Auteur Topic: Molgeld (verschijningsvorm)  (gelezen 98407 keer)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molgeld (verschijningsvorm)
« Reactie #100 Gepost op: 8-02-2015, 10:15:04 »
Kleinigheidje: de presentatiefoto's zijn gemaakt op de markt in Colombo.

Margriet draagt daar het shirt dat op de foto staat, maar ook op het biljet.


Daarover moet grondig zijn nagedacht, OF de biljetten moeten ter plaatse zijn ontworpen en gedrukt.



Dat laatste lijkt me sterk.

Dat laatste wel maar "grondig nadenken" niet. Kwestie van van tevoren de foto van Margriet met het shirt maken voor het geld en tegen Margriet zeggen dat ze dat shirt op de eerste dag weer aan moet doen.

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molgeld (verschijningsvorm)
« Reactie #101 Gepost op: 8-02-2015, 10:48:02 »
Yep. Margriet.

No doubt.

Ja, hier is denk ik weinig twijfel over mogelijk. Dan moet ik toch eens op Margriet gaan letten, want ik had haar tot nu toe helemaal niet als molverdachte.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Molgeld (verschijningsvorm)
« Reactie #102 Gepost op: 8-02-2015, 10:49:57 »
Het enige wat ik niet vind kloppen is dat ze duidelijk een "uitsteeksel" in haar haren heeft, wat heel duidelijk niet in het silhouette te zien is.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Molgeld (verschijningsvorm)
« Reactie #103 Gepost op: 8-02-2015, 10:51:44 »
Ik zie ook echt een kraagje in de nek trouwens.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Molgeld (verschijningsvorm)
« Reactie #104 Gepost op: 8-02-2015, 10:57:19 »
Jongens, slaan jullie nu niet iets te ver door? Ik zie gewoon een silhouet ???
...óf niet!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Molgeld (verschijningsvorm)
« Reactie #105 Gepost op: 8-02-2015, 11:14:31 »
Ik zie ook niks anders. Wat jullie als shirt zien is gewoon het licht wat erop valt. Art heeft het briefje zo vast dat er een kreukel zit, waardoor één helft donkerder uit de verf komt dan de ander kant.
The British are not impressed.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molgeld (verschijningsvorm)
« Reactie #106 Gepost op: 8-02-2015, 11:21:09 »
Zou wel een anti-climax zijn als we zo achter de Mol zouden kunnen komen. ::niet-ok::

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Molgeld (verschijningsvorm)
« Reactie #107 Gepost op: 8-02-2015, 11:26:06 »
Tsja, ik zie er ook "Margriet" in, maar dat is omdat jullie dat zeggen. Margriet staat op de bewuste foto ook nog eens een stukkie gedraaid. op het molgeld lijkt ze wel ineens heel erg breed.
Martine staat daar en tegen een stuk minder sterk gedraaid, waardoor het zou kunnen, zo is Marlijn....

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Molgeld (verschijningsvorm)
« Reactie #108 Gepost op: 8-02-2015, 12:41:25 »
Dat shirt zag ik er ook in maar met mijn vervelende tunnelvisie op Margriet heb ik mijn mond maar gehouden.

Zoals jij het brengt lijkt het bijna niet meer te weerleggen dat het Margriet is. Misschien nog dat er voor de andere deelnemers er een soortgelijke foto met V-hals is? (Dat is dus een tip voor degenen die Margriet niet als mol hebben.)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molgeld (verschijningsvorm)
« Reactie #109 Gepost op: 8-02-2015, 12:47:50 »
Zoals jij het brengt lijkt het bijna niet meer te weerleggen dat het Margriet is. Misschien nog dat er voor de andere deelnemers er een soortgelijke foto met V-hals is? (Dat is dus een tip voor degenen die Margriet niet als mol hebben.)

O ik bedoelde eigenlijk dat het logisch is dat ik er Margriet in zie omdat ik nou eenmaal denk dat zij de Mol is. Maar eigenlijk ben ik het met Pac eens dat het zo zeker helemaal niet is. (Zie ook mijn spruitjes/bloemetjes grap.)

Offline Perijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Molloot sinds 19-11-99
Re: Molgeld (verschijningsvorm)
« Reactie #110 Gepost op: 8-02-2015, 12:55:37 »
Ik heb een negatief van de foto gemaakt (in paint, heel professioneel!) Misschien halen we zo er meer uit.



Je lijkt toch echt zo'n shirt van Margriet in te kunnen zien...
Nos Iungat Ambulare // WIDM-Pool :: 2015 | #297 :: 2016 | #105

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molgeld (verschijningsvorm)
« Reactie #111 Gepost op: 8-02-2015, 13:01:40 »
Rik is op zijn profielfoto ook te zien in een zwart shirt met lage V-hals anders. Het is maar net wat je erin wilt zien uiteindelijk. Verder leek het zo mooi om in seizoen 13 bij die drive in bioscoop in het silhouet de mol te kunnen zien, maar dat bleek uiteindelijk niet zo.  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molgeld (verschijningsvorm)
« Reactie #112 Gepost op: 8-02-2015, 13:03:46 »
Rik is op zijn profielfoto ook te zien in een zwart shirt met lage V-hals anders. Het is maar net wat je erin wilt zien uiteindelijk. Verder leek het zo mooi om in seizoen 13 bij die drive in bioscoop in het silhouet de mol te kunnen zien, maar dat bleek uiteindelijk niet zo.  :)

Het verschil is wel dat er nu echt een hint in het geld lijkt te zitten, zo met al die oudmollen en de tweets over het geld.

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molgeld (verschijningsvorm)
« Reactie #113 Gepost op: 8-02-2015, 13:08:29 »


Op deze foto doel ik. Die kan ik net zoals een foto van Margriet erin terug zien :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Molgeld (verschijningsvorm)
« Reactie #114 Gepost op: 8-02-2015, 13:17:13 »
Het watermerk lijkt mij ook een silhouet.

Is dit wellicht Art of óók de Mol...


*dan kunnen we namelijk nóg meer ons hoofd hier over breken...*



Omnia vincit amor

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Molgeld (verschijningsvorm)
« Reactie #115 Gepost op: 8-02-2015, 13:50:56 »
Verder leek het zo mooi om in seizoen 13 bij die drive in bioscoop in het silhouet de mol te kunnen zien, maar dat bleek uiteindelijk niet zo.  :)
Het is gewoon precies hetzelfde silhouet als in 2013 ::)

Die linker, in ieder geval. De rechter lijkt me een bewerkte versie van de linker.
...óf niet!

Offline McMholly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molgeld (verschijningsvorm)
« Reactie #116 Gepost op: 8-02-2015, 14:08:34 »
Dat shirt zag ik er ook in maar met mijn vervelende tunnelvisie op Margriet heb ik mijn mond maar gehouden. :P

Op de onderste foto zie je beter hoe de hals zit, op die erboven lijkt de hals te breed.

 ::oink:: ::vergroot::

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Molgeld (verschijningsvorm)
« Reactie #117 Gepost op: 8-02-2015, 14:10:56 »
Het is gewoon precies hetzelfde silhouet als in 2013

Ik ontken niet dat het op een silhouet lijkt. Maar die V-hals zit niet in jouw silhouet.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Molgeld (verschijningsvorm)
« Reactie #118 Gepost op: 8-02-2015, 14:13:52 »
Ik ontken niet dat het op een silhouet lijkt. Maar die V-hals zit niet in jouw silhouet.
Maar... Waar is die V-hals dan? Ik zie echt niks.
...óf niet!

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Molgeld (verschijningsvorm)
« Reactie #119 Gepost op: 8-02-2015, 14:22:47 »
Maar... Waar is die V-hals dan? Ik zie echt niks.

Ik wel, en het lijkt er zelfs ook op dat het een zonnebril draagt (donkere blokjes bij de ogen).