Auteur Topic: [DE MOL] Klaas van Kruistum  (gelezen 410444 keer)

Offline barduif

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DE MOL] Klaas van Kruistum
« Reactie #1220 Gepost op: 5-03-2016, 22:17:59 »
Dankjulliewel! Het is stiekem best wel zielig hoe trots ik erop ben   ::schaam::
Op naar 2017 dan maar he!

De 'eer' hebben om De hint te hebben ontdekt, hiermee veel mensen hebt geholpen en het tegelijkertijd ook voor veel die-hard Molloten hebben verpest is best knap hahaha.. Lekker van genieten!! ;D ::

En rat tnx voor al het molgeldpuzzelwerk van Klaas! ::bravo::

En Suus Visser bedankt voor de Moltalk Klaas.. Eh Kees verspreking  ::rofl::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DE MOL] Klaas van Kruistum
« Reactie #1221 Gepost op: 5-03-2016, 22:24:03 »
Dit is trouwens het 1e jaar dat mijn achot voor de boeg mol ook daadwerkelijk de mol was.

Heb ik de vloek dan doorbroken of was het puur geluk.

Maar als mol vind ik hem prima. Toch wel wat molacties die ik geslaagd vindt. Straks of morgen de rest eens kijken op de avrotros site

Hopelijk laat de productie zulke hints in het vervolg niet zo vroeg in het seizoen al vallen.

Offline Shiba

  • Forumlid
Re: [DE MOL] Klaas van Kruistum
« Reactie #1222 Gepost op: 5-03-2016, 22:38:01 »
De priesterhint was in de eerste aflevering zelfs...
Case eehhh Klaas Closed.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1223 Gepost op: 5-03-2016, 22:47:36 »
Die foto in het museum is gewoon ook Klaas. Klaar.

Ik moet eerlijk zeggen dat dit voor mij toch nog best een verrassing was zonet. ::rofl::

Dat het een mollogo is dat over zijn gezicht geplakt is was dan weer niemand opgevallen. (Leuk veilingitem.)

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DE MOL] Klaas van Kruistum
« Reactie #1224 Gepost op: 5-03-2016, 22:49:46 »
Ja heb het iemand zien posten toen wel!

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1225 Gepost op: 5-03-2016, 22:53:10 »
Ik moet eerlijk zeggen dat dit voor mij toch nog best een verrassing was zonet. ::rofl::

Dat het een mollogo is dat over zijn gezicht geplakt is was dan weer niemand opgevallen. (Leuk veilingitem.)

Ik zag deze hint toen op Facebook en heb hem hier gedeeld, maar de foto die uit de aflevering was te halen was te onscherp om er een mollogo in te ontdekken

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1226 Gepost op: 5-03-2016, 22:55:19 »
Ik zag deze hint toen op Facebook en heb hem hier gedeeld, maar de foto die uit de aflevering was te halen was te onscherp om er een mollogo in te ontdekken

Weet ik, ik heb 'm ook voorbij zien komen uiteraard, ik was alleen niet overtuigd dat het Klaas moest voorstellen.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1227 Gepost op: 5-03-2016, 22:56:30 »
Ik moet eerlijk zeggen dat dit voor mij toch nog best een verrassing was zonet. ::rofl::

Dat het een mollogo is dat over zijn gezicht geplakt is was dan weer niemand opgevallen. (Leuk veilingitem.)
Ik had ook niet ingeschat dat dit echt Klaas was. Hulde aan de molloten die dit wel goed gezien hadden!

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DE MOL] Klaas van Kruistum
« Reactie #1228 Gepost op: 5-03-2016, 22:58:23 »
Volgens mij werd het geïnterpreteerd als dat het gezicht vaag was en dus ook het gezicht van het molgeld vaag was. En dat het dus een ander dan klaas kon zijn

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DE MOL] Klaas van Kruistum
« Reactie #1229 Gepost op: 6-03-2016, 00:10:00 »
eindelijk eens op de goede mol (en dit na aflevering 1).

Toch wel goede molacties (Tainotekens als hoogtepunt, want dit toont wel aan dat hij lef had)
en ook super dat hij als de opdracht onhaalbaar leek, wel durfde te mollen. (witte kamer vb.)

Er zijn mollen geweest die dit niet deden.
klaar voor de strijd

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1230 Gepost op: 6-03-2016, 00:44:44 »
Art bespreekt met de Mol alle kandidaten in alfabetische volgorde. Behalve Klaas. Maar als je 'Klaas' vervangt voor 'Mol' klopt het weer wel.
Jongens ik ben zo trots nu :D

In mijn mollotencarrière heb ik eindelijk een keer een hint ontdekt ::tandpastasmiley:: En dat nog wel in aflevering één, en een mooie, al zeg ik 't zelf.

't Was echt heel tof om mijn hint ineens voorbij te zien komen, ik had verwacht dat hij alleen op de website zou komen... ::bravo::
...óf niet!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [DE MOL] Klaas van Kruistum
« Reactie #1231 Gepost op: 6-03-2016, 00:53:43 »
Well done Pac-Mol!   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [DE MOL] Klaas van Kruistum
« Reactie #1232 Gepost op: 6-03-2016, 09:13:26 »
Een behoorlijk aantal molacties waarvan die in de grot een groot risico is (stel dat een andere kandidaat in de kist ging kijken). Een beetje jammer van de duidelijke hint in het klooster, hierdoor werd Klaas de hoofdverdachte van velen (en ook van mij, na aflevering 1 verdacht ik hem nog niet). Maar zeker na het afvallen van Rob en na herbekijken van de afleveringen moest het wel duidelijk zijn dat Klaas de mol is.
« Laatst bewerkt op: 25-09-2020, 21:19:27 door Luc »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1233 Gepost op: 6-03-2016, 09:20:14 »
heel tof om mijn hint ineens voorbij te zien komen
Ooops, pardon, ik had dit gemist... ik zei net in een ander topic dat dit dan de enige grote hint was die niet ontdekt was... maar alle credits gaan alsnog naar jou, Pac-Mol, ik laat de vrachtwagen NU voorrijden ::megafoon:: ::megafoon:: ::megafoon::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1234 Gepost op: 6-03-2016, 09:50:12 »
Jongens ik ben zo trots nu :D

In mijn mollotencarrière heb ik eindelijk een keer een hint ontdekt ::tandpastasmiley:: En dat nog wel in aflevering één, en een mooie, al zeg ik 't zelf.

't Was echt heel tof om mijn hint ineens voorbij te zien komen, ik had verwacht dat hij alleen op de website zou komen... ::bravo::

Was ook echt een hele goeie! Gefeliciteerd Pac  ::bravo:: ::bravo::

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [DE MOL] Klaas van Kruistum
« Reactie #1235 Gepost op: 6-03-2016, 10:19:40 »
Dankjulliewel! Het is stiekem best wel zielig hoe trots ik erop ben   ::schaam::
Op naar 2017 dan maar he!
Goed gevonden SjorsM!! En terecht trots dat je mag zijn.
Meer L

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Klaas van Kruistum
« Reactie #1236 Gepost op: 6-03-2016, 10:22:08 »
Jongens ik ben zo trots nu :D
en ook bij jou Pac-Mol chapeau! Terecht trots en wat een mooie vondst! Echt knap hoe jullie dat allemaal gevonden en gepuzzeld hebben, Wow. Het was me weer een waar genoegen met jullie allemaal dit jaar. Dank voor het mooie speurwerk en gezelligheid hier  ::bravo::
Meer L

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [DE MOL] Klaas van Kruistum
« Reactie #1237 Gepost op: 6-03-2016, 11:40:17 »


Dit blijft leuk ;D

Offline SjorsM

  • Forumlid
Re: [DE MOL] Klaas van Kruistum
« Reactie #1238 Gepost op: 6-03-2016, 11:59:21 »
Ik vond het jammer dat ze dat niet lieten zien in de aflevering. Had de reacties wel willen zien haha

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [DE MOL] Klaas van Kruistum
« Reactie #1239 Gepost op: 7-03-2016, 12:23:50 »
blijft leuk ;D
Waarheid als een koe ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)