Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 42352 keer)

Offline Rut

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #60 Gepost op: 20-01-2003, 00:47:22 »
@ Han13: Stijn zat in het andere bootje.

Het kan ook gewoon zijn dat ze een zogenaamde "haas" hebben moeten volgen. Bij veldlopen weet je ook niet altijd waarheen en loopt er een hardloper voorop die je dan moet volgen. De kandi's hebben misschien ook gewoon iemand van de crew moeten volgen. Die "haas" wandelt dan gewoon verder zodat ie niet in beeld komt als er een kandi gevonden is.

De Belgische site zegt het volgende over opdracht 1:

.....Hun opdracht: de overige 7 kandidaten vinden. Die moeten elk een route volgen door Venetie....

Aangezien de overige 7 kandidaten geen routekaart bij zich hadden, lijkt mij dus de oplossing van de "haas" de juiste.







Good morning! And in case I don't see you: Good afternoon, good evening and good night!

Offline Corneel

  • Forumlid
  • Beter een half spreekwoord,
Re:Aflevering 1
« Reactie #61 Gepost op: 20-01-2003, 03:16:52 »
Is dat nu belangrijk? Hoe en waarom en wanneer wie waar naar toe gestuurd werd, al dan niet met hazen of kaarten.
Wat ge moet in't oog houden is de reacties van de mensen, hun gelaatsuitdrukking als hun iets gevraagd wordter, op welke manier ze al dan niet reageren en zo. Allé, Nicole, die is toch veel te bazig! En Shadia, die is echt met de opdrachten bezig. Dat kunnen toch nooit mollen zijn!









Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #62 Gepost op: 20-01-2003, 07:59:49 »

Wat ge moet in't oog houden is de reacties van de mensen, hun gelaatsuitdrukking als hun iets gevraagd wordter, op welke manier ze al dan niet reageren en zo. Allé, Nicole, die is toch veel te bazig! En Shadia, die is echt met de opdrachten bezig. Dat kunnen toch nooit mollen zijn!


Daar zou je je nog wel 'ns in kunnen vergissen Corneel. 't is ons afgelopen jaren hier wel gebleken dat er soms ver gezocht moet worden om de mol te kunnen ontmaskeren en dat je niet alleen op 't gedrag van kandi's moet afgaan. Bovendien vinden we 't leuk om alles zo diep uit te pluizen....ook al kunnen we er verder niks mee.  ;)








Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Aflevering 1
« Reactie #63 Gepost op: 20-01-2003, 09:10:44 »
Ik heb helaas niet naar de eerste afl. van De Mol kunnen kijken, maar zo te lezen heb ik iets gemist. Wat ik wel zag op de website van .be is dat het erg leek op opdrachten van de vorige nl. mol. Klopt dit?? Die hangbrug, slapen, gps-opdracht...

Wordt deze aflevering nog een keer herhaald, zodat ik het kan zien/opnemen??







I got that tunnel vision going through my  head

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:Aflevering 1
« Reactie #64 Gepost op: 20-01-2003, 09:21:05 »
limone, woonde jij niet ook in tussen de vaarten? dan kom je gewoon ff hier kijken...ik heb hem opgenomen! ;) ;D

kussss julia







always look on the bright side of life

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Aflevering 1
« Reactie #65 Gepost op: 20-01-2003, 09:29:27 »
Volgens mij is de mol een man. In het begin toen de aflevering begon werd het eea doorgenomen met de mol. De mol was toen zelf niet in beeld en moest 3 namen noemen. Je zag toen heel even zijn arm. Deze was nogal behaard. Echt een mannenarm volgens mij of lijkt dit maar zo?

groetjes Janine


dacht ik ook eerst, maar na terug gekeken te hebben was het bijna zeker een trui. :(








Offline Niene

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Aflevering 1
« Reactie #66 Gepost op: 20-01-2003, 09:46:29 »
dacht ik ook eerst, maar na terug gekeken te hebben was het bijna zeker een trui. :(

Ben zo stom geweest het niet op te nemen en kan dus niets terugkijken. Maar je bent niet de eerste die het zegt dus laat ik er dan maar vanuit gaan dat jullie gelijk hebben.








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Aflevering 1
« Reactie #67 Gepost op: 20-01-2003, 10:49:03 »
Nog even  ene leuk detail : De MOL is rechtshandig !
Pakt de opdrachten met rechts aan , lijkt me niet geinstrueerd.
( Heb nog niemand gezien die links was helaas... ) en heeft de Mol geen ring om links ?? ( zal de video nog eens goed bekijken .. )






{edit: Link verwijderd - Malcolm}







« Laatst bewerkt op: 20-01-2003, 19:31:09 door Malcolm »
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Aflevering 1
« Reactie #68 Gepost op: 20-01-2003, 15:23:45 »
Ik heb de video mermaals teruggespoeld en op het moment dat de hand van de mol in beeld komt draagt hij jammergenoeg een zwarte handschoen.
Voor en nadat hij de enveloppe aanvaard komt zijn hand nogmaals in beeld, al is het niet echt duidelijk of hij die handschoen nog draagt.

Eerst dacht ik dat ik behaarde armen zag, maar dit blijk achteraf een trui te zijn








Offline Lucretia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Shaunie
Re:Aflevering 1
« Reactie #69 Gepost op: 20-01-2003, 16:12:02 »
Citaat
Nog even  ene leuk detail : De MOL is rechtshandig !
Pakt de opdrachten met rechts aan , lijkt me niet geinstrueerd.
( Heb nog niemand gezien die links was helaas... ) en heeft de Mol geen ring om links ?? ( zal de video nog eens goed bekijken .. )


Wie zegt dat de mol rechtshandig is, hij kan ook expres, voor de opnames met rechts hebben aangepakt, het is en blijft een mol :+







Zou de mol genetisch gemanipuleerd zijn uit een échte mol? :O

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #70 Gepost op: 20-01-2003, 16:18:09 »
Ik heb de video mermaals teruggespoeld en op het moment dat de hand van de mol in beeld komt draagt hij jammergenoeg een zwarte handschoen.

ik vind dit een interessant moment, ik heb niet zozeer op de hand van mol gelet wél op de footage die hij/zij aan het bekijken is. volgens michiel bestudeert hij/zij op dat moment de andere kandidaten. al deze beelden zijn vaag, maar ik meen toch dat ze ons kunnen helpen. we zien eerst een dame in beeld, het kapsel lijkt erg op dat van nicole. daarna zien we een zwartharige dame in de veldstraat te gent, we weten dat sandra daar haar eigen kledingzaak heeft (bovendien ken ik sandra haar achterkant goed, zo was ze nl. ook in de trailer te zien ;D). tot slot een dame met een kindje aan de hand, het kapsel lijkt minder blond dan dat van ingeborg, maar toch....zitten er nog andere jonge moeders ts. de kandidaten?

mvg
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Aflevering 1
« Reactie #71 Gepost op: 20-01-2003, 16:28:13 »
ik vind dit een interessant moment, ik heb niet zozeer op de hand van mol gelet wél op de footage die hij/zij aan het bekijken is. volgens michiel bestudeert hij/zij op dat moment de andere kandidaten. al deze beelden zijn vaag, maar ik meen toch dat ze ons kunnen helpen. we zien eerst een dame in beeld, het kapsel lijkt erg op dat van nicole. daarna zien we een zwartharige dame in de veldstraat te gent, we weten dat sandra daar haar eigen kledingzaak heeft (bovendien ken ik sandra haar achterkant goed, zo was ze nl. ook in de trailer te zien ;D). tot slot een dame met een kindje aan de hand, het kapsel lijkt minder blond dan dat van ingeborg, maar toch....zitten er nog andere jonge moeders ts. de kandidaten?

mvg
vlaming

Goed gezien Vlaming. De eerste twee zijn inderdaad Nicole en Sandra. Als derde persoon zien we Corry, die haar kind vasthoud, en op het laatst zien we heel eventjes Marc, die weggaat van een aantal geparkeerde wagens.
Nu, als we mogen geloven dat die beelden twee maanden voor de opnames zijn gemaakt kunnen we hieruit dus afleiden dat deze vier personen de mol niet zijn








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Aflevering 1
« Reactie #72 Gepost op: 20-01-2003, 16:38:16 »
Ik had ook al naar het beeld zitten kijken, maar kon behalve het geslacht alleen maar gokken naar identiteiten .. wacht wel even tot ik screenshots kan maken :) ( waarsch. woensdag ).







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #73 Gepost op: 20-01-2003, 16:38:21 »
De eerste twee zijn inderdaad Nicole en Sandra.

oef, ik begon al te denken dat ik spoken gezien had....

Citaat
Als derde persoon zien we Corry, die haar kind vasthoud

corry zou inderdaad goed kunnen, 't is iig iemand met een donker kapsel. maar wie is dat kindje dan? spijtig dat haar homepagina ondertussen alleen toegankelijk is met een paswoord :-\

Citaat
Nu, als we mogen geloven dat die beelden twee maanden voor de opnames zijn gemaakt kunnen we hieruit dus afleiden dat deze vier personen de mol niet zijn

inderdeed, maar misschien gevaarlijk om ze al helemaal af te schrijven want zo gaat het wel heel erg vlot 10-4-1=5 :)







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline topica

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #74 Gepost op: 20-01-2003, 17:14:35 »
Ik vind vijf nog altijd wel een aardig aantal. Weten we trouwens wel zeker dat de mol geen filmpje van zichzelf had, of een fragment, om te kijken? Het lijkt me niet erg waarschijnlijk, maar toch...








aggie

  • Gast
Re:Aflevering 1
« Reactie #75 Gepost op: 20-01-2003, 17:21:57 »
\inderdeed, maar misschien gevaarlijk om ze al helemaal af te schrijven want zo gaat het wel heel erg vlot 10-4-1=5 :)

Dat gaat me wat te snel... Volgens mij wordt de mol gekozen uit de kandidaten die geselecteerd zijn voor het programma. George zou eerst normaal mee doen en een ander ook was gepolst voor de mol (wie was die lange krullebol van vorig jaar ook alweer  ??? ). Dat meen ik me te herinneren van de molfanatendag.








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #76 Gepost op: 20-01-2003, 17:28:47 »
Dat gaat me wat te snel... Volgens mij wordt de mol gekozen uit de kandidaten die geselecteerd zijn voor het programma.

in vlaanderen dus niet ....de zoektocht naar de mol is hier een aparte zoektocht, werd meermaals gezegd door michiel in pre mol3 interviews.

mvg
vlaming









nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re:Aflevering 1
« Reactie #77 Gepost op: 20-01-2003, 17:29:49 »
in vlaanderen dus niet ....de zoektocht naar de mol is hier een aparte zoektocht, werd meermaals gezegd door michiel in pre mol3 interviews.

mvg
vlaming



Belangrijk om te weten! Bedankt  ;)








Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Aflevering 1
« Reactie #78 Gepost op: 20-01-2003, 17:31:05 »
Dat gaat me wat te snel... Volgens mij wordt de mol gekozen uit de kandidaten die geselecteerd zijn voor het programma.

Nope, niet juist. Tijdens het intervieuw dat Magda en Hugo op de radio gaven vertelden ze dat ze via de vriendenkring van WV geselecteerd werden. Als ik me goed herinner kende Michiel een goede vriendin van Magda, en gingen goeie vrienden van Hugo regelmatig op vakantie met de ouders van Tom Lenaerts








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #79 Gepost op: 20-01-2003, 18:34:35 »
Nope, niet juist. Tijdens het intervieuw dat Magda en Hugo op de radio gaven vertelden ze dat ze via de vriendenkring van WV geselecteerd werden. Als ik me goed herinner kende Michiel een goede vriendin van Magda, en gingen goeie vrienden van Hugo regelmatig op vakantie met de ouders van Tom Lenaerts

Dit heb ik idd met grote verbazing zitten beluisteren. Is 't dan niet mogelijk om de mol te kunnen ontmaskeren door proberen na te gaan of een van de kanid's kennis is van Michiel of de mensen van Woestijnvis? Ik weet dat dit waarschijnlijk voor ons 'n onmogelijke opgave is, maar als je toevallig Michiel of een van de makers kent en weet dat hij/zij een van de kandi's al persoonlijk kende voor de opnames, dan weet je toch gelijk wie de mol is?  ???

Ik ga er trouwens zeker niet vanuit de de mensen in de filmpjes de mol niet kunnen zijn. De mol kan immers ook leuk naar 'n filmpje van haarzelf kijken. Zijn de kandi's in 't filmpje niet toevallig de drie kandi's die de eerste opdracht moesten doen? Namelijk Sandra, Nicole en Inge? Dat klinkt mij best logisch, want de mol moest drie namen geven en heeft van te voren door de filmpjes besloten dat 't deze drie vrouwen zouden worden. (wat nog steeds niet betekend dat de mol zelf niet een van deze drie vrouwen kan zijn...)  :-\