Auteur Topic: [KANDIDAAT] Bruno  (gelezen 79263 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #220 Gepost op: 7-03-2016, 14:10:15 »
Maar ik blijf bij mijn standpunt:
Is inderdaad ook mijn grootste bezwaar tegen Bruno als Mol. Verder doet hij het wel goed als Mol geloof ik.

Out of the box: zit er misschien een rodedraadhint met het getal 1 in? Ook een reden om een 'radio 1' te verzinnen. (Bij deze hint is gelukkig iets meer ontkenning mogelijk dan bij de kloosterhint...)
...óf niet!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #221 Gepost op: 7-03-2016, 18:28:49 »
Buenos aires Radio 1 = B + R + UNO ...

Yes! Good job! Super gevonden! Die vetgedrukte B en R was al moeilijk om te missen, en vond het al zo vreemd dat ze dat zo duidelijk in beeld brachten. Dacht eerst té duidelijk. Maar natuurlijk is er een verklaring, dat bord stond er alleen maar die dag!

En met UNO erbij wordt het een zeer sterke aanwijzing richting Bruno. Grappig toeval ook, in de extra's spelen de kandidaten een spelletje UNO, om de aandacht al hierop te vestigen of was dat gewoon onschuldig vertier?

Radio 1 is daarnaast ook nog eens Bruno's favoriete zender en de oude haven van presentator Gilles De Coster, hij presenteerde hier tot 2012 'De ochtend'. Daarna begon hij aan zijn avontuur bij Woestijnvis.

Het bewijst dat er wel degelijk hints te vinden zijn. Alleen zetten de makers blijkbaar ook dwaalsporen uit, zo begreep ik toch uit hun interview in Humo. Ik hoop dat dit er geen is. Maar we zien Bruno en Issabel het gebouw binnengaan wanneer het in beeld is, dus ik heb er een goed oog in. Net nu ik een klein beetje aan Bruno begon te twijfelen komt er iemand met dit! Merci om de punten te verbinden! ::ok::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #222 Gepost op: 7-03-2016, 20:43:56 »
Er IS een Radio Uno in Buenos Aires, namelijk deze. Het heeft alleen een ander logo en zit op een ander adres :(
...óf niet!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #223 Gepost op: 7-03-2016, 21:21:10 »
Er IS een Radio Uno in Buenos Aires, namelijk deze. Het heeft alleen een ander logo en zit op een ander adres :(

Je bent (minimaal) de derde die dit opmerkt  ;)
De originele hintvinder had deze ook gevonden, maar het is idd niet het goede logo etc. En een paar posts boven je staat het nogmaals...

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #224 Gepost op: 7-03-2016, 21:56:03 »
Miljaar !!!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #225 Gepost op: 7-03-2016, 21:57:13 »
Bruno??!!  ::oink::  ::oink::  ::oink::

Dat blijft mijn andere verdachte vd gedeelde eerste plaats over: Gilles
En Hanne stijgt  ::jaja::

Maar alles kan nog veranderen als ik de aflevering echt zelf gezien heb  ::jaja::
(een zeer lief forumlid houdt mij tijdens de uitzending op de hoogte van wat er gebeurt)  ::bravo::

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #226 Gepost op: 7-03-2016, 21:57:49 »
Jullie hadden me maar moeten geloven!  ::tandpastasmiley::

Thibaud zit of op een man. Dat is wel bekend, dat heeft hij immers zelf in de afleveringen gezegd. Hij zat deze aflevering echter vol op 1 man, en Stijn had hij intussen al een tijdje afgeschreven. Blijven Gilles en Bruno over.

Vorige week vulde Thibaud bij zijn test de vraag op Bruno in (daar zag je hem echt het aanklikken) en ook nu ging hij met de cursor op het scherm richting het antwoord dat bij Bruno paste, namelijk dat die als vierde het veld in ging bij het schieten.

Ik kan dus niet met 100% zekerheid zeggen zeggen dat Thibaud zijn test op Bruno heeft ingevuld, maar wel met 85% op zijn minst.

Kunnen we hiermee Bruno schrappen als Mol? Nuja, voor mij dus met 85% zekerheid dus.
Lomperik..

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #227 Gepost op: 7-03-2016, 21:59:55 »
Nu dat hij eruit is, word ik in mijn gilles tunnel alleen maar bevestigd.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #228 Gepost op: 7-03-2016, 22:01:03 »
Nu dat hij eruit is, word ik in mijn gilles tunnel alleen maar bevestigd.
Ik ga mee in de Gilles tunnel.  ::jaja::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #229 Gepost op: 7-03-2016, 22:03:53 »
Ik ga mee in de Gilles tunnel.  ::jaja::

Ik zat er al een tijdje.. Nu ja, ik verdeelde mijn tijd over de Gilles en Bruno-tunnel (en daarvoor over de Issa- en Gillestunnel)  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 8-03-2016, 00:15:22 door Whiskers »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #230 Gepost op: 7-03-2016, 22:23:58 »
En toen was die weg.
Leuke kandidaat hoor.
Goed gespeeld, hard gewerkt voor de groep. Ook om er een groep van te maken.
Dat broodje was dat echt niet weg te krijgen in 5 minuten. Vond ik nog wel bijzonder.
Geweldig idee bij de laatste proef.
Hij zei nog zo mooi....... Hanne vertrouw ik het meest
moet ik dan toch met JorisBoris mee?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #231 Gepost op: 7-03-2016, 22:26:49 »
Net ook een specialleke gevonden in Afl 2 - 840404 - meer zeg ik niet want kan eventueel te sterke spoiler zijn... laat het aan jullie om opdracht rond terugkomst Ruth zelf nog eens goed te bekijken....

Ik ben wel geïnteresseerd in je volledige uitleg. Wie weet zet het ons op het spoor van de juiste Mol.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #232 Gepost op: 7-03-2016, 22:31:03 »
En toen was die weg.
Leuke kandidaat hoor.
Goed gespeeld, hard gewerkt voor de groep. Ook om er een groep van te maken.
Dat broodje was dat echt niet weg te krijgen in 5 minuten. Vond ik nog wel bijzonder.
Geweldig idee bij de laatste proef.
Hij zei nog zo mooi....... Hanne vertrouw ik het meest
moet ik dan toch met JorisBoris mee?


Vooral een geweldig stom idee vond ik :D Hij vergeet hier het cruciale dat er een Mol in het spel is, die natuurlijk zich nooit aan de afspraak zou houden.. Gilles was in die opdracht dan weer beel te eerlijk door te zeggen dat hij er 3 zou nemen :P
Lomperik..

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #233 Gepost op: 7-03-2016, 23:09:27 »
Ik heb Bruno nooit als hoofdverdachte gehad maar door de radiohint ging ik wel twijfelen.

Enorm leuke kandidaat maar ik ben ook wel blij dat hij niet de Mol is omdat het niet zo'n verrassend type Mol zou zijn.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #234 Gepost op: 7-03-2016, 23:14:24 »
Bruno met dat broodje!  ::rofl:: ::love::

Hele leuke kandidaat!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #235 Gepost op: 8-03-2016, 00:06:30 »
Ik vond Bruno best verdacht deze aflevering vooral met dat broodje en dan op de derde halte gaan zitten (ik heb geen honger) en dan nog dat broodje niet wegkrijgen(al dan niet expres)ook ;D.En op dat eilandje gaan kijken. Ik dacht niet dat hij de mol was maar ben wel blij dat dat nu echt zeker is.
Nu ben ik wel benieuwd op wie hij gestemd heeft in de test. Hij zei dat hij van mening veranderd was en dat het een gok was. Misschien valt er nog wat af te leiden uit het 3 minutengesprek van hem met de mol. Ik vond Bruno een leuke kandidaat.

Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #236 Gepost op: 8-03-2016, 00:37:03 »
Wie de mol nu ook is, die heeft het geweldig gedaan.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #237 Gepost op: 8-03-2016, 02:04:19 »
Wat stelde hij zich aan zeg! Ram dat broodje gewoon door je strot! Hanne had gelijk man, gewoon rammen met die hap!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #238 Gepost op: 8-03-2016, 08:14:42 »
Dat broodje had er bij mij niet zo lang over gedaan hoor.. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Jotie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Bruno
« Reactie #239 Gepost op: 8-03-2016, 08:31:56 »
Wow die had ik echt niet verwacht.. Chapeau voor de montage. Vooraleer in een andere tunnel te gaan zitten, zou je alle afleveringen opnieuw moeten bekijken nu. Maar als de montage cruciale info weglaat, weet ik niet of zelfs dat veel zin heeft.