Auteur Topic: De Mol 2016  (gelezen 234689 keer)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Mol 2016
« Reactie #140 Gepost op: 3-02-2016, 22:46:52 »
Als men Maar weet dat ik geen broeder dictionarius meer ga spelen . Dat was een vorig leven .

En ook ik was getuige van de nederlandse invasie in t dul konijn. Heb zelfs heel Lang t shirt in de kast gehad om t te bewijzen. Helaas past door de jaren t shirt niet meer en het habijt van broeder D evenmin.

I

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2016
« Reactie #141 Gepost op: 3-02-2016, 23:21:53 »
Dank aan degene(n) die de links hier posten zodat wij Nederlanders ook kunnen genieten  ::bravo::

Ik wil jullie niet ongerust maken, maar Vier heeft vaak de gewoonte om de eerste afleveringen van nieuwe reeksen zonder geoblock op hun site te zetten, om een week later wel alles te blokkeren voor buitenlandse kijkers. Dit deden ze afgelopen herfst oa. met De Slimste Mens. Zelfs met een VPN wou het toen niet lukken.

 ::oink:: oh nee toch, was net zo blij de eerste aflevering te kunnen zien, kreeg er een mol- Portugal-gevoel bij.
Deze mol-België maakt al die nep-jaren met BN-ners voor mij weer helemaal goed.
Het échte mol-gevoel is weer terug!  :) ::cheerleader:: ::hyper::
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Lumos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2016
« Reactie #142 Gepost op: 4-02-2016, 00:01:23 »
Ik weet niet of het al gezegd is (ik heb niet alles gelezen), maar het lijkt alsof het gemaakt is voor kleine kinderen. Alles dat verdacht is wordt uitgebreid laten zien...
Ben toch meer fan van WIDM zoals het bij ons is. Toch is het leuk om te kijken! ::ok::
Mijn mollen zijn op dit moment Thibaud en Issabel.

Offline Blondine VdH

  • Forumlid
  • De Mol ? Die zoeken we even voor U op !
Re: De Mol 2016
« Reactie #143 Gepost op: 4-02-2016, 00:45:38 »
Gut, ongeveer heel het Dul Konijn is hier vertegenwoordigd.


Ben benieuwd of de Orde der Promoliaten ook weer tot leven gewekt wordt.....

Ach Jos toch, de Blondine van de Helpdesk is hier, dan hoef je toch geen hoogbejaarde Tante Nonneke, Zuster Gardenia of ondergestofte neptempeliers meer ?

En om dat te bewijzen krijg je al meteen een cadeau van de Blondine : een vette tip naar de identiteit van onze Belgische Mol : " Je sais car Je suis"

Wie ging er bij de lama's spontaan aan het graven, kop eerst ? Was dat niet onze Oostvlaamse naaister? En wat doet een naaister ? Juist ja, ze naait... Jullie allemaal... En jullie zitten er bij, kijken er naar en laten het gebeuren...

Je zal wel zien, de Blondine van de Helpdesk zal weeral gelijk krijgen. Alleen ga ik dan weer een paar nieuwe Diorrekes moeten aanschaffen als ik dat snoepreisje naar Argentinië win...
« Laatst bewerkt op: 4-02-2016, 02:19:55 door Blondine VdH »
Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Mol 2016
« Reactie #144 Gepost op: 4-02-2016, 06:56:26 »
Helaas past door de jaren t shirt niet meer en het habijt van broeder D evenmin.


Mag ik (voorzichtig) aannemen dat dat niet ligt aan de was-methode?



En om maar meteen weer OT te gaan: bedankt Blondine. Weet wel dat u uw Diorrekes niet in uw handbagage mag meenemen, tenzij in 1 PMD-ke
« Laatst bewerkt op: 4-02-2016, 13:48:59 door Bodejos »

Offline Amateur

  • Forumlid
Re: De Mol 2016
« Reactie #145 Gepost op: 4-02-2016, 09:58:43 »
Ik weet niet of het al gezegd is (ik heb niet alles gelezen), maar het lijkt alsof het gemaakt is voor kleine kinderen. Alles dat verdacht is wordt uitgebreid laten zien...
Ben toch meer fan van WIDM zoals het bij ons is. Toch is het leuk om te kijken! ::ok::
Mijn mollen zijn op dit moment Thibaud en Issabel.
Oh, ik vond het juist meer een volwassen programma. Het is veel meer gericht op de emoties van de kandidaten en bevat minder hier-is-een-random-kruis-misschien-is-het-een-hint-naar-klaas-shots. Daarnaast worden de spellen en de werking ervan ook veel duidelijker toegelicht - waardoor de spanning die ontstaat echt de spanning van de spellen en de opdrachten zelf zijn, in plaats van de spanning van het mysterie en het 'ik weet niet wat er aan de hand is, maar hopelijk halen ze de opdracht' (zie zoutopdracht).
Ook de executie was zo stijlvol gedaan. Geen opbouwende muziek en veelbetekenende blikken, maar heel sec een scherm en daarna de reactie van de kandidaat. Precies wat ik wilde: geen poespas, maar puur het spel en de kandidaten.

Re: De Mol 2016
« Reactie #146 Gepost op: 4-02-2016, 10:26:18 »
Oh, ik vond het juist meer een volwassen programma. Het is veel meer gericht op de emoties van de kandidaten en bevat minder hier-is-een-random-kruis-misschien-is-het-een-hint-naar-klaas-shots. Daarnaast worden de spellen en de werking ervan ook veel duidelijker toegelicht - waardoor de spanning die ontstaat echt de spanning van de spellen en de opdrachten zelf zijn, in plaats van de spanning van het mysterie en het 'ik weet niet wat er aan de hand is, maar hopelijk halen ze de opdracht' (zie zoutopdracht).
Ook de executie was zo stijlvol gedaan. Geen opbouwende muziek en veelbetekenende blikken, maar heel sec een scherm en daarna de reactie van de kandidaat. Precies wat ik wilde: geen poespas, maar puur het spel en de kandidaten.

Ja, mee eens. En ik denk dat ze alles zo uitgebreid toelichten omdat er veel nieuwe kijkers zijn. In Nederland is er elk seizoen een WIDM en hoeft er minder toegelicht te worden.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2016
« Reactie #147 Gepost op: 4-02-2016, 12:33:08 »
Ja, mee eens. En ik denk dat ze alles zo uitgebreid toelichten omdat er veel nieuwe kijkers zijn. In Nederland is er elk seizoen een WIDM en hoeft er minder toegelicht te worden.

Openingstoespraak van Art al vergeten?  ::)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Mol 2016
« Reactie #148 Gepost op: 4-02-2016, 17:45:11 »
verdrongen ::jaja::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Blondine VdH

  • Forumlid
  • De Mol ? Die zoeken we even voor U op !
Re: De Mol 2016
« Reactie #149 Gepost op: 4-02-2016, 20:41:21 »
Mag ik (voorzichtig) aannemen dat dat niet ligt aan de was-methode?



En om maar meteen weer OT te gaan: bedankt Blondine. Weet wel dat u uw Diorrekes niet in uw handbagage mag meenemen, tenzij in 1 PMD-ke

Joske, Joske, de Blondine vliegt altijd En Première, en daar mag alles. Ze is dat verplicht aan haar stand, dat zou je moeten beseffen...
Ondertussen heeft er zich tijdens een avondlijk jacuzziverblijf een ideetje in de Blondine haar ruimschoots aanwezige hersentjes genesteld in verband met de ware identiteit van de Mol. Helaas is dit enkel te vinden bij 4, bij de extra clipjes en dan bij de zoutproeverijen in de Grande Salinas. Daar verraadt de Mol zichzelf oog in oog met de camera...
Zoek het maar eens op, en anders bel je maar naar de Helpdesk...
Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Re: De Mol 2016
« Reactie #150 Gepost op: 4-02-2016, 21:44:20 »
Openingstoespraak van Art al vergeten?  ::)

Blijkbaar wel ;D

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol 2016
« Reactie #151 Gepost op: 7-02-2016, 18:44:20 »
Nu al zin in morgenavond! ::boogie::

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2016
« Reactie #152 Gepost op: 7-02-2016, 20:00:59 »
Nu al zin in morgenavond! ::boogie::

Ik heb er ook onwijs veel zin in. :D Vanavond nog maar eens de eerste aflevering herbekijken dan. ::rofl::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Mol 2016
« Reactie #153 Gepost op: 8-02-2016, 00:12:53 »
Gut, ongeveer heel het Dul Konijn is hier vertegenwoordigd.


Ben benieuwd of de Orde der Promoliaten ook weer tot leven gewekt wordt.....
[/quote
]

de orde der promoliaten is opgeheven in 2003. Op -zeker niet algeheel- verzoek is dat topic echter uit de archieven opgedoken.(dank hiervoor aan de moderatoren)
En door mezelf en de blondine van de helpdesk nieuw leven ingeblazen.

Het begin van de nieuwe cryptische zoektocht naar de mol bevindt zich op laag 66 van dat topic. Met een disclaimer zodat men ongeveer weet wat te verwachten.

Laten we kijken of we van de helpdesk net zon succes kunnen maken en wie weet komt dat bedrijfsuitstapje er dan wel weer

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2016
« Reactie #154 Gepost op: 8-02-2016, 14:19:51 »
Verheug me enorm op vanavond, zoals ik dat vroeger had met WIDM  ::boogie::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2016
« Reactie #155 Gepost op: 8-02-2016, 16:56:15 »
Ik verheug me ook echt enorm op vanavond  ::joehoe::
Weet iemand nog hoe laat de aflevering op de site stond vorige week?
Live meekijken is niet mogelijk toch?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Mol 2016
« Reactie #156 Gepost op: 8-02-2016, 17:01:27 »
volgens mij ongeveer een uur na uitzending.
Ik ga nu naar mijn vrienden met een satellietschotel ::zwaai::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: De Mol 2016
« Reactie #157 Gepost op: 8-02-2016, 17:01:49 »
Ik verheug me ook echt enorm op vanavond  ::joehoe::
Weet iemand nog hoe laat de aflevering op de site stond vorige week?
Live meekijken is niet mogelijk toch?
Vorige week was het direct na de uitzending beschikbaar via https://demol.vier.be/afleveringen. Maar er gaat ook een gerucht dat Vier alleen de eerste aflevering van nieuwe series ongegeoblockt op hun site zetten. Mocht het vanavond wel gegeoblockt worden, dan weet ik niet wanneer de eerste uploads beschikbaar zullen zijn.

*Niuno kijkt onze Vlaamse vrienden heel lief aan.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2016
« Reactie #158 Gepost op: 8-02-2016, 17:03:25 »
volgens mij ongeveer een uur na uitzending.
Ik ga nu naar mijn vrienden met een satellietschotel ::zwaai::

 ::oink:: Jaloers!!!

Have fun  ::joehoe::

En dank voor de info uiteraard!  ;) ;D

Vorige week was het direct na de uitzending beschikbaar via https://demol.vier.be/afleveringen. Maar er gaat ook een gerucht dat Vier alleen de eerste aflevering van nieuwe series ongegeoblockt op hun site zetten. Mocht het vanavond wel gegeoblockt worden, dan weet ik niet wanneer de eerste uploads beschikbaar zullen zijn.

*Niuno kijkt onze Vlaamse vrienden heel lief aan.


Dank!  ::ok::

*Whiskers kijkt heel lief mee  ::jaja::  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 8-02-2016, 17:19:25 door Whiskers »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: De Mol 2016
« Reactie #159 Gepost op: 8-02-2016, 17:36:31 »
Is de finale nu live of niet? Het enige wat ik kan vinden is dat er een 'event' is in Kinepolis (bioscoopketen) in Antwerpen waar slimme appspelers de laatste aflevering 'live' kunnen bekijken.
Citaat
Na aflevering 7 worden de 3000 spelers met de hoogste score op de 3 finalisten uitgenodigd om een vragenlijst in te vullen. De antwoorden op deze vragen kunnen ervoor zorgen dat zij aflevering 8 live in Kinepolis Antwerpen kunnen bekijken, en bovendien de eindwinnaar kunnen worden.

Iedereen die in België woont en over een geldige Facebook account beschikt, mag aan de Wedstrijd deelnemen, maar enkel deelnemers ouder dan 18 jaar maken kans om de finale aflevering (aflevering 8) bij te wonen in Kinepolis Antwerpen, waar kans kan gemaakt worden op de Prijs.

Het lijkt me dus eerder een bioscoopvertoning van een eerder opgenomen ontknopingsaflevering. Komt er überhaupt een reünie-aflevering?
...óf niet!