Auteur Topic: Inge is (niet) de mol!  (gelezen 79006 keer)

Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #60 Gepost op: 27-01-2003, 06:51:44 »
Inge heeft zichzelf wel heel verdacht gedragen tijdens de paintballproef. Vooraleerst zat ze in de positie om de proef te saboteren, namelijk het kamp van de verliezers. Daardoor liet ze zich als eerste afschieten. Vervolgens slaagde ze erin Nicole en Shadia over te halen om een geslaagde proef alsnog te doen mislukken door de vrijstelling af te kopen, terwijl ze volgens haar profiel op de officiële website van de mol verklaart dat ze "voor een vrijstelling tegen de groep in zou gaan."
Tijdens de bomproef staat ze aan het touw en zegt dat ze dit nog nooit gedaan heeft en dat ze het niet zit zitten.

Misschien heeft ze wel voorkennis van de proeven:
Ze vind als eerste het materiaal in het lege fabriekspand.
Ze zegt dat de cijfercombinatie zowel rechtlijnig als diagonaal moet kloppen, terwijl Michiel enkel vermeldde dat de som per RIJ 15 moest zijn. Inge blijkt achteraf juist te zijn, hoe kon ze dit weten?
In de wagen begint erover dat ze de proef zou doen mislukken om een vrijstelling tegen te gaan. Een vrijstelling teniet doen primeert boven geld in de pot. Had ze dan voorkennis over het feit dat die vrijstelling kon afgekocht worden?








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #61 Gepost op: 27-01-2003, 12:31:54 »
Mijn overzicht van molse en onmolse acties van Inge.

Waarom is Inge niet de mol?

Aflevering 1
  • Ze heeft een goed over de uitvalsbasissen.
  • Ze vindt Bruno en brengt hem tijdig naar 'huis'.
  • Haalt bij opdracht 2 haar punten binnen samen met Bruno.
  • Bij opdracht 3 zonder tussenstop het eind gehaald.
Aflevering 2
  • Ze vindt bij de bomopdracht de bowlingbal.
  • Inge zet de spiegels bij de infaroodstraal (goed) neer.
Waarom is Inge wel de mol?

Aflevering 1
  • Inge zet de Noord-Oost-Zuid-West 'pionnen' verkeerd.
  • Inge loopt mis (opdracht 1)
  • Ze ziet Corry niet terwijl ze onder de brug doorvaart.
Aflevering 2
  • Ze heeft bij de controle (opdracht 1) haar koker niet bij zich.'
  • Inge stribbelt tegen als ze met het touw een paar meter naar boven moet klimmen.
  • Inge wordt uitgeschakeld bij opdracht 4.
  • Inge koopt samen met Marc, Shadia en Nicole de vrijstelling van Walter af.
  • Hoe weet Inge in de auto al dat ze de vrijstelling kunnen afkopen terwijl Michiel dit nog niet heeft gezegd?
« Laatst bewerkt op: 28-01-2003, 12:45:56 door WCEend »
Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline LaCanta

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #62 Gepost op: 27-01-2003, 13:10:47 »
Vervolgens slaagde ze erin Nicole en Shadia over te halen om een geslaagde proef alsnog te doen mislukken door de vrijstelling af te kopen, terwijl ze volgens haar profiel op de officiële website van de mol verklaart dat ze "voor een vrijstelling tegen de groep in zou gaan."
Wanneer Inge zegt "voor een vrijstelling tegen de groep in zou gaan", dan heeft ze het natuurlijk over een vrijstelling voor zichzelf. Geld van de pot opofferen om een vrijstelling voor iemand anders te vermijden, ligt volledig in de zelfde lijn. Dus is er geen tegenspraak (maar dat neemt niet weg dat dit alles heel mols is).

LC.







Molverdenking Chinese serie: Chang, Engelse: John, Franse: Marianne, Amerikaanse: Shirley, Turkes: Ahmed, Belgische: Jan, Nederlandse: Kees, Spaanse: Carmen, Italiaanse: Maria, Russishe: Nadia, Japans

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #63 Gepost op: 27-01-2003, 13:49:35 »
Ik vind Inge ook heel verdacht. Helaas heb ik afl. 1 moeten missen, maar gisteren was ik er gelijk van overtuigd. Inge is de Mol. Zij was (ook) haar kokertje verloren, maar deze is niet teruggevonden. Dus weer 500 euro uit de pot (in totaal 1000). En ze was er ook niet rouwig om.

Verder vond ik haar tijdens de opdracht in het gebouw ook afwezig, ook al had ze wel de bowlingbal gevonden. Maar als mol kan je niet alles saboteren...

De enige die baat bij GEEN vrijstelling en zo min mogelijk geld in de pot heeft, is de Mol. Zij was als eerste die zei dat er GEEN vrijstelling mocht komen (niet eerlijk... amme hoela) en dat er dus ruim 2,5 duizend euro uit de pot gehaald moet worden om deze af te kopen. Die actie was voor mij de doorslaggevendste: INGE IS DE MOL!!!








I got that tunnel vision going through my  head

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #64 Gepost op: 27-01-2003, 16:50:04 »
Ik vond dat er wel een beetje te dik boven op liggen. Ze had beter af kunnen wachten totdat de anderen tot die conclusie zouden komen. Ze wist tenslotte al dat Marc ook het geld zou opofferen.

Daarnaast wie zegt dat niet Shadia of Marc in de auto over de vrijstelling zijn begonnen? Dat wij net het stukje zien waarbij Inge uit 'r dak gaat ja... handige montage?








Offline Coma

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #65 Gepost op: 27-01-2003, 20:13:55 »
Ik had al op voorhand een vermoeden dat iemand bij de eerste controle het kokertje niet zou bijhebben. Dat dit Inge blijkt te zijn is voor mij net niet mols. Inge probeert daar zichzelf verdcht te maken bij de andere kandidaten. Ik vind dit zelf veel te doorzichtig; waarom zou een mol voor een luttele 500 euro zijn kokertje kwijtspelen. Een mol tracht net zoveel mogelijk de verdenking van zich af te houden. Hoe minder mensen hem verdenken, hoe beter voor het spel. Een overduidelijke actie als je koker kwijtspelen is totaal onmols voor mij. Ik vind dat dit een argument is dat heel sterk tegen Inge pleit als mol. Desalniettemin schrijf ik ze nog niet af.








Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #66 Gepost op: 28-01-2003, 04:02:06 »


Daarnaast wie zegt dat niet Shadia of Marc in de auto over de vrijstelling zijn begonnen?

Inge heeft wel degelijk toegegeven dat het idee van haar kant kwam. Dit deed ze net voordat ze moest stemmen.








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #67 Gepost op: 28-01-2003, 10:00:32 »
Inge heeft dus hoogtevrees. Ik dacht al zoiets in aflevering 1. Ze gaat quasi huilend over die touwen, wrijft de traantjes uit haar ogen als ze weer op de brug staat en ook voorl omdat heel de groep haar feliciteerd. Volgens mij is daar ook een klein voorspel van hoogtevrees aan vooraf gegaan.
Ook in deze aflevering is het teruggekomen. Als ze het touw moet opklimmen zegt ze al "Je weet hoeveel schrik ik heb." En vervolgens op de trap met Stijn "Na dit programma gaat mijn hoogtevrees wel over zijn denk ik."
Weet niet of dit iets te maken heeft met haar mol zijn. Misschien is het net een bewijs dat ze het niet is. Dat ze ondanks haar hoogtevrees toch over die touwen gaat.








Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #68 Gepost op: 28-01-2003, 11:37:07 »
Ik vind Inge een soort combinatie van Dan en Yvonne uit de tweede WIDM in Nederland. Aan de ene kant is ze (net als Yvonne destijds) super fanatiek met het spel bezig en laat ze niets aan het toeval over. Echt iets voor haar om niet af te gaan zitten wachten wat die andere drie met die bom gaan doen maar zich er in te mengen en mee te werken aan het raadsel.. Daarnaast verdenk ik haar ervan om zich mols te gedragen (Dan) waardoor andere op haar gaan stemmen terwijl zij door kan zoeken naar de 'echte' mol. Het zou me niets verbazen als zij de koker gewoon nog in haar bezit heeft maar de rest laat geloven dat deze kwijt is. Immers haar koker is ook niet door de mol ingeleverd bij Michiel. Ze heeft al aangegeven niet voor het geld te spelen dus zal ze ook niet rauwig zijn om die 500 euro. Voor mij is Inge zeker niet de mol maar welicht de winnaar dit jaar!







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #69 Gepost op: 28-01-2003, 11:43:21 »
Het zou me niets verbazen als zij de koker gewoon nog in haar bezit heeft maar de rest laat geloven dat deze kwijt is. Immers haar koker is ook niet door de mol ingeleverd bij Michiel.

Volgens mij is er nooit gezegd dat Inge haar koker kwijt is. Ze had 'm enkel niet bij zich bij de controle en Michiel zei wel 'ik heb 'm niet', maar dat was volgens mij meer om aan te geven dat Inge 't zelf schuld was dat ze 'm niet bij zich had en dat de mol 'm dus niet gestolen had zoals bij Sandra. (Sandra kon haar koker eenvoudigweg niet bij zich hebben, omdat de mol 'm had.) Inge reageerd op deze uitspraak van Michiel ook nog van 'ik weet het', wat ik opvatte als dat ze weet dat ze zo stom is geweest om 'm op haar nachtkastje of waar dan ook te laten liggen.








Offline Dreber

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mission Operations Lab
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #70 Gepost op: 28-01-2003, 18:24:37 »


Misschien heeft ze wel voorkennis van de proeven:

Alleen de mol heeft altijd voorkennis van de opdrachten: hij/zij kan zich dan voorbereiden (of trainen en oefenen op bepaalde onderdelen) en ook verzinnen bij welke opdracht er gesaboteerd kan worden.








Zolang mijn baas net doet of ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #71 Gepost op: 28-01-2003, 19:15:57 »
Daarmee bedoelt hij dus ook waarschijnlijk dat hij denkt dat Inge De Mol is. ;)








Offline psycho

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #72 Gepost op: 28-01-2003, 19:28:19 »
inge is zeker wel de mol. waarom zit ze er anders zo gemaakt zenuwachtig bij bij de executie en lacht ze achteraf zo een wrang glimlachje van 'moet ik hier nu echt zitten????' inge is de mol omdat ze ofwel stekeblind is (mol-HINT)ofwel oerdom ofwel gewoon expres niets ziet en dom is. maar als het om een vrijstelling draait lijkt ze plots wel hersens onder dat blonde haar te hebben! inge is gewoon zo RAAR dat ze zich superverdacht maakt

psycho








Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #73 Gepost op: 28-01-2003, 22:37:44 »
Dat laatste zeg je prima: zich superverdacht MAAKT, maar ze is het niet dus. Gewoon een kwestie van logisch denken, mol heeft maanden voorbereidingstijd gehad, denk je dan echt dat ze zich al in de 1ste aflevering verraadt?
Remember Karen  ;D







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #74 Gepost op: 28-01-2003, 23:25:27 »
Eén ding is heel zeker : Ze is helemaal niet dom, integendeel.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Lowprofile

  • Gast
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #75 Gepost op: 28-01-2003, 23:39:47 »
Hebben jullie in de persrubriek de opmerking van ex-kandidaat Dominiek gelezen. Hij vindt dat Inge veel in verband wordt gebracht met het cijfer 3.
Derde op het San-Marco-plein
3 punten in de volgende opdracht.
Wat moeten we daarvan denken ?








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #76 Gepost op: 28-01-2003, 23:42:40 »
Hebben jullie in de persrubriek de opmerking van ex-kandidaat Dominiek gelezen. Hij vindt dat Inge veel in verband wordt gebracht met het cijfer 3.
Derde op het San-Marco-plein
3 punten in de volgende opdracht.
Wat moeten we daarvan denken ?
Misschien iets in de trend van "Dominiek zoekt het te ver"...







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #77 Gepost op: 28-01-2003, 23:53:32 »
is inge de afvaller in aflevering 3??
nee toch, dan moet ik op zoek naar een nieuwe mol.....









Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #78 Gepost op: 29-01-2003, 07:57:59 »
is inge de afvaller in aflevering 3??

De makers konden moeilijk in aflevering 1 al weten dat ze in aflevering 3 zou afvallen.  

Ik zie verder niet echt iets in 't getal 3. 't is geen ongeluksgetal of zo en volgens mij heeft 't ook geen bijbelse betekenis of iets...  :-\








Lowprofile

  • Gast
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #79 Gepost op: 29-01-2003, 09:40:34 »
Dit is dus de derde Belgische "De Mol" serie ...