Poll

Wie is de Mol

Inge
0 (0%)
Marc
14 (34.1%)
Sandra
8 (19.5%)
Stijn
19 (46.3%)

Totaal aantal stemmen: 42

Auteur Topic: Wie is de Mol? (deel 8)  (gelezen 53227 keer)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Wie is de Mol? (deel 1)
« Reactie #20 Gepost op: 19-01-2003, 21:06:28 »
Christophe is de mol

Whahahahah!!!!   ;D  :P







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Talpa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de Mol? (deel 1)
« Reactie #21 Gepost op: 19-01-2003, 21:06:59 »
Ik hoop niet dat het Nicole inderdaad is. Ik vind haar namelijk helemaal niet leuk als mol. Ze heeft zich wel heel erg verdacht gemaakt. Ik ga voorlopig voor Walter.








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de Mol? (deel 1)
« Reactie #22 Gepost op: 19-01-2003, 21:08:47 »
Whahahahah!!!!   ;D  :P

leg je het ons nu uit?







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Wie is de Mol? (deel 1)
« Reactie #23 Gepost op: 19-01-2003, 21:21:59 »
OK, ok, 't was puur toeval eigenlijk. Heb ooit een Belgisch vriendje gehad die Christophe heette, vandaar.
Ik lag natuurlijk helemaal dubbel toen ik zag dat er echt een Christophe mee deed......dusssss. Nou ja, vond het toch wel grappig. Maar de meesten hadden geloof ik toch al het idee dat het toeval was, niet?







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Wie is de Mol? (deel 1)
« Reactie #24 Gepost op: 19-01-2003, 21:31:22 »
Ikke wel hoor  :P (hahahaha)







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Wie is de Mol? (deel 1)
« Reactie #25 Gepost op: 19-01-2003, 21:35:11 »
Sandra... nog steeds.
Al is het maar Elmar's voorgevoel...








Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de Mol? (deel 1)
« Reactie #26 Gepost op: 19-01-2003, 22:03:36 »
Ik ga dit keer voor Bruno. De hoogtevrees leek me teveel op George's hoogtevrees in de eerste aflevering van WIDM3 in Nederland.

Maar over 5 minuten denk ik er waarschijnlijk weer anders over.  ::)








Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de Mol? (deel 1)
« Reactie #27 Gepost op: 19-01-2003, 22:07:37 »
Shadia zou een goede mol zijn omdat ze als enige vijfentwintig minuten geslapen zou hebben wat eigenlijk helemaal niets toevoegd aangezien de opdracht toch niet gehaald wordt. Ik geloof niet dat het ook daadwerkelijk gemeten is en op deze manier komt ze heel goed naar voren omdat het verder toch nix uitmaakte...

Bruno maakt zichzelf erg geliefd door toch over te steken nadat hij in eerste instantie aangeeft het niet te durven. Hij wordt zelfs als een held ontvangen als hij toch de overkant haalt. Opdracht werd daardoor natuurlijk wel gehaald maar maakt hem voor de komende paar dagen niet erg verdacht meer waardoor de groep hem welicht een beetje uit het oog verliest. Doet me denken aan George tijdens het waterskien en fietsen vorig jaar...







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline mikaelv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ook dit gaat voorbij.
Re:Wie is de Mol? (deel 1)
« Reactie #28 Gepost op: 19-01-2003, 22:11:09 »
Shadia heeft inderdaad 25 minuten geslapen. Ze weet niet hoe de anderen het gedaan hebben. Als mol, zo in het begin van de reeks zou ik toch wat minder rustig zijn, denk ik. De slaap der rechtvaardigen zou er dan bij mij toch niet bijzijn.
Slapen kan je of kan je niet. Maar niet slapen is veel gemakkelijker.







Graven, broeders en zusters.

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de Mol? (deel 1)
« Reactie #29 Gepost op: 19-01-2003, 22:12:29 »
Shadia heeft inderdaad 25 minuten geslapen. Ze weet niet hoe de anderen het gedaan hebben. Als mol, zo in het begin van de reeks zou ik toch wat minder rustig zijn, denk ik. De slaap der rechtvaardigen zou er dan bij mij toch niet bijzijn.
Slapen kan je of kan je niet. Maar niet slapen is veel gemakkelijker.

Wie zegt dat ze geslapen heeft....? Dat hoeft niet waar te zijn...







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

aggie

  • Gast
Re:Wie is de Mol? (deel 1)
« Reactie #30 Gepost op: 19-01-2003, 22:14:30 »

Wie zegt dat ze geslapen heeft....? Dat hoeft niet waar te zijn...

Daar geloof ik niet in. Het spel is al ingewikkeld genoeg zonder leugens van de programmamakers...








Offline mikaelv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ook dit gaat voorbij.
Re:Wie is de Mol? (deel 1)
« Reactie #31 Gepost op: 19-01-2003, 22:34:32 »
Shadia heeft wel degelijk 25 minuten geslapen. Dat werd gemeten met de hulp van de instrumenten van de mensen van het Slaapcentrum. (Cfr. de aftiteling).Slaapgolven kan je meten, en dat hebben ze gedaan.
25', 2'(Walter) en 25" (Tiens, dat was Nicole, ...)







Graven, broeders en zusters.

aggie

  • Gast
Re:Wie is de Mol? (deel 1)
« Reactie #32 Gepost op: 19-01-2003, 22:38:03 »
25', 2'(Walter) en 25" (Tiens, dat was Nicole, ...)

Alle drie hebben ze dus geslapen. Dus geen mol... Want er is ook nog zoiets als een tussenfase die niet als slaap telt, maar wel zo voelt. Dus ze hebben allemaal hun best gedaan in een opdracht die makkelijk te saboteren was.








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Wie is de Mol? (deel 1)
« Reactie #33 Gepost op: 19-01-2003, 22:45:55 »
ach als je weet dat ze met een dobbelsteen gewoon overgooien als het resultaat je niet bevalt, waarom dan niet zeggen dat iemand 25 minuten slaapt terwijl je weet dat ze het toch niet hebben gehaald, voorlopg zet je daarmee je mol ff buiten verdenking.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline mikaelv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ook dit gaat voorbij.
Re:Wie is de Mol? (deel 1)
« Reactie #34 Gepost op: 19-01-2003, 22:54:32 »
[quote author=mollemans ach als je weet dat ze met een dobbelsteen gewoon overgooien als het resultaat je niet bevalt, waarom dan niet zeggen dat iemand 25 minuten slaapt terwijl je weet dat ze het toch niet hebben gehaald, voorlopg zet je daarmee je mol ff buiten verdenking.
Citaat

Nope, dat zou valsspelen zijn. Dat geloof ik echt niet. Dat zijn dan geen tips meer, maar dan wordt er gefoefeld.
Dat kunnen ze zich niet permitteren.







Graven, broeders en zusters.

Offline Migo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol die zie je
Re:Wie is de Mol? (deel 1)
« Reactie #35 Gepost op: 19-01-2003, 23:17:51 »
 >:(Wij als mollen zoekers hopen toch wel dat er in deze reeks items verstopt zitten die 1 van ons kan vinden.
Niet zoals de laatste nederlandse reeks waar bijna helemaal niets uit te halen was.
Als er nu weer niets is te vinden dan ga ik in iedergeval afhaken.......








Men kan nooit liegen door te zeggen "Ik lieg"

Offline Templus Lupatus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'll be back
Re:Wie is de Mol? (deel 1)
« Reactie #36 Gepost op: 19-01-2003, 23:57:53 »
Ik weet niet of ik dit hier eigenlijk moet neerzetten, maar er valt mij iets op op de officiele belgische mol-site:

Ik heb het over de silhouetten boven in beeld: op het eerste gezicht denk je dat het een statisch beeld is, als je beter kijkt dan zie je dat twee personen bewegen:
1e persoon: de 4e van links beweegt zijn hoofd van links naar rechts (hoofd wordt gespiegeld).

2e persoon: helemaal rechts , wordt in zijn geheel gespiegeld.

Ik vroeg me af bij wie deze silhouetten hoorden: ik herken in de 1e persoon Stijn, aan de bril en de flinke bos haar, de 2e persoon vond ik wat moeilijker, maar ik denk dat dat Bruno is.

Misschien dat we hier wat mee kunnen: de 4e persoon kijkt over de anderen heen en heeft de leiding (de Mol??). Aan de andere kant kun je zeggen dat drie personen duidelijk apart staan (de 3 personen links), zullen zij overblijven.

Het zal wel niks zijn denk ik, maar....niets is wat het lijkt  ;)








Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Wie is de Mol? (deel 1)
« Reactie #37 Gepost op: 20-01-2003, 00:30:48 »
OK, ok, 't was puur toeval eigenlijk. Heb ooit een Belgisch vriendje gehad die Christophe heette, vandaar.
Ik lag natuurlijk helemaal dubbel toen ik zag dat er echt een Christophe mee deed......dusssss. Nou ja, vond het toch wel grappig. Maar de meesten hadden geloof ik toch al het idee dat het toeval was, niet?

NOOIT gedacht Tweety  :P







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Wie is de Mol? (deel 1)
« Reactie #38 Gepost op: 20-01-2003, 00:35:19 »
Nope, dat zou valsspelen zijn. Dat geloof ik echt niet. Dat zijn dan geen tips meer, maar dan wordt er gefoefeld.
Dat kunnen ze zich niet permitteren.

Dat hebben ze toch al vaker gedaan? Ik herinner met Deborah die tig keer met de dobbelsteen moest gooien omdat ze maar niet boven de 3 uitkwam...
Of Angela die de tas van John wel ff in "bewaring" zou houden, zodat George er later geld uit kon pikken, ook allemaal niet eerlijk maar het gebeurd wel...







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Wie is de Mol? (deel 1)
« Reactie #39 Gepost op: 20-01-2003, 00:51:36 »
Er wordt wel degelijk vals gespeeld. Na de vorige reeks heb ik het geluk gehad enkele molkandidaten in mijn café te krijgen. Daar vertelden ze dat de persoon die achter het gescrambelde beeld in de badkamer NIET dat van de mol was, maar van Nikki. De schrik was te groot dat iemand er toch zou in slagen het beeld te ontrafelen.