Auteur Topic: Shadia is (niet) de mol!  (gelezen 83233 keer)

Offline brodder

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #140 Gepost op: 9-02-2003, 22:58:02 »
als shadia bij michiel op de computer gaat intikken (tijdens de kofferopdracht) staat op het pc scherm duidelijk De Mol te lezen. Ik meen dit niet gezien te hebben bij de anderen.








Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #141 Gepost op: 10-02-2003, 02:39:30 »
Op het moment dat Walter merkt dat de mol enkele stokken van de tenten weggenomen heeft richt hij zich tot Shadia. "Waar heb je die stok gedaan?" Shadia ontwijkt Walter door te zeggen dat ze bezig is en straks zal kijken. "Ge trekt het u niet aan hé."
Misschien kunnen we hieruit afleiden dat Walter zijn molkeuze op Shadia gericht heeft. Ook al omdat hij vele proeven samen met haar afgelegd heeft.
Walter weg, Shadia geen mol?







« Laatst bewerkt op: 10-02-2003, 05:50:49 door Perlut »

Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #142 Gepost op: 10-02-2003, 05:57:02 »
Wie had er de meeste tijd nodig om tot bij Michiel te geraken? Inge had bijna de traagste tijd in handen (8'30''), ware het niet dat Shadia erin slaagde het parkoer in 9'20'' af te leggen. De snelste kandidaat deed over dezelfde afstand 7 minuten over (Marc). Wat kan een mens al niet doen in een goeie 3 minuten? Steenkool zoeken?








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #143 Gepost op: 10-02-2003, 09:16:25 »
Citaat
Ze was natuurlijk ook wat afhankelijk van de verdedigers wat betrefd 't aantal keren dat ze aangereden zou worden.

Al kon ze deze ook de mist in sturen als ze opeens een andere koers zou gaan rijden. Meer potentieel mollig gedrag dus!







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #144 Gepost op: 10-02-2003, 13:57:09 »
Wat kan een mens al niet doen in een goeie 3 minuten? Steenkool zoeken?
;D  :D

Zo zie je trouwens maar hoe belangrijk de montage is, want als je - zoals ik - niet op de klok zat te letten, dan kreeg je een hele andere indruk van de snelheid van de kandidaten.








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #145 Gepost op: 10-02-2003, 15:37:11 »
de snelheid van de deelnemers, id die niet ook afhankelijk van de tijd die men nodig heeft om na te denken, Marc hoefde weinig te denken omdat de postcodes al geweest waren







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #146 Gepost op: 10-02-2003, 17:04:03 »
Verdacht stukje in de intro's !
Bij alle kandidaten was bij hetzelfde shot de naam erbij getikt als in de vorige afleveringen, bij Shadia was een nieuwe foto gebruikt ( niet die waar ze drinkt )




De bovenste is voor afl 2 en 3 gebruikt. Bij de rest van de kandidaten verscheen de naam bij hetzelfde shot als aflevering 2 en 3.







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline bekaert

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #147 Gepost op: 10-02-2003, 21:06:54 »
shadia is niet de mol want volgens mij heeft ze geen kinderen en op het scherm stond vast en zeker wat zijn de namen van de kinderen van de mol ? ;)







nele

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #148 Gepost op: 10-02-2003, 22:12:32 »
dat stond er maar een van de antwoorden kan zijn, geen kinderen, we zien nl niet het hele scherm







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #149 Gepost op: 11-02-2003, 03:47:35 »
shadia is niet de mol want volgens mij heeft ze geen kinderen en op het scherm stond vast en zeker wat zijn de namen van de kinderen van de mol ? ;)
De kans dat WV zulke domme vragen stelt is onbestaand.
Sorry, Mollemans heeft hierboven het volgens mij wel bij het rechte eind.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #150 Gepost op: 11-02-2003, 11:00:40 »
Inderdaad, zo dacht mijn moeder in MOL 2 dat De Mol de eerste of de tweede moest zijn die op de koets geraakt was want één van de vragen was:"Als hoeveelste is De Mol op de koets geraakt?" en ze lieten de 1e twee keuzemogelijkheden zien. (eerste en tweede dus)
Wel heel dom van WV om van 7 mogelijke mollen het al meteen op 2 te brengen, dus ook die vraag van die kinderen is hiervoor niet relevant.

Citaat
als shadia bij michiel op de computer gaat intikken (tijdens de kofferopdracht) staat op het pc scherm duidelijk De Mol te lezen. Ik meen dit niet gezien te hebben bij de anderen.
Dat is gewoon het logo dat er altijd stond. Bij het selectiescherm voor de executie staat ook het mol logo.








Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #151 Gepost op: 11-02-2003, 11:49:12 »
dat stond er maar een van de antwoorden kan zijn, geen kinderen, we zien nl niet het hele scherm

Ik zal het je sterker vertellen : een van de antwoorden wás 'geen kinderen', om precies te zijn het bovenste antwoord in het linkerrijtje. Het was heel duidelijk te zien.  :)








Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #152 Gepost op: 11-02-2003, 13:07:51 »
De kans dat WV zulke domme vragen stelt is onbestaand.
Sorry, Mollemans heeft hierboven het volgens mij wel bij het rechte eind.

De vraag of keuzemogelijkheden zullen wel anders geweest zijn maar waarom kunnen er geen onzinvragen tussenzitten. Volgens mij kwam dit vorig jaar ook regelmatig voor dat er vragen getseld werden waar geen goed antwoord op mogelijk was. Deze tellen gewoon niet mee in de telling maar waarom zouden ze niet gesteld mogen worden?







at your service

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #153 Gepost op: 11-02-2003, 13:20:23 »
Er zijn geen vragen die ze niet laten meetellen.
Wat Gotcha bedoelt met "domme vragen" is dat WV niet zo dom is om maar een paar mogelijke antwoorden te geven, waardoor er meteen een paar mensen uitgesloten kunnen worden als Mol.

Er was vorige keer idd ook een onzinvraag: "Hoeveel tenen heeft De Mol?" Maar die laten ze wel daadwerkelijk metellen. A.u.b. ze gaan echt geen vragen in de vragenlijst steken om ze dan niet mee te laten tellen. What's the point?








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #154 Gepost op: 11-02-2003, 15:47:19 »
Hé, is niemand het eens met min intro schermpjes :)?







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #155 Gepost op: 11-02-2003, 16:12:20 »
Hé, is niemand het eens met min intro schermpjes :)?

Ikke wel hoor highwaykind  :D
Maar ik weet niet of dat telt want ik ben het eigenlijk met alles eens dat ook maar enigszins naar Shadia wijst  ::) ;D ;D

Zo vond ik het ook heel verdacht dat ze dubbel in beeld kwam in die mijnschachten. En al die schaduwen van Shadia in haar cel die aflevering daarvoor. Héél verdacht allemaal   8)








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #156 Gepost op: 11-02-2003, 19:11:10 »

Zo vond ik het ook heel verdacht dat ze dubbel in beeld kwam in die mijnschachten. En al die schaduwen van Shadia in haar cel die aflevering daarvoor. Héél verdacht allemaal   8)

De silhouetten op de website en de herrie van Mozart (ook zo'n knoeier) genaamd "koningin van de nacht", maken het dan ook overduidelijk. Ik durf hier nogmaals te beweren dat onze "koningin" bij de slaapopdracht dan ook geen seconde geslapen heeft.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #157 Gepost op: 12-02-2003, 07:08:17 »
Ikke wel hoor highwaykind  :D
... En al die schaduwen van Shadia in haar cel die aflevering daarvoor. Héél verdacht allemaal   8)

Wat betreft die schaduwen ben ik van één zaak heel zeker : Zij was geen schaduwen aan t' vormen, maar gewoon op haar vingertjes aan het tellen om een wiskundig raadsel op te lossen.

Vergeet dus dat dit ene verborgen hint zou zijn.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #158 Gepost op: 12-02-2003, 07:11:54 »
Wat Gotcha bedoelt met "domme vragen" is dat WV niet zo dom is om maar een paar mogelijke antwoorden te geven, waardoor er meteen een paar mensen uitgesloten kunnen worden als Mol.

Er was vorige keer idd ook een onzinvraag: "Hoeveel tenen heeft De Mol?" Maar die laten ze wel daadwerkelijk metellen.

Bedankt voor de verduidelijking van wat ik bedoel met "domme vragen". Jij slaat de nagel op de kop, nog maar eens een bewijs dat je een zielsgenoot bent.

Wat betreft die vraag van het "aantal tenen": Deze was niet zo onzinnig vermits één van de kandidaten toen daadwerkelijk een zesde teen (alhoewel klein aangroeisel) had. Komt wel vaker voor bij het menselijke ras.
Het was dus een "echte vraag".










Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #159 Gepost op: 12-02-2003, 07:30:32 »
Wat betreft die schaduwen ben ik van één zaak heel zeker : Zij was geen schaduwen aan t' vormen, maar gewoon op haar vingertjes aan het tellen om een wiskundig raadsel op te lossen.

Vergeet dus dat dit ene verborgen hint zou zijn.

Nou, dan is er iets grondig mis met je perceptie. Kijk nog maar eens opnieuw.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”