Auteur Topic: Bruno is (niet) de mol!  (gelezen 29120 keer)

Offline Coma

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #60 Gepost op: 21-01-2003, 21:25:45 »
Deze opmerking is al in een andere thread gepost...toch even hier laten vallen.

Bij de tweede opdracht mocht de mol punten uitdelen onder de ogen van de andere kandidaten.
De volgorde is nogal apart...

1  Stijn (22 jaar, kreeft)
2  Shadia (25 jaar, kreeft)
3  Sandra (30 jaar, stier)
4  Bruno (30 jaar, maagd)
5  Christophe (34 jaar, maagd)
6  Inge (35 jaar, stier)
7  Corry (39 jaar, stier)
8  Nicole (41 jaar, leeuw)
9  Marc (45 jaar, steenbok)
10 Walter (50 jaar, vis)

De kandidaten werden dus van jong naar oud bij Michiel geroepen, behalve Sandra en Bruno; deze werden omgewisseld (een stier is in april-mei jarig en een maagd in augustus-september)!

Toeval? Misrekening? Het zou wel verdacht zijn en het moet je echt al opvallen. Dit zou wel eens een hint kunnen zijn van de makers.








Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #61 Gepost op: 21-01-2003, 23:32:41 »
Kun je mischien een filmpje van je vader op het web zetten zodat we dat kunnen checken?  ;) Ik zag het ook, maar het gaat echt heel rapide. Daar hoort wel een hartslag van 130 bij.
Maar je kan idd bruno dan nog niet als mol uitsluiten...


je kan perfect tandenknarsen zonder een hoge hartslag te hebben hoor. maar bon, normaal gezien fake je zoiets niet of je moet al héél doortrapt zijn en zelfs een mol gaat zich met zulke dingen niet bezighouden denk ik. wat mij betreft is bruno's angst dus ècht; wat nog niets zegt over zijn al dan niet mol-zijn natuurlijk.  8)







« Laatst bewerkt op: 21-01-2003, 23:34:22 door wolfje »

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #62 Gepost op: 22-01-2003, 05:09:31 »
...je moet al héél doortrapt zijn en zelfs een mol gaat zich met zulke dingen niet bezighouden denk ik. wat mij betreft is bruno's angst dus ècht; wat nog niets zegt over zijn al dan niet mol-zijn natuurlijk.  8)
Wolfje, zoals reeds enkele anderen hier hebben opgemerkt doet dit heel erg denken aan George vorig jaar. Ik weet niet of jij die serie hebt gevolgd. Maar toon het abseilen van "George met de hoogtevrees" aan de stuwdam en ik denk dat elke psycholoog of "hoofdspier-til-deskundige" bij het zien van die aflevering je zal vertellen dat het echt is.
Hoe deed George dat dan, want tenslotte is hij geen beroepsacteur ?
Wel vrij eenvoudig : Hij had zich 3 dagen na elkaar zitten inprenten dat hij echt hoogtevrees had.
Bruno zou van George wel eens eea geleerd kunnen hebben.
Afwachten of hij nog meer George-truukjes heeft overgenomen.

Ik vraag me trouwens af hoe het komt dat Bruno zomaar naar beneden in de ravijn durft kijken vanop dat gammele brugje ?

Uiteraard kan Bruno dit allemaal spelen om zich verdacht te maken. Tijd, maar ook de "iedereen gelijke kansen" theorie, brengt wel raad.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #63 Gepost op: 22-01-2003, 09:40:22 »
Deze opmerking is al in een andere thread gepost...toch even hier laten vallen.

Bij de tweede opdracht mocht de mol punten uitdelen onder de ogen van de andere kandidaten.
De volgorde is nogal apart...

1  Stijn (22 jaar, kreeft)
2  Shadia (25 jaar, kreeft)
3  Sandra (30 jaar, stier)
4  Bruno (30 jaar, maagd)
5  Christophe (34 jaar, maagd)
6  Inge (35 jaar, stier)
7  Corry (39 jaar, stier)
8  Nicole (41 jaar, leeuw)
9  Marc (45 jaar, steenbok)
10 Walter (50 jaar, vis)

De kandidaten werden dus van jong naar oud bij Michiel geroepen, behalve Sandra en Bruno; deze werden omgewisseld (een stier is in april-mei jarig en een maagd in augustus-september)!

Toeval? Misrekening? Het zou wel verdacht zijn en het moet je echt al opvallen. Dit zou wel eens een hint kunnen zijn van de makers.

ok, coma. mooi uiteenzetting en zeker wat om over na te denken.......









Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #64 Gepost op: 22-01-2003, 15:37:58 »
Wolfje, zoals reeds enkele anderen hier hebben opgemerkt doet dit heel erg denken aan George vorig jaar. Ik weet niet of jij die serie hebt gevolgd. Maar toon het abseilen van "George met de hoogtevrees" aan de stuwdam en ik denk dat elke psycholoog of "hoofdspier-til-deskundige" bij het zien van die aflevering je zal vertellen dat het echt is.
Hoe deed George dat dan, want tenslotte is hij geen beroepsacteur ?
Wel vrij eenvoudig : Hij had zich 3 dagen na elkaar zitten inprenten dat hij echt hoogtevrees had.

ah; ik dacht dat george ècht (een beetje) hoogtevrees had en dat hij dat helemaal niet hoefde te spelen. nuja, bij george was er ook geen duidelijk bewijs van die angst zoals dat tandenknarsen bij bruno hé.  :)

dat bruno dit zomaar zou gecopieerd hebben, zou van niet veel originaliteit getuigen en is dus eerder niets voor woestijnvis, maar ik kan me vergissen natuurlijk.. bovendien bevinden ze zich dan op gevaarlijk terrein, want hoeveel vlamingen volgden die nederlandse mol niet? iederéén heeft het nu over: "zie je wel; net als george!" daarom dat bruno in de polls ook vrij hoog scoort..

maar nogmaals, het zegt niets over zijn al dan niet mol zijn, dus veel zin heeft het niet er verder bij stil te staan.








Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #65 Gepost op: 22-01-2003, 18:20:40 »
De kandidaten werden dus van jong naar oud bij Michiel geroepen, behalve Sandra en Bruno; deze werden omgewisseld (een stier is in april-mei jarig en een maagd in augustus-september)!

Ik denk dat ze niet gekeken hebben naar in welke maand iemand geboren is maar alleen naar de leeftijd... Dan klopt het gewoon want Sandra en Bruno zijn wel allebei 30 jaar. Dus ik denk dat hier niets uit te halen valt helaas :(








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #66 Gepost op: 22-01-2003, 18:56:31 »
ah; ik dacht dat george ècht (een beetje) hoogtevrees had en dat hij dat helemaal niet hoefde te spelen. nuja, bij george was er ook geen duidelijk bewijs van die angst zoals dat tandenknarsen bij bruno hé.  :)

Nou, George bibberde toch aardig bij 't abseilen. Ik was er iig ook ingetrapt en dacht dat hij echt hoogtevrees had.  :-\

Maar zoals al eerder geschreven: je gaat er zelf in geloven als je jezelf iets in je hoofd prent en dan komt 't ook geloofwaardig op anderen over.  ;)

Citaat
maar nogmaals, het zegt niets over zijn al dan niet mol zijn, dus veel zin heeft het niet er verder bij stil te staan.

Nee denk ik ook niet. Als is Bruno de mol, dan nog zou hij echt hoogtevrees kunnen hebben. Op zich zou ik 't wel slim vinden om 'n mol te kiezen met hoogtevrees, want die hoeft 't dan nooit te faken! En 't komt waarschijnlijk ook nog 'ns zeer geloofwaardig over...  ;)








Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #67 Gepost op: 22-01-2003, 19:27:00 »

Wat ik mij niet kan voorstellen is dat de kandidaten de Nederlandse serie niet hebben gezien, alhoewel dit een criterium kan geweest zijn bij de selectie.
Wordt vervolgd...

Ze kunnen toch liegen dat ze de Nederlandse serie niet gezien hebben?









Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #68 Gepost op: 22-01-2003, 19:30:50 »
het zou mij anders niet zo verbazen als ze de nederlandse serie echt niet gezien hadden. er zijn namelijk genoeg mensen in nederland, dus waarschijnlijk ook wel in belgie, die alleen de nederlandse serie gezien hebben, niet eens uitgebreid hebben gezocht naar de mol, maar zich toch in schrijven. volgens mij zitten er in iedere serie wel een paar mensen die het een leuke serie vinden, maar niet uitgebreid op zoek gaan en ook niet per se een serie uit een ander land volgen.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #69 Gepost op: 22-01-2003, 19:48:15 »
het zou mij anders niet zo verbazen als ze de nederlandse serie echt niet gezien hadden. er zijn namelijk genoeg mensen in nederland, dus waarschijnlijk ook wel in belgie, die alleen de nederlandse serie gezien hebben, niet eens uitgebreid hebben gezocht naar de mol, maar zich toch in schrijven. volgens mij zitten er in iedere serie wel een paar mensen die het een leuke serie vinden, maar niet uitgebreid op zoek gaan en ook niet per se een serie uit een ander land volgen.

Nee.. want anders hadden we de kandi's wel hier op t forum gezien  ;)








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #70 Gepost op: 23-01-2003, 04:16:21 »
Nee.. want anders hadden we de kandi's wel hier op t forum gezien  ;)
Wie weet...
Ik vond het gespeculeer gedurende de vorige 8 maanden over mijn deelname aan deze Vlaamse serie anders wel grappig. Wat 1 zinnetje op een forum al niet kan teweegbrengen.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #71 Gepost op: 23-01-2003, 16:41:36 »
Wie weet...
Ik vond het gespeculeer gedurende de vorige 8 maanden over mijn deelname aan deze Vlaamse serie anders wel grappig. Wat 1 zinnetje op een forum al niet kan teweegbrengen.

Heh? Heb je mee gedaan dan? Nee toch??
Of was t dat je je opgegeven had en dat de rest niet wist of je aangenomen was??









Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #72 Gepost op: 23-01-2003, 16:51:28 »
Hey Gotcha, volgens mij ben jij een k's-addept ?!







Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #73 Gepost op: 24-01-2003, 06:26:07 »
Hey Gotcha, volgens mij ben jij een k's-addept ?!
Neen, gewoon een heidense mollevanger







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #74 Gepost op: 24-01-2003, 16:21:52 »
een 30-jarige kunstenaar met hoogtevrees.... dat gaat me echt iets te ver hoor. dan had woestijnvis beter gelijk george kunnen bellen om nog een keer mol te zijn. zou het echt zo simpel zijn??
het feit dat bruno kandidaat is bewijst alleen maar een hoog humorgehalte bij de redactie!

groetjes daantje







Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #75 Gepost op: 24-01-2003, 18:47:32 »
Daantje schreef:
een 30-jarige kunstenaar met hoogtevrees.... dat gaat me echt iets te ver hoor. dan had woestijnvis beter gelijk george kunnen bellen om nog een keer mol te zijn. zou het echt zo simpel zijn??
Misschien denken de kandi's die de NL-serie kennen ook wel zo.... ;)








« Laatst bewerkt op: 24-01-2003, 18:51:27 door Rocky »
Thank U

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #76 Gepost op: 26-01-2003, 20:26:03 »
Bruno beweert dat Walter uit het jaar 1950 is terwijl hij 50 jaar is. Dat lijkt me juist de makkelijkste om te onthouden...








Offline Silver_Wing

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #77 Gepost op: 26-01-2003, 22:04:26 »
Ben ik gek of was bruno tijdens de excecutie met zijn vingers aan de muis in gebarentaal L O M aan het spellen?  Wel heel spastisch overigens, dus het kan ook zijn dat ik gek ben








Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #78 Gepost op: 26-01-2003, 22:11:35 »
Ben ik gek of was bruno tijdens de excecutie met zijn vingers aan de muis in gebarentaal L O M aan het spellen?  Wel heel spastisch overigens, dus het kan ook zijn dat ik gek ben

 ;D  t klinkt iig al grappig :)








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Bruno is (niet) de mol!
« Reactie #79 Gepost op: 26-01-2003, 22:13:45 »
Even video terugspoelen, : ja, ik zag het !! Zo, goed gezien zeg !! Echt ! LOM ! En ik verdacht hem al dus nu weet ik het zeker :) thanks.







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .