Auteur Topic: Wie is de Mol opnames gaan half Oktober van start,maar..  (gelezen 23671 keer)

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #40 Gepost op: 25-11-2002, 11:43:02 »
moeten we volgend jaar eens proberen
Dit jaar is toch de laatste... ?  :'(







waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
VERPLAATST: test
« Reactie #41 Gepost op: 25-11-2002, 13:21:29 »
Dit jaar is toch de laatste... ?  :'(
Wie zegt dat?

Angela had het erover dat er zo weer een vijfde seizoen zou kunnen komen (in een van de artikelen op de media pagina). Moeten er natuurlijk wel voldoende kijkers zijn dit seizoen. Daar moet dus nog even voor gezorgd worden... ;D

Het lukt zo'n programma als Idols om in één keer zo'n beetje meer kijkers te krijgen dan Wie is de Mol? na twee seizoenen. Alles en iedereen lijkt het over het programma te hebben. Iemand enig idee hoe we dat ook bij de Mol voor elkaar gaan krijgen? (opdat we er nog een seizoen bijkrijgen ;))







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
VERPLAATST: test
« Reactie #42 Gepost op: 25-11-2002, 13:23:20 »
moeten we volgend jaar eens proberen
Dit jaar is toch de laatste... ?  :'(
:o :o WAAATTTT???? :o :o

Jamaar...dat kan niet... :-[







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline fremo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • webmaster Noorse Mol.
VERPLAATST: test
« Reactie #43 Gepost op: 25-11-2002, 14:18:42 »
Noorwegen sendt nu seizoen III.
Oppgenomen herfst 2001 :: Canada : British Columbia.

;~)








Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
VERPLAATST: test
« Reactie #44 Gepost op: 25-11-2002, 14:36:25 »
Noorwegen sendt nu seizoen III.
Oppgenomen herfst 2001 :: Canada : British Columbia.
Ik zie dat je't forum ook hebt ontdekt ;) welkom in elk geval  :D







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
VERPLAATST: test
« Reactie #45 Gepost op: 25-11-2002, 16:51:09 »
Dit jaar is toch de laatste... ?  :'(

Het lukt zo'n programma als Idols om in één keer zo'n beetje meer kijkers te krijgen dan Wie is de Mol? na twee seizoenen. Alles en iedereen lijkt het over het programma te hebben. Iemand enig idee hoe we dat ook bij de Mol voor elkaar gaan krijgen? (opdat we er nog een seizoen bijkrijgen ;))

Mensen mee laten doen die echt heeeeeeeeeeeeeeeeel vals zingen??







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #46 Gepost op: 25-11-2002, 19:37:21 »
Nou, Jantien kon het best goed ;) Als ik dat zo hoog zou moeten kwelen...

En als we nu op alle fora waar we opzitten reclame maken voor de Nederlandse Mol? En trouwens, zo'n molfanatendag bewijst toch al dat het succes heeft? Welk ander programma heeft een hoop fans zo al bijelkaar gebracht?
Desnoods een celebrity versie van De Mol. Oh of ze selecteren 10 mensen van het forum ofzo. Of echt een internationale mol. Iemand van België, iemand van Nederland, iemand van Engeland, Frankrijk, Duitsland,... Oh ja eerst een Europese Mol en dan pas een internationale waarbij er dan ook van Australië, USA, Canada enzo meedoen. Of droom ik te hardop?








Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
VERPLAATST: test
« Reactie #47 Gepost op: 25-11-2002, 20:22:10 »
En als we nu op alle fora waar we opzitten reclame maken voor de Nederlandse Mol?
Goed plan, maar krijgen we hiermee voor elkaar dat de mol net zoveel aandacht krijgt als Idols?

Citaat
En trouwens, zo'n molfanatendag bewijst toch al dat het succes heeft? Welk ander programma heeft een hoop fans zo al bijelkaar gebracht?
Het heeft wel succes, maar het gaat om kijkers. Nog steeds een heel groot deel van de Nederlanders (in België is het volgens mij wel bij een groot deel van de kijkers aangeslagen) kent het programma nog niet eens(!)

Citaat
Desnoods een celebrity versie van De Mol. Oh of ze selecteren 10 mensen van het forum ofzo. Of echt een internationale mol. Iemand van België, iemand van Nederland, iemand van Engeland, Frankrijk, Duitsland,... Oh ja eerst een Europese Mol en dan pas een internationale waarbij er dan ook van Australië, USA, Canada enzo meedoen. Of droom ik te hardop?
Haha, ik vind het een strak plan. Een soort van 'Spel zonder grenzen', alleen dan wèl spannend. Come to think of it...helemaal zo gek nog niet :D Met alle (bij voorkeur) publieke omroepen van Europa heb je een flink budget, waarmee je bij wijze van spreken 'Wie is de Mol' nog op Mars zou kunnen organiseren (of ben ik nu weer aan het dromen? ;D). Hmmm, es ff contact opnemen met Eurovision ;)







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #48 Gepost op: 25-11-2002, 20:51:18 »
Nog steeds een heel groot deel van de Nederlanders (in België is het volgens mij wel bij een groot deel van de kijkers aangeslagen) kent het programma nog niet eens(!)

dat KUN je gewoon NIET menen !!  :o :o :o IEDEREEN in Belgie kent het wel !







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #49 Gepost op: 26-11-2002, 09:51:45 »
Of echt een internationale mol. Iemand van België, iemand van Nederland, iemand van Engeland, Frankrijk, Duitsland,... Oh ja eerst een Europese Mol en dan pas een internationale waarbij er dan ook van Australië, USA, Canada enzo meedoen. Of droom ik te hardop?
Ja, en dan van elke serie de mol zelf kiezen. Dan heb je 10 ex-mollen bij elkaar die van elkaar de truc'jes kennen! Dan wordt het pas helemaal moeilijk!







waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #50 Gepost op: 26-11-2002, 09:54:43 »
Angela had het erover dat er zo weer een vijfde seizoen zou kunnen komen (in een van de artikelen op de media pagina).
En toch weet ik bijna zeker dat Angela een keer tijdens een interview zei dat er nog een (WIDM4 dus)serie kwam. Volgens mij was dat tijdens de muzikale tips op Radio 2: die keer dat er geen uitvaller was en Angela op de radio kwam. Heeft iemand dat geluidsfragment nog?

Master3L hoopt natuurlijk wel dat er nog heel veel series komen!







waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #51 Gepost op: 26-11-2002, 22:28:12 »
Heeft iemand dat geluidsfragment nog?

Ik had 'm voor je gevonden op Vlamings site, maar bij mij zelf werkt 't geluidsfragment niet (meer). Maar 't zou goed kunnen dat dit aan m'n computer ligt, dus ik geef je de link toch:

Interview met Angela in Schiffers.fm

Ik kan me herinneren dat Compuart die geluidsfragmenten van Vlaming ook hier op de site ergens had gezet, maar die kan ik niet meer vinden.  :-\








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
VERPLAATST: test
« Reactie #52 Gepost op: 27-11-2002, 12:54:19 »
Overigens, weet iemand tot hoelang Idols doorloopt ? Als ze blijven uitzenden op 21:30 op vrijdagavond ( moltijd dus !) zou het weleens kijkcijfers kunnen gaan kosten...







« Laatst bewerkt op: 27-11-2002, 12:54:48 door Kenner »
Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
VERPLAATST: test
« Reactie #53 Gepost op: 27-11-2002, 16:43:27 »
dat KUN je gewoon NIET menen !!  :o :o :o IEDEREEN in Belgie kent het wel !
in mijn omgeving kijkt alleen mijn moeder widm, en laatst op een feessie bij een vriendin heb ik nog 2 (van de 12!!) mensen gevonden die het kijken.
heel veel nederlanders weten niet eens van het bestaan af van widm, en als je het dan gaat uitleggen (altijd leuk leg zo snel en kort mogenlijk wat widm is, is al een spel op zich  ::))dan zeggen ze gewoon dood leuk: oooo nou dat lijkt me niets  ??? nederlanders willen widm niet kennen, vind het gewoon een wonder dat het al 2 keer is genomineerd voor de televisierring.







Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #54 Gepost op: 27-11-2002, 21:06:43 »
nou een schande vind ik het, een echte schande !! * teveel Big en Betsy gezien *

nee maar echt, dat is toch ongelooflijk??







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
VERPLAATST: test
« Reactie #55 Gepost op: 28-11-2002, 10:07:23 »
Vind ik ook !!! Het is een schande, en onbegrijpelijk. Maar waar   :'(  
Er zijn in mijn omgeving ook erg weinig mensen die het volgen. Geen tijd, vinden het niet leuk ( ::)) of ze houden er niet van dat ze echt alle afleveringen moeten volgen..  
Dat het genomineerd is voor de televizierring komt alleen omdat er een zeer fanatiek groepje kijkers is (mensen op dit forum dus) die gewoon allemaal met 6 verschillende telefoons op WIDM gestemd hebben!!  :o  ;D (stelletje loenatiks)

Maarreh...een WIDM serie met celebs vind ik echt een wereld idee!!! Dat zal zeker een hoop kijkers trekken  8)  Gewoon een paar strakke jonge frisse mensen er in zetten, en er gaan alleen daarom al zomaar allemaal mensen kijken.....Toppie!!

Mag ik vast een paar voorstellen doen?
Linda de Mol
Albert Mol
John de Mol
 ;D ;D ;D

jonge frisse mensen dus ??







« Laatst bewerkt op: 28-11-2002, 10:08:43 door Tweety »
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #56 Gepost op: 28-11-2002, 11:48:06 »
Amerika gaat een celebrity versie doen.
http://abc.abcnews.go.com/primetime/themole/mole_home.html








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #57 Gepost op: 28-11-2002, 19:03:49 »
Mag ik vast een paar voorstellen doen?
Linda de Mol
Albert Mol
John de Mol
 ;D ;D ;D

En niet te vergeten: OLAV MOL.  :)








Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
VERPLAATST: test
« Reactie #58 Gepost op: 30-11-2002, 09:36:33 »
in mijn omgeving kijkt alleen mijn moeder widm, en laatst op een feessie bij een vriendin heb ik nog 2 (van de 12!!) mensen gevonden die het kijken.2 keer is genomineerd voor de televisierring.
Nou, maar geloof het of niet, ik heb echt al een stuk of 8 mensen in mijn omgeving zover gehaald dat ze helemaal gefacineerd zijn door de mol, terwijl ze het program nog niet een keer hebben gezien ;D. Dankzij mijn constante zeurverhalen over WIDM, mijn Wie Is De Mol In De Klas spel, en mijn verhalen over de fandag, is bijna iedereen in mijn omgeving erdoor gefacineerd.








Take a glorious bite out of the whole world

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
VERPLAATST: test
« Reactie #59 Gepost op: 30-11-2002, 15:09:41 »
hahaha, hoe krijg je et voor muhkaar?  ;)
ik heb tijdens de serie (dit jaar) wel un stuk of 5 mensjus overgehaald om et te kijken, en die vinden et heel cewl!
ik ken best veel mensen hiero die et keke, bij ons in de klas keek meer als de helft!  :)







« Laatst bewerkt op: 30-11-2002, 15:11:14 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...