Auteur Topic: Spoiler topic  (gelezen 143646 keer)

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Spoiler topic
« Reactie #300 Gepost op: 7-02-2016, 17:55:54 »
Dus als volgt?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Als dat zo is, dan klopt die foto bij de eerste opdracht. Maar de grote vraag is: hoe kan dat?
Heeft onze Art een tijdmachine gebouwd?
Ik heb niet super veel meegekregen van die foto, maar iets verderop in de aflevering stonden ze weer in een andere positie, maar ik zou het niet weten. Zou het jammer vinden als dit echt een afvallershint is, want dan lijkt er gesjoemeld te zijn met de testen, want ik geloof niet in toeval.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #301 Gepost op: 7-02-2016, 18:00:02 »
Als straks blijkt dat die foto compleet klopt moeten we gaan duiken in complottheorieen ... Want die kans is wiskundig op nano kans...

 :-\\ ???

Dus ik hoop niet dat Tim de vlg afvaller is

Maar is dit iets voor het spoiler topic? Vind zelf van niet...

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #302 Gepost op: 8-02-2016, 00:16:12 »
Als straks blijkt dat die foto compleet klopt moeten we gaan duiken in complottheorieen ... Want die kans is wiskundig op nano kans...

Of volledige budget aan een After Effects/Photoshop held gespendeerd. Of deze opdracht is achteraf pas gespeeld.

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #303 Gepost op: 8-02-2016, 00:32:48 »
Als het echt zo zou zijn dat Wie Is De Mol in scene wordt gezet (waar ik sowieso al niets van geloof), dan zouden ze dat tot iedere prijs geheimhouden, en echt niet door middel van zo'n hint weggeven. Dus die foto is gewoon toeval, hoe klein die kans ook is.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #304 Gepost op: 8-02-2016, 09:03:26 »
tijd genoeg voor een finale rond 19 juni
Dit lijkt me wel erg krap worden hoor, aangezien gezegd werd dat er ook nog een uitzending zonder afvallers kwam en er ook 'vakantiedagen' schijnen te zijn tijdens de opnames ???
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #305 Gepost op: 8-02-2016, 12:24:49 »
Die piek van Tim op 19 juni geeft voor mij wel vrij duidelijk aan dat hij dan net weer terug is in NL en een beetje geacclimatiseerd is.

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #306 Gepost op: 8-02-2016, 14:29:53 »
Sorry, wat? Omgekeerde volgorde opgenomen? Klinkt super vaag. Kan iemand even uitleggen wat jullie bedoelen? ???

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Spoiler topic
« Reactie #307 Gepost op: 8-02-2016, 16:46:30 »
Dat omgekeerd opgenomen is slechts een theorie. En een zeer onwaarschijnlijke.
Maar goed, we zullen zien.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline woordenbrouwer

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #308 Gepost op: 10-02-2016, 21:34:39 »
Ik doelde meer op het feit dat hij ooit zei dat het afvallen van Toprak het begin is en dat de serie, zogezegd, van achter naar voren gespeeld wordt. Het spel wordt achter je rug gespeeld ;)

Het blijft hoe dan ook verdacht dat de metro foto nog steeds de juiste volgorde aangeeft. Kan toch geen toeval meer zijn?

Blijven er voor 2 opties over: WIDM is volledig in scene gezet of die opdracht heeft op het einde plaatsgevonden en werd in de eerste aflevering gemonteerd. Wat dus wil zeggen dat alle afvallers na hun vertrek op de Dominicaanse Republiek zijn gebleven.


Dit klopt ook wel met het feit dat Art bij het 'instrueren' van de Mol aan het begin van aflevering 1 zei dat hij de Mol pas in de finale weer zou spreken en dat vervolgens in opdracht 1 van aflevering 1 begint met Art die Klaas aanspreekt en apart neemt. Oftewel aflevering 1 = finale. Hóé precies snap ik ook niet, maar ik hoop wel op zo'n gekke twist, om het wat interessanter te maken dan het nu is.

Offline Shiba

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #309 Gepost op: 10-02-2016, 22:58:29 »
Dit klopt ook wel met het feit dat Art bij het 'instrueren' van de Mol aan het begin van aflevering 1 zei dat hij de Mol pas in de finale weer zou spreken en dat vervolgens in opdracht 1 van aflevering 1 begint met Art die Klaas aanspreekt en apart neemt. Oftewel aflevering 1 = finale. Hóé precies snap ik ook niet, maar ik hoop wel op zo'n gekke twist, om het wat interessanter te maken dan het nu is.

Het zou me niet verbazen! Ware het niet dat ze met name Elly dan behoorlijk wit hadden moeten schminken.

Offline MachielWal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zoekt en gij zult vinden
Re: Spoiler topic
« Reactie #310 Gepost op: 10-02-2016, 23:15:47 »
Blijft suggestief, maar wie zou er zo in de groep liggen dan velen een traantje moeten gaan wegpinken bij zijn/haar rode scherm?
(Zie chatlog met Art)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Spoiler topic
« Reactie #311 Gepost op: 10-02-2016, 23:26:13 »
Blijft suggestief, maar wie zou er zo in de groep liggen dan velen een traantje moeten gaan wegpinken bij zijn/haar rode scherm?
(Zie chatlog met Art)

Misschien krijgt Art wel een rood scherm  ::) ;D :o ::) :P
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline MachielWal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zoekt en gij zult vinden
Re: Spoiler topic
« Reactie #312 Gepost op: 10-02-2016, 23:28:22 »
Misschien krijgt Art wel een rood scherm  ::) ;D :o ::) :P
;D

Offline Shiba

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #313 Gepost op: 11-02-2016, 02:50:43 »
Klaas. Ze dachten allemaal de kloosterhint door te hebben en zijn nu helemaal door de war en huilen van ellende.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Spoiler topic
« Reactie #314 Gepost op: 11-02-2016, 03:01:36 »
Of Annemieke, de laatste vrouw van de groep die verdwijnt. Nu moeten ze het zelf doen.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Shiba

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #315 Gepost op: 11-02-2016, 06:50:30 »
Nu moeten ze het zelf doen.
De was?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #316 Gepost op: 11-02-2016, 09:11:04 »
Ja, want Rop blijkt de mol te zijn :D  ::rofl:: dus de Klaas tunnel stort met grof geweld in met allemaal huilende molloten :P

*sorry, melig op de vroege ochtend*

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Spoiler topic
« Reactie #317 Gepost op: 11-02-2016, 20:26:50 »


*sorry, melig op de vroege ochtend*

En ook heel erg off-topic :D
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Portugallo

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #318 Gepost op: 12-02-2016, 15:34:16 »
Zou niet heel aflevering 1 zich na de finale pas hebben afgespeeld? Dat eigenlijk afl 2 de eerste aflevering is, want niemand viel af in aflevering 1. De afleveringstitels zouden ook zo uitgelegd kunnen worden:

A1: Wijsmaken | De kijkers worden wijsgemaakt dat dit aflevering 1 is maar het is aflevering 9
A2: Het laatste woord, letterlijk | Van de laatste letters van woorden die oud-mollen zeggen kun je Klaas maken
A3: Wie schrijft die blijft | Remy schrijft 0 euro op bij de test en valt af
A4: Minder dan je denkt | Er zijn minder afleveringen geweest dan je denkt, de eerste is pas na de finale
A5: 3 al weg, 7 over | Er zijn 3 afleveringen geweest (ipv 4) en nu nog 7 te gaan (ipv 6)
A6: Misplaatst | Op het briefje dat achter Klaas zit staat het woord 'kandidaat'. Dit briefje is misplaatst want Klaas is de mol

De meeste titels slaan dus op de theorie dat aflevering 1 pas later gaat komen. Ik zat telkens op Rop, maar nadat ik die foto zag moet Klaas het wel zijn. Weet iemand misschien of er verder in het spel door kandidaten nog is teruggeblikt op afl 1?  ???

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Spoiler topic
« Reactie #319 Gepost op: 12-02-2016, 16:08:05 »
Zou niet heel aflevering 1 zich na de finale pas hebben afgespeeld? Dat eigenlijk afl 2 de eerste aflevering is, want niemand viel af in aflevering 1. De afleveringstitels zouden ook zo uitgelegd kunnen worden:

A1: Wijsmaken | De kijkers worden wijsgemaakt dat dit aflevering 1 is maar het is aflevering 9
A2: Het laatste woord, letterlijk | Van de laatste letters van woorden die oud-mollen zeggen kun je Klaas maken
A3: Wie schrijft die blijft | Remy schrijft 0 euro op bij de test en valt af
A4: Minder dan je denkt | Er zijn minder afleveringen geweest dan je denkt, de eerste is pas na de finale
A5: 3 al weg, 7 over | Er zijn 3 afleveringen geweest (ipv 4) en nu nog 7 te gaan (ipv 6)
A6: Misplaatst | Op het briefje dat achter Klaas zit staat het woord 'kandidaat'. Dit briefje is misplaatst want Klaas is de mol

De meeste titels slaan dus op de theorie dat aflevering 1 pas later gaat komen. Ik zat telkens op Rop, maar nadat ik die foto zag moet Klaas het wel zijn. Weet iemand misschien of er verder in het spel door kandidaten nog is teruggeblikt op afl 1?  ???

Maar dan zou Airen dus zo'n twee/drie weken moeten wachten op haar hotelkamer in de Domincaanse Republiek? En ik begreep dat Cécile op tijd thuis was voor haar verjaardag of iets dergelijks, dus lijkt me niet dat ze dat zo hebben georganiseerd...? ;)
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10