek!



Dit haal ik van de WIDM facebookpagina af

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #475 Gepost op: 21-02-2015, 17:28:13 »


Dit haal ik van de WIDM facebookpagina af

Waar kan je je dan aanmelden?  ???
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #476 Gepost op: 21-02-2015, 17:38:43 »
We hadden denk ik gelijk: het is een kwestie van vroeg aanwezig zijn. Deze quote impliceert namelijk dat je niet binnen komt, zoals ik het interpreteer.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #477 Gepost op: 21-02-2015, 17:40:30 »
Binnen komen zal niet lukken.

Maar het idee van de laatste aflevering op 5 maart is dat iedereen buiten naar d r schermen kan komen kijken.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #478 Gepost op: 21-02-2015, 18:53:53 »
Lekker koud ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #479 Gepost op: 21-02-2015, 19:22:53 »
Ik denk dat ik toch ook naar het Vondelpark ga die laatste aflevering. Moet toch wel speciaal zijn hoe honderden molloten bij elkaar reageren als hun Mol wel of niet de Mol blijkt te zijn! :D