Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 797663 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #960 Gepost op: 18-10-2015, 12:14:36 »
Denk dat we andere jaren gewoonweg te verwend zijn met het bekendmaken van namen in aanloop naar het Televizier gala

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #961 Gepost op: 18-10-2015, 12:31:42 »
Er is ook een voordeel: als we straks de namen weten, hoeven we minder lang te wachten op de eerste aflevering :D

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #962 Gepost op: 18-10-2015, 12:34:17 »
 ::rofl:: Dat is waar :D

Zit ook alweer echt uit te kijken naar de 1e aflevering.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #963 Gepost op: 18-10-2015, 12:40:43 »
Het ergste is dat we dit jaar in principe nog niks zeker weten, waar we in andere jaren wel meestal een stuk of 4/5 namen op het lijstje van zekere namen hadden.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #964 Gepost op: 18-10-2015, 13:37:30 »
nog niks
Nou ja, Ramon heeft de vrouwen al wel toch, hij zit alleen nog moeilijk met de mannen. Dus als iedereen daar nog even een duit in het zakje doet (zoals ik met Lex Uiting) hebben we ze alle 10 ::tandpastasmiley:: ::jaja:: ::pinokkio:: ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #965 Gepost op: 18-10-2015, 13:49:07 »
Volgens mij hebben we inderdaad best een mooi rijtje namen al. Is toch elk jaar weer afwachten wat de uitkomst is.

Alleen wisten we andere jaren dat nu allang en nu zitten we nagelbijtend te F5en of er al wat bekend gemaakt wordt  ::rofl::

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #966 Gepost op: 18-10-2015, 15:35:02 »
@Lo, echt een concreet rijtje heb ik nog nergens gezien. Losse namen op verschillende pagina's vind ik best onhandig dus als er een lijstje is... :D

Verder heb ik al zo veel twitteraccounts afgespeurd dat ik niet meer weet wie er nu aan de beurt is. Ik ben wel zeer benieuwd.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: WIDM 2016
« Reactie #967 Gepost op: 18-10-2015, 16:23:34 »
ik heb het idee dat we te simpel denken. We hebben geen namen, omdat ze niks gezegd hebben?
Ze hoeven toch helemaal niet expliciet te zeggen dat het kandidaten zijn?
Ik denk dat, omdat Art de laatste tijd nogal veel op tv te zien was we al die programma's op een rij moeten zetten, en daaruit kunnen we misschien de kandidaten halen. Klinkt raar maar ik denk dat dat heel goed mogelijk kan zijn.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #968 Gepost op: 18-10-2015, 16:53:20 »
Dat zou op Jan Smit kunnen duiden. Je zou bijvoorbeeld in het kringetje van voormalige kandidaten kunnen zoeken. Via Sofie kon je dan bij Ajouad uitkomen. En als er geen ontkrachtende argumenten zijn voor Jetske v.d. Elzen, dan zou die in het plaatje passen. Ajouad en Jetske doen immers nu Willem Wever.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #969 Gepost op: 18-10-2015, 18:04:32 »
kringetje van voormalige kandidaten kunnen zoeken
Precies, zo kwam ik dus bij Lex.

Ook opvallende koppeltjes moeten we spotten. Zo waren Rik&Marlijn opeens best friends die ook naar Gala's enzo gingen samen. Bleken de Mol-finalisten te zijn...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM 2016
« Reactie #970 Gepost op: 18-10-2015, 18:18:56 »
Ik vind het veel spannender dat we eigenlijk maar een paar namen weten (Annemieke, Rosa, Katinka, Lex, Marjolijn), en dat die laatste 4 eigenlijk ook nog heel onzeker zijn. Bekendmaken ipv bevestigen  ::bravo:: ::bravo::
Maar 't speurwerk naar kandidaten waardeer ik natuurlijk heel erg   ::ok:: ::ok::

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #971 Gepost op: 18-10-2015, 19:49:47 »
Leuk dat we met z'n alleen weer gezellig actief op zoek zijn.

op verzoek van een paar. Mijn lijstje was al volgt (dan hoef je dus niet de verschillende pagina's af)

vrouwen:

1. Annemieke Schollaerdt ( 3 weken van de radio, miste zelfs favo festivals met een 'keelontsteking' op de ZEKER lijst)
2. Marjolein Keuning ( 3 weken niet in GTST te zien geweest, ging in de serie naar Italië. 3 weken geen opnames gehad, op de BIJNA ZEKER lijst)
3. Jetske van der Elsen

( valt mooi in het aansluitend rijtje Sofie, Ajouad + presenteert ook met Pepijn, wordt recentelijk gevolgd door JP en wat ik daar vreemd aan vond is dat Jetstke niet actief is op twitter sinds 2012 en dat JP haar toch ging volgen. Waarom zou je iemand volgen die niet actief is?  Dit is verhaal is vaag omdat JP natuurlijk niet meer mee is geweest als coach MAAR hij is zo betrokken geweest bij de selectie procedure, dat ik er vanuit ga dat hij ook suggesties heeft gegeven voor de namen van dit seizoen en dus misschien zou weten dat Jetske binnenkort twitter weer gaat oppakken, tijdens de weken waarin WIDM op tv is )

4. Rosa da Silva ( goede actrice, heeft een twitterstilte en is nu door de theatervoorstelling 'de Tweeling' binnenkort bij een iets groter publiek bekend denk ik. die poster hangt door heel Amsterdam iig, op de lijst zou HEEL goed kunnen' )
5. Maike Meijer. (deze naam is nergens op gebaseerd maar in de lijn van comidiens in de loop der jaren ( 2013 Paulien, 2014 Owen, 2015 Martine) zocht ik nog naar een grappig gezicht erbij. Maike is niet actief op twitter of facebook dus ik heb geen aanknopingspunt en deze mag op de lijst 'totale wilde gok'

De mannen vond/vind ik moeilijker.

Ik ging kijken naar comidian, kom dan uit bij:

1. Thomas van Luyn. Twittert niet in de periode, maar tweet sowieso amper. Kan dus niet op de zeker lijst, maar zou leuk zijn.
2. Kees Boot, ( tweet ook niet in die periode, maar zelfde als Thomas. Tweet sowieso amper. Heeft wel aangegeven mee te willen doen met de Mol, op de misschien lijst)
3. Peter Paul Muller. ( was de persoon waar iedereen meteen aan moest denken bij het 'rots' moment. Heeft geen twitter maar was begin juni op een evenement in NL (was jarig en ergens spreker op een evenement > uit m'n hoofd 5/6 juni, kan op de misschien lijst)
4. Klaas van Kruistum ( past wel in het rijtje molkandidaten wat we hebben gehad. Heeft geen twitterstilte maar twitterstiltes hebben niet altijd juist gebleken in het verleden, mensen die LATEN tweeten plus de crew die er nu bovenop zit door ons speurneuzen.  :-X )
5. Ik zoek nog een jonger iemand, een fanatiekeling die lekker jong en fris is. ( Dennis Storm, Ajouad, Freek, Ewout, Tim Akkerman, Art)

Qua mannen vindt ik het moeilijker, maar ik zou toevoegingen heel leuk vinden. Misschien is dit lijstje COMPLEET fout, dat is het leuke aan dit jaar. Eigenlijk is niemand 10000% zeker. Bij veel denk ik wel, hmm something's fishy... Maar geen zekerheid.

Oke Wie is de mol ik vind dat we namen verdienen. Het heeft niks met de ring te maken meer, dat weten we maar we zijn zo'n trouwe fans en we hebben jullie naar die televizier ring gestemd. Jullie hebben gewonnen! jullie hebben het als crew Fantastisch gedaan! We zijn er niet achter gekomen! En nu willen we namen  ::rofl:: ::zweep:: ::zweep:: ::zweep:: ::zweep:: ::zweep:: ::megafoon:: ::megafoon:: ::megafoon:: ::megafoon:: ::hyper::

funny side note > Maike Meijer speelde de 'slet' die vreemdging met Peter Paul Muller in Gooische vrouwen. Beide zijn heel grappig, zou echt een feest zijn. Wie is de mol met hun!
« Laatst bewerkt op: 18-10-2015, 19:52:05 door Rämon »

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #972 Gepost op: 18-10-2015, 20:02:47 »
Jetske van der Elsen is inderdaad erg goed gevonden.  ::bravo::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #973 Gepost op: 18-10-2015, 20:15:17 »
Ik heb ook nog eens dit jaar op Art gestemd dus vind helemaal dat we daarvoor wat bekendmakingen mogen krijgen  ::rofl::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #974 Gepost op: 18-10-2015, 21:42:03 »
 Rämon: ik had al een argument willen aandragen waarom het gek is dat je JP in het verhaal hebt betrokken, maar je hebt er zelf al een verklaring voor gegeven.


Wat Syllie10 zegt: kinderen (en volwassenen) die vragen, worden overgeslagen.


Al met al kan ik er wel mee leven dat we nu nog niets concreets weten.



Offline bmol

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #975 Gepost op: 18-10-2015, 22:32:29 »

Ook opvallende koppeltjes moeten we spotten. Zo waren Rik&Marlijn opeens best friends die ook naar Gala's enzo gingen samen. Bleken de Mol-finalisten te zijn...


https://mobile.twitter.com/Dierbescherming/status/653130924498907136

e
« Laatst bewerkt op: 19-10-2015, 00:35:40 door bmol »

Offline SoSuDeMo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #976 Gepost op: 19-10-2015, 00:21:03 »
Mischien Levi van Kempen als jong persoon? Verder zat ik ook nog te denken aan Noortje Herlaar als vrouwelijke kandidate (ze word namelijk gevolg door Rosa da Silva en een aantal oud kandidaten). Alhoewel Kees Boot 17 Juni heeft getwitterd vind ik hem nog steeds een potentieel kandidaat. Dat ze de enige drie met Annemieke die het eventueel zouden kunnen zijn.
Junior2: 16e. Widm2015: 129e.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #977 Gepost op: 19-10-2015, 02:15:27 »
Rämon: ik had al een argument willen aandragen waarom het gek is dat je JP in het verhaal hebt betrokken, maar je hebt er zelf al een verklaring voor gegeven.





JP is sinds 1999 nauw betrokken geweest bij het programma en bij de selectie van de kandidaten. Hij heeft inmiddels een heel bestand met kandidaten, wat hij vast en zeker heeft doorgegeven aan de nieuwe coaches. Hun zullen vast samen de selectie procedure gedaan hebben, maar ik denk dat we absoluut niet kunnen uitsluiten dat JP (en of Eva) mee hebben geholpen nog met het overdragen van kandidaten bestanden en helpen met evt selectie procedures.

Misschien dat uit die selectie iemand als Jetske is gekomen, en dat hij haar nu recent is gaan volgen omdat hij weet dat ze misschien twitter weer wilt gaan oppakken tijdens het utizenden van de serie. Veel kandidaten zijn dan vaak sowieso actiever op twitter.

Dat was mijn argument, wat ik verre van slecht vind eigenlijk.


Online KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WIDM 2016
« Reactie #978 Gepost op: 19-10-2015, 12:12:30 »
Als ik zo alles eens nalees dan vind ik Annemieke Schollaardt en Marjolein Keuning de enige twee die je echt zou kunnen verdenken als deelnemer. Bij beiden is er een (on)verklaarbare afwezigheid...

Zeker qua mannen heb ik nog totaal geen idee. Het zou mij niet verbazen als er een zeer verrassend iemand uit de sportwereld opduikt... zou weleens iemand als oud-tophockeyer Floris-Jan Bovelander in WIDM willen zien...

In dat oud-topsporter-kader is Guillaume Elmont trouwens iemand om in de gaten te houden voor de editie van WIDM (of ER?) die in mei-juni 2016 opgenomen gaat worden...

 ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 19-10-2015, 12:14:55 door KingLennart »

Offline KeyW

  • Forumlid
Bekendmaking deelnemers widm 2016
« Reactie #979 Gepost op: 19-10-2015, 15:52:35 »
Er is nog geen deelnemer bevestigt voor het volgende seizoen? Is dat leuk of niet leuk en waarom?