Auteur Topic: [DE MOL] Margriet van der Linden  (gelezen 376910 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #80 Gepost op: 22-01-2015, 23:44:24 »
Ik ga er een voorzichte streep doorzetten en richting carolina
You'll never walk alone

Offline BobW

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #81 Gepost op: 23-01-2015, 01:19:13 »
Maar Margriet is duidelijk voor het hoge (goede) aantal namen. Streep door Margriet of was dit een vijsmoment en speelde ze hier met de vele verdenkingen die op haar liggen?

Het kan een mooie actie zijn als ze toch al door heeft dat 30-50 de meerderheid gaat halen. Daarna lekker hard 'ik zei het toch!' roepen en niemand verdenkt je meer. Maar ik twijfel nog of dit het geval was. Margriet gaat naar iets minder verdacht maar nog niet definitief.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #82 Gepost op: 23-01-2015, 11:32:18 »
Wat ik wel verdacht vond aan Margriet is dat ze het voor elkaar krijgt om de gestolen 200 euro nog geheim te houden. Als ik in haar situatie zat en kandidaat was geweest had ik zogenaamd schoorvoetend op een of andere manier uiteindelijk wel de huidige stand van de pot bekend gemaakt zodat ik nóg meer verdacht zou worden.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #83 Gepost op: 23-01-2015, 11:39:34 »
Ik ben dan ook heel benieuwd hoe dat ze dat volgende week uit gaat leggen als ze geld gaan tellen.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #84 Gepost op: 23-01-2015, 12:53:36 »
Er werd bij moltalk een zwartwit foto getoond, waarop je rechts een lange man ziet, vader van Margriet?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #85 Gepost op: 23-01-2015, 13:09:52 »
Streep door Margriet
Evelien had haar al doorgestreept he... was al bijkans onmogelijk. Maar nu ook Ajouad op haar eruit vliegt is het helemaal onmogelijk (die zat op Martine en Margriet maar zal door Chris nog meer zijn gaan focussen op Margriet imho).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #86 Gepost op: 23-01-2015, 13:42:04 »
Evelien had haar al doorgestreept he... was al bijkans onmogelijk. Maar nu ook Ajouad op haar eruit vliegt is het helemaal onmogelijk (die zat op Martine en Margriet maar zal door Chris nog meer zijn gaan focussen op Margriet imho).

Hoe weet je zeker dat Ajouad op Margriet eruit gegaan is?

Anderzijds, als je denkt dat hij op Margriet eruit gegaan is, maakt Martine ook weinig kans op mol:

ze zijn allebei vrouwen
ze deelden allebei de kamer
ze zaten in de groep vrouw-vrouw-man
staan allebei 1x op een juiste foto

zijn al vier zaken die ze allebei overeenkomen. (en 3 ervan zijn zekere testvragen)
klaar voor de strijd

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #87 Gepost op: 23-01-2015, 13:51:07 »
Dat klopt... beiden halen de finale ook niet (zie wieverdenktwie-theorie). Kort en goed: iedereen die genoemd is door Pieter en Evelien valt nog af: deze beider dames en verder Caro/Chris.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #88 Gepost op: 23-01-2015, 13:57:47 »
Dus finale Victor, Rik en Marlijn. Daar teken ik voor  :)
klaar voor de strijd

Offline Solrayo

  • Forumlid
  • Volslagen Molloot
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #89 Gepost op: 23-01-2015, 16:54:22 »
Ook al ben ik het eens met de voorzichtige streep door Margriet vanwege het 50-75-incident, wellicht nog de moeite waard om te vermelden:
Als het de tactiek van de Mol was om veel fouten te maken bij de eiland-opdracht, heeft Margriet in ieder geval (samen met Marlijn) fouten gemaakt. Zowel de man met het grijze als effen groene shirt die aan het eind bij Art foute tasjes bleken te hebben, hebben zich eerder aan Margriet (en Marlijn) voorgesteld.

Overigens vind ik het niet opbiechten van de 200 euro uit de pot, wat volgende week aan bod gaat komen, weer echt een kandidatenactie. Een golf van wantrouwen en verontwaardiging gebruiken om jezelf verdacht te maken. Ik weet niet of de Mol zo lang daarmee zou wachten, die had het denk ik eerder opgebiecht om dat te vermijden en tegelijkertijd zichzelf neer te zetten als gemotiveerde kandidaat.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #90 Gepost op: 23-01-2015, 16:59:12 »
Citaat
Overigens vind ik het niet opbiechten van de 200 euro uit de pot, wat volgende week aan bod gaat komen, weer echt een kandidatenactie. Een golf van wantrouwen en verontwaardiging gebruiken om jezelf verdacht te maken. Ik weet niet of de Mol zo lang daarmee zou wachten, die had het denk ik eerder opgebiecht om dat te vermijden en tegelijkertijd zichzelf neer te zetten als gemotiveerde kandidaat.

Waarom slapende honden wakker maken??? Als ik mol zou zijn dan had ik daar niets over gezegd hoor. Zou alleen maar verdenking op me gooien van andere kandidaten. Pas tegen de tijd dat ze er naar vragen zou ik een zwengel aan het verhaal maken.

Offline Solrayo

  • Forumlid
  • Volslagen Molloot
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #91 Gepost op: 23-01-2015, 18:10:36 »
Waarom slapende honden wakker maken??? Als ik mol zou zijn dan had ik daar niets over gezegd hoor. Zou alleen maar verdenking op me gooien van andere kandidaten. Pas tegen de tijd dat ze er naar vragen zou ik een zwengel aan het verhaal maken.

Mmm, dat denk ik niet. Als je dit meteen opbiecht, komt dit over alsof je met een schuldgevoel kampt, maar onzeker was over de test en bevestiging zoekt bij anderen. Nu krijgt ze waarschijnlijk extra verontwaardiging over zich heen omdat ze het verzwegen heeft - erachter komen doen de kandidaten toch wel  :)

Offline GeeDeeZet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #92 Gepost op: 23-01-2015, 22:38:37 »
Is het niet zo dat de mol altijd zijn vragen (van de test) die in beeld gebracht worden goed moet invullen? Kan me iig herinneren dat dit de voorgaande jaren vaak gezegd werd (ook op dit forum).

In dat geval kunnen we Margriet afschrijven als Mol, aangezien zij wel de zwarte vrijstelling in haar bezit had (en we zien haar de vraag: "heeft de mol de zwarte vrijstelling in bezit voor aanvang van deze test?" beantwoorden met NEE)...

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #93 Gepost op: 23-01-2015, 23:15:48 »
@GeeDeeZet...dan is dat wel een verdomd goeie zet van Martine...iedereen denkt dat zij de vrijstelling heeft. (behalve margriet). die vraag doet iedereen die martine verdenkt op ja klikken, terwijl het nee is....

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #94 Gepost op: 23-01-2015, 23:21:44 »
Is dat zo???

Dat heb ik nooit geweten dat een mol een juist antwoord in moest vullen. Dacht die krijgt sowieso een groen scherm dus wat maakt het uit dat die invult

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #95 Gepost op: 23-01-2015, 23:32:07 »
Welnee, de schermen die we de kandidaten zien invullen zijn allemaal achteraf nagemaakt. De Mol kan invullen wat hij wil.
The British are not impressed.

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #96 Gepost op: 25-01-2015, 13:36:06 »
In aflevering 2, opdracht 1, doet Margriet hem dubbel. Ze beschrijft een schilderij als "man met een brilletje".

Bij de labradoropmerking maakt Marlijn ook tweemaal een  ::art::.


Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #97 Gepost op: 25-01-2015, 14:04:42 »
@GeeDeeZet...dan is dat wel een verdomd goeie zet van Martine...iedereen denkt dat zij de vrijstelling heeft. (behalve margriet). die vraag doet iedereen die martine verdenkt op ja klikken, terwijl het nee is....

Ik zou als kandidaat bij zo'n vraag zeker nog spreiden en voor de grote gemene deler gaan : er is 7/8 kans dat de mol hem niet heeft en 1/8 wel. Maar het zou best kunnen dat Ajouad hier bijvoorbeeld wel de mist mee in gegaan is.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #98 Gepost op: 25-01-2015, 18:38:03 »
Ik heb de aflevering nog eens bekeken en voor mij gaat er zeker geen streep door Margriet. Sterker nog, mede ook door de onbegrijpelijk lage score in de poll, graaf ik lekker die tunnel nog dieper.
:P

In opdracht 1 handelt Margriet ook echt weer op een molse manier. En bij opdracht 3 valt mij op hoe gretig zij haar gelijk incasseert. Ik kan mij goed voorstellen dat Ajouad op basis van het stemmen Margriet afstreepte van zijn lijstje (te weten de 3 M's). Nou, toedeledokie Ajouad!

Verder heb ik de neiging, op basis van haar verklaring bij de test, Martine te tippen als uiteindelijke winnaar.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #99 Gepost op: 25-01-2015, 18:50:35 »
Ik heb de aflevering nog eens bekeken en voor mij gaat er zeker geen streep door Margriet. Sterker nog, mede ook door de onbegrijpelijk lage score in de poll, graaf ik lekker die tunnel nog dieper.
:P

In opdracht 1 handelt Margriet ook echt weer op een molse manier. En bij opdracht 3 valt mij op hoe gretig zij haar gelijk incasseert. Ik kan mij goed voorstellen dat Ajouad op basis van het stemmen Margriet afstreepte van zijn lijstje (te weten de 3 M's). Nou, toedeledokie Ajouad!

Ik twijfel nog. Ik heb al eens eerder een streep door mijn Mol gezet (Anne-Marie; de pijl) en het viel mij ook op hoe Margriet er op hamert dat zij het goede aantal antwoorden koos. En dan is er nog de mogelijkheid dat ze hier met de vele verdenkingen die op haar liggen speelde.

Maar toch telt het wel op die dingen bij elkaar: Evelien die Margriet noemde, Margriet die 200 euro uit de pot jat en het zichzelf daarmee als Mol moeilijk zou maken en de goede keuze 50-75. Lastig!