Auteur Topic: Wie is de Mol opnames gaan half Oktober van start,maar..  (gelezen 23608 keer)

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #60 Gepost op: 1-12-2002, 11:29:24 »
nou bij ons keek iedereen dus gewoon... maar dat is mss omdat alle programma's van Woestijnvis (en dan met name tom en bart) heel goed scoren bij ons







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
VERPLAATST: test
« Reactie #61 Gepost op: 1-12-2002, 16:54:58 »
Overigens, weet iemand tot hoelang Idols doorloopt ? Als ze blijven uitzenden op 21:30 op vrijdagavond ( moltijd dus !) zou het weleens kijkcijfers kunnen gaan kosten...
nou het lijkt me niet dat het doorloopt tot 21 februari... zou wel heel erg lang zijn, na volgende week zijn dr nog maar 30 of zelfs minder over, dus ik denk dat ze niet zo heel lang meer bezig zullen zijn.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
VERPLAATST: test
« Reactie #62 Gepost op: 3-12-2002, 11:09:22 »
Als Idols hetzelfde programma is als PopIdol in Engeland (en dat is het denk ik inderdaad) dan zou het best nog eens lang kunnen duren. Daar heeft het een half jaar geduurd in ieder geval. Als er nog 15 over zijn gaat er elke week 1 iemand naar huis tot er nog 2 over zijn.








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
VERPLAATST: test
« Reactie #63 Gepost op: 3-12-2002, 21:37:55 »
wow  :o dat duurt dan wel heeeel lang







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
VERPLAATST: test
« Reactie #64 Gepost op: 4-12-2002, 13:13:27 »
oepsss... nou ik hoop niet dat ze dat hier ook doen! dat mag niet hor bah!







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
VERPLAATST: test
« Reactie #65 Gepost op: 4-12-2002, 19:14:41 »
Mijn tv- gids zegt dat het een 18-delige serie is, bereid je maar vast voor op het ergste....







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
VERPLAATST: test
« Reactie #66 Gepost op: 5-12-2002, 06:43:12 »
Dat er minder kijkers zijn? Ja und, je kijkt het zelf toch, daar geht het om ;).







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
VERPLAATST: test
« Reactie #67 Gepost op: 5-12-2002, 15:58:52 »
jah maar slechte kijkcijfers betekenen wel dat het grote kans loopt van de buis gehaald te worden :'( maar ja nu ist allemaal weer veranderd gelukkig :)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
VERPLAATST: test
« Reactie #68 Gepost op: 5-12-2002, 16:25:12 »
Dat is nog niet zeker hè ;). Een hoop mensen kijken nu ook geen idols meer, omdat de grootste lol er nu wel van af is - en ik ben daar een voorbeeld van  ;D.







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
VERPLAATST: test
« Reactie #69 Gepost op: 6-12-2002, 19:31:18 »
hierzo kijkt bijna iedreen het nog wel... maar eik vooral omdat het gezelli is om d'r over na te praten en mensen af te zeiken (want dat kan nog steeds :))







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Mahtob

  • Forumlid
VERPLAATST: test
« Reactie #70 Gepost op: 11-12-2002, 13:33:36 »
Heb ik dus helemaal voor niks dagdiensten aangevraagd voor de vrijdagen in het nieuwe jaar!!!  >:( >:(







molzot

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:VERPLAATST: test
« Reactie #71 Gepost op: 18-12-2002, 19:33:54 »
jah maar slechte kijkcijfers betekenen wel dat het grote kans loopt van de buis gehaald te worden :'( maar ja nu ist allemaal weer veranderd gelukkig :)

Goed nieuws  :)

Idols verhuist ergens in januari/februari naar de zaterdagavond, dus valt het niet gelijk met WIDM!








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Wie is de Mol opnames gaan half Oktober van start,maar..
« Reactie #72 Gepost op: 18-12-2002, 20:07:20 »
Lol, je loopt achter Daisy, moet je eens raden wat er dit seizoen voor het eerst op de zaterdagavond op de avro wordt uitgezonden...







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de Mol opnames gaan half Oktober van start,maar..
« Reactie #73 Gepost op: 23-12-2002, 18:47:28 »
Anton, de redacteur van de Mol, die overigens niet mee is geweest voor de Mol 2003, laat weten dat de eerste uitzending van de nieuwe Mol zaterdag 22 februari is, om ongeveer negen uur.

Het is wel een beetje lullig, want de nieuwe Nederlandse Mol overlapt de laatste uitzendingen van de Belgische.

,,Nieuwtjes?'', schreef Anton. ,,Ik ben niet mee geweest, ik weet nergens van.''

Ja hoor, Anton. Jantien, speurder van aard, weet al lang waar de nieuwe Mol is opgenomen. Maar ze heeft beloofd om het niet te verklappen.


Niet dat het veel nieuws is wat ik hier zet maar voor de mensen die nog niet meewaren...







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wie is de Mol opnames gaan half Oktober van start,maar..
« Reactie #74 Gepost op: 1-01-2003, 12:44:40 »
Zou één van de deelnemers Paul Brandt kunnen zijn?
Zal wel niet, maar er heeft al in tijden niemand zich meer aangesloten aan e mailing list van m'n saait en nu plots wel (nu de opnames van widm achter de rug zijn) en dat is dus Paul Brandt.

Slaat natuurlijk nergens op, maar ik vind het wel leuk om zo te gokken en te gissen. Net als die geheime hints naar De Mol die hier gevonden worden en ook nergens op slaan.








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de Mol opnames gaan half Oktober van start,maar..
« Reactie #75 Gepost op: 1-01-2003, 12:46:14 »
je zit al helemaal in de sfeer RA !! een goede start van 2003!  ;D







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Wie is de Mol opnames gaan half Oktober van start,maar..
« Reactie #76 Gepost op: 1-01-2003, 14:00:11 »
Haha, dan zou je wel een echte scoop hebben robby  ;D







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Wie is de Mol opnames gaan half Oktober van start,maar..
« Reactie #77 Gepost op: 2-01-2003, 12:04:02 »
Zou één van de deelnemers Paul Brandt kunnen zijn?
Zal wel niet, maar er heeft al in tijden niemand zich meer aangesloten aan e mailing list van m'n saait en nu plots wel (nu de opnames van widm achter de rug zijn) en dat is dus Paul Brandt.

Slaat natuurlijk nergens op, maar ik vind het wel leuk om zo te gokken en te gissen. Net als die geheime hints naar De Mol die hier gevonden worden en ook nergens op slaan.

Grappig dat je er over begint RA. Ik neem aan dat Paul Brandt een BB is? (zegt mij dus helemaal niks.....).

Er staat nl. op de site van TV1 (geloof ik) dat er 10 onbekende belgen zijn afgereisd voor de nieuwe serie enz enz. Nu vroeg men (op msn forum) zich af of, en waarom er niet 11 kandidaten zijn, zoals bij de laatste NL serie.

Maar misschien bedoelen ze op die website:

10 onbekende belgen, en één bekende???   :o







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wie is de Mol opnames gaan half Oktober van start,maar..
« Reactie #78 Gepost op: 2-01-2003, 12:33:48 »
Nee voor zover ik weet is Paul Brandt geen BB. Ik ken hem tenminste niet.
Maar het zal wel niets zijn, het is gewoon iemand die zich in die mailing list ingeschreven heeft. (eigenlijk beetje stout van mij dat ik zijn naam overal vermeld.)








Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Wie is de Mol opnames gaan half Oktober van start,maar..
« Reactie #79 Gepost op: 2-01-2003, 12:38:59 »
Hmmmm... eigenlijk wel hè? ::)
Het kan héél mss wel 1 van de kandi's zijn, maar waarom dan meteen de MOL?








Take a glorious bite out of the whole world