Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 42354 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #40 Gepost op: 19-01-2003, 22:06:38 »
Ze moeten wel een route hebben gekregen. Anders was de kans veel te groot dat ze opeens met hun zevenen tegelijk op de kaart zouden verschijnen.

Ik denk dat ze allemaal op 'n ander tijdstip moesten beginnen met lopen, waardoor ze op de kaart verschenen. Ik denk niet dat ze 'n route hebben gekregen, want dan zouden ze wel 'n kaart hebben gehad. De mensen in de gondels (Corry en ?) hadden zelf niks te willen natuurlijk, dus daarbij lag de route natuurlijk wel vast.








Offline mikaelv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ook dit gaat voorbij.
Re:Aflevering 1
« Reactie #41 Gepost op: 19-01-2003, 22:06:59 »
"Loop maar wat rond in Venetië" was zeker NIET de opdracht voor de gezochten. Ikzelf zou me al snel op een terrasje neergevleid hebben, denk ik.
Neen, ze kwamen op een bepaald moment het kaartkwadrant binnen, en moesten er voor een bepaalde tijd weer buiten zijn. Twee onder hen per boot. De rest te voet.







Graven, broeders en zusters.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #42 Gepost op: 19-01-2003, 22:11:04 »
@ Han13: Stijn zat in het andere bootje.

Het kan ook gewoon zijn dat ze een zogenaamde "haas" hebben moeten volgen. Bij veldlopen weet je ook niet altijd waarheen en loopt er een hardloper voorop die je dan moet volgen. De kandi's hebben misschien ook gewoon iemand van de crew moeten volgen. Die "haas" wandelt dan gewoon verder zodat ie niet in beeld komt als er een kandi gevonden is.








Offline Migo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol die zie je
Re:Aflevering 1
« Reactie #43 Gepost op: 19-01-2003, 22:19:21 »
dames en heren..

de mol heeft nauw contact met de productie van wie is de mol. Hij of Zij zorgt ervoor bij opdracht 1 niet gevonden te worden. Zo wint de Mol minimaal 4800 euro.
Hij blijft lekker in de productie wagen en laat iemand zonder rugzak door venetie lopen waar niemand van de zoekende rondloopt. (met hun GPS zendertje in de portafoons). Lekker wazig vinden jullie ook niet. Maar niets is uitgesloten.
Sandra, Inge en Nicole zijn dus niet de Mol....







Men kan nooit liegen door te zeggen "Ik lieg"

Offline broer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Broodnodig.
Re:Aflevering 1
« Reactie #44 Gepost op: 19-01-2003, 22:19:39 »
Die "haas" wandelt dan gewoon verder zodat ie niet in beeld komt als er een kandi gevonden is.
Dat vind ik dan hetzelfde als 'een route krijgen'.







Achteloos...

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Aflevering 1
« Reactie #45 Gepost op: 19-01-2003, 22:25:50 »
Oke ik ga vertellen wat mij opviel...

Inge zat uit een fles water te drinken...die zette ze neer, ze rende weg om iemand te zoeken, en even later zat ze weer uit diezelfde fles te drinken! Maarja kan ook zijn dat ze haar twee keer hebben gefilmd en daarna iets gemonteerd hebben...maar dat viel mij op...het lijkt me niet dat ze van die fles gaat wegrennnen en dan weer uit dezelfde fles gata drinken...tenminste zou ik niet doen...







always look on the bright side of life

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #46 Gepost op: 19-01-2003, 22:28:06 »
Dat vind ik dan hetzelfde als 'een route krijgen'.
Dat is ook hetzelfde, maar het verklaart wel waarom ze dan geen kaart van de omgeving bijhebben waarop ze hun route moeten volgen.
Bovendien, als ze een kaart gehad zouden hebben, zouden ze veel gestopt hebben om te kijken waar ze heen moeten en of ze nog wel jusit zitten.








Online Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #47 Gepost op: 19-01-2003, 22:29:59 »
Als de dwalende deelnemers dan zo alleen waren, bij wie leverden zij dan hun rugzak in?

Blij dat Christophe eruit is. Zo verschrikkelijk a-muzikaal!







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Aflevering 1
« Reactie #48 Gepost op: 19-01-2003, 22:35:19 »
Christophe beviel mij inderdaad ook niet, gladjanus.

Ik dacht dat iedereen een cameraploeg bij zich had?







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline broer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Broodnodig.
Re:Aflevering 1
« Reactie #49 Gepost op: 19-01-2003, 22:37:56 »
Ik dacht dat iedereen een cameraploeg bij zich had?
Dat zag eruit als een verborgen camera.

Anders zouden ze toch ook veel te makkelijk te vinden zijn?







Achteloos...

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Aflevering 1
« Reactie #50 Gepost op: 19-01-2003, 22:40:37 »
Daarom is het juist verbazend dat sommigen niet gevonden werden (e.g. Corry, duidelijk met een cameraploeg in een gondel).







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Aflevering 1
« Reactie #51 Gepost op: 19-01-2003, 22:54:16 »
waar zijn de rugzakken van shadia en walter heen...

en rondlopen met een cameraploeg erbij valt idd teveel op..

maar toch zien we soms shots van deelnemers met een rugzak op die lopen door venetie.











we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline mikaelv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ook dit gaat voorbij.
Re:Aflevering 1
« Reactie #52 Gepost op: 19-01-2003, 22:56:33 »
Van zodra ze gevonden waren, mochten ze de rugzakken achterlaten bij de crew. Vergis je niet, maar die zijn alom aanwezig. Het zijn meestal Italianen, zoals bvb aan de brug (de mens waar Christophe zijn mooiste Italiaans bovenhaalde). En verder loopt daar op die opnames een twintigtal mensen van WV rond, hoor.







Graven, broeders en zusters.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #53 Gepost op: 19-01-2003, 23:12:42 »
Dat denk ik ook. Ze droegen die rugzakken ook enkel maar omdat de GPS daar inzat. (zonder dat ze dat zelf wisten natuurlijk)








Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Aflevering 1
« Reactie #54 Gepost op: 19-01-2003, 23:24:15 »
De kandidaten wisten misschien niet waar ze juist moesten rondlopen, maar ik ben wel zeker dat de productie hun tijdstip en plaats van vertrek bepaald, zoniet was de kans te groot dat ze plots alle zeven opduiken.
Eerst werd er één kandidaat (Bruno) losgelaten, zodat ze zijn hulp konden gebruiken om de andere te vinden. Daarna kwamen er plots 3 kandi's op het scherm, maar dank zij Bruno waren ze dan ook met drie om hen te vinden.








Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #55 Gepost op: 19-01-2003, 23:35:02 »
Welke punten geeft de mol zichzelf in opdracht 2?

Natuurlijk krijgt Bruno maar 1 punt: iedereen weet dat hij kan tekenen.

Degene die 10 punten heeft wordt nauwlettend in de gaten gehouden, dus de mol zou zichzelf denk ik niet zo gauw de hoogste punten geven (Corry).

Om een goede indruk te maken kan de mol zichzelf weinig punten geven en dan goed scoren (Inge)

Ook een molactie met weinig punten is handig want daar wordt dan niet zoveel aandacht aan besteed (Stijn).

Molactie met redelijk veel punten is natuurlijk het mooiste! Nicole of Walter bijv.









Offline imka

  • Forumlid
Re:Aflevering 1
« Reactie #56 Gepost op: 19-01-2003, 23:39:05 »
Executie : namen vd kandidaten verschijnen. Ik veronderstel dat de vraag was : Wie is de Mol ? Er verschijnt : 6.Corry  7.Bruno  8.Marc  9.Shadia  10.Christophe  
Misschien kunnen we later met die volgorde nog iets doen ?








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #57 Gepost op: 19-01-2003, 23:41:58 »
Wat me ook opviel is dat er geen namen meer ingetikt werden om te zien of ze mochten blijven of naar huis moeten. Ze worden gewoon aageklikt met de muis. Hierbij staat er ook 'n rijtje met kandi's rechts op 't scherm in beeld. Heeft iemand toevallig de volgorde van de namen in dat rijtje bij de hand?  ???








Offline imka

  • Forumlid
Re:Aflevering 1
« Reactie #58 Gepost op: 19-01-2003, 23:47:13 »
Wat me ook opviel is dat er geen namen meer ingetikt werden om te zien of ze mochten blijven of naar huis moeten. Ze worden gewoon aageklikt met de muis. Hierbij staat er ook 'n rijtje met kandi's rechts op 't scherm in beeld. Heeft iemand toevallig de volgorde van de namen in dat rijtje bij de hand?  ???
ja, het is gewoon de alfabetische volgorde. Ook de 2e maal dat dit rijtje in beeld komt, is het in die volgorde.








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #59 Gepost op: 19-01-2003, 23:49:39 »
Executie : namen vd kandidaten verschijnen. Ik veronderstel dat de vraag was : Wie is de Mol ? Er verschijnt : 6.Corry  7.Bruno  8.Marc  9.Shadia  10.Christophe  
Misschien kunnen we later met die volgorde nog iets doen ?

Christophe staat weer aan het eind, dus ik denk dat we een nieuwe reeks afvallers hebben! :)