Auteur Topic: Corry is (niet) de mol!  (gelezen 21663 keer)

Offline dominiek.be

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There Is Reason To Believe
Re:Corry is (niet) de mol!
« Reactie #40 Gepost op: 27-01-2003, 13:22:46 »
  • Corry merkt de infaroodlijn op.
  • Corry raakt gebleseerd. Michiel zei van te voren dat als de mol geblesseerd zou raken, het spel zou stoppen.

Michiel zei inderdaad dat het spel zou stoppen als de mol geblesseerd zou raken. Ikzelf ben er echter nog steeds niet van overtuigd dat Corry geblesseerd is : de programma-makers kunnen ons (en de andere kandidaten) écht wel alles wijsmaken op dat vlak... En Michiel zei niét dat het spel zou stoppen als de mol deed alsóf hij/zij geblesseerd was.

Meer nog : het onderwerp 'blessures' kwam volgens mij nooit ter sprake bij één van de voorgaande edities van de Mol. Nu er plotseling een échte gekwetste gevallen is (of toch doet alsof) begint Michiel rond te bazuinen dat "indien het de mol zou geweest zijn, zou het spel zeker afgelopen zijn". De Woestijnvissers zeggen meestal niet wie de mol is. Maar ze gaan volgens mij ook niet klakkeloos zeggen wie de mol niét is... En dus ben ik zéér wantrouwig. En houd ik het bij Corry als mol.

En trouwens : was het niet Sandra die de bowling- en de baseball-dinges vond ???








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Corry is (niet) de mol!
« Reactie #41 Gepost op: 27-01-2003, 13:29:00 »
Nee, want Sandra was bezig met de 'superkandidaat'opdradcht.







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Corry is (niet) de mol!
« Reactie #42 Gepost op: 27-01-2003, 17:15:35 »
Meer nog : het onderwerp 'blessures' kwam volgens mij nooit ter sprake bij één van de voorgaande edities van de Mol. Nu er plotseling een échte gekwetste gevallen is (of toch doet alsof) begint Michiel rond te bazuinen dat "indien het de mol zou geweest zijn, zou het spel zeker afgelopen zijn". De Woestijnvissers zeggen meestal niet wie de mol is. Maar ze gaan volgens mij ook niet klakkeloos zeggen wie de mol niét is... En dus ben ik zéér wantrouwig. En houd ik het bij Corry als mol.

Als het fake is om te mollen zou dat wel erg flauw zijn, vind ge niet? Nee daar geloof ik niet in. Het neemt niet weg dat Corry natuurlijk wel een serieus geblesseerde mol zou kunnen zijn  ;)









Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Corry is (niet) de mol!
« Reactie #43 Gepost op: 27-01-2003, 20:18:05 »
Ik vond Corry wel redelijk verdacht doen toen ze bij die weegschaal tegen Shadio zei "jij moet daar heen want jij bent ( handgebaren ) "slim".. wisten ze dat de bom in de ruimte er na lag ??? En Shadia , dat slim viel wel mee gezien het filmpje met het raadsel ( Ik kan u nu al niet meer volgen.. )







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Corry is (niet) de mol!
« Reactie #44 Gepost op: 28-01-2003, 15:19:56 »
Een fake-gipsen-pootje? Ik denk 't niet. Wel opvallend dat er met het tonen van de kokertjes al zo werd ingezoomd op Corry's rechterbeen waar haar koker op zat vast getaped!







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Corry is (niet) de mol!
« Reactie #45 Gepost op: 30-01-2003, 13:52:53 »
Ik denk dat Corry niet de mol is... omdat de makers anders wel gewacht zouden hebben met de beslissing i.v.m. het afkopen van de vrijstelling. Volgens mij hadden ze als ze dat gewild hadden best nog even kunnen wachten tot Corry terug was uit het ziekenhuis met de opnames...

Als Corry de mol is zou ze er wel bij moeten zijn om de groep in de goede richting (van het afkopen) te pushen.

Als Corry niet de mol is maakt het niet zoveel uit, misschien zelfs gunstig voor de mol als de sociale Corry er niet bij is...









Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Corry is (niet) de mol!
« Reactie #46 Gepost op: 30-01-2003, 16:16:13 »
Mee eens, vond het ook wat raar gaan .. eerste hoor je krak ( zal wel een takje zijn ) en zie je Corry kermend tussen de brandnetels, dan gaan ze vorlijk verder met de proef  - mams en ik - hé, wat doen ze met Corry?! - en op het eind pas komt Corry terug .. Als mol had ze wel mooi veel gelegenheid om info uit te wisselen met de crew.. amar ik heb haar ook van mijn Mollenlijstje geschrapt ( samen met Walter ).. twijfel nog over Sandra..die is volgens mij slimmer dan ze doet denken.







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Corry is (niet) de mol!
« Reactie #47 Gepost op: 30-01-2003, 20:15:26 »
Toevoeging aan het lijstje van WC Eend waarom Corry wel de mol is:

Aflevering 2: bij de "bom-proef"  blijft ze maar volhouden dat ze verkeerd bezig zijn, terwijl ze juist goed bezig zijn. Tijdverlies-onzekerheid-onrust enz.







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline sproet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Corry is (niet) de mol!
« Reactie #48 Gepost op: 3-02-2003, 14:44:30 »
Nog een toevoeging aan het lijstje van wc eend waarom Corry wel de mol zou kunnen zijn. In de auto net voor het ongeluk zit Corry lekker te kletsen Ineens kijkt ze achterom en zegt tegen
Marc dat hij uit moet kijken want er komt een auto hard achter hen aangereden (niet letterlijk maar daar kwam het op neer)  Als ze de mol is moest ze Marc wel waarschuwen want anders zou het gevaarlijk kunnen zijn  het is wel erg toevallig dat ze het op het juiste moment zei.
grr en ze is mijn mol niet eens








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Corry is (niet) de mol!
« Reactie #49 Gepost op: 3-02-2003, 15:12:01 »
bij de botsing zit corry in de auto van het ongeluk. ik vind het behoorlijk verdacht dat iemand met zo'n been geen kik geeft bij een aanrijding, je zou toch verwachten dat dat ff pijn moet doen. we kunnen de schok die de auto krijgt zien en die is best groot...

vervolgens rijden ze naar het politiebureau, en als marc iets naar achter aangeeft raakt hij corry's been. ze zet t meteen op een kermen. niet dat het lang duurt, maar ze geeft meer blijk van pijn dan bij de aanrijding, terwijl je toch zou verwachten dat juist dat pijn zou doen.

verdacht...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline sproet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Corry is (niet) de mol!
« Reactie #50 Gepost op: 3-02-2003, 16:17:05 »
bij de botsing zit corry in de auto van het ongeluk. ik vind het behoorlijk verdacht dat iemand met zo'n been geen kik geeft bij een aanrijding, je zou toch verwachten dat dat ff pijn moet doen. we kunnen de schok die de auto krijgt zien en die is best groot...


Daar heb je gelijk in, ze had op zijn minst toch au moeten zeggen








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Corry is (niet) de mol!
« Reactie #51 Gepost op: 3-02-2003, 16:21:28 »
Corry ziet de auto niet aankomen, ze zijn verkeerd gereden en corry raadt marc aan zijn pinkers aan te doen(voor nederlanders knipperlichten). Ze willen nl draaien en het zicht is verslechterd door de regen.

Daarna zien we een glimp van de andere auto en doet inge haar gordel om. Verder heeft ze tijdens de aanrijding haar been naar beneden en als Marc haar zeer doet omhoog, dat is een verschil in pijnervaring. Dont try that, it hurts.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Corry is (niet) de mol!
« Reactie #52 Gepost op: 3-02-2003, 16:23:33 »
bedoel je dat als ze haar been omlaag heeft, ze dan minder pijn heeft? ik heb een keer mijn enkel verstuikt, en toen zat mijn been ook gewoon en liep er iemand tegen m'n stoel aan en kreeg ik dus ook een soort schok, en dat deed dus echt wel pijn...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline sproet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Corry is (niet) de mol!
« Reactie #53 Gepost op: 3-02-2003, 16:27:00 »
Corry ziet de auto niet aankomen, ze zijn verkeerd gereden en corry raadt marc aan zijn pinkers aan te doen(voor nederlanders knipperlichten). Ze willen nl draaien en het zicht is verslechterd door de regen.


Bedankt voor de vertaling mollemans  ik dacht dat ze met pinkers de auto bedoelde die achterop hen reed omdat dat hetzelfde moment was.








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Corry is (niet) de mol!
« Reactie #54 Gepost op: 3-02-2003, 16:51:02 »
eh doris , nee als ze haar been omlaag heeft heeft ze wat ruimte als de klap er is. marc stoot direct tegen het been aan dat is dus een direct trauma en dat6 doet zeerder. Vandaar.

Die vertaling geen probleem, graag gedaan.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Corry is (niet) de mol!
« Reactie #55 Gepost op: 3-02-2003, 17:58:57 »
kee, zo kan je het ook bekijken. maar wat ik bedoel is zeg maar dat je toch een tik krijgt, snap je? je been blijft dan nl. niet stil, krijgt een soort tik en au.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Corry is (niet) de mol!
« Reactie #56 Gepost op: 3-02-2003, 18:24:06 »
J amaar corry is een harde, kijk maar naar volgende week in de Mol..








we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Corry is (niet) de mol!
« Reactie #57 Gepost op: 4-02-2003, 10:19:39 »
In ieder geval, de blessure is echt, als dr iemand tegenaanstoot en je meteen auw roept.. dat valt niet te acteren.. zit Walter er even goed naast zeg !







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Corry is (niet) de mol!
« Reactie #58 Gepost op: 4-02-2003, 12:18:21 »
Corry ziet de auto niet aankomen, ze zijn verkeerd gereden en corry raadt marc aan zijn pinkers aan te doen(voor nederlanders knipperlichten). Ze willen nl draaien en het zicht is verslechterd door de regen.
Zijn ze verkeerd gereden dan?
Nee, je hoort Corry zeggen dat Marc de vier pinkers moest opzetten. Ik weet niet hoe men in Nederland richting aangeeft als ze gaan draaien, maar wij zetten er dan eentje aan. ;)
De 4 pinkers zet men meestal op om aan te tonen dat men stilstaat of in de file staat. Zeker als je al ziet dat er iemand achter je een beetje de rare kerel zit uit te hangen.








Re:Corry is (niet) de mol!
« Reactie #59 Gepost op: 4-02-2003, 12:33:55 »
Corry is voor mij de mol voorlopig om devolgende hoofdredenen
1)Zeer slecht schieten maar vooral die "Shit !!" uitroep
2)Het rare gedrag bij de heli-proef ... ze stond bijna stil toen ze haar voet 'zogezegd'(ik geloof het nog steeds niet) omsloeg.
3)Ze denkt nooit niet positief mee ...
4)Ze is wat afwachtender geworden want er zijn er een paar die vooral 'de mol' willen winnen en die het al weten (Marc en Sandra) en daarom alle moeite gaan doen om de anderen op een verkeerd been te zetten door zichzelf als mol te profileren.
Corry laat het dan maar bij kleine akties ... vrij onopvallend ... en ze houdt zich nogal van den domme.