Auteur Topic: De Mol in de media  (gelezen 259606 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media
« Reactie #100 Gepost op: 14-02-2016, 11:01:55 »
Ik las in een Vlaams televisieblad dat het qua organisatie niet bepaald op rolletjes liep in Argentinië.


Veel autopech, hotelkamers waren niet klaar op het afgesproken tijdstip, evenals het eten.

Zoiets was ook al in dit artikel te lezen en in het molboekje. (Maar net zoals Lukie ben ik natuurlijk benieuwd over welk artikel jij het hebt en wat daar nog meer instaat.)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Mol in de media
« Reactie #101 Gepost op: 14-02-2016, 14:48:12 »
Ik ben al bezig met het te achterhalen. Volgens mij was het de televisiegids van de lopende week. En het duurt een paar dagen voor ik die te pakken heb. We komen er af en toe in de buurt, en via email heb ik al gevraagd of ze het e emplaar voor mij wilden bewaren.

Het gaat natuurlijk ook niet alleen om die losse opmerkingen die ik plaatste, dat waren dingen die ik onthield na het vluchtig doorlezen van het artikel.

Offline De Vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media
« Reactie #102 Gepost op: 14-02-2016, 16:09:22 »
« Laatst bewerkt op: 15-02-2016, 08:17:45 door De Vlaming »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media
« Reactie #103 Gepost op: 15-02-2016, 13:38:22 »
De promo van vanavond.

De proef waarbij Hanne en Issabel traantjes laten draait rond vertrouwen en zal dus vermoedelijk hard gespeeld worden, want er is daar ook een vrijstelling te winnen.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media
« Reactie #104 Gepost op: 15-02-2016, 13:51:36 »
De promo van vanavond.

De proef waarbij Hanne en Issabel traantjes laten draait rond vertrouwen en zal dus vermoedelijk hard gespeeld worden, want er is daar ook een vrijstelling te winnen.

Thanks for posting. Belooft een heel spannende aflevering te worden. :)

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media
« Reactie #105 Gepost op: 15-02-2016, 15:54:57 »
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160215_02129052

Hij legt wel heel rare links, maar goed. Hij noemt dat kleine veldje 'een Argentijnse voetbaltempel' en daar moet je volgens hem echt loeiend enthousiast bij worden als je daarbinnen mag en hij verwacht ook dat je als sponsor die voetballers kent. Ik ben zelf een sportfreak en volg alle sporten, maar ik kende die speler die op de achterkant van shirt van Issabel stond ook niet (de andere twee wel), dus zó raar lijkt me dat niet. Maar er zit wel iets in, in de uitleg.
Lomperik..

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media
« Reactie #106 Gepost op: 15-02-2016, 17:47:06 »
Ik ben zelf een sportfreak en volg alle sporten, maar ik kende die speler die op de achterkant van shirt van Issabel stond ook niet (de andere twee wel), dus zó raar lijkt me dat niet. Maar er zit wel iets in, in de uitleg.

Di Stefano toch echt een Real Madrid legende hoor. Nu ja, wel van de jaren 50, dus ik snap wel dat niet iedereen hem kent.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol in de media
« Reactie #107 Gepost op: 15-02-2016, 18:40:25 »
De promo van vanavond.

De proef waarbij Hanne en Issabel traantjes laten draait rond vertrouwen en zal dus vermoedelijk hard gespeeld worden, want er is daar ook een vrijstelling te winnen.

Heb er weer buitengewoon veel zin in  ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe::

Alleen jammer dat ik (en anderen) moeten wachten tot de uitzending voorbij is alvorens we 'm kunnen bekijken. Maar ja, je kunt niet alles hebben  ;)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Mol in de media
« Reactie #108 Gepost op: 16-02-2016, 00:31:25 »
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160215_02129052

Hij legt wel heel rare links, maar goed. Hij noemt dat kleine veldje 'een Argentijnse voetbaltempel' en daar moet je volgens hem echt loeiend enthousiast bij worden als je daarbinnen mag en hij verwacht ook dat je als sponsor die voetballers kent. Ik ben zelf een sportfreak en volg alle sporten, maar ik kende die speler die op de achterkant van shirt van Issabel stond ook niet (de andere twee wel), dus zó raar lijkt me dat niet. Maar er zit wel iets in, in de uitleg.
.
 Bah weer zo'n man die in de privacy van de deelnemers wroet. Zijn argument dat Issa meer van voetbal weet, slaat nergens op. Zelfs al sponsort Issa persoonlijk die ploeg, Dan is dat vanuit een commercieel belang en hoeft t zeker niet te betekenen dat Issa iets van voetbal Kent. Laat staan een vedette van een tijd perk waarin zij nog niet geboren was.

Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media
« Reactie #110 Gepost op: 16-02-2016, 08:37:21 »
De Morgen - Gilles De Coster: "We hebben een systeem om geheim te houden wie wanneer uit De Mol ligt"
De Morgen - De teleurstelling staat zelfs op het gezicht van Gilles De Coster te lezen
De Standaard - Beschoten, vastgeketend en een mindfuck: kandidaten gaan diep in De Mol
Nieuwsblad - Groepsknuffel volstaat niet: vrijstelling én Cathy leiden tot ruzie in 'De Mol'
Gazet Van Antwerpen - Kandidaten krijgen ultieme vraag voorgeschoteld in 'De Mol'
Het Belang Van Limburg - Manuella: "Mijn vrienden zijn zo fier, 'De Mol' is echt wel een serieus programma"
Newsmonkey - De Mol - Aflevering 3: "Het is maar een spel!"
Newsmonkey - De afvaller die we allemaal gaan missen: "Ik ben veel te eerlijk om de mol te zijn"
« Laatst bewerkt op: 16-02-2016, 09:10:49 door Heinz »

Offline De Vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media
« Reactie #111 Gepost op: 16-02-2016, 17:16:48 »


Linde, de vriendin van Gilles De Coster, heeft zich laten gaan  ::rofl::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol in de media
« Reactie #112 Gepost op: 16-02-2016, 20:00:42 »
De Morgen - Gilles De Coster: "We hebben een systeem om geheim te houden wie wanneer uit De Mol ligt"
De Morgen - De teleurstelling staat zelfs op het gezicht van Gilles De Coster te lezen
De Standaard - Beschoten, vastgeketend en een mindfuck: kandidaten gaan diep in De Mol
Nieuwsblad - Groepsknuffel volstaat niet: vrijstelling én Cathy leiden tot ruzie in 'De Mol'
Gazet Van Antwerpen - Kandidaten krijgen ultieme vraag voorgeschoteld in 'De Mol'
Het Belang Van Limburg - Manuella: "Mijn vrienden zijn zo fier, 'De Mol' is echt wel een serieus programma"
Newsmonkey - De Mol - Aflevering 3: "Het is maar een spel!"
Newsmonkey - De afvaller die we allemaal gaan missen: "Ik ben veel te eerlijk om de mol te zijn"

 ::oink:: Dat zijn er véél  ::rofl::
 ::ok:: ::bravo::



Linde, de vriendin van Gilles De Coster, heeft zich laten gaan  ::rofl::

 ::rofl::
Tamelijk wat overacting, maar wel grappig  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 16-02-2016, 20:07:59 door Whiskers »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media
« Reactie #113 Gepost op: 17-02-2016, 16:55:33 »
In de nieuwste HUMO geeft Bart de Pauw zijn mening over De Mol Vier in een interview dat verder over zijn quiz "Twee tot de zesde macht" gaat. Ik heb het artikel gescand en hier in mijn uitgebreide "De Mol in HUMO-archief" geplaatst.

Offline De Vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media
« Reactie #114 Gepost op: 17-02-2016, 18:33:56 »
In de nieuwste HUMO geeft Bart de Pauw zijn mening over De Mol Vier in een interview dat verder over zijn quiz "Twee tot de zesde macht" gaat. Ik heb het artikel gescand en hier in mijn uitgebreide "De Mol in HUMO-archief" geplaatst.

Bedankt Heinz! Ik had het online zien staan maar kon het online niet lezen aangezien ik geen abonnee ben

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Mol in de media
« Reactie #115 Gepost op: 19-02-2016, 20:58:08 »
Heb je een linkje Bodejos, of naam van het tijdschrift ?
Eindelijk gevonden, maar nog steeds niet de bijlage zelf.

Het gaat om de weekendbijlage van Het Laatste Nieuws, van 12/13 februari.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Mol in de media
« Reactie #116 Gepost op: 19-02-2016, 21:25:27 »
Die scene met linde wordt nog grappiger als t waar is wat Gilles zegt, dat zelfs linde nu nog niet weet wie de mol is.  En om de een of Andere reden Ben ik geneigd dat te geloven .

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media
« Reactie #117 Gepost op: 20-02-2016, 18:35:14 »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media
« Reactie #118 Gepost op: 20-02-2016, 22:53:29 »
 :D
Ziet er weer tof uit. Thibaud zo zelfverzekerd en dit haalt ook steeds de montage, ik voel een exit aankomen.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: De Mol in de media
« Reactie #119 Gepost op: 21-02-2016, 04:19:20 »
#HetIsTochWaarZeker!?