Auteur Topic: informatie Mol III  (gelezen 63103 keer)

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:informatie Mol III
« Reactie #200 Gepost op: 14-01-2003, 15:38:43 »
Dat beide kandidaten aan Borgerhout worden gelinkt vind ik idd ook interessant omdat ik me meende te herinneren dat Magda in Brussel woonde.







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:informatie Mol III
« Reactie #201 Gepost op: 14-01-2003, 15:47:28 »
dat moet terug te vinden zijn ergens.. googlen maar.. ik weet dat magda destijds reisleidster zou zijn ongehuwd. ze viel voor mij door de mand als mol omdat ze de soorten suilen niet kende, dat weten veel mensen en reisleiders zeker.

Na de Mol is ze een relatie begonnen met Guy en hebben samen een kind. daarna is ze voor mij van het strijdtoneel verdwenen tot nu dan. Ik ga googlen.








we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:informatie Mol III
« Reactie #202 Gepost op: 14-01-2003, 16:21:10 »
http://www.nrc.nl/W2/Nieuws/1999/01/30/Med/03.html

in dit artikel uit 1999 is er sprake van de Magda, ze heette toen Ral en was 41 en kwam uit Brussel.


Nu zou er in de humo staan dat Tom Lenaerts een vand e grote mannen bij woestijnvis zegt op de vraag wie is de Mol. Magda Terryn 48 jaar en afkomstig uit borgerhout.

Als hij hiermee verwijst naar de allereerste Mol is er iets raars met de leeftijd, want de naam kan gewijzigd zijn door het huwelijk en wze kan verhuisd zijn, maar de leeftijd.

Of is gewoon een van de kandidaten in het werkelijke leven dus Magda Terryn, ipv bv Marc Simons








we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:informatie Mol III
« Reactie #203 Gepost op: 14-01-2003, 16:54:41 »
Denk dat het gewoon een kop is van Guy Mortier of toch van Tom Lenaerts die gewoon goed bekte! ;)







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:informatie Mol III
« Reactie #204 Gepost op: 14-01-2003, 17:36:42 »
Ook in het TeVe-Blad stond er een stukje. Enkele highlights (want de rest is al besproken):
De pers ging met scpesis naar de eerste aflevering kijken, want ze dachten dat de makers er niet meer in geslaagd zouden het nog wel even leuk te maken. Maar ze moeten het tegendelen bekennen en zijn dus heel enthousiast.
Het weer zat in Italië niet altijd mee (dus mss krijgen we wel wat natte taferelen à la widm 2 in schotland).
Er zijn al 4 afleveringen gemonteerd en er zijn gelukkig geen sms of 0900-wedstrijden aan verbonden!
Het moeilijkst was het verzinnen van de opdrachten. Dus er zullen wel nieuwe bij zijn.
In Big Brother zat er een mol. Zit er nu ook een big brother in De Mol?
Michiel:Zeker niet (lacht) Dit gezegd zijnde, vond ik wat ze bij Big Brother deden wel een beetje flauw. Ik bedoel: als je iets pikt, probeer er dan tenminste een draai aan te geven zodat het toch iets van jezelf wordt"

Go Michiel!
Oh en ik heb eens naar de uitzendtijden gekeken!!!!!!!!!! De nieuwe afleveringen duren zowaarEEN UUR EN 10 MINUTEN!!  :D :D :D








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:informatie Mol III
« Reactie #205 Gepost op: 14-01-2003, 17:50:38 »
Vandaag alleszins niet meer info te rapen in 'De Laatste Show' zie ik net op de site. :(







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:informatie Mol III
« Reactie #206 Gepost op: 14-01-2003, 17:58:05 »
70 minuten zonder reclame, dat is mooi ;D. Zullen ze dan 3 opdrachten per aflevering gaan doen, of twee?







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:informatie Mol III
« Reactie #207 Gepost op: 14-01-2003, 18:01:22 »
Hun format is 3 opdrachten per aflevering, altijd al geweest, dus zal nou ook nog wel zijn.
Het werd in de 1e mol nog letterlijk gezegd zo: 3 opdrachten per aflevering.








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:informatie Mol III
« Reactie #208 Gepost op: 14-01-2003, 18:04:15 »
De Belgische Mol wijkt niet van het volgende stramien af: er wordt (veel meer als in Nederlandse WIDM) getoond hoe de deelnemers elkaar onderling een beetje inschatten en hoe het zit met de verdenkingen).
Er is m.a.w. meer aandacht voor hun persoonlijke biecht zodat je ze veel beter gaat kunnen inschatten qua karakter denk ik ...







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:informatie Mol III
« Reactie #209 Gepost op: 14-01-2003, 18:12:32 »
vergeet daarbij niet het fantastische montage werk en de vaak voortreffelijke keuze van de muziek en voor mij een van de hoogtepunten de presentatie van Michiel.

Ik zeg niet dat de Nederlandse Mol niet goed, is, zeer zeker niet, maar de drie genoemde feiten en idd de persoonlijker benadering ( meer laten zien van wat er tussen de opdrachten door gebeurt) maken de Mol be tot nu toe net iets beter.

De serie Mol Duitsland die ik heb gezien was teveel actie, de engelse had een irritante presentator. Ben heel benieuwd wat het dit jaar gaat geven







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:informatie Mol III
« Reactie #210 Gepost op: 14-01-2003, 18:21:31 »
Belgische mol blijft nummer 1 van, zeker na wat ik net hoor, alleen maar positieve geluiden ( 70 minuten , WOW :D )







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:informatie Mol III
« Reactie #211 Gepost op: 14-01-2003, 18:35:15 »
70 minuten, das echt tof! :D Moet ik wel een hoop banden kopen willen al die afleveringen daar op passen ;D
Weet iemand trouwens of de afleveringen herhaald worden? Nee zeker, hè, daar doen ze op Belgie niet aan hè...




edit: Ik heb net in de tv-gids gekeken en de afleveringen duren helemaal geen 70, maar gewoon 50 minuten hoor... Van 19:45 tot 20:35 :-\







« Laatst bewerkt op: 14-01-2003, 18:40:37 door Heinz »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:informatie Mol III
« Reactie #212 Gepost op: 14-01-2003, 19:00:05 »
Nou in het TeVe blad (Belgisch blad) staat van 19:45 tot 20:55. En die hebben het meestal tot op de seconde juist. En ook op TV1 zelf hebben ze al reclame gemaakt voor het programma dat na De Mol komt (ook een nieuw programma van Woestijnvis overigens) en dat het om 20:55 begint.
Dus de eerste aflevering is op zijn minst al 70 minuten.

Oh, en 's maandags moet je vanaf 10:00 uur ook tv1 kijken, want dan wordt radio donna live met beelden uitgezonden en vorige jaren zat de afvaller daar steeds bij met een interview. En tijdens MOL 2 hab ik 's zondags ook eens een programma gehoord vol met molkandidaten (ook van de eerste mol toen) en die hadden dan ook interviews en de vroegere kandi's konden hun mening en bevindingen op de nieuwe reeks geven en de favoriete plaatjes van de kandi's werd gespeeld enzo. Weet niet of dat deze keer ook zal zijn. Denk wel dat het maandagvoormiddag afspraakje met Leen Demaré en de afvaller wel doorgaat.








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:informatie Mol III
« Reactie #213 Gepost op: 14-01-2003, 19:21:10 »
Nou in het TeVe blad (Belgisch blad) staat van 19:45 tot 20:55. En die hebben het meestal tot op de seconde juist. En ook op TV1 zelf hebben ze al reclame gemaakt voor het programma dat na De Mol komt (ook een nieuw programma van Woestijnvis overigens) en dat het om 20:55 begint.
Dus de eerste aflevering is op zijn minst al 70 minuten.


Dan heeft de Vara-gids het zeker fout. Ik hoop het maar :D








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:informatie Mol III
« Reactie #214 Gepost op: 14-01-2003, 19:27:37 »
Oh kut en op www.tv1.be staat dan ook weerdat het van 19:45 tot 20:35 is. Hmm dan zal TeVe Blad wel fout zijn. >:( :(

(ga naar www.tv1.be klik Deze week op TV1 en dan op zo (voor zondag) )

Dus wel 50 minuten. Ach ja ook goed.








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:informatie Mol III
« Reactie #215 Gepost op: 14-01-2003, 20:00:23 »

Dus wel 50 minuten. Ach ja ook goed.

Inderdaad.

Maar toch jammer... ;)








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:informatie Mol III
« Reactie #216 Gepost op: 14-01-2003, 20:23:13 »
Er zijn al 4 afleveringen gemonteerd en er zijn gelukkig geen sms of 0900-wedstrijden aan verbonden!

Thank God!! Hoeven we tenminste niet telkens te

"SPOELEN!!!!" ;D







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:informatie Mol III
« Reactie #217 Gepost op: 14-01-2003, 20:44:08 »
Dat zijn wel van die momenten om ff drinken te halen of voor een wcbezoek :p







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Lucretia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Shaunie
Re:informatie Mol III
« Reactie #218 Gepost op: 14-01-2003, 20:52:18 »
En wat heeft dit met de mol 3 te maken lieverds?? :P

Tsjaa, is heel belangrijk wij zijn toch vriendjes ?? dan verwachten wij cadeautjes :P







Zou de mol genetisch gemanipuleerd zijn uit een échte mol? :O

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:informatie Mol III
« Reactie #219 Gepost op: 14-01-2003, 23:08:33 »
momenteel maken ze veel reclame voor dat nieuwe programma van tom lenaerts dat na de mol komt, en dat zou beginnen om 20h55. denk dat het oorspronkelijk de bedoeling was dat het om 20h35 zou beginnen maar dat ze de mol een beetje gaan rekken. websites en tijdschrijften waar nog 20h35 staat zijn waarschijnlijk niet op de hoogte van de last minute wijziging (dat hoop ik dus maar ;))

greetz
vlaming

ps : geniet dubbel van deze derde, want nu is't echt de laatste!







« Laatst bewerkt op: 14-01-2003, 23:09:57 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying