Auteur Topic: Persoverzicht 'Mol III'  (gelezen 111475 keer)

Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #160 Gepost op: 3-03-2003, 02:59:36 »
De Standaard:

Met vier naar de finale


Er is geen afvaller, na deze aflevering. Want Michiel kwam gisteren in extremis met een verrassend voorstel: als de kandidaten hun persoonlijke winst uit de vorige proef lieten vallen, zou de finale van De mol voor het eerst met vier kandidaten worden gespeeld. Stijn had net een cheque van 2.500 euro op zak en Marc was minstens even blij met zijn vrijstelling, maar toch lieten ze allebei hun hart spreken.

Misschien kwam het door de prima sfeer, die plots was ontstaan nadat ze nog eens een proef tot een goed einde hadden gebracht. Die was losjes gebaseerd op het computerspelletje Rush hour en speelde alweer in op het verschil in stuurmanskunst tussen de geslachten. Inge, na gisterenavond nog altijd mijn hoofdverdachte als mol, speelde daarin een cruciale rol, maar ze leverde ook goed werk voor de groep, al was haar bijdrage niet essentieel voor het welslagen van de proef, want het tweede deel ervan was het lastigste.

Dat ze die proef wonnen, was hard nodig voor de goede sfeer in de groep. Die was namelijk flink verzuurd door de tweede opdracht van deze aflevering.

De inzet van het spelletje was hoog: de deelnemers konden er een vrijstelling, pasvragen tijdens de volgende eliminatieronde of een mooie som geld aan overhouden, plus 5.000 euro voor de pot. Maar opdat de proef goed zou aflopen, moest er iemand zo altruïstisch zijn om er persoonlijk geen enkel voordeel aan over te houden, terwijl iemand anders een een gratis ticket voor de finale werd gegund. En bovendien moesten de kandidaten elkaar ook blind kunnen vertrouwen, wat duidelijk niet het geval was.

Tijdens deze proef speelde Inge duidelijk dubbel spel. Terwijl ze voor en na de proef beweerde dat ze er niet gerust in was, zei ze tijdens haar overleg met Marc dat ze zo zeker van haar stuk was dat ze overwoog om niets aan de proef over te houden. Maar dat was natuurlijk bedoeld om Marc van zijn stuk te brengen, wat niet lukte. In haar overleg met de anderen zei ze overigens telkens iets anders. Bovendien beweerde ze dat Marc haar verteld had dat hij niet bij zijn oorspronkelijke keuze bleef, terwijl Marc van begin tot einde bij zijn oorspronkelijke idee was gebleven, net als Sandra.

Uiteindelijk was het Stijn, die in een ultieme poging om het spel echt te spelen zoals het hoort, plots met 2.500 euro aan de haal ging. Niet eens zo verrassend, natuurlijk, want voor een student komt zo'n pak geld goed van pas. Hij loog over zijn plan omdat hij Inge wilde dwarsbomen. Wat hem ook lukte, want die kon er echt niet mee lachen. De makers wel, want even later zaten ze met hun vieren in de auto met ,,Ik hou van u'' van Noordkaap op de achtergrond. Smerig, maar wel leuk.

Vanaf vanavond zendt de VRT alle afleveringen van de voorgaande edities van ,,De mol'' opnieuw uit, na het late journaal. Vanavond om middernacht. Op zaterdag zijn er twee afleveringen.










Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #161 Gepost op: 3-03-2003, 12:16:44 »
Gelezen op widm.be:
Omstreeks 13.15u heeft David op Radio 2 een gezellige babbel met George, de Nederlandse mol. Wie weet kan hij ons nog wat nuttige tips geven in de mollenjacht.








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #162 Gepost op: 3-03-2003, 12:34:46 »
Vandaag in 'De Morgen':

Wie (van de vier) is de Mol?

voor het eerst geen zevende afvaller in woestijnvis-thrillersoap op TV 1

Woestijnvis had bij de start van deze derde reeks van De Mol enkele 'verrassingen' beloofd. De kokers en de dagboeken hadden de afgelopen weken al hun diensten bewezen. Gisterenavond werd de grootste verrassing bovengehaald: de finale van de thrillersoap wordt komende zondag niet met drie, maar met vier kandidaten gespeeld. Vier kandidaten, van wie geen enkele tijdens de voorlaatste aflevering écht in zijn kaarten liet kijken.
Het werd gisterenavond dan toch uitstel van executie, zowel voor de kandidaten als de kijkers. Er kon voor het eerst niet gegokt worden wie de Mol is. Vooral jammer voor de kijkers, want nu kunnen de theorieën over wie de verrader is een week lang niet weerlegd of bevestigd worden. Voor de meeste van de overblijvende kandidaten kwam het voorstel van Michiel Devliegher - niemand moest vertrekken - gisterenavond evenwel als een geschenk uit de hemel. Maar de voordelen die de twee mannen eerder op de avond verdiend hadden, moesten ze allebei laten varen.
Nadat Stijn eerder dankzij een vrijstelling twee selectierondes had kunnen overslaan en Sandra vorige week ook al weg mocht blijven van de executieceremonie, was het deze keer Marc die als enige zeker had kunnen zijn van een plaatsje in de finaleronde. Die 'superkandidaat', zowel op het vlak van EQ als IQ, zoals Inge gisteren nog eens benadrukte, was in deze zevende aflevering de enige die consequent het spel eerlijk meespeelde, zowel bij het raden van vliegtuigstunts als bij de tactische keuze tijdens een aangepast 'kaartspel'. Marc slaagde erin een vliegtuigstunt correct te raden. Ook Sandra deed dat, om vervolgens een andere stunt tot grote verbazing van haar medekandidaten verkeerd te raden.
Het was echter niet Sandra, maar vooral Stijn die zich tijdens deze aflevering in de vreemdste bochten draaide en geregeld bewust een pathetisch rolletje speelde. Terwijl het geld dat in De Mol gewonnen kan worden voor de zogenaamd edelmoedige Stijn de afgelopen weken niet van belang was, kon hij deze keer het belang van "2.500 euro voor een arme student" niet genoeg benadrukken. Hij verkoos het geld zelfs ongeloofwaardig boven de zekerheid om aan de finale te kunnen deelnemen. Hij probeerde ook met een bewust leugentje om bestwil een kandidaat als Inge zo goed mogelijk 'bij de lurven te pakken'. Eventjes liet hij daarbij vallen dat hij daarvoor zijn redenen heeft. Vooral omdat het voor hem, naar eigen zeggen, 'de eerste keer' was dat hij de afgelopen weken bewust gelogen had.
Met een doordachte montage zorgde Woestijnvis er gisteren opnieuw voor dat uit de meeste opdrachten niet meteen opgemaakt kon worden wie nu voor welke sabotage zorgde. Ook niet toen het viertal moest proberen om een foutloos parcours te rijden in een geblindeerde wagen. Eventjes leek het alsof Opel speciaal voor het productiehuis een showroom met opvallend glimmende auto's had geopend op een Italiaans marktpleintje, maar de sponsor kon er vooral blij lee zijn dat geen enkele wagen beschadigingen opliep en deze opdracht goed afliep. De enige sabotage die hierbij gepleegd werd, was het bedrag, dat met 4.000 euro net niet het maximum was dat gewonnen had kunnen worden.
Volgende week begint de finale met een groepspot van een klein miljoen Belgische frank, 24.100 euro. Nog steeds een aardig bedrag, maar aangezien totnogtoe bij elke opdracht aardig wat geld verloren werd, had die groepspot zonder de bijzonder doeltreffende sabotages véél groter kunnen zijn. Wie daarvoor verantwoordelijk is, weten we pas volgende week met zekerheid.


'Het Nieuwsblad' vandaag:
TV1 herhaalt alle afleveringen

Fervente liefhebbers van De Mol krijgen vanaf vanavond de kans om alle afleveringen nog een tweede keer te bekijken. Dat kan helpen om extra uit te kijken naar aanwijzingen om de Mol te vinden. Wie wil, kan bijvoorbeeld het gedrag van Inge Boere, tot nu toe in alle polls de hoofdverdachte, nog eens met het vergrootglas bekijken.
Door de herhalingen van De Mol missen late televisiekijkers wel de herhaling van het media- en showmagazine De rode loper. De Mol, TV1, herhaling elke weekdag na het late journaal. Op zaterdag zijn er twee afleveringen.
Molmarathon Onze krant organiseert op zondag 9 maart, de dag van de ontknoping, een Molmarathon. Honderd lezers kunnen dan in het bijzijn van presentatrice Katja Retsin en een aantal ex-Moldeelnemers, van 's ochtends vroeg alle afleveringen na elkaar bekijken.
Wil u een kans maken om er bij te zijn, zie pagina 21.








Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #163 Gepost op: 3-03-2003, 12:39:16 »
Nog in datzelfde 'Nieuwsblad':
Met z'n vieren naar de finale

De makers van De Mol hebben gisteravond zowel de laatste vier deelnemers aan het spel als de kijker nog maar eens voor schut gezet. In twee schuifjes deden ze de kandidaten allerlei voorstellen waaruit ze zowel voor de groep als voor zichzelf voordeel konden halen. Het resultaat: de zevende aflevering leverde geen afvaller op. Inge, Sandra, Marc en Stijn gaan naar de finale. Met z'n vieren, en niet met z'n drieën, zoals bij de vorige twee edities.
Michiel Devlieger had het in een exclusief gesprek met onze lezers een paar weken geleden al gezegd: ,,Deze derde reeks is anders. We willen eindigen in schoonheid.'' Hij zei duidelijk dat truukjes uit de vorige series waarbij achteraf bleek dat je de Mol kon ontmaskeren door telkens een woord uit zijn introductiezin te nemen, niet klakkeloos zouden herhaald worden. En ook met de verrassende afloop van de zevende aflevering houden Michiel en zijn kompanen hun woord.
Michiel had eerder ook al gezegd: ,,Wij bij Woestijnis, wij zijn spelletjesmakers.'' En dat levert leuke en spannende televisie op. Zoals toen de vier kandidaten een zitje kregen in het sportvliegtuig van Roberto, een van Italiës meest vooraanstaande stuntpiloten. Tijdens die vluchten kon je zo het genot van Stijns en Sandra gezicht aflezen, terwijl Marc erbij zat alsof zijn laatste uur geslagen had.
Na het spektakel volgde de emotie. Michiel deed de kandidaten voorstellen waarbij ze een vrijstelling, geld, pasvragen of niets konden verdienen. Een voorwaarde: als er twee kandidaten hetzelfde vroegen, dan liep het niet meer zoals voorzien. Waarna de kandidaten onderlinge gesprekken begonnen te voeren. En die gesprekken kunnen voor fanaten stof opleveren in hun zoektocht naar de Mol. Het resultaat: superkandidaat Marc won een vrijstelling; Stijn won 2.500 euro. Het leven was mooi en iedereen wachtte op de selectie.
Tot Michiel de kandidaten een tweede voorstel gaf: alle vier konden ze naar de finale. Op voorwaarde dat iedereen zijn verdiende voordelen weer liet vallen : Stijn zijn geld, Marc zijn plaats voor een finale met drie -- in een finale met vier verkleinen zijn winstkansen. Uiteindelijk floepte het scherm vier keer groen. Met z'n vieren spelen ze de finale.
Discussiestof genoeg voor molfanaten, die op het internet al een theorie over een hermafrodiete composiet-mol lanceerden, waarbij zowel Inge als Marc de Mol zouden zijn.


Straks na 17u breng ik jullie nog de Molverdenkingen uit 'Belang van Limburg' van vandaag.

Greetz

ambijans

PS Vandaag van een mij onbekende Mobistarabonnee (ik zal zijn/haar nr hier niet vermelden) nog volgende boodschap per sms gekregen: 'Sandra is de Mol, aanwijzing op nrplaten van gebruikte auto's. Bericht verstuurd om 7:41:09







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #164 Gepost op: 3-03-2003, 13:01:22 »
WOW!!  :o vlaming krijgt kaartjes van "de mol", jij krijgt geheimzinnige SMS'jes.. wie zit daar achter? spannend!  :D (en vooral: hoe komen die mensen aan jullie persoonlijke gegevens?  ??? )








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #165 Gepost op: 3-03-2003, 13:24:57 »
Gelezen op widm.be:
Omstreeks 13.15u heeft David op Radio 2 een gezellige babbel met George, de Nederlandse mol. Wie weet kan hij ons nog wat nuttige tips geven in de mollenjacht.
Damn ik was het even vergeten. Ik schakelde net even over naar radio 2 (die ik hier op het mozaiek kanaal kan horen) en ik hoorde nog net 'Dankjewel George' 'Graag gedaan'...

Iemand het opgenomen toevallig? *kijkt naar Vlaming*








Lowprofile

  • Gast
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #166 Gepost op: 3-03-2003, 13:30:32 »
Ik heb het gehoord, maar George bleef nogal vaag.
Heeft de belgische mol 3 ook niet gezien.
Weinig interessant, behalve voor George-groupies.








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #167 Gepost op: 3-03-2003, 14:12:05 »
Heeft de belgische mol 3 ook niet gezien.

Schande! >:( ;)








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #168 Gepost op: 3-03-2003, 18:07:31 »
WOW!!  :o vlaming krijgt kaartjes van "de mol", jij krijgt geheimzinnige SMS'jes.. wie zit daar achter? spannend!  :D (en vooral: hoe komen die mensen aan jullie persoonlijke gegevens?  ??? )
Ik heb kameraad bij M*, maar die maakt geen gegevens bekend omdat het vertrouwelijke klanteninfo is. Ik weet al ietsjes meer (dat ik hem/haar waarschijnlijk ken). Verder heeft ie enkel gezegd dat de antw app boodschap vrij spectaculair was (daar zou ik het dus aan moeten kunnen horen). Nu heb ik écht zin om te bellen, tenzij Wolfje gewoon toegeeft dat zij het heeft gedaan...  ;D
Btw, ik sta gewoon in de telefoongids dus aan m'n nr kan in principe iedereen geraken!
Dadelijk nog ff terug iets uit de krant. Brb!







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #169 Gepost op: 3-03-2003, 18:25:16 »
Verd8makingen in 'BVL':
Marc
Heeft duidelijk blad papier op knieën liggen tijdens vliegproef met korte omschrijving stunts.
Misschien hadden andere kandi's dit ook maar werd het niet getoond!
Marc wil per se vrijstelling dus als andere mensen uit de groep ervoor gaan hebben ze allebei niks. Als Marc mol is dwarsboomt hij de vrijstelling.
Genereuze geste als hij z'n vrijstelling inlevert maar niet erg als hij NIET de Mol blijkt te zijn
Zet Inge onder druk bij parkeerproef

Sandra
Moet 2 stunts raden, waarvan 1 fout
Vraagt tijdens rijproef om van plaats te wisselen wat tijd kost en net als 2 mannen op weg zijn om rijden onder de knie te krijgen vraagt zij om opnieuw te wisselen
Duwt Marc weg als die op monitor wil kijken in geblindeerde auto en geeft bovendien dubbelzinnige instructies tijdens de rit
Zondert zich af als blijkt dat ze met 4 nr finale moeten. Kan ze als Mol haar emoties niet de baas?

Stijn
Als hij grijnzend uit iglotentje komt lijkt hij beetje op mol in molshoop
Tegenstrijdige verklaringen tijdens de keuzeproef.
Eerst geen geld, dan weer wel.
Uiteindelijk doet hij weer snel afstand van geld om finale te halen
Important days ahead, zegt ie op zeker ogenblik. Waarom zeg ze zoiets als je weet dat je er die avond nog uit kan vallen?

Inge
Verkeerd stuntvlieggokje
Speelt spelletje blufpoker tijdens de keuzeproef.
Probeert andere mensen te overtuigen om voor iets te gaan, maakt zelf dan vreemde keuze
Ze is beetje (gespeeld?) boos op Stijn omldat die loog en toch voor het geld ging








Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #170 Gepost op: 3-03-2003, 18:31:25 »
Ik heb kameraad bij M*,

M?  ???

Citaat
maar die maakt geen gegevens bekend omdat het vertrouwelijke klanteninfo is. Ik weet al ietsjes meer (dat ik hem/haar waarschijnlijk ken). Verder heeft ie enkel gezegd dat de antw app boodschap vrij spectaculair was (daar zou ik het dus aan moeten kunnen horen).

allez jong!! ik zou al lang gebeld hebben hoor.  :o

Citaat
Nu heb ik écht zin om te bellen, tenzij Wolfje gewoon toegeeft dat zij het heeft gedaan...  ;D

ge gaat moeten bellen hé!  8) (ge denkt toch niet ècht dat ik het was hé?  ???)

Citaat
Btw, ik sta gewoon in de telefoongids dus aan m'n nr kan in principe iedereen geraken!

't was toch een SMS'je? GSM-nrs staan toch niet in de telefoongids?








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #171 Gepost op: 3-03-2003, 18:40:56 »
M?  ???allez jong!! ik zou al lang gebeld hebben hoor.  :oge gaat moeten bellen hé!  8) (ge denkt toch niet ècht dat ik het was hé?  ???)'t was toch een SMS'je? GSM-nrs staan toch niet in de telefoongids?
M* = mijn afkorting voor Mobistar.
Gsm-nrs bij Proximus wel als je daarvoor destijds je toestemming hebt gegeven hè!
Kan hier nu natuurlijk ook gaan zeggen dat ik onder één hoedje speel met WV, want dat denken sommige bronnen blijkbaar. Vind het anders wel grappig!
Als ik zinnige info heb, dan stuur ik wel pb via e-café.







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #172 Gepost op: 4-03-2003, 00:04:02 »
Gelezen op widm.be:
Omstreeks 13.15u heeft David op Radio 2 een gezellige babbel met George, de Nederlandse mol. Wie weet kan hij ons nog wat nuttige tips geven in de mollenjacht.

ik heb het opgenomen....echt interessant was het niet maar als er interesse is zet ik het evt. wel eens online

over dat smsje dat ambijans van de mol kreeg, zonet in de tefoongids gekeken en er staat geen enkele ambijans in zenne....bel gewoon eens op jong, moest ik het mysterie van m'n verjaardagskaartje zo gemakkelijk kunnen oplossen ik zou niet aarzelen zenne

ciao
vlaming







« Laatst bewerkt op: 4-03-2003, 00:08:29 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #173 Gepost op: 4-03-2003, 01:34:22 »
Kleine correctie: ik heb NIET gezegd dat ik zeker ben dat ik door de Mol ben gebriefd, maar wel door iem die denkt dat ie me misschien kan misleiden. Persoonlijk geloof ik het meest in een soort complottheorietje van WV die me graag willen afhelpen van mijn voorliefde voor Marc als Mol. Twee jaar na mekaar de juiste aanduiden is een beetje te veel van het goeie, denk ik...  ;D
Ofwel is het een goeie hint van Gotcha, dat ik daar niet eerder aan heb gedacht!
Vind het persoonlijk wel een leuke stunt, ik w8 alvast op de volgende zet (dus nog ff geen definitieve pool invullen voorlopig).  ;)
Over mijn tel nr in de gids: Vlaming, ik sta gelukkig onder m'n échte naam in de gids (misschien kan de Mol 'm op speciaal verzoek wel prijsgeven).  8)







« Laatst bewerkt op: 4-03-2003, 01:36:25 door ambijans »
Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #174 Gepost op: 4-03-2003, 02:24:49 »
M* = mijn afkorting voor Mobistar.

Oh, ik dacht al even dat u van de Britse Geheime Dienst was  ;)








Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #175 Gepost op: 4-03-2003, 11:00:11 »
Vandaag in Het Volk:

(Ik heb eerst geprobeerd om het ingescande artikel hier rechtstreeks te plaatsen maar het viel iets te groot uit...)

Je kunt het hier lezen.








« Laatst bewerkt op: 4-03-2003, 11:00:57 door Knudde »
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #176 Gepost op: 4-03-2003, 12:44:02 »
Vandaag in 'De Morgen':
De Mol: bijna dubbel zoveel kijkers als Idool

De Mol blijft tot de verbeelding spreken. Voor de laatste aflevering vóór de ontknoping stemde zondagavond opnieuw meer dan één op de twee tv-kijkers, 1.579.000 mensen, af op TV 1. Dat is bijna dubbel zoveel als het 800.000-tal kijkers dat vrijdagavond naar de laatste halve finale van de veelbesproken VTM-talentenjacht Idool 2003 keek. Voor de uitslag daarvan, later op de avond, bleven er daar nog zo'n 600.000 van over.
De openbare omroep heeft opnieuw een uitstekende maand achter de rug. Zo haalden afgelopen weekend liefst vier VRT-programma's meer dan 1,1 miljoen kijkers en één meer dan 1 miljoen. Ook de openingswedstrijden van het klassieke wielerseizoen werden druk bekeken. Drie programmareeksen eindigden in schoonheid met wekelijks minstens een miljoen kijkers: 1 jaar gratis, FC De Kampioenen en Sedes & Belli.
Op zaterdag had de VRT-televisie daardoor over 24 uur gemeten liefst 45,9 procent marktaandeel, op zondag zelfs 48,8 procent. De afgelopen week bedroeg het gezamenlijke marktaandeel van TV 1 en Canvas/Ketnet 39,2 procent, in de voorbije maand februari was dat 37,4 procent. Ter herinnering: in 2002 haalde TV 1 op jaarbasis 26,4 procent, Canvas/Ketnet 9,5 procent, samen 35,9 procent. Sedes & Belli op TV 1 sloot zijn eerste reeks uiteindelijk in schoonheid af. Met 1.137.000 kijkers was de laatste aflevering de op twee na meest bekeken. Sedes & Belli haalde in die eerste reeks gemiddeld 1.096.000 kijkers. In Oostende wordt ondertussen druk gedraaid voor het tweede seizoen. Daarin zullen onder meer Barbara Sarafian en Tom Van Landuyt belangrijke gastrollen voor hun rekening nemen.
De dertiende reeks van FC De Kampioenen had gemiddeld 1.319.000 kijkers en een marktaandeel van 53,1 procent. Dat is beduidend meer dan vorig jaar, 1.141.000 kijkers en 47,8 procent.


'BvL' en zusterkrant 'Gazet van Aantwaarpen':
Molanalyse van Hugo
BRUSSEL - Woestijnvis heeft ons goed liggen. Iedereen zat zo'n beetje te hopen dat er na dit weekend - wanneer er een trio zou overblijven - meer duidelijkheid zou komen over de identiteit van de mol. De stunt om met vier de finale te spelen, zet heel Vlaanderen op het verkeerde been.

Vlaanderen op het verkeerde been

De vrijstelling heeft de gemoederen weer flink in beroering gebracht. In 'De Mol 2' is het woordje vrijstelling zelfs een tijdje taboe geweest, nadat ik mijn medekandidaat had 'neergeschoten' om er eentje te krijgen. Zondag werd de vrijstelling zelfs de inzet van een spelletje blufpoker. Wat daar gebeurd is, daar had de mol volgens mij een pootje tussen. Hij wist dat dit zou gebeuren.
Inge is natuurlijk een geval apart. Die kan nogal een stukske liegen. Marc daarentegen heeft geen enkele reden om zijn vrijstelling op te geven en zo zijn kansen te verkleinen op de eindoverwinning. En wat moeten we met Stijn, die als arme student zijn geld opgeeft?
Al moet je zo'n groep niet onderschatten. Bij ons heeft Carine op een gegeven moment Niki een vrijstelling bezorgd door over een evenwichtsbalk te lopen, terwijl ze bijna zeker wist dat zij daardoor de finale niet zou spelen. Als je zolang onderweg bent en samen dingen meemaakt, word je vrienden.
Eén ding is wel duidelijk: deze mol saboteert alleen tijdens de opdrachten. Ik heb een keertje het valiesje van Marie-Rose gepikt. Ik ben ook 's nachts een keer opgestaan om briefjes op te hangen. Eén keer stond er 'Ook de mol kan wenen' op. Waarmee ik wilde duidelijk maken dat het ook voor mij niet simpel was. Deze mol saboteert niet buiten de opdrachten, ofwel valt het mij niet op. Maar er zijn al flinke afstanden afgelegd. Misschien was de mol 's nachts te moe om te saboteren.
Het schijnt dat Marc gisteren een T-shirt aan had met twee m'en erop. 'Marc mol' maken sommigen daar van. Eerlijk gezegd ben ik als mol nooit met mijn kleding bezig geweest. Al de tips die in het programma gegeven werden, waren daar later in gemonteerd door Woestijnvis. Zo reed er blijkbaar een auto rond met nummerplaat 'HUG', een grapje van het productiehuis. Zelfs mij was het niet opgevallen.








Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Lowprofile

  • Gast
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #177 Gepost op: 4-03-2003, 14:07:26 »
De Mol blijft tot de verbeelding spreken. Voor de laatste aflevering vóór de ontknoping stemde zondagavond opnieuw meer dan één op de twee tv-kijkers, 1.579.000 mensen, af op TV 1.
Wat deden die 4.500.000 andere Vlamingen ????
Niet kijken ???? Is dat mogelijk ??








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #178 Gepost op: 4-03-2003, 15:58:50 »
Jammer dat we nooit zullen weten hoeveel Nederlanders er nog meekeken.....







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Persoverzicht 'Mol III'
« Reactie #179 Gepost op: 5-03-2003, 11:06:45 »
Iemand het opgenomen toevallig? *kijkt naar Vlaming*

ja, tuurlijk - maar 't is niet zo interessant :

http://www.kyrandia.nl/seizoen2003/ovg/georgeslangenbergindevliegenvlaming.mp3

en dan nog dit mini artikel :



ciao
vlaming









nevermind what's been selling, it's what you're buying