Poll

Wie is de Mol

Inge
0 (0%)
Marc
14 (34.1%)
Sandra
8 (19.5%)
Stijn
19 (46.3%)

Totaal aantal stemmen: 42

Auteur Topic: Wie is de Mol? (deel 8)  (gelezen 53225 keer)

Offline Fernand Tempesta

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Failure is no more fatal than success is permanent
Re:Wie is de Mol? (deel 2)
« Reactie #60 Gepost op: 21-01-2003, 11:55:21 »
Heeft dan niemand de twee vingerharen gezien toen bruno de enveloppe overhandigde? Montage of is de mol een man?







Leer van de fouten van anderen. Je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken.

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Wie is de Mol? (deel 2)
« Reactie #61 Gepost op: 21-01-2003, 13:20:33 »
Volgens mij was het een trui in warrig mohair...








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de Mol? (deel 2)
« Reactie #62 Gepost op: 21-01-2003, 13:39:54 »
na 'n nachtje slapen (ik droom nu zelfs al over de Mol  ::) )
nu pas?? ik heb een paar dagen voor het begon over de eerste aflevering gedroomd, maar hoe erg ik ook probeerde te herinneren wie in mijn droom de mol was, tis me niet gelukt...
Ik heb op Sandra gestemd, maar ik verdenk daarnaast ook Shadia en iets minder Nicole en (nog iets minder ;D) Walter.








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Wie is de Mol? (deel 2)
« Reactie #63 Gepost op: 21-01-2003, 13:41:09 »
Volgens mij was het een trui in warrig mohair...


ja, het was zo'n geitenwollensokkentrui.








Offline Great-Dutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wie is de Mol? (deel 2)
« Reactie #64 Gepost op: 21-01-2003, 16:08:30 »
Mensen die geitewollentruien dragen hebben een apart karakter, ik zou Bruno of Stjn niet zo in een geitewollentrui zien, maar misschien heb ik et mis.









You can fool all people some of the time and you can fool some people all of the time, but you can't fool all people all of the time.

Offline Melissa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Wie is de Mol? (deel 2)
« Reactie #65 Gepost op: 21-01-2003, 20:22:03 »
Ja dat heb ik ook al ged8 maar ze kunnen daar even goe een andere persoon zetten hé  ;) Ik weet wel dat ik de volgende afleveringen goed ga zien naar iedereen die zo een trui draagt  :-* Slutjes
Melissa
xxx
 :-X







Dikke zoen,
Melissa

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de Mol? (deel 1)
« Reactie #66 Gepost op: 21-01-2003, 22:45:36 »
...Daar vertelden ze dat de persoon die achter het gescrambelde beeld in de badkamer NIET dat van de mol was, maar van Nikki. De schrik was te groot dat iemand er toch zou in slagen het beeld te ontrafelen.

Dikke kans dus dat degene in de geitewollensokkentrui niet de echte mol was!








Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re:Wie is de Mol? (deel 2)
« Reactie #67 Gepost op: 21-01-2003, 23:51:41 »
Hey, ik weet niet goed waar ik dit moet posten, maar ik dacht zo. In Nederland is het een beetje traditie geworden om een bericht te krijgen van de echte mol. Zou dat ook mogelijk zijn met de echte mol uit België? Dat lijkt mij op zich wel echt gaaf. Compuart, Malcolm en die andere Molgoden, kunnen jullie daar iets mee regelen?







de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re:Wie is de Mol? (deel 2)
« Reactie #68 Gepost op: 22-01-2003, 14:26:18 »
Ik denk dat gij een beetje droomt... De mol heeft hier nooit voor de uitzending van de finale iets publiekelijk gedaan.







Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wie is de Mol? (deel 2)
« Reactie #69 Gepost op: 22-01-2003, 14:33:01 »
Ik denk dat gij een beetje droomt... De mol heeft hier nooit voor de uitzending van de finale iets publiekelijk gedaan.

Pardon? De heer Langenberg was niet weg te meppen van deze site!







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re:Wie is de Mol? (deel 2)
« Reactie #70 Gepost op: 22-01-2003, 14:37:50 »
Ik bedoel dan wel de belgische mol hé... Sorry voor het misverstand.







Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de Mol? (deel 2)
« Reactie #71 Gepost op: 24-01-2003, 14:54:19 »
Ok, mijn eerste post dit seizoen. Heb wel al een hoop gelezen hier.

Ik heb op Stijn gestemd, maar dat is maar een wilde gok omdat ik niets beters weet. Hij viel me als eerste op, omdat hij werd voorgesteld vóór Marc, terwijl hij pas na hem de kamer binnenkwam. Maar dat kan best een afleidingsmanouvre geweest zijn, natuurlijk.  ;)








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Wie is de Mol? (deel 2)
« Reactie #72 Gepost op: 24-01-2003, 21:23:08 »
Hi Jayne.....long time no see zeg!

btw 't is Inge hoor, niet Stijn... ;)







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Wie is de Mol? (deel 2)
« Reactie #73 Gepost op: 24-01-2003, 21:30:48 »
Hey, ik weet niet goed waar ik dit moet posten, maar ik dacht zo. In Nederland is het een beetje traditie geworden om een bericht te krijgen van de echte mol. Zou dat ook mogelijk zijn met de echte mol uit België? Dat lijkt mij op zich wel echt gaaf. Compuart, Malcolm en die andere Molgoden, kunnen jullie daar iets mee regelen?

Bij de Nederlandse mol postte regelmatig de enige echte mol op het forum ja, dat zal dit jaar bij de Nederlandse mol hoogstwaarschijnlijk niet meer gebeuren ( laten we het er op houden dat ons molletje met pensioen is ;) ) en bij de Belgische serie al helemaal niet.

PS : welcome back Jayne :)







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Wie is de Mol? (deel 2)
« Reactie #74 Gepost op: 24-01-2003, 22:20:29 »
Mijn hart zegt : "Bruno", maar dat is de George naschok vermoed ik.
Please, george kom terug, "Zuur man" ik mis de "Loco in de Coco".

Dus laten we het er op houden dat de Mol de minst verdachte van allen is : Marc.
Niet vergeten dat Marc bij de (te) vroegtijdige schutters was (zijn idee ?) en meer nog : Hij is zowat het minst in beeld gebracht.
Piece of Cake, and if you don't piss on the cake : Peace to your cake.







« Laatst bewerkt op: 24-01-2003, 22:21:45 door Gotcha »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Wie is de Mol? (deel 2)
« Reactie #75 Gepost op: 25-01-2003, 11:17:57 »
Piece of Cake, and if you don't piss on the cake : Peace to your cake.

Someone said to me: "Peace on you", and I replied: "Piss on you too, you son offa bitch!", I'm going back to Italia...








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wie is de Mol? (deel 2)
« Reactie #76 Gepost op: 25-01-2003, 15:15:00 »
Someone said to me: "Peace on you", and I replied: "Piss on you too, you son offa bitch!", I'm going back to Italia...


 ;D ;D ;D

@Gotcha: ik heb af en toe ook wel zoiets van: hmm Bruno lijkt verdacht veel op George ! Tekenaar en hoogtevrees... maar dan denk ik weer van: toch geen 2 George's na elkaar? alléja, zou WV dat doen, wetende dat er veel ook de nederlandse mol volgen?







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Teddybear

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Bach rules !
Re:Wie is de Mol? (deel 2)
« Reactie #77 Gepost op: 25-01-2003, 18:26:07 »
;D ;D ;D

 maar dan denk ik weer van: toch geen 2 George's na elkaar? alléja, zou WV dat doen, wetende dat er veel ook de nederlandse mol volgen?

En de Brits, en de Amerikaanse, en de Hongaarse, ...
Wat die Hongaarse betreft, misschien hebben jullie dit al gehoord, maar voor diegenen die het niet weten : het blijft grappig.
De Mol in Hongarije lijkt nog niet van ver op onze Mol.
En dan bedoel ik dus het programma. De Woestijnvissers vragen wat de proeven zijn. De Hongaren leggen het uit, en dan blijkt dat zij er een soort Spel Zonder Grenzen van gemaakt hebben. Eén van de proeven bestaat erin dat de kandidaten naar een tafel moeten lopen, een stok oprapen en terugkeren met die stok. "Yes", zegt een Woestijnvisser. "But who is the Mole ?"
Antwoordt die Hongaarse producer : "Iet ies very simple. He who drops stick is Mole".








Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re:Wie is de Mol? (deel 2)
« Reactie #78 Gepost op: 25-01-2003, 18:45:38 »
Teddybear is er precies vroeg bij vanavond ?







Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline Lauren

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Koekoek!
Re:Wie is de Mol? (deel 2)
« Reactie #79 Gepost op: 26-01-2003, 00:13:22 »
Hallo!
Ik zit nu vast in de verkeerde topic en jullie hebben het er vast al over gehad, maar dat heb ik gemist en toch wil ik het weten... Vandaar!
Op de officiele belgische site staat bij extra's een testje voor de kijker. Waar slaat dit op? En dan vooral vraag 1. Zou iemand me het kunnen vertellen? Is het van belang bij onze zoektocht naar de Mol?
Alvast bedankt voor jullie hulp!







Koekoek!