Auteur Topic: De Mol 2016  (gelezen 234715 keer)

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: De Mol 2016
« Reactie #200 Gepost op: 15-02-2016, 23:51:01 »
Wat een contrast met de Nederlandse mol!  ::oink:: ::rofl::
NL gezellig, leuk en grappig, België bikkelhard, met echt dilemma's.
Allebei genieten, al mag NL wel iets meer van de concurrentiestrijd krijgen zoals in België  ::ok::

Offline Ehlis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2016
« Reactie #201 Gepost op: 15-02-2016, 23:53:51 »
Wat een contrast met de Nederlandse mol!  ::oink:: ::rofl::

Valt mij ook keihard op! Denk dat dit deels komt omdat het in NL met BN'ers wordt gespeeld. Als je alleen al kijkt naar het verschil in prijzenpot :p

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2016
« Reactie #202 Gepost op: 15-02-2016, 23:58:38 »
Wat een contrast met de Nederlandse mol!  ::oink:: ::rofl::
NL gezellig, leuk en grappig, België bikkelhard, met echt dilemma's.
Allebei genieten, al mag NL wel iets meer van de concurrentiestrijd krijgen zoals in België  ::ok::

Ik zie dat juist andersom, In NL alléén maar voor het spel (ik MOET de finale halen en dus maak ik me heel verdacht), in België  juist ook oog voor de groep. Als de groep bijeen is dan. Ruth lag er al uit en bleef er uit (ondanks de JA-stemmers).

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: De Mol 2016
« Reactie #203 Gepost op: 16-02-2016, 00:04:14 »
Ja in NL hebben ze een andere doelstelling, de finale halen door zich vooral verdacht te maken. Dat is een populaire tactiek bij ons.
Maar zo lief vind ik die Belgen niet hoor in dit spel  ;D

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2016
« Reactie #204 Gepost op: 16-02-2016, 00:05:59 »
Ja in NL hebben ze een andere doelstelling, de finale halen door zich vooral verdacht te maken. Dat is een populaire tactiek bij ons.
Maar zo lief vind ik die Belgen niet hoor in dit spel  ;D
Nee, maarde NL-ers ook niet  ;)

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: De Mol 2016
« Reactie #205 Gepost op: 16-02-2016, 00:08:07 »
Nee, maarde NL-ers ook niet  ;)

Mwah, ik heb het idee dat de prioriteit in NL vooral is om het gezellig te hebben met elkaar. Toch nooit dergelijke discussies waarbij mensen in huilen uitbarsten?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2016
« Reactie #206 Gepost op: 16-02-2016, 00:17:12 »
Mwah, ik heb het idee dat de prioriteit in NL vooral is om het gezellig te hebben met elkaar. Toch nooit dergelijke discussies waarbij mensen in huilen uitbarsten?

Alleen Hanne toch nu? Issa deed een beetje mee.
En de NL-ers zitten met hun imago in de PR-uhhh-serie

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2016
« Reactie #207 Gepost op: 16-02-2016, 17:42:12 »
Yep, ik kan me met de onbekende NL'er reeksen ook nog wel discussies herinneren ("Dan doen ze het maar zonder Mol!" in WIDM3 en hele discussie na het brugspringen in WIDM4 en Cor versus Astrid in WIDM2 "Jij hebt helemaal geen lol?" "Hoe wéét jij dat nou?!")
Dus ik denk dat de factor celebrities er wel toe bij draagt dat het wat gezelliger is.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Mol 2016
« Reactie #208 Gepost op: 16-02-2016, 17:47:12 »
kleinigheidje, ik neem aan dat je Sigrid bedoelt, ipv Astrid?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2016
« Reactie #209 Gepost op: 16-02-2016, 18:20:36 »
kleinigheidje, ik neem aan dat je Sigrid bedoelt, ipv Astrid?
Die ja  ;D :-[

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: De Mol 2016
« Reactie #210 Gepost op: 16-02-2016, 18:39:27 »
Vergeet niet dat we 16 jaar geleden ook voor het eerst met Big Brother te maken kregen. Reality programma's met de "gewone man" waren ineens razend populair. We gluurden massaal mee naar de romance tussen Bart en Sabine.
Met (Wie Is) De Mol was het niet veel anders. Een mol in het midden bracht extra spanning en groepsdynamiek. "En nu heb ik echt iets tegen de mol."
Helaas is dit aspect in Nederland de laatste jaren nogal op de achtergrond verdwenen. Nu is het meer een reisprogramma met spelletjes waarbij je aan de hand van puzzeltjes (lees: hints) kan vinden wie van de deelnemers de titel 'Mol' draagt.

Ik ben echt blij dat met De Mol 2016 het oude weer zo goed als terug is. En ik dank Vier op mijn blote knieën voor het (zo snel) ter beschikking stellen van de afleveringen, zodat ook wij Ollanders weer kunnen genieten.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol 2016
« Reactie #211 Gepost op: 16-02-2016, 18:45:58 »
We hebben gelukkig nog zes afleveringen voor de boeg maar wat een gigantische prestatie om tot zover aan de torenhoge verwachtingen te voldoen! Chapeau Mol Vier-team! ::respect:: ::bravo::

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2016
« Reactie #212 Gepost op: 16-02-2016, 19:07:24 »
Ik ben echt blij dat met De Mol 2016 het oude weer zo goed als terug is. En ik dank Vier op mijn blote knieën voor het (zo snel) ter beschikking stellen van de afleveringen, zodat ook wij Ollanders weer kunnen genieten.

Ik dank VIER ook op mijn blote knietjes om zo'n knappe serie te maken! ::bravo::

Dat ze het daarnaast zo snel online zetten voor iedereen vind ik een mooi gebaar. Anders zou het hier maar stil zijn op dit forum. :)

Re: De Mol 2016
« Reactie #213 Gepost op: 16-02-2016, 20:12:56 »
Allen,

graag kijk ik weer een stream op Youtube. De afgelopen twee afleveringen vond ik hier een rechtstreekse Youtube link (en dus niet die van de vier.be/demol). Die op de site van 4 kan ik niet op fullscreen kijken, dus als iemand hier de link heeft ben ik hem of haar heel dankbaar...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Mol 2016
« Reactie #214 Gepost op: 16-02-2016, 20:19:08 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Mol 2016
« Reactie #215 Gepost op: 16-02-2016, 20:21:58 »
Ik dank VIER ook op mijn blote knietjes om zo'n knappe serie te maken! ::bravo::

Dat ze het daarnaast zo snel online zetten voor iedereen vind ik een mooi gebaar. Anders zou het hier maar stil zijn op dit forum. :)
Ze hoeven het helemaal niet te doen, maar Vier heeft echt een mooi gebaar gemaakt richting Nederlandse kijkers.




Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Mol 2016
« Reactie #216 Gepost op: 16-02-2016, 20:23:46 »
Werkt de link van lukie bij iemand? Op mn iPad zegt hij steeds dat hij niet bestaat met wel een screen van afl 3 op de achtergrond.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol 2016
« Reactie #217 Gepost op: 16-02-2016, 20:29:49 »
Werkt de link van lukie bij iemand? Op mn iPad zegt hij steeds dat hij niet bestaat met wel een screen van afl 3 op de achtergrond.


Ben je ingelogd? Probeer het dan nog eens als je uitgelogd bent.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2016
« Reactie #218 Gepost op: 16-02-2016, 20:30:23 »
We hebben gelukkig nog zes afleveringen voor de boeg maar wat een gigantische prestatie om tot zover aan de torenhoge verwachtingen te voldoen! Chapeau Mol Vier-team! ::respect:: ::bravo::

Zeker, wat een héérlijke serie tot nu toe!  ::love:: Echt een ver-a-de-ming  ::joehoe:: ::bravo::
En helemaal na het zeer mooi in beeld gebrachte maar door meerdere zaken toch wat teleurstellende huidige seizoen van WIDM. Ik denk ook wel dat we deze serie (de Mol op Vier) collectief nóg beter vinden dan we anders al hadden gedaan.  ;)


En idd héél erg fijn dat ze afleveringen en de extra's (wat véél extra's: SUPER!) zo snel online staan en tot op heden en Nederland te zien zijn. En je leert de kandidaten ook beter kennen in de serie dan in WIDM, dat haalt je ook meer in het spel. Makers en kandidaten + mol, chapeau!!!  ::bravo::  ::ok:: ::bravo::


Werkt de link van lukie bij iemand? Op mn iPad zegt hij steeds dat hij niet bestaat met wel een screen van afl 3 op de achtergrond.


Hier werkt die prima  ::jaja::  ::ok::
Ook terwijl ik ingelogd ben/blijf.
« Laatst bewerkt op: 16-02-2016, 20:32:16 door Whiskers »

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol 2016
« Reactie #219 Gepost op: 16-02-2016, 20:32:50 »
Werkt de link van lukie bij iemand? Op mn iPad zegt hij steeds dat hij niet bestaat met wel een screen van afl 3 op de achtergrond.

Ik geloof dat ik dezelfde link heb gebruikt (hij komt direct vanaf demol.vier.be website) maar het werkte ook niet op mijn telefoon. Net als demol.vier.be website, daar kon ik via mijn telefoon wel op komen maar niet de filmpjes bekijken. De YouTube link (en demol.vier.be) werkt wél op mijn laptop.