Auteur Topic: Shadia is (niet) de mol!  (gelezen 83217 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #100 Gepost op: 4-02-2003, 12:29:10 »
En dan al die profiel schaduws van de kandidaten die we van het begin op internet zagen en die bewegende schaduwen op de site... jaja er zit wat in.

MAAR ik ga niet meteen akkoord met haar De Mol noemen omdat woestijnvis iemand nodig had die de kokertjes opent. Zij opende het al op dag 2, De Mol zat erbij en wist dus al dat iemand het al geopend had en het zelf niet meer hoefde te doen. Bovendien kan De Mol ook kokers stelen en openen. Zoals bij Stijn, die zegt dat ie het niet geopend heeft, maar zijn papier is zwart.








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #101 Gepost op: 4-02-2003, 12:59:34 »
Lekker, ik lust wel een gebakje.  ;D

Maareh, ik geloof net als Robbie niet dat het feit dat Shadia haar koker als eerste opende een aanwijzing is dat ze de Mol is. Dan geloof ik eerder in de theorie van Han13 dat de kokers van Sandra en Inge waren weggenomen om eventueel te kunnen zeggen dat die geopend waren, mocht de rest zich (onverhoopt ;)) aan de regels houden.








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #102 Gepost op: 4-02-2003, 13:12:33 »
Lekker, ik lust wel een gebakje.  ;D

Maareh, ik geloof net als Robbie niet dat het feit dat Shadia haar koker als eerste opende een aanwijzing is dat ze de Mol is. Dan geloof ik eerder in de theorie van Han13 dat de kokers van Sandra en Inge waren weggenomen om eventueel te kunnen zeggen dat die geopend waren, mocht de rest zich (onverhoopt ;)) aan de regels houden.

Ik zei ook niet dat ze hem als eerste opende. ze heeft hem gewoon geopend. Dan is er in ieder geval eentje open, mocht ze niet in het bezit van andere kokers kunnen komen.

Nog een kleine aanvulling. De leeftijdsvolgorde bij de puntentoekenning door de mol gaf aan dat Bruno en Sandra waren omgedraaid. Ook dit leidt tot SB als juiste volgorde (Shadia Bellafkih).







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Lowprofile

  • Gast
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #103 Gepost op: 4-02-2003, 13:17:23 »
Verdi, verkoop je cd-collectie klassieke muziek alvast maar, want ik ben dol op gebakjes. De bakkers in mijn dorp rijden allemaal met een Mercedes ! ;D
En als er geen 200 mollenvangers opdagen, krijg ik dan het verschil tussen de 200 en het aantal opgedaagden?
Bon, jongens, dat is hier een 'ernstig' spel, hé :'(
Terug aan het werk.
Ik zit te zoeken wat Shadia betekent, maar heb het nog niet gevonden.
Ze gaan ook de namen van de kandi's niet aanpassen of een mol zoeken in functie van de naam.

Overigens krijg ik de indruk dat WV met ons voeten rammelt (om beleefd te blijven).
Christophe leek op George en was al direct hyperverdacht.
Liedje "Nicole en Hugo" in de auto.
Tekening van Bruno die out of de blues in dit forum verschijnt.
De site van Inge Boere. Ik heb overigens zonder veel zoeken een ander e-mail adres en een ander (straat)adres voor haar gevonden.
En van Marc mogen we absoluut niets weten ...

Jaja off topic, ik ga al. ;)









Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #104 Gepost op: 4-02-2003, 13:22:52 »
Verdi, verkoop je cd-collectie klassieke muziek alvast maar, want ik ben dol op gebakjes.

Voor U, mijn vasthoudende Lowprofile, componeer ik er de "Ballade van de Tweehonderd Moorkoppen" bij.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #105 Gepost op: 4-02-2003, 14:21:31 »
Bovendien kan De Mol ook kokers stelen en openen. Zoals bij Stijn, die zegt dat ie het niet geopend heeft, maar zijn papier is zwart.
Stijn had wel degelijk zijn koker geopend, maar opperde dat hij er niet in gekeken had.








Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #106 Gepost op: 4-02-2003, 14:29:13 »
Stijn had wel degelijk zijn koker geopend, maar opperde dat hij er niet in gekeken had.

Hè dat wou ik net tiepen..  :-[








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #107 Gepost op: 4-02-2003, 17:25:56 »
Oh ok, heb ik het verkeerd verstaan.








Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #108 Gepost op: 4-02-2003, 17:52:49 »
valt het jullie ook op dat Shadia tijdens de 'vragentocht'-proef als enige van de eerste groep tot op het laatste overblijft ....
Stijn toch ook? En bovendien was Shadia niet bij alle vragen (2 en 3 niet).









Offline Imperio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #109 Gepost op: 4-02-2003, 18:08:19 »
Stijn toch ook? En bovendien was Shadia niet bij alle vragen (2 en 3 niet).

Klopt inderdaad. Welk voordeel zou shadia, indien zij de mol is, hebben om met Marc en Inge mee te gaan naar het verkeerde antwoord. De andere groep gaat de juiste richting uit zonder een mol om voor verwarring te zorgen. Ik denk dat Shadia gewoon zoveel mogelijk bij Marc wil zijn omdat zij hem verdenkt en zo :-Xmeer van hem wil weten...








Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #110 Gepost op: 4-02-2003, 19:06:40 »
Bruno is exit en hij verdacht Shadia :o







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #111 Gepost op: 4-02-2003, 19:12:02 »
Bruno is exit en hij verdacht Shadia :o

Hij zei idd bij de test in aflevering 2 dat hij 'sinds 5 minuten Shadia verdacht'. In aflevering 3 verklaard hij echter weer 'n andere mol te hebben en dat dit dus al z'n derde verdachte was. Hij vertelde er niet bij wie hij op dat moment als mol zag, maar ik ga er voorlopig van uit dat dit zeker niet Shadia was aangezien hij haar ook al eerder verdacht.








Offline Migo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol die zie je
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #112 Gepost op: 5-02-2003, 00:00:07 »
Hebben jullie het ook gehoord ?

Tijdens de raadseltocht loopt Shadia langs de man
met de wijn en roept nog naar de twee andere..
"lusten jullie nog een wijntje"
Ze zegt dit echt met een ondertoon. Zo van, hier kun je nog even proeven ????









Men kan nooit liegen door te zeggen "Ik lieg"

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #113 Gepost op: 5-02-2003, 07:29:29 »
Ik heb het wel gehoord, maar ik hoorde geen ondertoon, eerder lacherig (Maar ik moet het nog maar een keertje gaan bekijken).







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #114 Gepost op: 5-02-2003, 12:10:21 »
Welk voordeel zou shadia, indien zij de mol is, hebben om met Marc en Inge mee te gaan naar het verkeerde antwoord.

De anderen zijn slechts met 4. De mol kent op voorhand de vragen en verwacht niet dat ze voortdurend de juiste richting op zullen lopen. Echter ze zullen slechts 1 vraag fout mogen hebben om genoeg te hebben aan de overige 3 om te finishen. Eén vraag meer fout en ze moeten wachten op het andere groepje. Ik verwacht zelfs dat de mol het Quebec antwoord al kende, omdat deze vraag wellicht op voorhand al gesteld is aan Inge. Meteen al de verkeerde kant opgaan wordt zo bezien een echte vertragingspoging.








Offline Deagle

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #115 Gepost op: 5-02-2003, 22:57:42 »
Even terugkomen op vorige week. Op de officiële site van de mol kon je het spel spelen met de spiegels en de laser('Een duik in het verleden'). Als je dat goed deed, dan kon je een filmpje zien van de kandidaten en ook jeugdfoto's.
  Elke jeugdfoto die is gebruikt voor de gezichten van de kandidaten bij het spel kun je terugvinden bij de info die je dan kan krijgen over die kandidaat, behalve de jeugdfoto die ze voor Shadia gebruikt hebben. Wat heeft dit te betekenen?








Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #116 Gepost op: 6-02-2003, 11:34:07 »
In Bruno is (niet) de mol is al eens gesproken over vreemde handbewegingen boven de muis die hij( ??? - of de hand van een crewlid met eenzelfde soort trui aan   ::)) maakt in afl.2.
Nu we zeker weten dat Bruno niet de mol is, is het misschien aardig om nog even te vermelden dat deze bewegingen gemaakt worden vlak nadat Bruno Shadia opnoemt als verdachte....








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #117 Gepost op: 6-02-2003, 13:21:27 »
1. Je kon zien dat het Bruno was, want hij werd in het geheel gefilmd en niet enkel zijn hand.
2. Ja ik denk het ook wel dat WV zegt "Maak eens bewegingen met je hand, want Shadia is inderdaad De Mol en dan kunnen we dat als hint gebruiken. Oh maar nu je dat weet gaan we je volgende keer wel elimineren natuurlijk. ;)"








Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #118 Gepost op: 6-02-2003, 13:30:30 »
1. Je kon zien dat het Bruno was, want hij werd in het geheel gefilmd en niet enkel zijn hand.

Da's dus niet waar.
We zien Bruno in zijn geheel de computertest doen en daarbij zegt hij Shadia te verdenken.
Vervolgens zien we een hand in close-up gebarentaal bewegingen maken boven de muis.
Ik ging er eerst ook domweg van uit dat het Bruno moest zijn, maar na gisteren nogmaals kijken besefte ik dat het net zo goed de hand van iemand anders kan zijn, want je ziet enkel een hand en een arm en een stukje trui, van eenzelfde soort en kleur als die van Bruno.









Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #119 Gepost op: 6-02-2003, 14:07:57 »
denk aan het onderwerp van deze topic mensen







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld