Auteur Topic: [DE MOL] Gilles  (gelezen 165650 keer)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #320 Gepost op: 22-03-2016, 01:34:12 »
Toch zijn er een aantal acties van Gilles de Mol die ik niet snap. Ben heel benieuwd naar volgende week. :)

"Vertrouwen winnen"/"vertrouwen niet verspelen"

En mol die alleen maar molt is ZO ontmaskerd...

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #321 Gepost op: 22-03-2016, 01:35:33 »
"Vertrouwen winnen"/"vertrouwen niet verspelen"

En mol die alleen maar molt is ZO ontmaskerd...
Eh ja, op zich is dit niet de eerste serie die ik kijk hoor. :P ;)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #322 Gepost op: 22-03-2016, 01:37:07 »
Ik denk dat we hier wel kunnen spreken van een geslaagde mol! Hoe hoog hij in de lijstjes komt te staan, weten we volgende week, maar qua verdenkingen van mede-kandidaten valt het goed mee en zijn molacties lijken me ook wel oké. Maar dat hij zeker in mijn top-3 staat, staat wel al vast

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #323 Gepost op: 22-03-2016, 01:37:14 »
Eh ja, op zich is dit niet de eerste serie die ik kijk hoor. :P ;)
Dat weet ik wel Jayne  ;)
Ik loop ook al wat langer mee  ::rofl::
Hoewel vrij lang zonder dit forum  ::rofl::

Desalniettemin ben ik je volgens mij elk jaar sinds ik hier rondhuppel wel tegengekomen op dit forum. Dus ik ken je idd als "oudgediende" ;D
« Laatst bewerkt op: 22-03-2016, 01:39:01 door Whiskers »

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #324 Gepost op: 22-03-2016, 02:01:53 »
Maareh... ik doelde dus eerder meer op bijvoorbeeld Pasvragen-opdracht. Waarom dat ging zoals het ging. Ik vond dat al met al namelijk een beetje zonde van die opdracht.
Maar toch ook wel die metro-opdacht en zeker de El Pato-opdracht.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #325 Gepost op: 22-03-2016, 02:05:11 »
Maareh... ik doelde dus eerder meer op bijvoorbeeld Pasvragen-opdracht. Waarom dat ging zoals het ging. Ik vond dat al met al namelijk een beetje zonde van die opdracht.
Maar toch ook wel die metro-opdacht en zeker de El Pato-opdracht.
Volgens Gilles liet hij zich te veel gaan en was hij niet meer zichzelf bij de pasvragenopdracht en had hij achteraf spijt.
Metro-opdracht kan een twist in zijn.
El Pato: geen idee als hij idd paardrijden haat

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #326 Gepost op: 22-03-2016, 02:05:48 »
Maareh... ik doelde dus eerder meer op bijvoorbeeld Pasvragen-opdracht. Waarom dat ging zoals het ging. Ik vond dat al met al namelijk een beetje zonde van die opdracht.
Maar toch ook wel die metro-opdacht en zeker de El Pato-opdracht.

Ookal was ik een Gilles-verdenker, hier ben ik het mee eens. Over de metro-opdracht zou je nog kunnen zeggen dat hij de positie van de groep heeft gekregen. Máár de groep wist toen nog niet dat het zo'n cruciale plek was. Dus opdracht was sinds het begin al onhaalbaar  ::niet-ok::.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #327 Gepost op: 22-03-2016, 02:07:31 »
Nou, ik snap wel dat bij El Pato meer te mollen viel. Maar ja, had dat dan ook gedaan.
Maar wie weet heeft er zich nog wel van alles afgespeeld wat we niet gezien hebben.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #328 Gepost op: 22-03-2016, 02:12:31 »
Nou, ik snap wel dat bij El Pato meer te mollen viel. Maar ja, had dat dan ook gedaan.
Maar wie weet heeft er zich nog wel van alles afgespeeld wat we niet gezien hebben.

Klopt, maar toch goed dat je het noemt. Extra op letten dus bij de reünie.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #329 Gepost op: 22-03-2016, 07:55:02 »
Vandaag gelezen in de krant (Nieuwsblad)

Gilles heeft enkel geoefend met de koptelefoonopdracht.

klaar voor de strijd

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #330 Gepost op: 22-03-2016, 09:20:42 »
Vandaag gelezen in de krant (Nieuwsblad)

Gilles heeft enkel geoefend met de koptelefoonopdracht.



Mmm... die opdracht heeft hij juist slecht gespeeld vind ik. Kijken naar degene die genoemd wordt.  ??? Juist daardoor dacht ik dat hij het niet kon zijn en dat het toeval was dat hij steeds naar die kandidaat keek die aangesproken werd.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #331 Gepost op: 22-03-2016, 09:44:01 »
Nee dat heb ik al lang verwerkt hoor haha  ::)

Ik meen echt dat ik die acties eerst even wil afwachten voordat ik meega in het geklap voor Gilles want hij heeft iig eigenhandig voor bijna 5000 euro gezorgd in 1 opdracht (gans) en de metro vind IK flauw. Is mijn mening ..

Ik had liever Hanne gezien als mol naast Cathy en het spijt me voor de mensen die de mening van een ander niet kunnen hebben of waarderen en dan meteen roepen dat ik ergens overheen moet komen.  ::niet-ok::

Dus ik wacht volgende week ff af voordat ik Gilles omhoog prijs.




Nou dat is een beetje meten met twee maten he, want Hanne heeft het meeste geld in de pot gebracht van de 3 finalisten. Dus hoe zou zij dan heel verrassend zijn?

Als Gilles hier en daar wat ingefluisterd heeft gekregen, heeft dat toch niet met Gilles te maken? Als Hanne de mol was geweest, had zij dat ook gekregen. Elke mol. Dus dat is meer aan de productie te wijten dan aan Gilles.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #332 Gepost op: 22-03-2016, 11:59:37 »
Dus dat is meer aan de productie te wijten dan aan Gilles.

Sommige dingen komen door de productie ja. Dat ben ik met je eens. Maar de productie gooide niet de gans over de finish.

Hoop dus dat daar nog een leuke verklaring voor komt behalve ik wilde mezelf nog even onverdacht maken. Dat vind ik onzin als het om zoveel geld gaat

Maar ik vind m niet slecht ofzo hoor. Ben gewoon minder enthousiast dan de meesten.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #333 Gepost op: 22-03-2016, 14:40:53 »
Maareh... ik doelde dus eerder meer op bijvoorbeeld Pasvragen-opdracht. Waarom dat ging zoals het ging. Ik vond dat al met al namelijk een beetje zonde van die opdracht.

In dit interview zegt Gilles er wat over. Na een minuut of acht. :)

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #334 Gepost op: 22-03-2016, 14:42:54 »
Nou, ik snap wel dat bij El Pato meer te mollen viel. Maar ja, had dat dan ook gedaan.
Maar wie weet heeft er zich nog wel van alles afgespeeld wat we niet gezien hebben.
Wat is de El Pato opdracht?

Offline Molino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #335 Gepost op: 22-03-2016, 14:51:55 »
Wat is de El Pato opdracht?

Paardrijden met de gans.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #336 Gepost op: 22-03-2016, 15:07:28 »
Gilles heeft het heel goed gedaan ::ok::

De opdrachten waarop hij hier wordt aangerekend vind ik dat nu heel erg goede molacties blijken ::ok:: Hij heeft echt veel moeite moeten doen voor sommige acties ::ok::
Hij heeft dus echt geoefend thuis om de metro-opdracht te kunnen halen. Niet geholpen door de productie, en dee enige manier om zo'n held te kunnen spelen is bovendien als de rol- en plekverdeling zo weet te krijgen dat de anderen ook nul euro verdienden.
Op de berg kende hij dus die dingen nog niet uit zijn hoofd, zo heb ik begrepen. Knap dat hij het zo goed kon onthouden! ::ok::
Bij de pasvragen heeft hij gekozen openlijk te saboteren, 't ging toch om 6000 euro ::ok::
De tangram kende hij en zijn moeder dus nog niet ::ok::
En volgens mij is hij ook pas op de ochtend zelf begonnen met leren boogschieten ::ok::
Dus al met al heb ik alleen maar meer respect voor een paar van zijn grootste molacties gekregen ::bravo::
...óf niet!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #337 Gepost op: 22-03-2016, 15:08:42 »
Mooi gesproken Pac!

Ik ben echt super blij met deze mol, wat heeft hij het goed gespeeld  ::ok::.

Offline Criminalko

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #338 Gepost op: 22-03-2016, 15:17:29 »
Gilles heeft het heel goed gedaan ::ok::

De opdrachten waarop hij hier wordt aangerekend vind ik dat nu heel erg goede molacties blijken ::ok:: Hij heeft echt veel moeite moeten doen voor sommige acties ::ok::
Hij heeft dus echt geoefend thuis om de metro-opdracht te kunnen halen. Niet geholpen door de productie, en dee enige manier om zo'n held te kunnen spelen is bovendien als de rol- en plekverdeling zo weet te krijgen dat de anderen ook nul euro verdienden.
Op de berg kende hij dus die dingen nog niet uit zijn hoofd, zo heb ik begrepen. Knap dat hij het zo goed kon onthouden! ::ok::
Bij de pasvragen heeft hij gekozen openlijk te saboteren, 't ging toch om 6000 euro ::ok::
De tangram kende hij en zijn moeder dus nog niet ::ok::
En volgens mij is hij ook pas op de ochtend zelf begonnen met leren boogschieten ::ok::
Dus al met al heb ik alleen maar meer respect voor een paar van zijn grootste molacties gekregen ::bravo::

+1

En mollen gaat ook verder dan het saboteren van de opdrachten. Het is net buiten de opdrachten dat je jezelf ook moet inhouden en moet manipuleren. Dat hij bijvoorbeeld de ijzersterke verdenking van Issa van zichzelf naar Bruno heeft kunnen schuiven, vind ik persoonlijk ferm mollenwerk!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #339 Gepost op: 22-03-2016, 15:22:23 »
Hij heeft dus echt geoefend thuis om de metro-opdracht te kunnen halen. (...)
Op de berg kende hij dus die dingen nog niet uit zijn hoofd, zo heb ik begrepen. (...)
En volgens mij is hij ook pas op de ochtend zelf begonnen met leren boogschieten ::ok::

Waar heb je deze informatie vandaan? :)