Poll

Wie is de Mol?

Cathy
Gilles
Hanne

Auteur Topic: [De Mol] Wie is het? - Poll  (gelezen 219445 keer)

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #80 Gepost op: 14-02-2016, 13:54:55 »
Issabel
Gilles
Cathy

Offline Mollepakker

  • Forumlid
  • al mijn liefde gaat toe naar de kandidaten van MOL IV
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #81 Gepost op: 14-02-2016, 14:29:31 »
Legt veel nadruk op wat uiteindelijk niet nodig is. Of de lekke band een echte is of niet, is lastig te beoordelen.

Dit kan natuurlijk een molstunt zijn, maar zijn opmerking was wel juist, de huidige paus is Argentijns, daarom kon dit natuurlijk wel goed geredeneerd zijn.
Oftewel mol oftewel slim bedacht en ingespeeld op de actualiteit!
maar het grootste deel van mijn liefde is voor Stijn!!!!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #82 Gepost op: 14-02-2016, 20:58:38 »
issabel   eventueel nog Gilles
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #83 Gepost op: 14-02-2016, 21:02:30 »
issabel   eventueel nog Gilles
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #84 Gepost op: 14-02-2016, 21:03:22 »
dus ook al zekerheid na aflevering 2 ::ohno:: ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #85 Gepost op: 14-02-2016, 21:06:13 »
dus ook al zekerheid na aflevering 2 ::ohno:: ;)
Nah, alleen voor onze scherpe ogen is het zo overduidelijk ;) Gelukkig zit half België nog fout ::jaja::

Overigens, zou ik nog niemand durven uitsluiten. Wel ééntje bevestigen. ::jaja::
...óf niet!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #86 Gepost op: 14-02-2016, 23:48:10 »
Gilles en Issabel zijn ook mijn 2 hoofdverdachten. Manuella en Thibaud kunnen ook nog. De andere 4 heb ik toch min of meer een potloodstreep doorgetrokken

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #87 Gepost op: 15-02-2016, 20:24:19 »
Bruno, Gilles of Issabel. Een van die drie is het! Mijn drie verdachten stemden dus vóór een terugkeer van Ruth! ::trots:: Da's durven! Maar echt iets voor De Mol! ;D Hun ja-stem voor Ruth zie ik eerder als sympathie opwekken. Iets wat later nog van pas kan komen, bv. als er vrijstellingen worden verdeeld.

Van die drie acht ik op dit moment Bruno het waarschijnlijkst. Van Stem Stijn zeg ik nu Stem Bruno! Als hij de Mol is, molt hij redelijk subtiel want hij vliegt bij zowat iedereen onder de radar. Ik weet niet hoe het komt maar ik zie er precies door, neem alles wat hij zegt met een korrel zout. Over het algemeen vind ik hem ook te relaxt overkomen. Hij probeert zijn zin er op heel slinkse wijze door te krijgen, zowel bij het nummerplaatdebacle en de fietsbedevaart. Hij bracht Gilles meermaals in verwarring. Hij benoemt de staties verkeerd. Vorige keer was hij een van de drie die een witte lama ving, gooide daarbij zeer goed. Hij voert ook ook veel te vaak het merendeel van de communicatie via de walkie-talkie. Dat al de tweede aflevering op rij, eerst bij de lama's en nu bij het bevrijden van Ruth. Hiermee houdt hij de toch enigszins de touwtjes in handen.
Het enige wat echt moeilijk ligt bij veel kijkers is dat hij op de zoutvlakte bij het eerste groepje zat dat afviel. Maar was het kwaad toen al geschied in de nee-groep? Hij kon bijna niet anders dan met Hanne het eerste raadsel te doen. Thibaud nam zo stevig het voortouw dat hij anders in de kijker zou lopen, en laat dat nu net het slechtste zijn wat een Mol kan overkomen in de eerste aflevering.

Gilles en Issabel kan ik ook nog niet uitsluiten. Gilles beantwoordt zijn nummerplaatvraag fout, komt daarbij nogal nonchalant over. Hij miste samen met Bruno en Cathy een bord dat later cruciaal bleek in het slagen van de opdracht. Speelde vroeger mee in schooltoneel, waardoor hij de apostelen al meteen kon aframmelen, zo won hij vertrouwen om misschien toch die kapel binnen te kunnen? Een opdracht op zijn lijf geschreven. Kanttekening bij Mol Gilles, hij verdiende het meest met het lamavangen, hij ving geen witte maar twee bruine lama's. Er was geen enkel risico op mislukking, de bruine bankroetlama was vrij gemakkelijk te herkennen.

Issabel vind ik net zoals Gilles haar beschreef in aflevering 1 een mysterieuze persoonlijkheid, moeilijk te peilen. Ze laat nooit echt het achterste van haar tong zien, tegelijkertijd lijkt zij een van de personen die het meeste plezier beleeft. Heeft zich in mijn verdachtenlijstje naar boven gewerkt door haar foute wissel van nummerplaat. Maar ook door haar passief gedrag tijdens de voetbalopdracht. Waarom heeft ze zich voor die opdracht opgegeven? Want veel heeft ze daar niet kunnen betekenen. Het makkelijkste raadsel oplossen. Minpunt aan Mol Issabel is dat ze niet echt probeerde om de overtuiging van Hanne en Stijn wat af te zwakken, ze ging snel overstag om te gaan voor de verdubbelaar. Op die manier zorgt ze toch ook voor meer geld in de pot. Maar er was natuurlijk ook een kans dat het mis zou lopen, maar haar verdere input was zeer miniem. Haar mysterieus gedoe met de nummerplaten maakt dat meer dan goed!

Bruno, Gilles en Issa dus. Deze drie acht ik op dit moment zeker in staat om de rol van Mol met glans te vervullen. ;)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #88 Gepost op: 15-02-2016, 20:28:18 »
Bruno, Gilles of Issabel. Een van die drie is het! Mijn drie verdachten stemden dus vóór een terugkeer van Ruth! ::trots:: Da's durven! Maar echt iets voor De Mol! ;D Hun ja-stem voor Ruth zie ik eerder als sympathie opwekken. Iets wat later nog van pas kan komen, bv. als er vrijstellingen worden verdeeld.

Van die drie acht ik op dit moment Bruno het waarschijnlijkst. Van Stem Stijn zeg ik nu Stem Bruno! Als hij de Mol is, molt hij redelijk subtiel want hij vliegt bij zowat iedereen onder de radar. Ik weet niet hoe het komt maar ik zie er precies door, neem alles wat hij zegt met een korrel zout. Over het algemeen vind ik hem ook te relaxt overkomen. Hij probeert zijn zin er op heel slinkse wijze door te krijgen, zowel bij het nummerplaatdebacle en de fietsbedevaart. Hij bracht Gilles meermaals in verwarring. Hij benoemt de staties verkeerd. Vorige keer was hij een van de drie die een witte lama ving, gooide daarbij zeer goed. Hij voert ook ook veel te vaak het merendeel van de communicatie via de walkie-talkie. Dat al de tweede aflevering op rij, eerst bij de lama's en nu bij het bevrijden van Ruth. Hiermee houdt hij de toch enigszins de touwtjes in handen.
Het enige wat echt moeilijk ligt bij veel kijkers is dat hij op de zoutvlakte bij het eerste groepje zat dat afviel. Maar was het kwaad toen al geschied in de nee-groep? Hij kon bijna niet anders dan met Hanne het eerste raadsel te doen. Thibaud nam zo stevig het voortouw dat hij anders in de kijker zou lopen, en laat dat nu net het slechtste zijn wat een Mol kan overkomen in de eerste aflevering.

Gilles en Issabel kan ik ook nog niet uitsluiten. Gilles beantwoordt zijn nummerplaatvraag fout, komt daarbij nogal nonchalant over. Hij miste samen met Bruno en Cathy een bord dat later cruciaal bleek in het slagen van de opdracht. Speelde vroeger mee in schooltoneel, waardoor hij de apostelen al meteen kon aframmelen, zo won hij vertrouwen om misschien toch die kapel binnen te kunnen? Een opdracht op zijn lijf geschreven. Kanttekening bij Mol Gilles, hij verdiende het meest met het lamavangen, hij ving geen witte maar twee bruine lama's. Er was geen enkel risico op mislukking, de bruine bankroetlama was vrij gemakkelijk te herkennen.

Issabel vind ik net zoals Gilles haar beschreef in aflevering 1 een mysterieuze persoonlijkheid, moeilijk te peilen. Ze laat nooit echt het achterste van haar tong zien, tegelijkertijd lijkt zij een van de personen die het meeste plezier beleeft. Heeft zich in mijn verdachtenlijstje naar boven gewerkt door haar foute wissel van nummerplaat. Maar ook door haar passief gedrag tijdens de voetbalopdracht. Waarom heeft ze zich voor die opdracht opgegeven? Want veel heeft ze daar niet kunnen betekenen. Het makkelijkste raadsel oplossen. Minpunt aan Mol Issabel is dat ze niet echt probeerde om de overtuiging van Hanne en Stijn wat af te zwakken, ze ging snel overstag om te gaan voor de verdubbelaar. Op die manier zorgt ze toch ook voor meer geld in de pot. Maar er was natuurlijk ook een kans dat het mis zou lopen, maar haar verdere input was zeer miniem. Haar mysterieus gedoe met de nummerplaten maakt dat meer dan goed!

Bruno, Gilles en Issa dus. Deze drie acht ik op dit moment zeker in staat om de rol van Mol met glans te vervullen. ;)

Ik dacht dat de bankroetlama ook wit was?  ???
« Laatst bewerkt op: 15-02-2016, 20:29:51 door Whiskers »

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #89 Gepost op: 15-02-2016, 20:39:54 »
Er waren twee bankroetlama's, een vieze bruine en een schone (maar niet de schoonste, dat was Gloria met 2000 euro) witte.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #90 Gepost op: 15-02-2016, 21:15:00 »
Er waren twee bankroetlama's, een vieze bruine en een schone (maar niet de schoonste, dat was Gloria met 2000 euro) witte.

Twéé bankroetlama's?? Dat heb ik dan echt totaal gemist  ::rofl::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #91 Gepost op: 15-02-2016, 22:52:11 »
Wie is de Mol?
Bruno   - 17 (15.7%)
Cathy   - 14 (13%)
Gilles   - 25 (23.1%)
Hanne   - 1 (0.9%)
Issabel   - 33 (30.6%)
Manuella   - 8 (7.4%)
Stijn   - 0 (0%)
Thibaud   - 10 (9.3%)

Totaal aantal stemmen: 108

Reset :)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #92 Gepost op: 15-02-2016, 23:19:22 »
Pfff geen idee meer ::ohno::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #93 Gepost op: 15-02-2016, 23:21:37 »
Ik spreid nog tussen Gilles, Issabel, Bruno en Cathy, op die volgorde ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #94 Gepost op: 15-02-2016, 23:27:13 »
Ik heb nu alleen nog met tunnelvisie op Gilles aflevering 3 bekeken, en dan kan ie het nog steeds heel goed zijn. (Keek hij nou wat teleurgesteld toen bleek dat Hanne 5000 euro "meenam" in plaats van de vrijstelling?) Maar laat ik eerst maar nog eens kijken en wat meer op anderen letten, de boel laten bezinken en dan pas mijn stem uitbrengen. ::tandpastasmiley::

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #95 Gepost op: 15-02-2016, 23:41:19 »
1. Thibaud
2. Gilles
3. Issabel
Ik denk dat de mol tussen deze drie zit. Volgorde is weinig verschil.

4. Cathy
5. Bruno
Halve streep erdoorheen, maar hou ze nog als optie.

6. Stijn
7. Hanne
Zie ik niet als mol.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #96 Gepost op: 15-02-2016, 23:44:23 »
1. Thibaud
2. Gilles
3. Issabel
Ik denk dat de mol tussen deze drie zit. Volgorde is weinig verschil.

4. Cathy
5. Bruno
Halve streep erdoorheen, maar hou ze nog als optie.

6. Stijn
7. Hanne
Zie ik niet als mol.

Ik deel je mening met Gilles en Cathy omgedraaid. Die verspreking van Gilles over 'De Mol. ZE heeft, allee hij/zij heeft.." in die biecht was duidelijk echt, en dat doet me hem schrappen als mogelijke Mol.
Lomperik..

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #97 Gepost op: 15-02-2016, 23:49:15 »
Ik deel je mening met Gilles en Cathy omgedraaid. Die verspreking van Gilles over 'De Mol. ZE heeft, allee hij/zij heeft.." in die biecht was duidelijk echt, en dat doet me hem schrappen als mogelijke Mol.

Sowieso een raar moment wel. Want waarom zou Gilles (of ie nou Mol is die kandidaat speelt of dat ie echt kandidaat is) in de biecht verbergen wie hij verdenkt?

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #98 Gepost op: 15-02-2016, 23:51:11 »
Ik deel je mening met Gilles en Cathy omgedraaid. Die verspreking van Gilles over 'De Mol. ZE heeft, allee hij/zij heeft.." in die biecht was duidelijk echt, en dat doet me hem schrappen als mogelijke Mol.
Wel de reden dat ik Gilles niet op 1 heb is zijn reacties, lijken echt. Daar inderdaad wat jij zei, maar ook bij het twijfelen voor het pakken van de vrijstelling en ook de zenuwen bij opdracht 1. Maar verder is hij redelijk verdacht voor mij.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Wie is het? - Poll
« Reactie #99 Gepost op: 15-02-2016, 23:51:38 »
Sowieso een raar moment wel. Want waarom zou Gilles (of ie nou Mol is die kandidaat speelt of dat ie echt kandidaat is) in de biecht verbergen wie hij verdenkt?

Ja idd. En op deze manier verbergt hij het alsnog niet. Hij verdenkt Cathy (of dat nou gespeeld is of niet :P). Misschien kon hij het niet uit zn strot krijgen om 'zij' te zeggen omdat hijzelf de mol is.