Auteur Topic: MolTalk  (gelezen 162690 keer)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: MolTalk
« Reactie #80 Gepost op: 3-01-2016, 13:39:08 »

En Rämon ik vind het storend dat je begint met hier praat een molloot. Alsof niemand anders dat is op dit forum. Ben het met je eens dat de eerste setting het leukste was voor ons als molloten/ harde kern met Arjen, de tweede setting met Viv & Patrick ze beter voor de dag kwamen. Viv ging enthousiaster doorvragen op antwoorden van de gasten, Patrick dook het publiek in. Plus je hebt nog een keertje kans een uitzending bij te kunnen wonen. Hopelijk maken ze aantekeningen en zien we wat veranderen.

Sorry, zonder hier verder diep op in te gaan maar het was zelfspot Joost. Ten eerste zitten er op dit officiële forum over de 24.000 leden. Ik ga niet voor andere mensen bepalen of ze een molloot zijn want er bestaat geen goed of slecht. Je bent kijker van het programma, of je bent fan. of je bent beide. Het maakt me allemaal niks uit maar ik denk niet dat alle 24 duizend molloten zijn. Je kan ook gewoon hier af en toe komen kijken wat er besproken wordt. Enfin, het was als zelfspot bedoeld dat ik een molloot ben en dus overal iets over te zeiken heb (ook dit moet je met een korreltje zout nemen) en daarom dus ook over het vernieuwde moltalk. Niet om aan te duiden dat ik meer fan ben dan wie dan ook. Maar ik zal het nooit meer zeggen ok?  ;D

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #81 Gepost op: 3-01-2016, 17:15:22 »
Trouwens, als ik bij deze een suggestie mag doen naar MolTalk-makers: waarom altijd alleen oud-kandidaten te gast? Volgens mij zou iemand als Gerard Ekdom ook prima mee kunnen discussiëren. Of een stelletje molloten ::tandpastasmiley::
Alsjeblieft geen Gerard. Die gaat dan weer alle aandacht naar zich toetrekken.

Ik miste Patrick deze Moltalk. Met Rik is het mij toch iets te officieel allemaal. Ik vond het duo Patrick-Viviënne fantastisch vorig jaar. De chaoot Patrick en de molloot Viviënne (van Arjen ben ik nooit zo'n fan geweest).
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: MolTalk
« Reactie #82 Gepost op: 3-01-2016, 17:18:13 »
Alsjeblieft geen Gerard. Die gaat dan weer alle aandacht naar zich toetrekken.

Ik miste Patrick deze Moltalk. Met Rik is het mij toch iets te officieel allemaal. Ik vond het duo Patrick-Viviënne fantastisch vorig jaar. De chaoot Patrick en de molloot Viviënne (van Arjen ben ik nooit zo'n fan geweest).

 ::jaja:: Met alles in deze post ben ik het eens.

Overigens: leuke gasten volgende keer! Paulien is echt een van mijn all-time favourites!
Maar Frits..  :-X
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: MolTalk
« Reactie #83 Gepost op: 3-01-2016, 17:18:34 »
Ik miste nog een beetje de discussie gisteren. Het was nu een soort voetbalanalyse met Rik die om de beurt de Mollen een vraag stelde, in plaats van dat er een discussie loskwam.
...óf niet!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: MolTalk
« Reactie #84 Gepost op: 3-01-2016, 17:26:47 »
Ik vond Rik persoonlijk prettiger dan Patrick. Die vond ik inhoudelijk nooit zo sterk.
Verder vond ik het geen sterke aflevering, en het is en blijft geen prime-time zaterdagavond TV.
You'll never walk alone

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #85 Gepost op: 3-01-2016, 18:24:53 »
::rofl:: inderdaad

Chris  ::cheerleader:: Paulien ::cheerleader::

Ik doe met je mee :D  ::bravo:: ::bravo::

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: MolTalk
« Reactie #86 Gepost op: 3-01-2016, 18:52:33 »
Ik zag mooi widm viltjes op tafel! Doet u mij er maar 6!😇
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: MolTalk
« Reactie #87 Gepost op: 3-01-2016, 19:40:16 »
Het was wel een beetje kort, maar het hoeft van mij persoonlijk ook geen uur te duren. Ik heb het voorgaande jaren ook een enkele keer gekeken, meestal ook omdat het te langdradig werd, dus een goede beslissing om het korter te doen. Maar dan toch eerder 30 minuten dan 20 minuten. Maar dat zien we volgende week dus wsl wel :).

Over de inhoudt miste ik ook een beetje de discussie.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #88 Gepost op: 3-01-2016, 20:43:48 »
Ik zag mooi widm viltjes op tafel! Doet u mij er maar 6!😇

Als je een prijsvraag wint kun je na afloop er zo een paar meepakken. Deed ik vorig seizoen om de handtekeningen van Chris, Rik, Marlijn en Margriet te verzamelen :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: MolTalk
« Reactie #89 Gepost op: 3-01-2016, 22:28:34 »
Dan moet ik een wereldreis maken op zaterdagavond.... gaat um niet worden helaas...
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: MolTalk
« Reactie #90 Gepost op: 6-01-2016, 12:31:23 »
Dennis, Susan en Margriet zijn alle drie niet 'gebeld' door de Mol. Als de recentste mollen niet gebeld zijn, wie dan wel? Het lijkt me dat je als Mol iemand zoekt met een zelfde soort stijl als je zelf wil gaan grbruiken. Taeke zou als onderhetmomvaneengeintjemol bijvoorbeeld Dennis bellen, en Ellie als 'dominante' mol  Margriet. Zijn er meer die we kunnen afstrepen/verdenken op deze manier?
...óf niet!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #91 Gepost op: 6-01-2016, 12:32:21 »
Over prijsvragen gesproken. Heb deze nog niet voorbij zien komen hier.

Kaartjes te winnen voor zaterdag:

https://wieisdemol.avrotros.nl/prijsvraag/

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: MolTalk
« Reactie #92 Gepost op: 6-01-2016, 13:29:38 »
Dennis, Susan en Margriet zijn alle drie niet 'gebeld' door de Mol. Als de recentste mollen niet gebeld zijn, wie dan wel?

Het is Rik die het over telefoonnummers heeft.

Op de dossiermap staat: "WIE IS DE MOL? XVI - DOMINICAANSE REPUBLIEK - OPDRACHTEN". Art zegt: "Hierin zitten nummers van oud-mollen, die zijn er ook voor je." Normaal als je het over telefoonnummers hebt, dan staan die ergens in, maar Art gebruikt het woord zitten. Dan ik ben geneigd te veronderstellen dat het niet om telefoonnummers gaat, maar mogelijk om een hint.

Aanvulling:
Na het fragmentje nog eens teruggekeken te hebben, vind ik nog hinteriger overkomen. Art die het zogenaamd bijna vergeet te vermelden. En het mapje nog even vlug openklapt om het aan te wijzen.
« Laatst bewerkt op: 6-01-2016, 15:01:54 door Avogadro »

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: MolTalk
« Reactie #93 Gepost op: 6-01-2016, 13:32:23 »
Ook hier weer denk ik aan iedereen heeft een nummer. Taeke is 10 (rugnummer), alle andere spelers de rest.
Meer L

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #94 Gepost op: 6-01-2016, 13:38:41 »
Het is Rik die het over telefoonnummers heeft.

Op de dossiermap staat: "WIE IS DE MOL? XVI - DOMINICAANSE REPUBLIEK - OPDRACHTEN". Art zegt: "Hierin zitten nummers van oud-mollen, die zijn er ook voor je." Normaal als je het over telefoonnummers hebt, dan staan die ergens in, maar Art gebruikt het woord zitten. Dan ik ben geneigd te veronderstellen dat het niet om telefoonnummers gaat, maar mogelijk om een hint.

Mogelijk in combinatie met het feit dat 16 in Romeinse cijfers staat i.p.v. 'Arabische' cijfers?

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: MolTalk
« Reactie #95 Gepost op: 6-01-2016, 15:25:19 »
Het is Rik die het over telefoonnummers heeft.

Op de dossiermap staat: "WIE IS DE MOL? XVI - DOMINICAANSE REPUBLIEK - OPDRACHTEN". Art zegt: "Hierin zitten nummers van oud-mollen, die zijn er ook voor je." Normaal als je het over telefoonnummers hebt, dan staan die ergens in, maar Art gebruikt het woord zitten. Dan ik ben geneigd te veronderstellen dat het niet om telefoonnummers gaat, maar mogelijk om een hint.


Ik zou ook zitten in een dossiermap zeggen ipv staan in een dossiermap.
No Milk today???

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #96 Gepost op: 6-01-2016, 17:02:14 »
Zitten en staan zijn allebei juist

Online evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #97 Gepost op: 7-01-2016, 09:01:59 »
Ik vind het ook opvallend waarom art ineens die telefoonnummers noemt en dat ie doet alsof hij het bijna vergeten is.

Ik zei tegen mijn vriend dat daar vast een hint in moet zitten 'want dat zegt art nooit in aflevering 1'. Kreeg ik gelukkig het droge antwoord terug 'als hij elk jaar hetzelfde zegt dan is er niet veel aan'  ::rofl::

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: MolTalk
« Reactie #98 Gepost op: 9-01-2016, 21:33:36 »
Wat enorm jammer dat Viviënne blijkbaar voor goed naar het scherm is verbannen. Ik vind haar veel beter op de plek van Rik. Ik had gehoopt dat ze per week zouden wisselen, maar dat is blijkbaar niet het geval.   :-\\
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #99 Gepost op: 9-01-2016, 21:37:21 »
Ja ik snap het ook niet, Rik is de nieuweling, die had prima als beginnerstatus bij dat scherm kunnen gaan staan