Auteur Topic: De Mol komt terug!  (gelezen 124696 keer)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #80 Gepost op: 14-09-2015, 14:39:21 »
Tijdens een tv-uitzending schijnt hij overigens nog wel gezegd te hebben dat hij de gang van zaken niet netjes vindt. Zie bijvoorbeeld dit artikel, weer van HLN.

Dat fragment is hier te zien. (Duidelijk dat hij moeite heeft om zich zo netjes uit te drukken.)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #81 Gepost op: 14-09-2015, 15:46:29 »
Hij heeft gewoon gelijk dat ie het niet leuk, niet netjes, vindt dat anderen met zijn ''formule'' aan de haal willen gaan. Dat Nederland alweer 16 seizoenen heeft gemaakt, inclusief het nog uit te zenden seizoen uiteraard, komt uiteraard omdat het hier heel netjes geregeld is met de rechthebbenden.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #82 Gepost op: 22-09-2015, 12:48:53 »
Citaat
Jij stuurde ons onlangs je kandidatuur op voor De Mol.

Helaas ben je niet weerhouden voor het programma. Er waren duizenden inschrijvingen en jammer genoeg hadden we niet de tijd om iedereen persoonlijk te ontmoeten.

Maar, laat dit je niet ontmoedigen om het een volgende keer zeker nog eens te proberen.
Bedankt voor je enthousiasme!

Vele groeten,
Het team van De Mol

Amai, das niet lief hé  :\'( Bon, ik heb het in elk geval geprobeerd. Ben benieuwd wie er wel verkozen zijn  :D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #83 Gepost op: 22-09-2015, 16:14:59 »
Ik helaas ook niet.

Volgend jaar dan maar...
klaar voor de strijd

Offline De Vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #84 Gepost op: 26-09-2015, 17:57:01 »
Ik ben ook niet geselecteerd  ::ohno::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #85 Gepost op: 26-09-2015, 18:26:30 »
Robbieazerty ?
Molcrazy?
Vriendlief?
nys-fan?
welke VLamingen lopen hier nog meer rond ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re:
« Reactie #86 Gepost op: 26-09-2015, 18:46:06 »
Ik geloof dat Jelsir zich ook had ingeschreven.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline xbianca

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • <3
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #87 Gepost op: 1-10-2015, 15:12:45 »
Iedereen zegt dat hij niet is uitgekozen, maar niets is wat het lijkt.. ::jaja::

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #88 Gepost op: 2-10-2015, 20:15:01 »
Met "duizenden" inschrijvingen (zie citaat Joost2) en slechts tien (orde van grootte) plaatsen in het programma, is de kans dat dat één van de forummers is verkozen, enorm klein.

Ga er dus maar alvast vanuit dat iets is wat het lijkt. Tenzij je zelf meedoet, natuurlijk. :P
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Online belg

  • Forumlid
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #89 Gepost op: 14-11-2015, 19:08:18 »
De opnames zijn zeer waarschijnlijk op dit moment bezig. Bij de kandidaten-oproep stond er dat je vrij moest zijn in november en december, en presentator Gilles De Coster is al meer dan een week stil op twitter.

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #90 Gepost op: 22-11-2015, 11:49:16 »
De opnames zijn zeer waarschijnlijk op dit moment bezig. Bij de kandidaten-oproep stond er dat je vrij moest zijn in november en december, en presentator Gilles De Coster is al meer dan een week stil op twitter.

Dat denk ik ook. Een dikke twee weken geleden zei Gilles op het einde van het programma 'Karen en De Coster' op VIER dat Karen begin volgend jaar terug op het scherm komt met een nieuwe show en hij ook met De Mol. Ze zullen dan wel behoorlijk snel moeten monteren wanneer ze terug zijn.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #91 Gepost op: 22-11-2015, 13:56:11 »
Dat denk ik ook. Een dikke twee weken geleden zei Gilles op het einde van het programma 'Karen en De Coster' op VIER dat Karen begin volgend jaar terug op het scherm komt met een nieuwe show en hij ook met De Mol. Ze zullen dan wel behoorlijk snel moeten monteren wanneer ze terug zijn.

 ::boogie::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #92 Gepost op: 22-11-2015, 16:56:39 »
Dat denk ik ook. Een dikke twee weken geleden zei Gilles op het einde van het programma 'Karen en De Coster' op VIER dat Karen begin volgend jaar terug op het scherm komt met een nieuwe show en hij ook met De Mol. Ze zullen dan wel behoorlijk snel moeten monteren wanneer ze terug zijn.
'Begin volgend jaar' is een rekbaar begrip.

Ik hoop dat het direct na de Nederlandse mol begint, dan hebben we een heerlijk lang molseizoen.
Tell me what your telescope says

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #93 Gepost op: 22-11-2015, 17:43:54 »
'Begin volgend jaar' is een rekbaar begrip.

Ik hoop dat het direct na de Nederlandse mol begint, dan hebben we een heerlijk lang molseizoen.

Dat zou ideaal zijn. ::ok:: Eind maart is nog begin van het jaar wat mij betreft. ;D

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #94 Gepost op: 7-12-2015, 23:20:05 »
Belgisch Molnieuws!

Op de facebookpagina staat een filmpje van 3 kandidaten bij de slimste mens met als bijschrift: De Mol. 2016. Waarschijnlijk zijn dit dus al drie kandidaten aan De Mol, maar ik heb geen idee of dit misschien gewoon BV's zijn.

En De Mol heeft een nieuw logo:
...óf niet!

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #95 Gepost op: 7-12-2015, 23:28:08 »
Het logo flashte even voorbij tijdens een pauze, meer niet. In belgie is het met onbekende deelnemers ...
#teamamaimiljaarde

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #96 Gepost op: 7-12-2015, 23:38:58 »
Het logo flashte even voorbij tijdens een pauze, meer niet. In belgie is het met onbekende deelnemers ...
Ja, ik wist dus niet of Ann, Kamal en Stephanie bv's waren of niet. Maar dit komt dus gewoon uit de 'normale' aflevering van de Slimste van vandaag?
...óf niet!

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #97 Gepost op: 7-12-2015, 23:41:49 »
Ja, ik wist dus niet of Ann, Kamal en Stephanie bv's waren of niet. Maar dit komt dus gewoon uit de 'normale' aflevering van de Slimste van vandaag?
  ::jaja::
#teamamaimiljaarde

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #98 Gepost op: 7-12-2015, 23:44:47 »
...óf niet!

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #99 Gepost op: 7-12-2015, 23:46:09 »
Oké ::ok:: Toffe promo dan!
Ik hoop dat er in de komende dagen meer komt  ::hyper::
#teamamaimiljaarde