Auteur Topic: De Mol in de media  (gelezen 259584 keer)

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media
« Reactie #240 Gepost op: 12-03-2016, 13:41:39 »
Op de app het laatste nieuws staat een artikel over de mol met een sterke hint naar
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Mol in de media
« Reactie #241 Gepost op: 12-03-2016, 13:55:05 »

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol in de media
« Reactie #242 Gepost op: 12-03-2016, 14:00:29 »
 ::oink:: :o :D

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol in de media
« Reactie #243 Gepost op: 12-03-2016, 14:12:09 »
Ik vind hem niet echt sterk, maar jullie reacties zijn wel leuk  ::tandpastasmiley::

Hanne for mole!
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media
« Reactie #244 Gepost op: 12-03-2016, 14:21:27 »
Beire goeie hint hoor. ::pinokkio:: ;D

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Mol in de media
« Reactie #245 Gepost op: 12-03-2016, 14:23:31 »
Nu ie toch niet meer onder spoilertags staat: Het commentaar van HLN is verkeerd.


''De 'h' werd in een microseconde vervangen door de 'g'. ''

Moet volgens mij toch andersom zijn?


Beire goeie hint hoor. ::pinokkio:: ;D
Beire hoeie gint, bedoel je misschien?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media
« Reactie #246 Gepost op: 12-03-2016, 14:29:39 »
Dat zou toch 1 van de grappigste hints ooit zijn. De eerste keer dat men refereert naar het dialect van een kandidaat om hem/haar als Mol aan te duiden. ::rofl::

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media
« Reactie #247 Gepost op: 12-03-2016, 16:08:54 »
Nu ie toch niet meer onder spoilertags staat: Het commentaar van HLN is verkeerd.


''De 'h' werd in een microseconde vervangen door de 'g'. ''

Moet volgens mij toch andersom zijn?


Ik zou dat niet erg vinden als het is wat jij zegt, want gilles is mijn mol.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline The Marsmellow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zonder licht is een tunnel erg donker
Re: De Mol in de media
« Reactie #248 Gepost op: 12-03-2016, 22:47:07 »
Ik heb niet alles teruggelezen maar is deze pagina al genoemd? http://bankroetlama.be/

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Mol in de media
« Reactie #249 Gepost op: 12-03-2016, 22:57:46 »
nope nog niet genoemd  maar hij is leuk ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media
« Reactie #250 Gepost op: 12-03-2016, 23:34:31 »
Mah seeeeeeg!

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: De Mol in de media
« Reactie #251 Gepost op: 13-03-2016, 12:42:21 »
Zonder "g".... ;D

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De Mol in de media
« Reactie #252 Gepost op: 13-03-2016, 22:29:02 »
Haha ::rofl:: ik vind het geniaal gevonden van VIER. Waarschijnlijk bedacht door een West-Vlaming of zo? Ideaal om Hanne, nu ze top of the bill is, nog wat meer te pluggen bij de kijkers als 'hun' Mol. Ze gaan nogal verschieten morgen of in de finale? >:D

Als Stijn hoofdverdachte was ... was het zeker een flauwe Maaaaaaaandag. ::)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: De Mol in de media
« Reactie #253 Gepost op: 13-03-2016, 23:48:49 »
Goed bezig FeniX! ::ok::

Omdat ik zo gelukkig word van deze serie ben ik maar weer eens een papieren versie van een molartikel gaan halen bij het station.

Gazet van Antwerpen







Goed bezig en toen ging het mis. De week begint altijd goed ...

Hehe ja, mijn kleine Bruno Mol-schrijn ... hoop dat ik je niet voor de voeten heb gelopen of zo. De info lag er dus het kriebelde heel erg maandagavond. Aangezien hij mijn hoofdverdachte was dacht ik, ik gooi het er maar gelijk op. Al die artikels lezen helpt wel om het in perspectief te zien. Bruno begrijpt zelf waarom hij zo verdacht werd. Blijkbaar werden sommige dingen toch net iets anders in beeld gebracht.

Zal Gilles anders aan u overlaten, omdat je al zo lang Gilles als hoofdverdachte hebt. Ik kan wel trots zeggen dat ik hem ook al meeneem in de app sinds aflevering 2. ::trots:: Er volgen alleszins nog een paar zeer mooie molartikels. Waarschijnlijk dé artikels van het jaar. ;)

Grappige pagina in GvA, Bruno krijgt de rode duim. ::vlaglinks:: ::ok:: Goed dat ik het dan niet gepost heb. In mijn krant stond krek hetzelfde artikel maar dat komt natuurlijk omdat hbvl bij dezelfde uitgeverij hoort. Alleen heeft het artikel in GvA een wat mooiere vormgeving.
Zonder dat je het weet waarschijnlijk heb je ook een klein souvenir aan jouw hoofdverdachte Gilles in handen. Ben daar een paar weken geleden op gestoten, maar het was alweer in de vergetelheid geraakt. Die Pol zkt Mol columns zijn blijkbaar geschreven door zijn achterneef, althans volgens deze website.

Mijn plan was Bruno's favoriete krant aan te schaffen (DS), maar ben niet op tijd in een krantenwinkel geraakt dinsdag. Volgens mij doet De Standaard niet veel met De Mol op dinsdag, had een digitale versie van 9 feb. (Ruth én Marc vielen er toen uit) en daarin stond alleen maar een column waarin ze Gilles verdachten. Is de column die ook hier in het topic staat, die met het mollenhaar. ::)

Heb elke maandag en dinsdag HBVL. Dus 'als' het Stijn zijn beurt is, heb ik de juiste krant al. ;D Zal hem bijhouden. Hopelijk hoeft het niet natuurlijk. Maar vrees een beetje voor morgen. En anders zal er wel een mooie pagina volgen m.b.t. de finale. De regionale kranten doen zo te zien net iets meer moeite voor hun provinciegenoot want toen het begon was het hier ook meer gefocust op Stijn. Is echt zo'n programma waarvan de kijker zichzelf herkent in de deelnemer. Vaak zie je dat in het begin ook terug in de verdenkingen. West-Vlamingen verdenken Hanne, Antwerpenaren verdenken Bruno enz...

Trouwens, heb nog een paar interessante molartikels liggen. Eén met de oud-mollen, wel al van een maand geleden. Kreeg het nu pas ingescand (is alleen wat groot om te posten hier) en dan heb ik ook nog in de aanbieding: de columns van ex-deelnemer Bart Debbaut (Seizoen 2). Heeft niet veel zin om spoilertags te plaatsen want het wordt verklapt in het eerste stukje van zijn column ... zijn wel ondertussen al 5 columns gepasseerd. Vind het nog best grappig, het standpunt van
Spoiler: verklapt waar hij geëindigd is (klik om te tonen/verbergen)
Zal zien of ik ze morgen of in ieder geval deze week nog kan posten.
« Laatst bewerkt op: 13-03-2016, 23:51:15 door FeniX-IV »

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media
« Reactie #254 Gepost op: 14-03-2016, 12:57:06 »
Gilles de Coster over de aflevering van vanavond, hints en de mol:
http://www.demorgen.be/tvmedia/-de-mol-is-geboren-in-april-of-september-ba1af297/

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media
« Reactie #255 Gepost op: 14-03-2016, 13:26:32 »
Gilles de Coster over de aflevering van vanavond, hints en de mol:
http://www.demorgen.be/tvmedia/-de-mol-is-geboren-in-april-of-september-ba1af297/

Ik ben blij dat er nu geen twijfel meer over is dat de hoofdtelefoonopdracht gewoon fair verlopen is ondanks een paar insinuaties hier.

Wat de hints betreft, zijn we niks wijzer geworden.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media
« Reactie #256 Gepost op: 14-03-2016, 13:43:22 »
Ik ben blij dat er nu geen twijfel meer over is dat de hoofdtelefoonopdracht gewoon fair verlopen is ondanks een paar insinuaties hier.

Wat de hints betreft, zijn we niks wijzer geworden.

Nee, maar wel dat er dus echt duidelijke hints in zitten. (Dat wist ik nog niet, dit is mijn 1e Belgische Mol-serie). Dat doet mij denken dat El Topo wel echt een hint is. Alleen jammer dat Gilles zijn ET shirt nooit in de uitzendingen heeft aangehad...

En goed om te lezen dat Gilles verdachte nummer 2 is op internet. En niet Stijn, zoals uit jouw panelenquete naar voren kwam. Hanne verdachte nummer 1, dus die is het niet :P ;) ::vergroot::.

Trouwens opmerkelijk dat Gilles DC het over een zandvlakte heeft ipv een zoutvlakte. Toevallige verspreking of toch een hint naar Hanne, zandvlakte -> zandbak -> kinderfeestjes -> Hanne?
« Laatst bewerkt op: 14-03-2016, 13:49:33 door Mollenmania »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media
« Reactie #257 Gepost op: 14-03-2016, 14:09:56 »
Nee, maar wel dat er dus echt duidelijke hints in zitten. (Dat wist ik nog niet, dit is mijn 1e Belgische Mol-serie). Dat doet mij denken dat El Topo wel echt een hint is. Alleen jammer dat Gilles zijn ET shirt nooit in de uitzendingen heeft aangehad...

Ah nee, als Vlaming wist ik dat er hints verwerkt zaten in het programma. Ze zijn alleen subtieler, doordachter en minder talrijk dan de hints die we de laatste jaren in WIDM zien.

En goed om te lezen dat Gilles verdachte nummer 2 is op internet. En niet Stijn, zoals uit jouw panelenquete naar voren kwam. Hanne verdachte nummer 1, dus die is het niet :P ;) ::vergroot::.

Ja, het panel waar ik onderdeel van uitmaak, bestaat uit mensen die op de mailinglist van enquêtebureau iVox staan en dan de moeite nog eens nemen om iedere week de (niet zo lange) enquête in te vullen. Het kan dus een slecht samengestelde referentiegroep zijn uiteindelijk.

Trouwens opmerkelijk dat Gilles DC het over een zandvlakte heeft ipv een zoutvlakte. Toevallige verspreking of toch een hint naar Hanne, zandvlakte -> zandbak -> kinderfeestjes -> Hanne?

Volgens mij probeert Gilles hier wat zand in de ogen te strooien. ;)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Mol in de media
« Reactie #258 Gepost op: 14-03-2016, 17:47:42 »


Trouwens opmerkelijk dat Gilles DC het over een zandvlakte heeft ipv een zoutvlakte. Toevallige verspreking of toch een hint naar Hanne, zandvlakte -> zandbak -> kinderfeestjes -> Hanne?

Volgens mij probeert Gilles hier wat zand in de ogen te strooien. ;)

of leg jij op alle slakken zout ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media
« Reactie #259 Gepost op: 14-03-2016, 18:38:42 »
of leg jij op alle slakken zout ;)

Ik zet gewoon de hakken in het zand en weiger te geloven dat Hanne de Mol is.