Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 42353 keer)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Aflevering 1
« Gepost op: 19-01-2003, 14:53:55 »
Ik maak maar vast een nieuw topic ( voor ik me morgen weer te pletter loop te zoeken )..
Het aftellen is al bijna ( nouja ) bij 0 .. video staat klaar ! Here we go !
Aflevering 1 topic is hierbij geopend :)







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #1 Gepost op: 19-01-2003, 20:59:20 »
Nou erg leuke aflevering. Ik heb echt genoten.  :)

Veel indrukken opgedaan, eigenlijk teveel. Jammer dat Christophe wegmoest. Volgens mij kon je wel veel plezier met 'm beleven. Dat bleek ook uit de reacties van de andere kandi's op zijn vertrek. Ze waren echt heel teleurgesteld terwijl ze 'm nog maar 2 dagen kenden.

De oversteekopdracht was dus identiek aan die van de vorige Nederlandse serie. De slaapopdracht was wel degelijk anders, maar ook leuk. Wat hier gelijk bij opviel was natuurlijk dat Walter dacht dat hij de hele tijd geslapen had, terwijl later bleek dat hij maar 2 minuten geslapen had.







« Laatst bewerkt op: 19-01-2003, 21:00:20 door Han13 »

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #2 Gepost op: 19-01-2003, 21:01:46 »
Idd hele toffe afl!! Heel jammer dat Christophe wegmoest, daar gaan mijn kwijlmomenten  ::) maar voor de rest denk ik dat vlaming ed weer veel speurwerk zullen hebben !! er zullen wel wat handige tips inzitten als je het mij vraagt maar de letters gingen net iets te vlug toen de namen verschenen...







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #3 Gepost op: 19-01-2003, 21:02:31 »
Ik heb ook ontzettend genoten!!

Ja jammer he dat ie identiek was, vond ik wel. Echt lief van Bruno (hm misschien niet het goede woord), naja, heel dapper van m.

Kheb geen idee wie de mol is ofzow hoor...

Hele leuke mensen iig!!! Kvond het ontzettend makkelijk om de namen te onthouden :). Wat me opviel was dat de achternamen in beeld kwamen, haha, boeit niet of zo, maar dat was bij de Nederlandse niet, toch? (of begint mn geheugen af te takelen...??)








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #4 Gepost op: 19-01-2003, 21:03:00 »
Mannn, wat was dat spannend zeg. Ik had moet ik eerlijk bekennen wel een oogje op Christophe gedurende de uitzending, maar achteraf was hij natuurlijk wel wat erg veel in beeld voor een mol.
Tsja wie is het? Ik zou het niet weten.
Verdacht vond ik bij de eerste opdracht dat het bootje onder de brug door voer en Inge (?) het niet zag (of was het nou Sandra, shit). Nocile kwam wel weer erg laat met het idee dat ze in een bootje zou zitten.
Shadia heeft de koker geopend en wij weten niet wat er in zit. Weet zij het wel?

Ben benieuwd wat jullie gezien hebben.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Aflevering 1
« Reactie #5 Gepost op: 19-01-2003, 21:05:18 »
Idd, errug koele aflevering!! Maar die oversteekopdracht was niet helemaal indentiek, bij de nederlandse werd voor dat je ging, je hartslag gemeten, en dat was dan 100. En daar mocht je volgens mij dan niet boven komen. (drm ging Karen haar hartslag er vlak voor ook zo verhogen) Verder, jammer dat Christophe druit is... hij leek me iig wel grppg en aardig.
Zoo, toen je zag wat er volgende week allemaal moet komen :o aardig spectaculair, leek dat zo ;)







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #6 Gepost op: 19-01-2003, 21:08:03 »
Hele leuke mensen iig!!! Kvond het ontzettend makkelijk om de namen te onthouden :). Wat me opviel was dat de achternamen in beeld kwamen, haha, boeit niet of zo, maar dat was bij de Nederlandse niet, toch? (of begint mn geheugen af te takelen...??)

Achternamen kwamen bij de Nederlandse series volgens mij niet in beeld.  :-\\

Citaat
Verdacht vond ik bij de eerste opdracht dat het bootje onder de brug door voer en Inge (?) het niet zag (of was het nou Sandra, shit). Nocile kwam wel weer erg laat met het idee dat ze in een bootje zou zitten.

't was idd vreemd dat Nicole 't niet eerder door had. Ze zag toch dat 't bolletje zich precies over de kanaaltjes verplaatste? Ook vreemd was dat ze haar kaartje of walkietalkie steeds op de kaart neerlegde, waardoor 'n stuk kaart niet zichtbaar was (zoals Bruno naar voren bracht). Dat is zeker niet slim van haar...

Shadia zei op 'n gegeven moment wel iets dat ik vreemd vond. Ze vertelde dat ze eigenlijk vond dat er teveel kandi's waren (waar ik nog wel in kan komen) en dat ze liever had dat er alvast 'n aantal naar huis waren. Dat is op zich niet zo'n vreemde opvatting, maar 't past wel echt bij 'n mol om dat hardop te zeggen.








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #7 Gepost op: 19-01-2003, 21:08:24 »
die oversteekopdracht was niet helemaal indentiek, bij de nederlandse werd voor dat je ging, je hartslag gemeten, en dat was dan 100. En daar mocht je volgens mij dan niet boven komen.
Ja idd, dat was zo bij de Ned. serie (hoewel de hartslag niet per se 100 was natuurlijk, maar je mocht er max. 10 slagen per minuut boven komen of zoiets). Maar toch vind ik dat dan wel heel erg weinig verschil en dat vond ik toch jammer.








Offline Migo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol die zie je
Re:Aflevering 1
« Reactie #8 Gepost op: 19-01-2003, 21:09:34 »
Wat hier gelijk bij opviel was natuurlijk dat Walter dacht dat hij de hele tijd geslapen had, terwijl later bleek dat hij maar 2 minuten geslapen had.
[/i]

Natuurlijk kan hij dat denken de REM slaap wordt alleen geregistreerd :-\







Men kan nooit liegen door te zeggen "Ik lieg"

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #9 Gepost op: 19-01-2003, 21:10:30 »
wat er ook wel raar was, was toen walter ontzettend moest geeuwen terwijl hij eigenlijk had moeten slapen...
'ik ben moe' yeah right...

maar toch blijf ik bij nicole







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Aflevering 1
« Reactie #10 Gepost op: 19-01-2003, 21:10:45 »
Vergeet ook niet je cijfer te geven op de opdrachten van deze aflevering in de Opdrachten Top 5! En natuurlijk stemmen op hoe mols je de acties vond van de verschillende kandidaten in de Mollen en Geldzakken :D







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #11 Gepost op: 19-01-2003, 21:13:03 »
De hartslagopdracht was idd niet helemaal identiek. Bij de Nederlandse serie werd er rekening gehouden met je normale hardslag en bij deze serie niet. Dat is op zich wel vreemd, want ik geloof dat vrouwen meestal 'n lagere hartslag hebben dan mannen dus die zouden 'n voordeel hebben bij deze proef.








Offline Niene

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Aflevering 1
« Reactie #12 Gepost op: 19-01-2003, 21:14:49 »
Volgens mij is de mol een man. In het begin toen de aflevering begon werd het eea doorgenomen met de mol. De mol was toen zelf niet in beeld en moest 3 namen noemen. Je zag toen heel even zijn arm. Deze was nogal behaard. Echt een mannenarm volgens mij of lijkt dit maar zo?

groetjes Janine








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #13 Gepost op: 19-01-2003, 21:15:50 »
Even een kleine opmerking tussendoor over dat parallellen met hartslagopdracht. Engeland was voor zover ik weet de eerste met die opdracht, dan Amerika, dan Nederland en nu België.

En ja A&K ik vond het ook wel raar dat ie zo geeuwde, terwijl hij in de vorige opdract MOEST slapen en het dan maar 2 minuten doet.








Offline McPhisto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #14 Gepost op: 19-01-2003, 21:16:01 »
Ja, leuke aflevering, en inderdaad een goede groep mensen.  :D

De hartslagopdracht was inderdaad hetzelfde, maar ik vond het toch ook deze keer leuk.

Wat me wel opvalt: bij deze serie biechten ze ook aan het einde van de dag, maar dat komt dus ook pas in beeld na de opdrachten van die dag. Bij Nederland werden stukjes van de biecht bij de opdrachten ingemonteerd, vond ik eigenlijk leuker.








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #15 Gepost op: 19-01-2003, 21:17:07 »
der is al ergens vermeld dat het gewoon een pluizige trui is hoor Niene







banaan begint met een b, soms met een s

aggie

  • Gast
Re:Aflevering 1
« Reactie #16 Gepost op: 19-01-2003, 21:17:40 »
Idd zijn er grote verschillen tussen mensen wat betreft de hartslag. Ik heb zelf een hele hoge hartslag. Maar dat maakt het tenminste overzichtelijk. Ik vond het vorig jaar maar wat ingewikkeld. Wel is het idd zo dat vrouwen daarmee moeilijker een molactie kunnen doen. Ze hebben in het algemeen lagere hartslagen zoals Han13 zegt.








Offline Niene

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Aflevering 1
« Reactie #17 Gepost op: 19-01-2003, 21:18:41 »
Sorry niet gelezen van die pluizige trui. Dacht ik toch even iets te hebben








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Aflevering 1
« Reactie #18 Gepost op: 19-01-2003, 21:19:20 »
Stellingen:

1. De kandidaten voor de eerste proef zijn door de Mol geselecteerd.
2. Mannen hebben over het algemeen het vooroordeel dat vrouwen niet kunnen kaartlezen, en geen richtinggevoel hebben.
3. De mol selecteert 3 vrouwen voor de eerste opdracht.

Conclusie: de mol is een man !?!?







« Laatst bewerkt op: 19-01-2003, 21:25:58 door Tweety »
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

aggie

  • Gast
Re:Aflevering 1
« Reactie #19 Gepost op: 19-01-2003, 21:22:05 »
Conclusie: de mol is een man !?!?

Dat kan, maar de mol kan ook zichzelf hebben gekozen!!